Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

A coś jeszcze wymieniałeś?, pytam bo w poprzednich postach miałeś spore plany

Całkiem sporo: Łożyska, tłok i głowicę, prowadnicę sprężyny. Reszty nie ruszałem, wcześniej miałem zmienionę lufę wewnętrzną na 363mm Guardera i używam zielonej gumki G&G. Nie powiem, żeby leciały jak po sznurku, ale zazwyczaj trafiam w to co chcę :icon_razz:

Zmieniłem też kable i próbowałem wstawić mosfet gate, ale szlag go trafił po paru strzałach na semi. Reakcja na spust/rof na li-polu i tak wydają mi się dość dobre.

Kupiłem też dyszę, ale przeczytałem, że zazwyczaj są problemy ze szczelnością, to zostawiłem JG.

Edited by Mixon
Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Proszę.

Co do okablowania, to brałem z Modele Max, nie mieli tam co prawda konektorów, które wziąłem stąd.

[12-0015] 4 x KABEL SILIKONOWY 1.5MM CZARNY (55039) GERMANY = 15,96zł

[12-0014] 4 x KABEL SILIKONOWY 1.5MM CZERW. (55038) GERMANY = 15,96zł

[04-0767] 6 x KONEKTOR DEAN-T KOMPLET (YUK) = 17,40zł

[09-0361] 2 x RURKA TERMO. 5MM. CZARNA (CENA ZA 1MB) = 3,40zł

[09-0362] 2 x RURKA TERMO. 5MM. CZERWONA (CENA ZA 1MB) = 3,40zł

 

Co do FPSów, gdy przerzuciłem się na dłuższego Guardera, to także o ciut podskoczyły. Łożyska i prowadnicę warto wymienić, bo są z kiepskiego materiału.

Edited by Mixon
Link to post
Share on other sites

Witam !

 

Siedziałem chwile w tym temacie i szczerze mówiąc jestem z lekka zdezorientowany dlatego postanowiłem zrobić spam. Chciałbym trochę podkręcić moją gietkę ( JG608), mam już gumkę hop up Guardera. Chciałbym uzyskać jakoś 400-420 FPS, więcej mi nie trzeba, przy możliwie jak najmniejszym nakładzie finansowym. Znalazłem tu wiele wersji jakie części w GB należy wymienić i na jakie, aczkolwiek jest dużo wersji, dlatego byłbym wdzięczny gdyby ktoś zorientowany podpowiedział mi co i na co przedewszystkim zmienić. ( Z większym naciskiem na co, bo generalnie orientuję się że w sumie to musiałbym wymienić 3/4 GB ;_:. )

Edited by Masiasty
Link to post
Share on other sites

Jeśli ma być jak najtaniej to SP120 i dobrze wszystko poskładać, a potem wymieniać jeśli się coś sypnie.

Jeśli ma być od razu dobrze, to SP120, głowica tłoka, tłok, prowadnica (o ile jest plastikowa), łożyska (o ile są plastikowe), kable, dysza.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Pytanie może bardziej do "replik snajperskich", ale liczę że specjaliści od "giety" będą zorientowani:

 

jaka jest wytrzymałość stockowego szkieletu gearboxa od JG1838 - albo inaczej - wytrzyma M170 + sorbo, czy od razu szukać czegoś solidniejszego?

Edited by Frogen
Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Siema. Chciałbym stuningować swoją gietę od JG. Czy te części, będą odpowiednie do tuningu tej repliki ?? Czy polecacie mi inne ?? Chciałbym się zamknąć w budżecie ok. 800zł.

 

Prowadnica sprężyny: http://gunfire.pl/pr...rezyny-v-3.html albo http://gunfire.pl/pr...rezyny-V-3.html

Tłok: http://gunfire.pl/pr...mi-zebami-.html

Sprężyna: Guarder M110 lub M120

Silnik: ...albo http://gunfire.pl/pr...ue-krotki-.html

Łożyska: Łożyska kulkowe 7mm od Kanzena ceramiczne

Zębatki:

