Yahalom Posted June 16, 2007 Report Share Posted June 16, 2007 (edited) Jako że się nie doszukalem otwartego topicu, zakladam nowy ;-) Mam pytanie do posiadaczy, może żadna to nowość ale... jak trzymają się wasze eMki? Móglby ktoś wypisać występujące w nim awarie (odpukać)? I jeszcze jedno - nie mylę się sądząc, że po odciągnięciu "wajchy" slużącej do przeladowania, otworzy się okno wylotowe? Edited June 16, 2007 by Arafat (KSK) Quote Link to post Share on other sites
madjong Posted June 16, 2007 Report Share Posted June 16, 2007 Mam pytanie do posiadaczy, może żadna to nowość ale... jak trzymają się wasze eMki? Móglby ktoś wypisać występujące w nim awarie (odpukać)? heh, moja wychowawczyni w zamierzchłym gimnazjalnych czasach często rzeczyłą :odpukać i waliła w ławke ręką. Moja emka trzyma się zadziwiająco dobrze. ze spraw zewnętrznych to: peknięte górne body (urwane uszy, zdarzyło się to chyba wszystkim posiadaczom eMek z plastikowym body), i to wszystko. ze spraw wewnętrznych słodziusio-piękniusio. Kiedyś potrafił się pluć selektor ognia. Nie wiem od czego to zależało, coś ze stykami podobno. Naprawiło się samo. Jak za te cenę? cud-miód. reszta w porządeczku.Aha, proponuję od razu wymienić baterię. Ta stockowa brzmi jakby zdychała... I jeszcze jedno - nie mylę się sądząc, że po odciągnięciu "wajchy" slużącej do przeladowania, otworzy się okno wylotowe? tak, a zarazem otworzy się regulacja hopka. Quote Link to post Share on other sites
splinter Posted June 17, 2007 Report Share Posted June 17, 2007 Dokładnie,uszko w body sie tylko łamie.Reszta jest ok. :roll: Quote Link to post Share on other sites
Antol Posted June 17, 2007 Report Share Posted June 17, 2007 Dwa razy wymieniany wyłącznik i styki. Bateria z punktu zmieniona, bo ta stockowa jest jakaś niemrawa. Uszka od body-pęknięte.(Krakman mi napisał że niedługo pojawią się metalowe body do S-Systema w ich ofercie, a więc czekam) No i chwyt do pasa nośnego przykręcany do szyn risa, złamany, kiepskiej jakości A tak po za tym, po zainstalowaniu innej komory HU, gumki G&G i preclufki systemy, repliczka śmiga pięknie :) Quote Link to post Share on other sites
Yahalom Posted June 18, 2007 Author Report Share Posted June 18, 2007 A jakie części "wymienić" aby otrzymać bezawaryjny sprzęt? Quote Link to post Share on other sites
Antol Posted June 18, 2007 Report Share Posted June 18, 2007 Baterie i body, i jakieś lepsze okablowanie(sylikonowe np.) I to wszystko, bo tak to replika bardzo dobra. Quote Link to post Share on other sites
madjong Posted June 18, 2007 Report Share Posted June 18, 2007 Baterie i body, i jakieś lepsze okablowanie(sylikonowe np.) I to wszystko, bo tak to replika bardzo dobra. okablowanie chyba daje rade. nawet przy mocniejszych tuningach z tego co mi wiadomo, ludzie nie zmieniają i lata śmiga macha śwista :P Quote Link to post Share on other sites
berliners Posted June 18, 2007 Report Share Posted June 18, 2007 Mój tak samo jak u kolegów wyżej. Wszystko spoko oprócz batki (wymieniłem 2 dnia) i body. Teraz mam takiego mutanta pomieszanego z SRC bo części są więcej niż kompatybilne. Jak inni czekam na metal body. O tak się trzyma: Quote Link to post Share on other sites
YodaSan Posted July 2, 2007 Report Share Posted July 2, 2007 No kto by pomyślał po odczekaniu aż 4/5 miechów doczekaliśmy się replik P&J II gen dziś premiera u krakmana :] Quote Link to post Share on other sites
putinn Posted July 2, 2007 Report Share Posted July 2, 2007 No właśnie miałem się podzielić radosną nowiną, ale widze że mnie ktoś ubiegł :) byłem przy rozładunku pudeł.... aż ślinka cieknie :) Quote Link to post Share on other sites
Fiftii Posted July 2, 2007 Report Share Posted July 2, 2007 (edited) nom :D jak na 370 FPS, niską cenę i pozytywne opinie " I generacji :lol: " szykują się łakome kąski :) Ładnie proszę aby gdy ktoś już to zakupi niech coś skrobnie 8-) :) ;-) Bardzo ciekawi mnie ta PJ4 R.I.S. II Generacji [P&J]. Ma RISa i coś na wzór kolby SF :o Edited July 2, 2007 by Fiftii Quote Link to post Share on other sites
