fidell Posted December 20, 2008 Report Share Posted December 20, 2008 Spond 1) Duby smolone - systema pasuje na 100%, wkładałem do 3 g36 jg, w tym do swojej. 2) tak, ale musisz wymienić cylinder na typ 0 i zastosować się do instrukcji OLO'a w którymś z wątków 3) tak, polepszy pracę gb 4) patrz pkt 2 5) o ile kupisz sprężynę, bo JG ma patent skopiowany z TM - sprężyna i głowica tłoka są połączone, to warto. marcin1988 Jeśli chodzi o kompatybilność to nie mam pojęcia, wiem za to, że to u nasady służy do przykręcenia komory hu do gb na czas testów, by sprawdzić czy wszystko ok. Quote Link to post Share on other sites
Spond Posted December 20, 2008 Report Share Posted December 20, 2008 Bardzo dziękuję za tak szybką odpowiedź :D Miałbym jeszcze dwa pytanka czy komora hu od CA będzie pasować bo wiedziałem taką na Capri i może kiedyś bym zmienił i odnośnie tego zestawu bore-up to na tym zdjęciu do którego link podesłałem to chyba jest cylinder 0. (tak wywnioskowałem bo 1 albo jakieś inne mają wcięcia a tamten nie ma, ale oczywiście mogę się mylić) Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted December 21, 2008 Report Share Posted December 21, 2008 Bardzo dziękuję za tak szybką odpowiedź :D Miałbym jeszcze dwa pytanka czy komora hu od CA będzie pasować bo wiedziałem taką na Capri i może kiedyś bym zmienił i odnośnie tego zestawu bore-up to na tym zdjęciu do którego link podesłałem to chyba jest cylinder 0. (tak wywnioskowałem bo 1 albo jakieś inne mają wcięcia a tamten nie ma, ale oczywiście mogę się mylić) Komora CA choć inna budową to po pracy z pilnikiem pasuje - ktoś sprawdzał ostatnio. Co do bore up'a to pytaj sklepu' ale szczerze wątpię. Quote Link to post Share on other sites
Spond Posted December 21, 2008 Report Share Posted December 21, 2008 Miałbym jeszcze pytanie teoretyczne tzn. czy warto wstawić mocniejsze zębatki do słabszej sprężyny tak aby wydłużyć żywotność? Np. zębatki do M150 mając sprężynę M130. Czy może efekt będzie odwrotny do zamierzonego np przez złe przełożenie??? Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted December 21, 2008 Report Share Posted December 21, 2008 Miałbym jeszcze pytanie teoretyczne tzn. czy warto wstawić mocniejsze zębatki do słabszej sprężyny tak aby wydłużyć żywotność? Np. zębatki do M150 mając sprężynę M130. Czy może efekt będzie odwrotny do zamierzonego np przez złe przełożenie??? Tak, efekt nie będzie zadowalający. Pod M130 można spokojnie zostawić zębatki ze zwykłym przełożeniem Quote Link to post Share on other sites
Spond Posted December 21, 2008 Report Share Posted December 21, 2008 Dzięki WIELKIE! A tak odbiegając od tematu to jak sprawdzić szczelność broni (ja próbowałem poprzez delikatne naciskanie spustu i szybkie jego puszczanie tak aby dysza weszła maksymalnie w komorę i po kilku próbach się udało następnie dmuchałem w koniec lufy i nic zero przecieków nie byłem w stanie nic wyczuć a jakoś wątpię w szczelność chinoli :D) i jak ewentualnie ją uszczelnić chodzi mi o połączenie komora-GB? Quote Link to post Share on other sites
fidell Posted December 21, 2008 Report Share Posted December 21, 2008 Dobrać dobrą dyszę. By uzyskać lepszą szczelność wystarczy kupić uszczelkę np ca. Ja szczelność sprawdzam przy otwartym gb - pozwala to dobrać części w sposób optymalny. Po prostu zatykasz dyszę i wpychasz tłok po prowadnicach - jak trzyma to jest dobrze;) Quote Link to post Share on other sites