1. http://gunfire.pl/pr...Speed-13-1.html

2. http://gunfire.pl/pr...atych-12-1.html

3. http://gunfire.pl/pr...Speed-13-1.html

4. http://gunfire.pl/pr...Speed-12-1.html

5. http://gunfire.pl/pr...Speed-13-1.html

Dysza: http://gunfire.pl/pr...ypu-G36-JG.html

Głowica cylindra: ...albo http://www.asg.com.p...mate,p,4293.php

Głowica tłoka: http://www.asg.com.p...mate,p,4299.php

Cylinder:

1. http://gunfire.pl/pr...-SHS-Typ-2.html

2. http://gunfire.pl/pr...-SHS-Typ-2.html

3. http://gunfire.pl/pr...-SHS-Typ-2.html

4. http://gunfire.pl/pr...-SHS-Typ-2.html

5. http://gunfire.pl/pr...-SHS-Typ-2.html

6. http://gunfire.pl/pr...e-Up-Typ-2.html

7. http://asgrevolution...poszerzony.html

 

Wymieniane oczywiście będą też kable na niskooporowe. Replika ma chodzić na baterii 11,1V. Lufę zamierzać wstawić Promyka 310mm. Gumka oczywiście G&G zielona. I czy opłaca się wymienić komorę HU na tą: http://gunfire.pl/pr...k-typu-G36.html ?? Czy będę też musiał wymienić przy tym tuningu Antireversala, płytkę selektora i popychacz dyszy ??

Edited by Rambo95
Link to post
Share on other sites

Nie napisałeś w jaki przedział ROFowy celujesz.

 

przy lipo 11,1 (nawet słabym, Firefox'a z 12C) da się uzyskać ~18bb/s na stockowych zębach 18:1 XYT i CA (mieszane)

wszystko napędzane silnikiem tornado F2.

 

O ile widzę planujesz zakup b. mocnego silnika, przy wymianie zębów na 13:1 czy 12:1 rof powinien być bardzo zadowalający.

Co do AR, płytki selektora czy popychacza - wszystko zostawiłbym w stocku, ewentualnie pokusiłbym się o wymianę AR zapobiegawczo.

 

Jeśli panujesz uzyskać kosmiczne ROFy możesz pomyśleć o DSG.

Link to post
Share on other sites

O ROF'ie to myślałem powyżej 40 na pewno. Przy tym zestawie to sądzę, że da mi na spokojnie chyba coś koło 45. A o batce to któraś z tych na pewno:

1. http://radio-modele....c,445,8795.html

2. http://radio-modele....c,445,8783.html

3. http://radio-modele....c,445,8727.html

4. http://radio-modele....,445,26055.html

5. http://radio-modele....c,445,9876.html

6. http://radio-modele....c,445,9197.html

7. http://radio-modele....c,445,8938.html

8. http://radio-modele....,445,29570.html

Edited by Rambo95
Link to post
Share on other sites

Sugerowałbym zacząć od znalezienia magów, które będą podawać przy takim rofie. Na takich np. magach M4 z adapterem na pewno nie ma na to szans.

 

Poza tym, jesli nie odróżniasz części BU od zwykłych to zacznij od dokształcenia się w temacie.

 

przy lipo 11,1 (nawet słabym, Firefox'a z 12C) da się uzyskać ~18bb/s na stockowych zębach 18:1 XYT i CA (mieszane)

wszystko napędzane silnikiem tornado F2.

Coś słabo, na SHSie HS, SP120 i zwykłych zębach mam 20rps na 7,4 Turnigy i 25rps na 11,1 (ale tutaj już najpewniej magi nie wyrabiają).

Link to post
Share on other sites

Skoro decydujesz się na własnoręczny montaż (bo gdybyś planował zlecenie poskładania serwisantowi to dobrałby Ci części sam lub zasugerował co i dlaczego) to doedukowanie się to pierwsza rzecz, na jakiej powienieneś się skupić. Celujesz w kosmiczny dla świeżego grzebacza przedział, co siłą rzeczy wymusza na Tobie wiedzę o składaniu GB pod Rof. Twoja replika nosi w sobie standardowego v3, o którego tuningu było już wiele na forum.

 

Polecany przez Ciebie silnik jest jak najbardziej ok, do tego jakieś HS zęby np. Od core, shs lub lepsze.

Osobiście wstawiłbym tłok z tworzywa z pełną stalową szczęką.

 

 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...