Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Na chwilę obecną mam w swojej gieni sam stock poza sprężyną m110 PDI.

Posiedziałem dzisiaj trochę w azteko i wybrałem kilka części:

łożyskowana głowica tłoka SHS

dysza doszczelniona SHS (azteko) lub Ares (specshop)

łożyskowana prowadnica sprężyny SHS

gumka HU systema (w tej chwili mam guardera białego)

Czy wymiana na te części spowoduje wzrost fps?

Te zmiany raczej spowodują długą i bezawaryjną pracę. Fps to raczej specjalnie nie wzrosną chyba że teraz masz mega nieszczelności.

 

Sam miałem 2 lata podobnie stuningowaną gietkę g36k, tyle że wsadzone jeszcze łożyska kulkowe a dysza zostawiona stokowa.

 

Na m120 systemy miałem 402-405 fps i naprawdę było fajnie na gumce i precce systemy.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dobra, nikt się nie wypowiedział - podejście nr. 2:

 

Replika to używane, stockowe g36k jg po zacince - ułamała się głowica tłoka i uszkodził tłok (listwa pękła, a 2 ząb trochę się zjechał). Chcę poskładać NIEZAWODNĄ replikę ze stockową sprężyną, ale w przyszłości mieć możliwość wsadzenia m120 i lipola 11,1v.

 

Mam więc parę pytań, co do wyboru części:

 

Te wezmę na pewno:

Płytka selektora (mam rozwaloną)

Tłok SHS 15 zębów metalowych

 

 

1. A tu mam dylemat, czy brać:

głowicę CA

i chińską łożyskowaną prowadnicę

 

czy

 

głowicę boyia z łożyskowaniem

i zwykłą stalową prowadnicę

 

 

2. Dodatkowo zastanawiam się, czy łożyska zmieniać od razu, czy przy przyszłej ewentualnej zmianie sprężyny. Stockowe wytrzymają, czy pakować od razu ślizgowe SHSa?

 

3. Zastanawiam się też nad uszczelnioną dyszą. Mam spiłowane zatrzaski w komorze (musiałem podłożyć podkladki między nią, a GB), więc po ich wyjęciu nie powinno być problemów z zbyt małą długością dyszy. Dołoży mi to fpsów, czy efekt będzie niezauważalny?

 

 

Pomożecie?

Link to post
Share on other sites

Po ci ci te wszyskie zeby metalowe w tłoku ? Kolejna zacinka i kolejny klopot - zebatki .

przy dobrze złożonym przez zawodowca gearboxie i dobrych kulkach + odrobina rozsądku metalowa szczeka to nie grzech ;)

 

Zwłaszcza jak można kupić już coś przywoitego za te 25-35zł ;)

 

Faktem jednak jest ,że przy zacince taniej wyjdzie zmiana tłoka niż np zębatek...

 

Po ci ci te wszyskie zeby metalowe w tłoku ? Kolejna zacinka i kolejny klopot - zebatki .

przy dobrze złożonym przez zawodowca gearboxie i dobrych kulkach + odrobina rozsądku metalowa szczeka to nie grzech ;)

 

Zwłaszcza jak można kupić już coś przywoitego za te 25-35zł ;)

 

Faktem jednak jest ,że przy zacince taniej wyjdzie zmiana tłoka niż np zębatek...

 

 

Swoją drogą policz sobie ten tuning na stokowej spręzynie., Czasem taniej wyjdzie kupić kompletny stokowy gearbox ;)

 

 

Przy tuningu na te 400-420fps ok ale dla stoka to chyba ciut droga zabawa...

 

 

Ewentualnie sprzedaj to co jest na części i kup sobie cymke. Tak bez tuningu będzie wszytko ok, a wykonanie jednak lepsze...