Spond Posted December 21, 2008 Report Share Posted December 21, 2008 (edited) Właśnie sprawdziłem na innej stronie ten zestaw bore-up i faktycznie zły cylinder :( Więc może można by kupić borka od AUG i tylko wymienić dyszę ? A właśnie jaką firmę polecacie jeżeli chodzi o takie elementy? Edited December 21, 2008 by Spond Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted December 21, 2008 Report Share Posted December 21, 2008 Właśnie sprawdziłem na innej stronie ten zestaw bore-up i faktycznie zły cylinder :( Więc może można by kupić borka od AUG i tylko wymienić dyszę ? A właśnie jaką firmę polecacie jeżeli chodzi o takie elementy? Polecam Guarder'a, CA, Systemę - na prawdę dobre BU robią. Co się tyczy BU od AUG'a to dysza może być, bo jest w prawie takiej samej długości co ta w stocku, tyle, że głowica cylindra do AUG'a ma różnej długości "dziobek" (ciut krótszy, ten w G36 jest naprawdę długi, tak jak dysza) - nie dla picu są różne zestawy pod różne repliki, choć wersja girboksa ta sama. KLIK - niestety tanie nie jest, ale zestaw jest bardzo dobry. Quote Link to post Share on other sites
Spond Posted December 21, 2008 Report Share Posted December 21, 2008 OK, czyli podsumowując planując tuning mojego G36 pasowało by zmienić: Lufę na preckę Systema. Sprężynę i prowadnicę. I ten nieszczęsny BU - nieszczęsny bo nie ma pasującego w 100% do JG. No to chyba tyle :D Quote Link to post Share on other sites
Zambezi Posted December 22, 2008 Report Share Posted December 22, 2008 Yyyyy, głowica cylindra w aug ma tą wewnętrzną dyszę taką samą jak w giecie... nie od rzeczy asgshop sprzedaje te same głowice cylindra i do g36 i do aug'a ;>. Pasujący zestaw BU (z drobnymi modyfikacjami) będzie właśnie od AUG, nic nie trzeba z niego wymieniać, spiłować trzeba tylko trochę mocowania komory HU w giecie. Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted December 22, 2008 Report Share Posted December 22, 2008 Rozumiem, że ludzie z ASGshopu się mylą bo oni mi tak powiedzieli mały kolego. Quote Link to post Share on other sites
Spond Posted December 22, 2008 Report Share Posted December 22, 2008 No dobra a co WY byście wstawili do Gietki? (tak będzie najprościej :D) I co jest lepszym pomysłem zestaw BU czy zwykły wzmocniony? Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted December 22, 2008 Report Share Posted December 22, 2008 Ja jutro zamawiam przykładowo BU CA do G36 (pełna wersja), łożyska Systemy stalowe, prowadnica Systemy, sprężyna SP130, tłok Prometheusa, z 509mm KM Head'em będzie, "przyjemnie" :-P. BU nie bierz, on się przydaje, jak wyciskasz FPS'y z mocniej sprężyny. Jeśli prawdą jest to głowicami cylindra AUG'a i G36, to na Twoim miejscu bym wziął TEN zestawik, choć ostatnio stał 280 zł bo w promocji był. Potem zostaje dokupienie aku. bo ten stockowy 8,4 nie uciągnie tego za długo. Quote Link to post Share on other sites
Spond Posted December 22, 2008 Report Share Posted December 22, 2008 Ano dzięki za link fakt fajna rzecz :D Aha jak zamontujesz te cuda (pewnie po nowym roku) to napisz jak się to sprawuje :D Wszystkim bardzo dziękuje za pomoc i życzę WESOŁYCH ŚWIĄT! Quote Link to post Share on other sites
Zambezi Posted December 22, 2008 Report Share Posted December 22, 2008 Nie nie, małym kolegą możesz być Ty ;). Zastanów się lepiej czy ten BU będzie dobrym pomysłem, dysza z CA do gietki pasować nie będzie (przynajmniej mi nie pasowała). Ta z AUG jest za krótka i trzeba mocowania piłować, a co dopiero ta dedykowana do g36 Quote Link to post Share on other sites
