komora Posted March 13, 2008 Report Share Posted March 13, 2008 Prowadnice, łożyska i okablowanie - 100 powinno styknąć. Quote Link to post Share on other sites
hellmans Posted March 16, 2008 Report Share Posted March 16, 2008 Lufa 120zł - systema, wysyłka 10 = 130. Za 70zł możesz kupić łożyskowana prowadnicę elementa za 25 i łożyska za 15 + 10 wysyłka = 50 i za 20 w elektronicznym metr kabla niskooporowego i wtyczki za 15zł i za 5zł kupisz sobie batonika. Quote Link to post Share on other sites
francuz152 Posted March 22, 2008 Report Share Posted March 22, 2008 (edited) witam, mam takie pytanie. bo spaliły mi sie styki w GB i czy te od np. AK by pasowały?? bo nie chciałbym wydawać 90zł za styki a do AK są dostępne elementa za 34zł Edited March 22, 2008 by francuz152 Quote Link to post Share on other sites
jakubskate Posted March 22, 2008 Report Share Posted March 22, 2008 Możesz sobie sam styki zrobić. Gdzieś to było na wmasg. Quote Link to post Share on other sites
francuz152 Posted March 22, 2008 Report Share Posted March 22, 2008 nie znalazłem. jak wiesz jak to zrobić tak żeby sie nie spaliły to byłbym wdzięczny gdybyś powiedział jak. tylko że ja miałem problem taki że mi sie zespawały styki w gb (te dwie blaszki z tym cyckiem co wchodzi pomiędzy nie) a potem przepaliły sie te co wchodziły do kostki stykowej Quote Link to post Share on other sites
jakubskate Posted March 22, 2008 Report Share Posted March 22, 2008 Dokładnie nie wiem. Wiem że gdzieś to było. MAM!!! http://www.wmasg.pl/artykuly/warsztat/3/wy...earboxa_v3)/99/ Proszę Quote Link to post Share on other sites
bieras Posted March 23, 2008 Report Share Posted March 23, 2008 Sorka, że pytam... może gdzieś już to było, ale... Nie wiem czy zębatki stockowe od g&p repliki będą pasowały do gietki od jg? Ogólnie chcę włożyć sprężynę m120 do mojej gietki... czy to się opłaca przy 389fps'ach? Quote Link to post Share on other sites
francuz152 Posted March 23, 2008 Report Share Posted March 23, 2008 (edited) nie masz potrzeby wkładania stockowych zębatek od G&P bo nie są one bardziej wytrzymałe niż te JG. a czy sie opłaca to nie wiem na jakiej sprężynie masz te 389fps?? jak chcesz mieć więcej to zawsze sie opłaca (jeśli nie musisz wymieniać wszystko na około). wymieniałeś już coś w niej?? jakubskate - dzięki, nie znalazłem bo szukałem na forum :D Edited March 23, 2008 by francuz152 Quote Link to post Share on other sites
bieras Posted March 23, 2008 Report Share Posted March 23, 2008 Tak, wymieniałem. Włożony mam tam zestaw hurricane, ślizgowe podkładki tej samej firmy oraz sprężynę m110 madbula(czy jakoś tak ;p), mosiężną prowadnicę sprężyny DF, precke CA 363mm. oraz silikonową gumkę hu. Na uszczelnionym gb miałem te 380+/- fps'ów. Może miast wymienić bebechy gb to by się opłacało wydłużyć precke do 500mm(mam tak długi tłumik) no i oczywiście cylinder. Zamiarem tuningu jest większy zasięg przy małej ilości fps'ów abym mógł spokojnie wejść do budynku... więc sprężyna m120 to jest maks... Co polecacie? Quote Link to post Share on other sites
komora Posted March 23, 2008 Report Share Posted March 23, 2008 Z M110 i M120 to ja bym lepiej do budynków nie wchodził. IMHO 350fps to nawet za dużo do CQB. Quote Link to post Share on other sites
francuz152 Posted March 23, 2008 Report Share Posted March 23, 2008 (edited) nie da sie zwiększyć zasięgu nie zwiększając fpsów, można jedynie zwiększyć fpsy nie ruszając GB np. precka 700 + komora i gumka(tu polecam madbulla shark) + borre up i doszczelnić to wszystko taśmą teflonową i powinno wyjść ponad 400 fps na m110 ale taniej wyjdzie wymienić sprężynę :D co do CQB to nie wiem skąd jesteś ale w poznaniu jest limit do 350fps (ja mając ok. 500fps nie pcham sie do budynków) Edited March 23, 2008 by francuz152 Quote Link to post Share on other sites
bieras Posted March 23, 2008 Report Share Posted March 23, 2008 No cóż głownie chodzi mi o zieloną ;-) chcę jak najniższym kosztem wzmocnić replikę pod m120...co wymienić jeśli mam to co wymieniłem powyżej? Quote Link to post Share on other sites
francuz152 Posted March 23, 2008 Report Share Posted March 23, 2008 (edited) no przydałaby sie jeszcze głowica tłokaae nie jest niezbędna :D ja po zmienienie zębatek, tłoka, głowicy tł., cylindra, gł. cyl , łozysk i prowadnicy spręzyny wstawiłem m150 i chodzi pieknie i wyszło mi mniej niż 300zł Edited March 23, 2008 by francuz152 Quote Link to post Share on other sites
bieras Posted March 23, 2008 Report Share Posted March 23, 2008 Głowicę mam wzmocniona, więc chyba nie potrzeba :P Jeśli chodzi oto co wybrałem: tłok ca(ten żółty) zestaw stockowych zębatek g&p sprężyna później: precka 500mm df i cylinder "0" To powinno wystarczyć aby gb wykazał ładną kulturę pracy:-) Quote Link to post Share on other sites
