99TOMCAT Posted August 23, 2011 Report Share Posted August 23, 2011 Na chwilę obecną mam w swojej gieni sam stock poza sprężyną m110 PDI. Posiedziałem dzisiaj trochę w azteko i wybrałem kilka części: łożyskowana głowica tłoka SHS dysza doszczelniona SHS (azteko) lub Ares (specshop) łożyskowana prowadnica sprężyny SHS gumka HU systema (w tej chwili mam guardera białego) Czy wymiana na te części spowoduje wzrost fps? Te zmiany raczej spowodują długą i bezawaryjną pracę. Fps to raczej specjalnie nie wzrosną chyba że teraz masz mega nieszczelności. Sam miałem 2 lata podobnie stuningowaną gietkę g36k, tyle że wsadzone jeszcze łożyska kulkowe a dysza zostawiona stokowa. Na m120 systemy miałem 402-405 fps i naprawdę było fajnie na gumce i precce systemy. Quote Link to post Share on other sites
Andzia Posted August 23, 2011 Report Share Posted August 23, 2011 (edited) Właśnie nie mam nieszczelności - mam bardzo dobrego znajomego serwisanta. W tym wypadku sobie odpuszczę i zainwestuję w preckę. Dzięki Tomcat! Edited August 23, 2011 by andyss1995 Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted August 24, 2011 Report Share Posted August 24, 2011 Dobra, nikt się nie wypowiedział - podejście nr. 2: Replika to używane, stockowe g36k jg po zacince - ułamała się głowica tłoka i uszkodził tłok (listwa pękła, a 2 ząb trochę się zjechał). Chcę poskładać NIEZAWODNĄ replikę ze stockową sprężyną, ale w przyszłości mieć możliwość wsadzenia m120 i lipola 11,1v. Mam więc parę pytań, co do wyboru części: Te wezmę na pewno: Płytka selektora (mam rozwaloną) Tłok SHS 15 zębów metalowych 1. A tu mam dylemat, czy brać: głowicę CA i chińską łożyskowaną prowadnicę czy głowicę boyia z łożyskowaniem i zwykłą stalową prowadnicę 2. Dodatkowo zastanawiam się, czy łożyska zmieniać od razu, czy przy przyszłej ewentualnej zmianie sprężyny. Stockowe wytrzymają, czy pakować od razu ślizgowe SHSa? 3. Zastanawiam się też nad uszczelnioną dyszą. Mam spiłowane zatrzaski w komorze (musiałem podłożyć podkladki między nią, a GB), więc po ich wyjęciu nie powinno być problemów z zbyt małą długością dyszy. Dołoży mi to fpsów, czy efekt będzie niezauważalny? Pomożecie? Quote Link to post Share on other sites
sidor95 Posted August 26, 2011 Report Share Posted August 26, 2011 (edited) Po ci ci te wszyskie zeby metalowe w tłoku ? Kolejna zacinka i kolejny klopot - zebatki . Edited August 26, 2011 by sidor95 Quote Link to post Share on other sites
99TOMCAT Posted August 26, 2011 Report Share Posted August 26, 2011 (edited) Po ci ci te wszyskie zeby metalowe w tłoku ? Kolejna zacinka i kolejny klopot - zebatki . przy dobrze złożonym przez zawodowca gearboxie i dobrych kulkach + odrobina rozsądku metalowa szczeka to nie grzech ;) Zwłaszcza jak można kupić już coś przywoitego za te 25-35zł ;) Faktem jednak jest ,że przy zacince taniej wyjdzie zmiana tłoka niż np zębatek... Po ci ci te wszyskie zeby metalowe w tłoku ? Kolejna zacinka i kolejny klopot - zebatki . przy dobrze złożonym przez zawodowca gearboxie i dobrych kulkach + odrobina rozsądku metalowa szczeka to nie grzech ;) Zwłaszcza jak można kupić już coś przywoitego za te 25-35zł ;) Faktem jednak jest ,że przy zacince taniej wyjdzie zmiana tłoka niż np zębatek... Swoją drogą policz sobie ten tuning na stokowej spręzynie., Czasem taniej wyjdzie kupić kompletny stokowy gearbox ;) Przy tuningu na te 400-420fps ok ale dla stoka to chyba ciut droga zabawa... Ewentualnie sprzedaj to co jest na części i kup sobie cymke. Tak bez tuningu będzie wszytko ok, a wykonanie jednak lepsze... Edited August 26, 2011 by 99TOMCAT Quote Link to post Share on other sites
