kamera Posted November 23, 2015 Report Share Posted November 23, 2015 Zaraz wgniecenia, cała jedna wgniotka ;) Otworzyłem cylinder i wcale nie jest mi do śmiechu, na fotkach widać obraz zniszczeń. https://drive.google.com/folderview?id=0B6uecaR_fmsOM1hZNUdPMGd1Szg&usp=sharing I teraz mam prośbę co trza wymienić i konkretnie co gdzie znajdę. Znalazłem też dwie podkładki czy te 165 to było podładowane 160 albo 150 czy ocb? Plan jest taki, żeby ze 165 zrobić klasyczne czerwone 150 i stąd pytanie co to za sprężyna Jeśli 165 to podkładkowane 150 to odpada mi jeden zakup. Quote Link to post Share on other sites
Nath Posted November 23, 2015 Report Share Posted November 23, 2015 https://shop.jkarmy.com/hao-ptw-416-v2-kit-smr-fde-for-systema-ptw-airsoft-toys-hao-h001-3.html cena mnie nieco zmiękczyła, ale może ktoś się skusi ;). Quote Link to post Share on other sites
Halama Posted November 24, 2015 Report Share Posted November 24, 2015 Zaraz wgniecenia, cała jedna wgniotka :icon_wink: Otworzyłem cylinder i wcale nie jest mi do śmiechu, na fotkach widać obraz zniszczeń. https://drive.google...Szg&usp=sharing I teraz mam prośbę co trza wymienić i konkretnie co gdzie znajdę. Znalazłem też dwie podkładki czy te 165 to było podładowane 160 albo 150 czy ocb? Plan jest taki, żeby ze 165 zrobić klasyczne czerwone 150 i stąd pytanie co to za sprężyna Jeśli 165 to podkładkowane 150 to odpada mi jeden zakup. Te podkładki to coś w rodzaju łożyskowania, Wymienić trzeba obydwie głowice i dyszę, Poszukaj w ASGShop i w sklepach za granicą Quote Link to post Share on other sites
kamera Posted November 24, 2015 Report Share Posted November 24, 2015 A nie da się wymienić w tej stalowej nakręcanej samej uszczelki? Fizycznie materiał nie jest uszkodzony, oberwala jedynie uszczelka. ASG shop nie ma w sprzedaży samych głowic, sprzedaje kompletne tłoki. Quote Link to post Share on other sites
Halama Posted November 24, 2015 Report Share Posted November 24, 2015 Z tego co widzę po zdjęciach, to nie źle dostało. Teoretycznie możesz wymienić samą uszczelkę. Części szukaj w powair6. Quote Link to post Share on other sites
kamera Posted November 25, 2015 Report Share Posted November 25, 2015 Czy ktoś testował jakość produktów SHS? Myślę tu przede wszystkim o tłoku, dyszy, głowicy tłoka pod M150. Quote Link to post Share on other sites
roos Posted November 25, 2015 Report Share Posted November 25, 2015 https://shop.jkarmy....hao-h001-3.html cena mnie nieco zmiękczyła, ale może ktoś się skusi :icon_wink:. W lecie złożyłem jedną w teamie, body nie jest A5 - pmagi wymagają przycięcia. http://airsoftphotos.net/var/albums/6_2015/518155/c82d47eb4c3efdd0.jpg Czy ktoś testował jakość produktów SHS? Myślę tu przede wszystkim o tłoku, dyszy, głowicy tłoka pod M150. Dysze jeszcze działają, natomiast tłok aluminiowy wytrzymał 4000 bb (burst na 450 fps) i pękła listwa. Quote Link to post Share on other sites
kamera Posted January 18, 2016 Report Share Posted January 18, 2016 Czy ptw chodzi na zwykłych gumkach hop up czy jest tam jakiś wynalazek bo nie mogę znaleźć info. Są jakieś rozwiązania na ulepszenie HP w tych replikach? Mam dwie komory stockową od systemy i FCC chyba pierwszej generacji bo regulacja jest jeszcze jak w stocku. Sprawa numer dwa, szukam sprężyny m150 najlepiej os SHSa, ale nigdzie nie idzie tego dorwać. Jakie jeszcze sprężyny (poza oryginałem za blisko 200 PLN) pasują do petuni? Quote Link to post Share on other sites