Edited by 99TOMCAT
Link to post
Share on other sites

Słuchajcie chłopaki, wymiana dyszy na jakąkolwiek doszczelnioną zrobi więcej złego niż dobrego, bo jak już ktoś zauważył dysze do g36 JG są baaardzo długie i wymiana komory nic nie zmieni. Są dwa wyjścia: Piłowanie "skrzydełek" w komorze hopa, coby odeszła bliżej gb i dysza od Auga (konieczne może się okazać również poprawienie kanału doprowadzającego kulki) lub kupno dyszy robionej na wymiar, bodajże na allegro jest taka usługa za 40 zł.

 

@Wiciok tłok bierz ten tańszy i przedostatni (ten zaraz przy najgrubszym) ząbek spiłuj (pozwoli to oszczędzić elementy wewnętrzne w przypadku ewentualnej zacinki), łożyska daj od razy stalowe ślizgowe, natomiast co do twojego dylematu, jeżeli nie chcesz podwójnego łożyskowania to weź opcję z łożyskiem na prowadnicy. Lżejszy tłok będzie, a co za tym idzie mniejsze obciążenie szkieletu i kilka fps więcej (teoretycznie).

Link to post
Share on other sites

W związku z tym, że skrzydełka i tak mam spiłowane przez poprzedniego właściciela, wezmę dyszę do AUGa DF, tłok ten tańszy - popiłować kilka minut mi nie zaszkodzi, a zawsze te 6 zł do przodu :blush:

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Po ci ci te wszyskie zeby metalowe w tłoku ? Kolejna zacinka i kolejny klopot - zebatki .

Silnik na stock batce na 90% nie ma tyle siły, żeby zmielić metalową szczękę i zębaty JG.

 

Swoją drogą policz sobie ten tuning na stokowej spręzynie., Czasem taniej wyjdzie kupić kompletny stokowy gearbox ;)

Przy tuningu na te 400-420fps ok ale dla stoka to chyba ciut droga zabawa...

 

Jakbym chciał śmigać na stocku, to kupiłbym tylko tłok i głowicę - za 50zł. Taniej, niż nowy GB.

 

Ewentualnie sprzedaj to co jest na części i kup sobie cymke. Tak bez tuningu będzie wszytko ok, a wykonanie jednak lepsze...

 

NIE. Nie chcę g36c. Zresztą szkoda mi tyle kasy.

 

 

 

BTW: Zastanawiałem się nad kupnem nowego GB cymy do AK i przełożeniem z JG cylindra, selektora i dyszy, ale:

-u krakmanów wyszedł, poza tym jest tylko na airshitextreme

-kosztuje on 250zł - tuning JG wyjdzie taniej

 

No to chyba tyle.

 

Dziękuję za odpowiedzi,

Pozdrawiam!

Edited by wiciok
Link to post
Share on other sites

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Silnik na stock batce na 90% nie ma tyle siły, żeby zmielić metalową szczękę i zębaty JG.

 

 

 

 

 

Na lipo to chwila moment i już zjedzone :P, zwłąszcza na 11stce. Ja mam i chwalę sobie tłok Elementa. Bardzo ładnie pomyka. Przeżył też zacinkę - poszło wszystko oprócz tłoka i zębatki tłokowej. tłok

Edited by sudom
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Ok chłopy, teraz moja kolej :)

 

W mojej Gieni JG [608] zmieniłem gumkę na G&G zieloną, preckę madbula i dodałem mosfet. Wszystko to sobie chodziło smerfnie przez rok a dawało 370 fps.

 

Kilka dni temu postanowiłem zajrzeć do GB. Oczyściłem, przesmarowałem i odkryłem konkretne nieszczelności na dyszy. O strzykawce mogłem pomarzyć. Pogrzebałem co nieco w domowych zbiorach i znalazłem głowicę na dziubku której dysza stockowa giety siedziała bardzo ciasno. Strzykawka jest w 3 pozycjach dyszy (skrajne i środkowa) więc pełnia szczęścia. Złożyłem i zaskoczenie. Wynik dokładnie ten sam. 370+/- 5fps.