francuz152 Posted March 23, 2008 Report Share Posted March 23, 2008 (edited) zestaw zębatek G&P jest zbędnym wydatkiem a może tylko osłabić replikę bo te JG są naprawdę mocne, przez jakiś czas szedłem na stockowych (m150) i nie było problemu tylko silnik ledwo dawał rade bo przełożenie nie te :D a jeśli chcesz wstawić m120 to tłok tez nie jest potrzebny Edited March 23, 2008 by francuz152 Quote Link to post Share on other sites
bieras Posted March 23, 2008 Report Share Posted March 23, 2008 a jak to jest z częściami elementala...np tłokiem :-) ?? Quote Link to post Share on other sites
francuz152 Posted March 24, 2008 Report Share Posted March 24, 2008 z częściami elementa to jest loteria raz sie uda i będą wytrzymywały wszystko a czasami może sie zdarzyć nawet tak że padną na m120. mi akurat sie udało i wszystko jest ok Quote Link to post Share on other sites
komora Posted March 24, 2008 Report Share Posted March 24, 2008 Wiesz, zawsze jest możliwość, że Ci coś renomowanej firmy zmieli, nawet po bardzo krótkim czasie. Kumplowi pęknął wzmocniony szkielet GB z Guardera na M120, po trzecim dniu, a mi zmieliło wzmocniony tłok Systemy po trzech dniach, na stockowej sprężynie CA - stockowy z JG daje rade, a przemielił 10k kulek. Dopóki Ci tłok nie padnie to go nie wymieniaj. Quote Link to post Share on other sites
francuz152 Posted March 24, 2008 Report Share Posted March 24, 2008 tylko że przy "chinczykach" to nie jest jedna część na 1000 tylko 1 na 10 Quote Link to post Share on other sites
marcin1988 Posted March 31, 2008 Report Share Posted March 31, 2008 Słuchajcie mam takie pytanko :) Chce troszkę "stjuningować" moją gietkę. Od razu zaznaczam, że nie zależy mi na tunningu mocowym a bardziej na wytrzymałościowym i na celności. Myślałem sobie nad takimi zmianami: - preclufa 247 mm (Systema, może coś lepszego typu KM Head w zależności od zasobów portfela :)) - wymiana okablowania na lepsze jakościowo i wymiana wtyków z pozłacanymi końcówkami. - sprężyna m100 z nieregularnym skokiem (gdzieś na forum czytałem, że nieregularny skok mniej obciąża gb) - głowica tłoka (nie wiem czy to aby jest potrzebne, ale podobno konstrukcja giety JG przy wymianie sprężyny na tą z nieregularnym skokiem tego wymaga) - podkładki stalowe pod zębatki i może jakieś dobre łożyska kulkowe ( to już ostateczna ostateczność w zależności od potrzeby i kultury pracy gietki) Co myślicie o tych zmianach ?? Czy wszystkie są potrzebne ?? Czy może jest coś ważniejszego. Tak jak powiedziałem na mocowym mi nie zależy te 340/350 fps mi wystarczy :) Quote Link to post Share on other sites
jakubskate Posted March 31, 2008 Report Share Posted March 31, 2008 Może zacznij od łożysk, prowadnicy, sprężyny i gumki HU. Głowica tłoka i precka mogą poczekać. Quote Link to post Share on other sites
marcin1988 Posted March 31, 2008 Report Share Posted March 31, 2008 (edited) Gumka już jest silikonowa Systemy :) Zmieniłem ją na dzień dobry :) A te łożyska to jakieś konkretne ?? Konkretne wymiary czy dowolne ?? To samo z prowadnicą ?? :) @AnR: Rozumiem, że łożyska 6 mm oczywiście ?? Hmm a czy Systema czy CA... jest jakaś straszna różnica ?? Tak jak mówię raczej nie mam zamiaru rozkręcać tej repliki mocowo :) Jeżeli mnie będzie stać i po jakimś czasie wciągnę się w ten sport na serio to po prostu kupię sobie jakąś markową replikę :) A co z okablowaniem ?? Jest w ogóle sens to zmieniać ?? Jak patrzyłem w licznych sklepach modelarskich to jest to wydatek groszowy :) Kabel niskooporowy w otoczce silikonowej + komplet wtyków mini Tamiya z pozłacanymi stykami to wychodzi koło 20 zeta. Jedyne czego nie mogę znaleźć w modelarskich to konektory do bezpiecznika :/ A na Capri to wydatek 25 zeta za 8 sztuk, tylko nie wiem po co mi aż tyle :) Edited March 31, 2008 by marcin1988 Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted March 31, 2008 Report Share Posted March 31, 2008 Nie, nie... Gumka + precka to podstawa. Moim zdaniem bez tego nie można strzelać. Dalej zaczynasz od prowadnicy, łożysk a potem sprężyny. Lożyska dowolne metalowe, na przykład CA, jak Cie stac to kulkowe Systemy. Sprężyna również markowa, SP guarder jest przyjemna. Quote Link to post Share on other sites
jakubskate Posted April 2, 2008 Report Share Posted April 2, 2008 Body w JG po krótkim czasie użytkowania zrobiło mi się jak to AnR określił "plastik fantastik". Myślicie że pojechanie tego dokładnie bardzo drobnoziarnistym papierem ściernym podziała?? Quote Link to post Share on other sites
splinter Posted April 2, 2008 Report Share Posted April 2, 2008 Myślicie że pojechanie tego dokładnie bardzo drobnoziarnistym papierem ściernym podziała?? Zapytaj Cyca (Walduś_18) on robił podobny zabieg swojej ŚP gietce od BE 8) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.