rodnath Posted August 26, 2011 Report Share Posted August 26, 2011 Słuchajcie chłopaki, wymiana dyszy na jakąkolwiek doszczelnioną zrobi więcej złego niż dobrego, bo jak już ktoś zauważył dysze do g36 JG są baaardzo długie i wymiana komory nic nie zmieni. Są dwa wyjścia: Piłowanie "skrzydełek" w komorze hopa, coby odeszła bliżej gb i dysza od Auga (konieczne może się okazać również poprawienie kanału doprowadzającego kulki) lub kupno dyszy robionej na wymiar, bodajże na allegro jest taka usługa za 40 zł. @Wiciok tłok bierz ten tańszy i przedostatni (ten zaraz przy najgrubszym) ząbek spiłuj (pozwoli to oszczędzić elementy wewnętrzne w przypadku ewentualnej zacinki), łożyska daj od razy stalowe ślizgowe, natomiast co do twojego dylematu, jeżeli nie chcesz podwójnego łożyskowania to weź opcję z łożyskiem na prowadnicy. Lżejszy tłok będzie, a co za tym idzie mniejsze obciążenie szkieletu i kilka fps więcej (teoretycznie). Quote Link to post Share on other sites
wiciok Posted August 26, 2011 Report Share Posted August 26, 2011 (edited) W związku z tym, że skrzydełka i tak mam spiłowane przez poprzedniego właściciela, wezmę dyszę do AUGa DF, tłok ten tańszy - popiłować kilka minut mi nie zaszkodzi, a zawsze te 6 zł do przodu :blush: ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Po ci ci te wszyskie zeby metalowe w tłoku ? Kolejna zacinka i kolejny klopot - zebatki . Silnik na stock batce na 90% nie ma tyle siły, żeby zmielić metalową szczękę i zębaty JG. Swoją drogą policz sobie ten tuning na stokowej spręzynie., Czasem taniej wyjdzie kupić kompletny stokowy gearbox ;)Przy tuningu na te 400-420fps ok ale dla stoka to chyba ciut droga zabawa... Jakbym chciał śmigać na stocku, to kupiłbym tylko tłok i głowicę - za 50zł. Taniej, niż nowy GB. Ewentualnie sprzedaj to co jest na części i kup sobie cymke. Tak bez tuningu będzie wszytko ok, a wykonanie jednak lepsze... NIE. Nie chcę g36c. Zresztą szkoda mi tyle kasy. BTW: Zastanawiałem się nad kupnem nowego GB cymy do AK i przełożeniem z JG cylindra, selektora i dyszy, ale: -u krakmanów wyszedł, poza tym jest tylko na airshitextreme -kosztuje on 250zł - tuning JG wyjdzie taniej No to chyba tyle. Dziękuję za odpowiedzi, Pozdrawiam! Edited August 26, 2011 by wiciok Quote Link to post Share on other sites
sudom Posted August 28, 2011 Report Share Posted August 28, 2011 (edited) ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Silnik na stock batce na 90% nie ma tyle siły, żeby zmielić metalową szczękę i zębaty JG. Na lipo to chwila moment i już zjedzone :P, zwłąszcza na 11stce. Ja mam i chwalę sobie tłok Elementa. Bardzo ładnie pomyka. Przeżył też zacinkę - poszło wszystko oprócz tłoka i zębatki tłokowej. tłok Edited August 28, 2011 by sudom Quote Link to post Share on other sites
