Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] PTW [SYSTEMA]


Recommended Posts

Zaraz wgniecenia, cała jedna wgniotka ;)

Otworzyłem cylinder i wcale nie jest mi do śmiechu, na fotkach widać obraz zniszczeń.

https://drive.google.com/folderview?id=0B6uecaR_fmsOM1hZNUdPMGd1Szg&usp=sharing

I teraz mam prośbę co trza wymienić i konkretnie co gdzie znajdę.

Znalazłem też dwie podkładki czy te 165 to było podładowane 160 albo 150 czy ocb?

Plan jest taki, żeby ze 165 zrobić klasyczne czerwone 150 i stąd pytanie co to za sprężyna

Jeśli 165 to podkładkowane 150 to odpada mi jeden zakup.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 627
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Zaraz wgniecenia, cała jedna wgniotka :icon_wink:

Otworzyłem cylinder i wcale nie jest mi do śmiechu, na fotkach widać obraz zniszczeń.

https://drive.google...Szg&usp=sharing

I teraz mam prośbę co trza wymienić i konkretnie co gdzie znajdę.

Znalazłem też dwie podkładki czy te 165 to było podładowane 160 albo 150 czy ocb?

Plan jest taki, żeby ze 165 zrobić klasyczne czerwone 150 i stąd pytanie co to za sprężyna

Jeśli 165 to podkładkowane 150 to odpada mi jeden zakup.

 

Te podkładki to coś w rodzaju łożyskowania, Wymienić trzeba obydwie głowice i dyszę, Poszukaj w ASGShop i w sklepach za granicą

Link to post
Share on other sites

https://shop.jkarmy....hao-h001-3.html cena mnie nieco zmiękczyła, ale może ktoś się skusi :icon_wink:.

W lecie złożyłem jedną w teamie, body nie jest A5 - pmagi wymagają przycięcia.

http://airsoftphotos.net/var/albums/6_2015/518155/c82d47eb4c3efdd0.jpg

 

Czy ktoś testował jakość produktów SHS? Myślę tu przede wszystkim o tłoku, dyszy, głowicy tłoka pod M150.

Dysze jeszcze działają, natomiast tłok aluminiowy wytrzymał 4000 bb (burst na 450 fps) i pękła listwa.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Czy ptw chodzi na zwykłych gumkach hop up czy jest tam jakiś wynalazek bo nie mogę znaleźć info.

Są jakieś rozwiązania na ulepszenie HP w tych replikach? Mam dwie komory stockową od systemy i FCC chyba pierwszej generacji bo regulacja jest jeszcze jak w stocku.

 

Sprawa numer dwa, szukam sprężyny m150 najlepiej os SHSa, ale nigdzie nie idzie tego dorwać.

Jakie jeszcze sprężyny (poza oryginałem za blisko 200 PLN) pasują do petuni?

Link to post
Share on other sites

Rozbierałeś replikę?

 

Ulepszenie HP? Znaczy zwiększyć prędkość wylotową? Jak w każdej replice AEG. Zmień sprężynę na "mocniejszą".

Uszczelki też się zużywają... W weekend wymieniłem uszczelkę komory na nową i uzyskałem zmianę z 400 na 420 fps (0.36 @ M150).

 

Gumki są inne:

 

- flat http://www.powair6.com/en/hop-up-related-parts/2709-orga-flat-hop-adjuster-w2-flat-packing-for-ptw.html

 

- wersja z rolką http://www.powair6.com/en/hop-up-related-parts/2612-balystik-cnc-hop-up-adjuster-with-roller-packing-for-systema-ptw.html

 

i inne np. MAG http://www.powair6.com/en/hop-up-related-parts/1447-mag-cnc-stainless-steel-curve-roller-packing-for-ptw-.html

 

Sprężyny: http://www.powair6.com/en/150-spring

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Mojej walki ciąg dalszy.

Przyszła nowa dysza od SHS oraz tłok z głowicą (ale co ciekawego głowica wydaje się być aluminowa), a ta która była oryginalnie w tłoku (zidentyfikowanym jako stare 165 od super max) jest plastikowa. Wszystko widać na fotach z poprzednich postów.

Po założeniu dyszy i nowego zestawu tłok+głowica replika daje stabilne 480FPS, ten sam zestaw z cylindrem (już w nowej wersji) m130 daje 440FPS.

Za to po zmianie dyszy i wsadzeniu starego tłoka ze starą lekko podrysowaną przez połamaną dyszę głowicą daje 493-496fps.

Co wydaje się być dziwne biorą pod uwagę, że nowa głowica powinna mieć wiele lepszą szczelność, a sprężyna m165 powinna dawać coś koło 600fps.

Czy dysza shs może powodować taki spadek (z 600 do 500?!) czy może poprzedni właściciel cylindra zmienił sprężynę z m165 na m150 i zapomniał to powiedzieć.

Czy systema zmieniła w między czasie głowice tłoka z plastikowych na metalowe, czy może plastiki były do słabszych cylindrów?

Czy wszystkie cylindry mają te samą dyszę i jest ona identyczna z tą którą produkuje SHS?

Sprawa jest lekko zawiła, posiadam fabrycznie złożonego super maxa, specjalnie mi nie zależy na tych 600fpsach i znacznie bardziej wolałbym m150 (ze względu na możliwość wykorzystania trybu auto), ale teraz już nie wiem czy w środku siedzi m150 i można siać, czy może jest m165 i coś innego spowodowało tą stratę.

Przyznam się, że puściłem porównawczo serię z cylindra M130 i tego niewiadomego przy użyciu bateri 11.1 i słychać było znaczy spadem ROFa.

Ehhhh macie jakieś doświadczenia koledzy w tym temacie?

Edited by kamera
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Dzięki za odpowiedź. Moja replika również nie chce pociągnąć cylindra. Działa prawidłowo bez upper receivera ale kiedy założe górę, to słyszę niepokojące skrzypnięcie w silniku, manualnie nakręcając wirnik do pewnego momentu wszystko napina się prawidłowo, po kilku obrotach czuję opór i wirnik natychmiast wraca w drugą stronę z taką siłą że ślizga się po palcach (kręci się w lewo) i pozostaje w pozycji paru "kliknięć" wirnika przed zębami tłoka. Wszystkie zęby każdej zębatki są całe. Używam sprężyny m110 w czerwonym cylindrze, zmieniłem silnik z 480 (którą przez ten problem spaliłem ) na fcc 3.0. Mam wersję max z 2007, wszystko stock systemy wraz z nową sprężyną oprócz silnika. Używam baterii WE 7.4V 20c 1200mah. Na 11.1 20c 1200mah od GFC występuje ten sam błąd. Macie jakieś pomysły? chciałbym w końcu ją odpalić...

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Dwie sprawy,

jeden zamierzam trochę powalczyć z zasięgiem w PTW i chcę zacząć od walku z HU, czy ktoś testował coś takiego

http://www.powair6.com/fr/hop-up/2709-orga-magnus-flat-adjuster-pour-systema-ptw.html

Czy to ma sens czy szukać innych rozwiązań?

Drugie pytanie czy dyszę do wszystkich cylindrów są jednakowe czy do cylindrów powyżej 130 są inne?

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Cześć wszystkim. Ostatnio w mojej PTW padł silnik (490A?) i przymierzam się do zakupu KUMI 7511. Wcześniej jednak chciałbym się dowiedzieć jak jest z jego awaryjnością bo podobno nie jest to najlepszy silnik systemy?

Przewijał już ktoś z was silnik lub zna kogoś kto może to dobrze zrobić?

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...