roos Posted January 18, 2016 Report Share Posted January 18, 2016 Rozbierałeś replikę? Ulepszenie HP? Znaczy zwiększyć prędkość wylotową? Jak w każdej replice AEG. Zmień sprężynę na "mocniejszą". Uszczelki też się zużywają... W weekend wymieniłem uszczelkę komory na nową i uzyskałem zmianę z 400 na 420 fps (0.36 @ M150). Gumki są inne: - flat http://www.powair6.com/en/hop-up-related-parts/2709-orga-flat-hop-adjuster-w2-flat-packing-for-ptw.html - wersja z rolką http://www.powair6.com/en/hop-up-related-parts/2612-balystik-cnc-hop-up-adjuster-with-roller-packing-for-systema-ptw.html i inne np. MAG http://www.powair6.com/en/hop-up-related-parts/1447-mag-cnc-stainless-steel-curve-roller-packing-for-ptw-.html Sprężyny: http://www.powair6.com/en/150-spring Quote Link to post Share on other sites
kamera Posted January 18, 2016 Report Share Posted January 18, 2016 Chodziło o modyfikacje hop up które usprawniaja działanie systemu. Przymierza się do porządnego przeserwisowania repliki, muszę zmienić dysze bo stara się złamała i w 165 wymienić sprężynę na 130 co warto z gumek jeszcze zmienić? Quote Link to post Share on other sites
kamera Posted January 18, 2016 Report Share Posted January 18, 2016 Jeszcze jedno czy w cylindrach M130 i M150 różni się coś poza zastosowanymi sprężynami? Quote Link to post Share on other sites
roos Posted January 18, 2016 Report Share Posted January 18, 2016 Wymienione cylindry mają identyczną budowę, co do gumek to wymienia się zużyte:) Hop owszem można wymienić, ale np. flathopy dobrze działają z ciężki kulkami. Czy twoje magazynki gotowe są na BB o wadze przekraczającej 0.30 g? Quote Link to post Share on other sites
kamera Posted January 27, 2016 Report Share Posted January 27, 2016 (edited) Mojej walki ciąg dalszy. Przyszła nowa dysza od SHS oraz tłok z głowicą (ale co ciekawego głowica wydaje się być aluminowa), a ta która była oryginalnie w tłoku (zidentyfikowanym jako stare 165 od super max) jest plastikowa. Wszystko widać na fotach z poprzednich postów. Po założeniu dyszy i nowego zestawu tłok+głowica replika daje stabilne 480FPS, ten sam zestaw z cylindrem (już w nowej wersji) m130 daje 440FPS. Za to po zmianie dyszy i wsadzeniu starego tłoka ze starą lekko podrysowaną przez połamaną dyszę głowicą daje 493-496fps. Co wydaje się być dziwne biorą pod uwagę, że nowa głowica powinna mieć wiele lepszą szczelność, a sprężyna m165 powinna dawać coś koło 600fps. Czy dysza shs może powodować taki spadek (z 600 do 500?!) czy może poprzedni właściciel cylindra zmienił sprężynę z m165 na m150 i zapomniał to powiedzieć. Czy systema zmieniła w między czasie głowice tłoka z plastikowych na metalowe, czy może plastiki były do słabszych cylindrów? Czy wszystkie cylindry mają te samą dyszę i jest ona identyczna z tą którą produkuje SHS? Sprawa jest lekko zawiła, posiadam fabrycznie złożonego super maxa, specjalnie mi nie zależy na tych 600fpsach i znacznie bardziej wolałbym m150 (ze względu na możliwość wykorzystania trybu auto), ale teraz już nie wiem czy w środku siedzi m150 i można siać, czy może jest m165 i coś innego spowodowało tą stratę. Przyznam się, że puściłem porównawczo serię z cylindra M130 i tego niewiadomego przy użyciu bateri 11.1 i słychać było znaczy spadem ROFa. Ehhhh macie jakieś doświadczenia koledzy w tym temacie? Edited January 27, 2016 by kamera Quote Link to post Share on other sites
Ryży Posted February 10, 2016 Report Share Posted February 10, 2016 Cylinder oryginalny z m165 nie daje 600fps tylko około 540-550 no chyba ze spopdkładkujesz . Quote Link to post Share on other sites