Spond Posted December 22, 2008 Report Share Posted December 22, 2008 Mógłbyś napisać które mocowania dokładnie? To ze od HU to wiem tylko w którym miejscu one się znajdują? Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted December 22, 2008 Report Share Posted December 22, 2008 Mógłbyś napisać które mocowania dokładnie? To ze od HU to wiem tylko w którym miejscu one się znajdują? Gdy zdejmujesz komorę, wyjmując ją wraz z lufą wew. z lufy zew., obracając ją o 90 stopni w lewo, masz takie 2 ząbki. Je spiłowujesz tak co by komora była bliżej dyszy, ale to wpierwej trzeba zainstalować wszystko w girboksie i sprawdzić jak i czy się uszczelnia w gumce dysza i spiłowanie odpowiednio tych zębów, lub też nie - w co wątpię. Quote Link to post Share on other sites
siridar Posted January 12, 2009 Report Share Posted January 12, 2009 Czy ktoś montował TĘ KOLBĘ do G36 JG? Czy dobrze pasuje (nie chwieje się irp.). Czy poduszka policzkowa jest demontowalna? Quote Link to post Share on other sites
Johann Posted January 24, 2009 Report Share Posted January 24, 2009 Dobra, nadszedł czas na tuning mojego G36k. Postanowiłem wrzucić tam do środka: preckę 363 systemy sylikon systemy m130 guardera łożyska 7mm ślizgowe/klukowe* łożyskowaną prowadnicę V3 systemy kable modelarskie 1,5mm To wszystko będzie napędzane baterią 9,6 2000 mAh Strike Systems. I teraz pytanko. Czy bawić się w łożyska kulkowe, czy wstawić ślizgi. Na kulkach miałbym trochę większego ROF'a, który przy tej sprężynie i baterii oszałamiający na pewno nie będzie. Z drugiej strony bawić się w zmianę łożysk po paru strzelankach też mi się nie widzi. Ile wg. Was może to dać fps? Złapie się 450? Dodam, że robione będzie to przez Zbrojownię. Za wszelkie uwagi dziękuję. :) Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted January 24, 2009 Report Share Posted January 24, 2009 Slizgi. Kulkowe mają częstą przypadłość do rozlatywania się przy mocnych sprężynach. Quote Link to post Share on other sites
99TOMCAT Posted January 24, 2009 Report Share Posted January 24, 2009 Za jakiś czas planuję wrzucić m120 i mam pytanie czy poza prowadnicą trzeba by coś jeszcze wymieniać ? johny89 nie lepiej wrzucić lipolka- na pewno zajmie mniej miejsca a rof wzrośnie- przy m130 to mozę nawet 11.1v nie zajedzie tłoka ? Quote Link to post Share on other sites
Johann Posted January 24, 2009 Report Share Posted January 24, 2009 Wymień łożyska, praca GB będzie zdecydowanie przyjemniejsza. Właśnie skłaniałem się barziej ku ślizgom. W przyszłości dojdzie Bore + może wydajniejszy silnik. A propos, jak w porównaniu do innych silników wychodzą te od JG. Dobre to to jest, czy silna klasa średnia? Quote Link to post Share on other sites
Wolo_ Posted January 24, 2009 Report Share Posted January 24, 2009 johny daj znać ile zębatki pociągnęły na SP 130 Quote Link to post Share on other sites
99TOMCAT Posted January 24, 2009 Report Share Posted January 24, 2009 Mnie ciekawi co siedzi w gb v3 cymy- te nowe repliki z 430 fps muszą mieć coś w stylu m130 a jakoś to kurde działa. Chodzi głośno ale znam 2 osoby co przemieliły tym po 60-80 tysięcy kulek i jak na razie to działa... Tak czy siak ja bez wymiany większości bebechów w gb nie wymienię sprężyny w giecie na m130... Mam opory przy m120 tak szczerze i jeszcze się waham... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.