Ari Posted May 7, 2009 Report Share Posted May 7, 2009 A jaki są łożyska w tym GearBoxie 6mm czy 7mm Było. Quote Link to post Share on other sites
bomba095 Posted May 8, 2009 Report Share Posted May 8, 2009 wiem w temacie jest napisane że 6mm a jak dzwoniłem do krakmanów to powiedzieli że 7mm .I tak przy okazi jak jest z tą nieszczęsną dyszą Quote Link to post Share on other sites
Spond Posted May 8, 2009 Report Share Posted May 8, 2009 Z tą dyszą to nie ma wielkich problemów wystarczy spiłować takie dwa ząbki przy komorze hopka i już działa. Ale to MUSI być dysza od AUG. A ja mam z kolei takie pytanko: otóż po uporaniu się ze wszystkimi problemami o jakich pisałem wcześniej natrafiłem na coś takiego. Że replika strzela bez problemu ogniem ciągłym i pojedynczym ale jeżeli puszcze spust minimalnie przed strzałem to już nie strzele w ogóle i trzeba wszystko rozbierać. Jak myślicie jaka może być przyczyna... Może lipny silnik? Quote Link to post Share on other sites
Johann Posted May 8, 2009 Report Share Posted May 8, 2009 wiem w temacie jest napisane że 6mm a jak dzwoniłem do krakmanów to powiedzieli że 7mm .I tak przy okazi jak jest z tą nieszczęsną dyszą Kochany, nie idź w zaparte, bo czytać ze zrozumieniem nie umiesz. Jest jak byk napisane, że 7mm bo i ja i Gogin mieliśmy taki przypadek, że kupiliśmy 6mm, a okazały się za małe. Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted May 9, 2009 Report Share Posted May 9, 2009 (edited) Kochany, nie idź w zaparte, bo czytać ze zrozumieniem nie umiesz. Jest jak byk napisane, że 7mm bo i ja i Gogin mieliśmy taki przypadek, że kupiliśmy 6mm, a okazały się za małe. Niestety - ubolewam nad tym bardzo. Ludzie jest jedna bananowa rzecz - wyjmujecie GB z rączki i mierzycie średnicę łożysk z zew. - taki to problem ? Stękanie na forum nikogo nie bawi jeśli było, jest to nie jednak niech będzie go trochę mniej. PS. Swoją drogą to u mnie FTK Deep Fire'a z M120 tegoż FTK i już od ostatniego posta przemieliło 4-5k więcej - zero problemów, zębatki jak nowe, tak samo zębatka osi silnika - co mnie bardzo ucieszyło, bo owa najmniej żyje ze wszystkich zębatek. Chińskie XYT wymiatają ;-). Edited May 9, 2009 by Gogin Quote Link to post Share on other sites
seger Posted May 10, 2009 Report Share Posted May 10, 2009 (edited) starsze wersje g36 miały łozyska 6mm a nowsze maja juz 7mm. co do dyszy to powiem ze rózny producent rózna długosc dyszy. przykłąd dysza BU do g36 DF jest krótsza niz dysza BU od guardera. spond: jeżeli puscisz spust minimalnie to obwód sie rozlacza ale tam też dźwigieńki sie przestawiaja. a jak puscisz całkowicie spust i naciśniesz to strzela ? Edited May 10, 2009 by seger Quote Link to post Share on other sites
Spond Posted May 10, 2009 Report Share Posted May 10, 2009 No właśnie chodzi o to że jak puszcze tuż przed strzałem to następuje zacięcie. Po ponownym naciśnięciu słychać i czuć że silnik pracuje ale nie jest w stanie ruszyć:( Nie było by to dziwne gdyby nie to że działa auto i semi a w tym jednym miejscu jest lipa. Quote Link to post Share on other sites
siridar Posted May 14, 2009 Report Share Posted May 14, 2009 Z tą dyszą to nie ma wielkich problemów wystarczy spiłować takie dwa ząbki przy komorze hopka i już działa. Ale to MUSI być dysza od AUG.Czy tu chodzi o te ząbki? Trzeba je całkowicie spiłować, żeby komora opierała się na gearboxie? Quote Link to post Share on other sites