Zexu Posted July 2, 2007 Report Share Posted July 2, 2007 (edited) Planowałem zakup Seyr Aug A2 firmy JG u krakmanów ale już mi ślinka leci na te emki :P Tylko czy będzie m16 ... Edited July 2, 2007 by Zexu Quote Link to post Share on other sites
melon Posted July 2, 2007 Report Share Posted July 2, 2007 Zdziwiłem się jak cholera, jak zobaczyłem że w końcu wyszły te emki... Najlepsze jest to, że M4 PJ jest tańsze od M4 JG, a ponoć i lepsze :D Quote Link to post Share on other sites
YodaSan Posted July 2, 2007 Report Share Posted July 2, 2007 Hehe tylko teraz trochę szkoda mi chłopaków bo chcieli doczekać P&J ale kupili JG ;] Jak widać cierpliwość opłaca się. Quote Link to post Share on other sites
Loniu Posted July 2, 2007 Report Share Posted July 2, 2007 Teraz pytanie czy są lepsze od JG. Pozdro... . Quote Link to post Share on other sites
hellmans Posted July 2, 2007 Report Share Posted July 2, 2007 # wzmocniona metalowa głowica cylindra (przeznaczona do zestawu cichego) # wzmocniona kierunkowa głowica tłoka # silnik o zwiększonym momencie obrotowym # wszystkie zębatki są stalowe osadzone na stalowych łożyskach ślizgowych 6mm # Silniejsza jest też sprężyna (110 m/s), co ma odzwierciedlenie w większej mocy # prowadnica sprężyny jest w standardzie wzmocniona(metalowa). To chyba wszystko wyjaśnia. Quote Link to post Share on other sites
Yahalom Posted July 2, 2007 Author Report Share Posted July 2, 2007 Że ja nie poczekałem..... :-F Quote Link to post Share on other sites
Majkel86 Posted July 2, 2007 Report Share Posted July 2, 2007 Kuuurw****!!! Oszalałem jak je zobaczyłem :mrgreen: Bożeee jakie one śliczne! Quote Link to post Share on other sites
Bociano Posted July 2, 2007 Report Share Posted July 2, 2007 Wnętrze mają na pewno lepsze od jg, tu nie ma co porównywać, sam najchętniej ugryzł bym się w tyłek, bo 3 miechy chyba czekałem na p&j a niecałe 2 tygodnie temu zamówiłem jg w akcie desperacji. Po włożeniu do tych cudów precki, mamy teoretycznie osiągi g&p, jeżeli kultura pracy będzie przynajmniej na poziomie pierwszej generacji, to jest to istna rewolucja na "polskim rynku chińskich replik". Brawo dla panów z krakmanteamu, żal tylko do nich za to cholerne opóźnienie. Quote Link to post Share on other sites
YodaSan Posted July 2, 2007 Report Share Posted July 2, 2007 Mam nadzieje, że zostanie trochę M16 do soboty... Chociaż ludzie już zapchali się king kongami :lol: Quote Link to post Share on other sites
hary934 Posted July 2, 2007 Report Share Posted July 2, 2007 Właśnie zamówiłem M4 :wink: …Jak przyjdzie to postaram się coś skrobnąć ;-) . Quote Link to post Share on other sites
kamilkk Posted July 2, 2007 Report Share Posted July 2, 2007 Może ktoś sie orientuje czy ''uszy'' body są wzmacniane czy zwykłe? Quote Link to post Share on other sites
Loniu Posted July 2, 2007 Report Share Posted July 2, 2007 (edited) Kurcze, RIS wykonany na maszynach CNC i kolba SF w gunie za 550zł. Same te części są warte z 500zł. Więc dostajemy praktycznie guna gratis do tego. Teraz to mam dylemat czy kupić G&P z HK czy P&J w Polsce. Współczuję osobom które kupiły niedawno JG. Pozdro... . Edited July 2, 2007 by Loniu Quote Link to post Share on other sites
Schmmitt Posted July 2, 2007 Report Share Posted July 2, 2007 Ludzie rozumiem wasze podniecenie na temat P&Jotów że wreszcie się pojawiły ale nie zaśmiecajcie tematu. Prosił bym o wyczyszczenie tematu przez jakiegoś mądrego moda(zresztą łącznie z moim postem) Quote Link to post Share on other sites
Majkel86 Posted July 2, 2007 Report Share Posted July 2, 2007 Chyba kolega nad mną kupił JG i teraz się wścieka :wink: Albo może startuje w konkursie "Od społeczniaka do moda" :wink: Sorry za OT ale wk*** mnie takie posty i uwagi. Po to jest temat o P&J żeby o nich pisać wiec sorry ale odpier*** się kolego :-F Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.