 

No i weźcie mi powiedzcie co tu się dzieje. Po rozebraniu były bardzo wyraźne nieszczelności które udało mi się wyeliminować a nie znalazło to zupełnie odbicia na fps.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Nie jestem pewny, ale kiedyś obiło mi się o uszy, że G36C z JG ma niestandardowy gwint (13,5mm?). Nie wiem czy to prawda - polecam poszukać informacji w postach posiadaczy tej repliki. Jeśli okazałoby się, że tak, to tutaj masz przykładowe rozwiązanie:

http://www.silesia-factory.pl/sklep/przej%C5%9Bciowki-do-t%C5%82umikow-asg/adapter-naprawczy-gwintu-replik-asg.html

Niestety jest dość drogie. Nie zmienia to faktu, że pewnie i są jakieś domowe sposoby na zamontowanie takiego tłumika.

 

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Ok chłopy, teraz moja kolej :)

 

W mojej Gieni JG [608] zmieniłem gumkę na G&G zieloną, preckę madbula i dodałem mosfet. Wszystko to sobie chodziło smerfnie przez rok a dawało 370 fps.

 

Kilka dni temu postanowiłem zajrzeć do GB. Oczyściłem, przesmarowałem i odkryłem konkretne nieszczelności na dyszy. O strzykawce mogłem pomarzyć. Pogrzebałem co nieco w domowych zbiorach i znalazłem głowicę na dziubku której dysza stockowa giety siedziała bardzo ciasno. Strzykawka jest w 3 pozycjach dyszy (skrajne i środkowa) więc pełnia szczęścia. Złożyłem i zaskoczenie. Wynik dokładnie ten sam. 370+/- 5fps.

 

No i weźcie mi powiedzcie co tu się dzieje. Po rozebraniu były bardzo wyraźne nieszczelności które udało mi się wyeliminować a nie znalazło to zupełnie odbicia na fps.

moerzyłeś pfs-y tużź przed modyfikacją dyszy?

Rok czasu to spory okres na ubicie springa, zwłaszcza jak był stokowy...

 

Nie jestem pewny, ale kiedyś obiło mi się o uszy, że G36C z JG ma niestandardowy gwint (13,5mm?). Nie wiem czy to prawda - polecam poszukać informacji w postach posiadaczy tej repliki. Jeśli okazałoby się, że tak, to tutaj masz przykładowe rozwiązanie:

http://www.silesia-factory.pl/sklep/przej%C5%9Bciowki-do-t%C5%82umikow-asg/adapter-naprawczy-gwintu-replik-asg.html

Niestety jest dość drogie. Nie zmienia to faktu, że pewnie i są jakieś domowe sposoby na zamontowanie takiego tłumika.

 

Pozdrawiam.

dłuższe wersje mają dokręcaną przedłużkę już na standardowy gwint.

 

Dodatkowo np silesia robi chyba tłumiki z gwintem lekko stożkowym i łapie te 13,5mm jg.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
  • 3 months later...

Odgrzeję trochę temat.

W moim giecię padł koszyk trzymający silnik. Replika strzela, ale jakoś nie uśmiecha mi się myśl biegania z pęknięta ramką. Szybkie przeszukanie polskiej części internetu zaowocowało dwoma wynikami:

- http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1794 (dostępne za jakieś 4 tygodnie)

- http://www.taiwangun.com/gearboxy-oraz-ich-czesci/silniki/wzmocnione-sanki-silnika-do-replik-serii-g36-super-shooter.html

 

Szybkie pytanie: Czy oba koszyczki na silnik będą bez problemów pasowały do JG G36c ?

Link to post
Share on other sites

Witam,

W giecie [G608] wymieniłem lufę na precke km-head'a, jednak po przestrzelaniu wyszło, że replika w ogóle nie reaguje na zmianę ustawień mocy hopa. To rozłożyłem, złożyłem jeszcze raz - myślałem że to starczy, ale jednak dalej nie pyli. Nie wiem w ogóle o co kaman, a do serwisu oddać to dla mnie ostateczność, dlatego proszę o pomoc.

Pozdrawiam

Klepow

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...