seger Posted May 14, 2009 Report Share Posted May 14, 2009 nie całkowicie. musisz zostawić ich troche. :P piłujesz o 1,5mm. dusza od BU od g36 guardera i śmiga. lecz po piłowaniu musisz też piłowac wejście kulek do komory. Quote Link to post Share on other sites
siridar Posted May 16, 2009 Report Share Posted May 16, 2009 (edited) Maqm pytanie: Czy kostka stykowa w G36 jest kompatybilna z kostką z AK? Edited May 16, 2009 by siridar Quote Link to post Share on other sites
echelon_ Posted May 16, 2009 Report Share Posted May 16, 2009 Jeśli G36 od JG i AK od CM to tak. Quote Link to post Share on other sites
Filipoo23 Posted May 16, 2009 Report Share Posted May 16, 2009 A jak ma się sprawa z tą dyszą? Chodzi mi o to, czy brać do AUGa, czy G36? (z asgshopu) I lepiej Guardera, czy DFa? Quote Link to post Share on other sites
Spond Posted May 16, 2009 Report Share Posted May 16, 2009 Ja mam ud AUG CA i działa super. Quote Link to post Share on other sites
Filipoo23 Posted May 16, 2009 Report Share Posted May 16, 2009 (edited) Czyli brać dyszę do AUGa? Dzięki. Edited May 16, 2009 by Filipoo23 Quote Link to post Share on other sites
Grzesiek34232 Posted May 29, 2009 Report Share Posted May 29, 2009 Gdybym kupił g36c z JG i do tego: http://www.taiwangun.com/shop,show,193 , http://www.taiwangun.com/shop,show,887 , http://www.taiwangun.com/shop,show,970 , to czy osiągnę na tym w miarę dobrą celność i zasięg? Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted May 29, 2009 Report Share Posted May 29, 2009 Gdybym kupił g36c z JG i do tego: http://www.taiwangun.com/shop,show,193 , http://www.taiwangun.com/shop,show,887 , http://www.taiwangun.com/shop,show,970 , to czy osiągnę na tym w miarę dobrą celność i zasięg? Po co zmieniać sprężynę ? Zamiast kupować sprężynę zainwestuj w porządne kulki i pamiętaj by co każdą strzelankę czyścić lufę (najlepiej przed), a celność będzie aksamitna (choć miałem zestaw gumy guardera i lufy systema + 0.25 G&G) to niestety przez wzgląd na długość lufy nie oczekuj osiągów karabinu snajperskiego. Z tego co ja miałem na stockowym GB + to co wyżej to ok. 57 m zasięgu całkowitego na odpowiednim ustawieniu HU z czegos z ok 52-53 m dało się bez problemu trafić człowieka jednym strzałem, ale i tak wolę to co mam teraz - niby g36c do gry w lesie się nadaje, ale jednak czuć niedosyt gdy inni mają lepsze osiągi. Quote Link to post Share on other sites
Filipoo23 Posted May 29, 2009 Report Share Posted May 29, 2009 G36 by JG ma stockowo odpowiednik SP110. Co innego, gdy chcesz zwiększyć żywotność repliki - wtedy możesz wsadzić tego Guarderowskiego sprigna, żeby odciążyć GB. Lecz, ja do Giety JG nie wsadziłbym bez wzmacniania nic powyżej M120. Co do reszty - zgadzam się z Goginem. Quote Link to post Share on other sites
Grzesiek34232 Posted May 29, 2009 Report Share Posted May 29, 2009 Gogin skoro mówisz o niedosycie to może to będzie dawało radę: http://www.taiwangun.com/shop,show,1374 http://www.taiwangun.com/shop,show,193 plus do tego precka tylko nie wiem czy ta się nada: http://www.taiwangun.com/shop,show,885 i potem jakiś kolimator np. Aimpoint na niskim montażu i sprężyna M110 żeby odciążyć GB i uzyskać lepszą powtarzalność strzałów? Quote Link to post Share on other sites