Demo666 Posted September 12, 2011 Report Share Posted September 12, 2011 Ok chłopy, teraz moja kolej :) W mojej Gieni JG [608] zmieniłem gumkę na G&G zieloną, preckę madbula i dodałem mosfet. Wszystko to sobie chodziło smerfnie przez rok a dawało 370 fps. Kilka dni temu postanowiłem zajrzeć do GB. Oczyściłem, przesmarowałem i odkryłem konkretne nieszczelności na dyszy. O strzykawce mogłem pomarzyć. Pogrzebałem co nieco w domowych zbiorach i znalazłem głowicę na dziubku której dysza stockowa giety siedziała bardzo ciasno. Strzykawka jest w 3 pozycjach dyszy (skrajne i środkowa) więc pełnia szczęścia. Złożyłem i zaskoczenie. Wynik dokładnie ten sam. 370+/- 5fps. No i weźcie mi powiedzcie co tu się dzieje. Po rozebraniu były bardzo wyraźne nieszczelności które udało mi się wyeliminować a nie znalazło to zupełnie odbicia na fps. Quote Link to post Share on other sites
namezi Posted September 21, 2011 Report Share Posted September 21, 2011 Kupiłem tłumik o taki https://www.taiwangun.com/czesci_i_akcesoria_tlumiki_d_wieku/tlumik_d_wieku_typ_sf_oda_574_p_j-899.html I nie pasuje mi do G36C Jg (G608) co zrobić. Quote Link to post Share on other sites
LogaN Posted September 21, 2011 Report Share Posted September 21, 2011 Nie jestem pewny, ale kiedyś obiło mi się o uszy, że G36C z JG ma niestandardowy gwint (13,5mm?). Nie wiem czy to prawda - polecam poszukać informacji w postach posiadaczy tej repliki. Jeśli okazałoby się, że tak, to tutaj masz przykładowe rozwiązanie: http://www.silesia-factory.pl/sklep/przej%C5%9Bciowki-do-t%C5%82umikow-asg/adapter-naprawczy-gwintu-replik-asg.html Niestety jest dość drogie. Nie zmienia to faktu, że pewnie i są jakieś domowe sposoby na zamontowanie takiego tłumika. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
99TOMCAT Posted September 22, 2011 Report Share Posted September 22, 2011 Ok chłopy, teraz moja kolej :) W mojej Gieni JG [608] zmieniłem gumkę na G&G zieloną, preckę madbula i dodałem mosfet. Wszystko to sobie chodziło smerfnie przez rok a dawało 370 fps. Kilka dni temu postanowiłem zajrzeć do GB. Oczyściłem, przesmarowałem i odkryłem konkretne nieszczelności na dyszy. O strzykawce mogłem pomarzyć. Pogrzebałem co nieco w domowych zbiorach i znalazłem głowicę na dziubku której dysza stockowa giety siedziała bardzo ciasno. Strzykawka jest w 3 pozycjach dyszy (skrajne i środkowa) więc pełnia szczęścia. Złożyłem i zaskoczenie. Wynik dokładnie ten sam. 370+/- 5fps. No i weźcie mi powiedzcie co tu się dzieje. Po rozebraniu były bardzo wyraźne nieszczelności które udało mi się wyeliminować a nie znalazło to zupełnie odbicia na fps. moerzyłeś pfs-y tużź przed modyfikacją dyszy? Rok czasu to spory okres na ubicie springa, zwłaszcza jak był stokowy... Nie jestem pewny, ale kiedyś obiło mi się o uszy, że G36C z JG ma niestandardowy gwint (13,5mm?). Nie wiem czy to prawda - polecam poszukać informacji w postach posiadaczy tej repliki. Jeśli okazałoby się, że tak, to tutaj masz przykładowe rozwiązanie: http://www.silesia-factory.pl/sklep/przej%C5%9Bciowki-do-t%C5%82umikow-asg/adapter-naprawczy-gwintu-replik-asg.html Niestety jest dość drogie. Nie zmienia to faktu, że pewnie i są jakieś domowe sposoby na zamontowanie takiego tłumika. Pozdrawiam. dłuższe wersje mają dokręcaną przedłużkę już na standardowy gwint. Dodatkowo np silesia robi chyba tłumiki z gwintem lekko stożkowym i łapie te 13,5mm jg. Quote Link to post Share on other sites
Demo666 Posted September 23, 2011 Report Share Posted September 23, 2011 moerzyłeś pfs-y tużź przed modyfikacją dyszy? Rok czasu to spory okres na ubicie springa, zwłaszcza jak był stokowy... Jasne, że mierzyłem tuż przed i po. Inaczej bym nie pisał :) Quote Link to post Share on other sites
