Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Z tą dyszą to nie ma wielkich problemów wystarczy spiłować takie dwa ząbki przy komorze hopka i już działa. Ale to MUSI być dysza od AUG.

 

A ja mam z kolei takie pytanko: otóż po uporaniu się ze wszystkimi problemami o jakich pisałem wcześniej natrafiłem na coś takiego. Że replika strzela bez problemu ogniem ciągłym i pojedynczym ale jeżeli puszcze spust minimalnie przed strzałem to już nie strzele w ogóle i trzeba wszystko rozbierać. Jak myślicie jaka może być przyczyna... Może lipny silnik?

Link to post
Share on other sites

wiem w temacie jest napisane że 6mm a jak dzwoniłem do krakmanów to powiedzieli że 7mm .I tak przy okazi jak jest z tą nieszczęsną dyszą

Kochany, nie idź w zaparte, bo czytać ze zrozumieniem nie umiesz. Jest jak byk napisane, że 7mm bo i ja i Gogin mieliśmy taki przypadek, że kupiliśmy 6mm, a okazały się za małe.

Link to post
Share on other sites

Kochany, nie idź w zaparte, bo czytać ze zrozumieniem nie umiesz. Jest jak byk napisane, że 7mm bo i ja i Gogin mieliśmy taki przypadek, że kupiliśmy 6mm, a okazały się za małe.

 

Niestety - ubolewam nad tym bardzo. Ludzie jest jedna bananowa rzecz - wyjmujecie GB z rączki i mierzycie średnicę łożysk z zew. - taki to problem ? Stękanie na forum nikogo nie bawi jeśli było, jest to nie jednak niech będzie go trochę mniej.

 

PS. Swoją drogą to u mnie FTK Deep Fire'a z M120 tegoż FTK i już od ostatniego posta przemieliło 4-5k więcej - zero problemów, zębatki jak nowe, tak samo zębatka osi silnika - co mnie bardzo ucieszyło, bo owa najmniej żyje ze wszystkich zębatek. Chińskie XYT wymiatają ;-).

Edited by Gogin
Link to post
Share on other sites

starsze wersje g36 miały łozyska 6mm a nowsze maja juz 7mm. co do dyszy to powiem ze rózny producent rózna długosc dyszy. przykłąd dysza BU do g36 DF jest krótsza niz dysza BU od guardera.

spond: jeżeli puscisz spust minimalnie to obwód sie rozlacza ale tam też dźwigieńki sie przestawiaja. a jak puscisz całkowicie spust i naciśniesz to strzela ?

Edited by seger
Link to post
Share on other sites

No właśnie chodzi o to że jak puszcze tuż przed strzałem to następuje zacięcie. Po ponownym naciśnięciu słychać i czuć że silnik pracuje ale nie jest w stanie ruszyć:( Nie było by to dziwne gdyby nie to że działa auto i semi a w tym jednym miejscu jest lipa.

Link to post
Share on other sites

Z tą dyszą to nie ma wielkich problemów wystarczy spiłować takie dwa ząbki przy komorze hopka i już działa. Ale to MUSI być dysza od AUG.

Czy tu chodzi o te ząbki?

362066732f731d98m.jpg

Trzeba je całkowicie spiłować, żeby komora opierała się na gearboxie?

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Gdybym kupił g36c z JG i do tego:

 

http://www.taiwangun.com/shop,show,193 ,

 

http://www.taiwangun.com/shop,show,887 ,

 

http://www.taiwangun.com/shop,show,970 ,

 

to czy osiągnę na tym w miarę dobrą celność i zasięg?

 

Po co zmieniać sprężynę ? Zamiast kupować sprężynę zainwestuj w porządne kulki i pamiętaj by co każdą strzelankę czyścić lufę (najlepiej przed), a celność będzie aksamitna (choć miałem zestaw gumy guardera i lufy systema + 0.25 G&G) to niestety przez wzgląd na długość lufy nie oczekuj osiągów karabinu snajperskiego.