Zambezi Posted May 29, 2009 Report Share Posted May 29, 2009 (edited) Do długiej giety do długa precka ;) 509mm będzie bardziej ok od tej 469mm. Na pewno będziesz zadowolony z takiego zestawu, tylko że wtedy ja bym kupił już m120, prowadnicę łożyskowaną i lepszą głowicę tłoka. Edited May 29, 2009 by Zambezi Quote Link to post Share on other sites
Grzesiek34232 Posted May 30, 2009 Report Share Posted May 30, 2009 Zambezi raczej nie będę wkładał tam nic mocniejszego niż M110 bo myślę, że te ok 360fps przy lufie 509mm jak na szturmówkę mi wystarczy do dobrej zabawy ;-) Quote Link to post Share on other sites
Wolfi Posted May 30, 2009 Report Share Posted May 30, 2009 Ostatnio dokonałem w G36C JG modyfikacji pozwalającej na zmieszczenie w chwycie baterii 12V Mini http://img33.imageshack.us/my.php?image=3005091544.jpg http://img36.imageshack.us/my.php?image=3005091546.jpg Aby bateria 12V wchodziła należy - urwać a potem spiłować 'dzydzel' trzymający baterię - spiłować korpus http://img33.imageshack.us/my.php?image=pia1q.jpg - spiłować abs trzymający baterię od strony yłumika płomienia http://img33.imageshack.us/img33/8508/pia2o.jpg Przydaje się też wyrzucić niepotrzebne kable oraz bezpiecznik (teraz baterię załączam w widocznym na zdjęciach miejscu) Gieta na fotach to stock - ze zrobionym shimingiem i wymienionymi zębatkami na CA, lufą prec JBU 247mm i gumą HU Prometheus (fioletową) Zamontowanie baterii 12V 1400mAh Intellect daje ROF w okolicy 18 k/s - ale wymiana silnika na lepszy ( stockowy jest po prosu słaby) powinna przynieść sporą poprawę. Quote Link to post Share on other sites
Razzi Posted July 2, 2009 Report Share Posted July 2, 2009 Chciałbym stuningować moją gietke. Co powiecie na taki zestaw: -gumka hu systema albo guardera -preclufa systema 469mm na to tłumik dźwięku -Deep Fire - Zestaw FTK Bore Up - M120 czy może warto dołożyć to 90zł wiecej na Guarder - FTK SP120? -batka Firefox - LiPo - 11,1V - 1600mAh - 20C - Mini -sprężyna SP 140 Guardera Coś jeszcze warto wymienić? Proszę o pomoc to mój pierwszy tunning repliki :???: Quote Link to post Share on other sites
grzechotnik Posted July 2, 2009 Report Share Posted July 2, 2009 Dołóż do Guardera. Daj link do tego FTK. To jest to: http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=660 Ja bym nie pakował springa M140, jak już to M130. Tak to OK. Można by jeszcze okablowanie wymienić na niskooporowe + MOSFET, ale nie trzeba. Pozdrawiam serdecznie, grzechotnik Quote Link to post Share on other sites
Razzi Posted July 2, 2009 Report Share Posted July 2, 2009 Tak o ten FTK mi chodzi. Dzieki za odpowiedź Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted July 2, 2009 Report Share Posted July 2, 2009 Przy tym FTK do wstawienia komora CA lub dysza od AUG'a no i oczywiście łożyska 7mm bo w zestawie są 6mm, jak w każdym marujcu, a dokładniej to 6,1mm. Kabelki na pewno warto zmienić, ale za tą kasę - cenę FTK to bym wziął BU Guarder'a do G36, komorę CA, zmienił kable, zrobił podkładkowanie zębatek, 7mm ślizgi, mosiężna łożyskowana prowadnica DF'a, tłok JBU ze stalowymi zębami + m130 + 9.6 - oczywiście S1 na części ruchome + smar miedziowy na styki co by się nie paliły i można latać na full auto - polecam jednak krótkie serie. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.