M4ti Posted October 17, 2011 Report Share Posted October 17, 2011 (edited) Gdybyś miał luzy po nakręceniu tłumika to owiniesz gwint izolką, ale to chyba już każdy wie. Edited October 17, 2011 by M4ti Quote Link to post Share on other sites
blackest Posted February 2, 2012 Report Share Posted February 2, 2012 Odgrzeję trochę temat. W moim giecię padł koszyk trzymający silnik. Replika strzela, ale jakoś nie uśmiecha mi się myśl biegania z pęknięta ramką. Szybkie przeszukanie polskiej części internetu zaowocowało dwoma wynikami: - http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1794 (dostępne za jakieś 4 tygodnie) - http://www.taiwangun.com/gearboxy-oraz-ich-czesci/silniki/wzmocnione-sanki-silnika-do-replik-serii-g36-super-shooter.html Szybkie pytanie: Czy oba koszyczki na silnik będą bez problemów pasowały do JG G36c ? Quote Link to post Share on other sites
Akkenoth Posted February 2, 2012 Report Share Posted February 2, 2012 http://azteko.pl/rama-silnika-g36-gb-v3-p-182.html Quote Link to post Share on other sites
blackest Posted February 2, 2012 Report Share Posted February 2, 2012 @Akkenoth: Co dalej nie odpowiada na pytanie czy będzie pasować... ale dzięki :) Quote Link to post Share on other sites
Przypadek Posted February 5, 2012 Report Share Posted February 5, 2012 Ten z azteko raczej będzie bo oni maja masę cześci z JG i ten wlasnie tez może byc z jg Quote Link to post Share on other sites
Klepacyfikator Posted February 11, 2012 Report Share Posted February 11, 2012 Witam, W giecie [G608] wymieniłem lufę na precke km-head'a, jednak po przestrzelaniu wyszło, że replika w ogóle nie reaguje na zmianę ustawień mocy hopa. To rozłożyłem, złożyłem jeszcze raz - myślałem że to starczy, ale jednak dalej nie pyli. Nie wiem w ogóle o co kaman, a do serwisu oddać to dla mnie ostateczność, dlatego proszę o pomoc. Pozdrawiam Klepow Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted February 11, 2012 Report Share Posted February 11, 2012 A dystanser masz? A może to dlatego, że jest -15 na dworze? Quote Link to post Share on other sites
Klepacyfikator Posted February 11, 2012 Report Share Posted February 11, 2012 Teoretycznie wszystko składałem identycznie jak było, nie zauważyłem też żeby brakowało jakiś części. Do -15 na dworze na pewno nie, bo to już wcześniej było, listopad/grudzień, tylko średnio miałem czas się za to wziąć. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted February 11, 2012 Report Share Posted February 11, 2012 W warsztacie masz mój poradnik jak zmienić gumkę w G36. Przejrzyj go. Quote Link to post Share on other sites
Klepacyfikator Posted February 11, 2012 Report Share Posted February 11, 2012 Wiem, według niego wymieniałem. Zresztą wcześniej w lato jakoś, wymieniałem gumkę hopa na eee chyba systemę czarną i było okej. Potem dopiero po dłuższym czasie (listopad/grudzień) lufę, to już nie działało. Quote Link to post Share on other sites
Klepacyfikator Posted February 15, 2012 Report Share Posted February 15, 2012 Widzę, jak zawsze paląca się do pomocy społeczność forum! Dzięki za pomoc chłopaki! -.- Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted February 15, 2012 Report Share Posted February 15, 2012 AnR Ci napisał. Co chcesz więcej? Przy -15 systema słabo kręci (IMHo to gówniana guma i niektóre stoki są lepsze, choć większość uważa dokładnie odwrotnie ;-) ).. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.