 

Z tego co ja miałem na stockowym GB + to co wyżej to ok. 57 m zasięgu całkowitego na odpowiednim ustawieniu HU z czegos z ok 52-53 m dało się bez problemu trafić człowieka jednym strzałem, ale i tak wolę to co mam teraz - niby g36c do gry w lesie się nadaje, ale jednak czuć niedosyt gdy inni mają lepsze osiągi.

Link to post
Share on other sites

G36 by JG ma stockowo odpowiednik SP110. Co innego, gdy chcesz zwiększyć żywotność repliki - wtedy możesz wsadzić tego Guarderowskiego sprigna, żeby odciążyć GB. Lecz, ja do Giety JG nie wsadziłbym bez wzmacniania nic powyżej M120. Co do reszty - zgadzam się z Goginem.

Link to post
Share on other sites

Gogin skoro mówisz o niedosycie to może to będzie dawało radę:

 

http://www.taiwangun.com/shop,show,1374

http://www.taiwangun.com/shop,show,193

 

plus do tego precka tylko nie wiem czy ta się nada:

http://www.taiwangun.com/shop,show,885

 

i potem jakiś kolimator np. Aimpoint na niskim montażu i sprężyna M110 żeby odciążyć GB i uzyskać lepszą powtarzalność strzałów?

Link to post
Share on other sites

Do długiej giety do długa precka ;) 509mm będzie bardziej ok od tej 469mm. Na pewno będziesz zadowolony z takiego zestawu, tylko że wtedy ja bym kupił już m120, prowadnicę łożyskowaną i lepszą głowicę tłoka.

Edited by Zambezi
Link to post
Share on other sites

Ostatnio dokonałem w G36C JG modyfikacji pozwalającej na zmieszczenie w chwycie baterii 12V Mini

 

http://img33.imageshack.us/my.php?image=3005091544.jpg

http://img36.imageshack.us/my.php?image=3005091546.jpg

 

Aby bateria 12V wchodziła należy

 

- urwać a potem spiłować 'dzydzel' trzymający baterię

- spiłować korpus

http://img33.imageshack.us/my.php?image=pia1q.jpg

 

 

- spiłować abs trzymający baterię od strony yłumika płomienia

http://img33.imageshack.us/img33/8508/pia2o.jpg

 

Przydaje się też wyrzucić niepotrzebne kable oraz bezpiecznik (teraz baterię załączam w widocznym na zdjęciach miejscu)

 

Gieta na fotach to stock - ze zrobionym shimingiem i wymienionymi zębatkami na CA, lufą prec JBU 247mm i gumą HU Prometheus (fioletową)

 

Zamontowanie baterii 12V 1400mAh Intellect daje ROF w okolicy 18 k/s - ale wymiana silnika na lepszy ( stockowy jest po prosu słaby) powinna przynieść sporą poprawę.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Chciałbym stuningować moją gietke. Co powiecie na taki zestaw:

 

-gumka hu systema albo guardera

-preclufa systema 469mm na to tłumik dźwięku

-Deep Fire - Zestaw FTK Bore Up - M120 czy może warto dołożyć to 90zł wiecej na Guarder - FTK SP120?

-batka Firefox - LiPo - 11,1V - 1600mAh - 20C - Mini

-sprężyna SP 140 Guardera

 

Coś jeszcze warto wymienić? Proszę o pomoc to mój pierwszy tunning repliki :???:

Link to post
Share on other sites

Przy tym FTK do wstawienia komora CA lub dysza od AUG'a no i oczywiście łożyska 7mm bo w zestawie są 6mm, jak w każdym marujcu, a dokładniej to 6,1mm.

 

Kabelki na pewno warto zmienić, ale za tą kasę - cenę FTK to bym wziął BU Guarder'a do G36, komorę CA, zmienił kable, zrobił podkładkowanie zębatek, 7mm ślizgi, mosiężna łożyskowana prowadnica DF'a, tłok JBU ze stalowymi zębami + m130 + 9.6 - oczywiście S1 na części ruchome + smar miedziowy na styki co by się nie paliły i można latać na full auto - polecam jednak krótkie serie.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...