Kuodek Posted February 11, 2016 Report Share Posted February 11, 2016 (edited) Witam wszystkich, czy u was też "sector gear" jest luźny i zauważalnie "lata" z lewej na prawą ruszając go palcem? Edited February 11, 2016 by Kuodek Quote Link to post Share on other sites
SAiMOn1983 Posted February 12, 2016 Report Share Posted February 12, 2016 Sprawdzalem 3 szt system i w kazdej tak bujanie wystepuje Inni producenci tez tak maja Quote Link to post Share on other sites
Kuodek Posted February 13, 2016 Report Share Posted February 13, 2016 Dzięki za odpowiedź. Moja replika również nie chce pociągnąć cylindra. Działa prawidłowo bez upper receivera ale kiedy założe górę, to słyszę niepokojące skrzypnięcie w silniku, manualnie nakręcając wirnik do pewnego momentu wszystko napina się prawidłowo, po kilku obrotach czuję opór i wirnik natychmiast wraca w drugą stronę z taką siłą że ślizga się po palcach (kręci się w lewo) i pozostaje w pozycji paru "kliknięć" wirnika przed zębami tłoka. Wszystkie zęby każdej zębatki są całe. Używam sprężyny m110 w czerwonym cylindrze, zmieniłem silnik z 480 (którą przez ten problem spaliłem ) na fcc 3.0. Mam wersję max z 2007, wszystko stock systemy wraz z nową sprężyną oprócz silnika. Używam baterii WE 7.4V 20c 1200mah. Na 11.1 20c 1200mah od GFC występuje ten sam błąd. Macie jakieś pomysły? chciałbym w końcu ją odpalić... Quote Link to post Share on other sites
Kuodek Posted February 13, 2016 Report Share Posted February 13, 2016 (Niestety nie mogę edytować więc wrzucam drugi post) Z moją repliką jest to samo co na filmiku poniżej. Ja mam nieco inny dźwięk. Pozdrawiam! Quote Link to post Share on other sites
Halama Posted February 14, 2016 Report Share Posted February 14, 2016 Kręcąc ręcznie silnikiem (po zdjęciu chwytu) powinien nastąpić strzał. rozbierz cylinder i zobacz co się dzieje w środku. Ewentualnie może coś nie tak z pozycją cylindra. Quote Link to post Share on other sites
Ryży Posted February 14, 2016 Report Share Posted February 14, 2016 Skoro bez UPera zębatki robią pełny cykl lub na auto kręcą się ciągle to jest ewidentna przyczyna cylindra niczego innego . Quote Link to post Share on other sites
Kuodek Posted February 14, 2016 Report Share Posted February 14, 2016 Zauważyłem że główka tłoka (dysza?) całkiem ciężko wychodzi z piston head'a. Czy u was też to występuje? Quote Link to post Share on other sites
Kuodek Posted February 20, 2016 Report Share Posted February 20, 2016 Wina leżała w sector gearze zamontowanym na odwrót. Problem pomógł mi rozwiązać SaiMOn1983. Dzięki! Quote Link to post Share on other sites
kamera Posted April 9, 2016 Report Share Posted April 9, 2016 Dwie sprawy, jeden zamierzam trochę powalczyć z zasięgiem w PTW i chcę zacząć od walku z HU, czy ktoś testował coś takiego http://www.powair6.com/fr/hop-up/2709-orga-magnus-flat-adjuster-pour-systema-ptw.html Czy to ma sens czy szukać innych rozwiązań? Drugie pytanie czy dyszę do wszystkich cylindrów są jednakowe czy do cylindrów powyżej 130 są inne? Quote Link to post Share on other sites
roos Posted April 9, 2016 Report Share Posted April 9, 2016 Hopek Orga działa tak jak powinien. Używam z BB od 0.30 w górę. Nie widziałem różnic w dyszach, a miałem ich wiele. Quote Link to post Share on other sites
TECQ Posted May 2, 2016 Report Share Posted May 2, 2016 Cześć wszystkim. Ostatnio w mojej PTW padł silnik (490A?) i przymierzam się do zakupu KUMI 7511. Wcześniej jednak chciałbym się dowiedzieć jak jest z jego awaryjnością bo podobno nie jest to najlepszy silnik systemy? Przewijał już ktoś z was silnik lub zna kogoś kto może to dobrze zrobić? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.