jw801 Posted June 11, 2008 Report Share Posted June 11, 2008 A dlaczego sprzedajesz? Zbieram na granatnik do M16, a żona mi głowę suszy, że za dużo kasy wydaję na airsoft :) Więc muszę się czegoś pozbyć... Quote Link to post Share on other sites
yabar Posted June 11, 2008 Report Share Posted June 11, 2008 Wiec, nastepna zmielon aElka... z tego co slysze (bo nie widze) tlok co ciekawe, bralem go od Krakmanow, rozmawialem z nimi i wezma to na serwis, podobno jako znany problem hmm dlaczego tak mnie to zdziwilo? sprawdzcie swoje umowy gwarancyjne, czesc sklepow ma zastrzezenie ze jezeli replika nie trafia do nich 1 raz na 3 miesiace do przegladu to gwarancje mozna sobie hmm powiesic na scianie. Wioze to do nich w sobote, zobaczymy jak efekty i czy moja radosc nie jest przedwczesna. Quote Link to post Share on other sites
cichyop Posted June 11, 2008 Report Share Posted June 11, 2008 (edited) Wiec, nastepna zmielon aElka... z tego co slysze (bo nie widze) tlok co ciekawe, bralem go od Krakmanow, rozmawialem z nimi i wezma to na serwis, podobno jako znany problem hmm dlaczego tak mnie to zdziwilo? sprawdzcie swoje umowy gwarancyjne, czesc sklepow ma zastrzezenie ze jezeli replika nie trafia do nich 1 raz na 3 miesiace do przegladu to gwarancje mozna sobie hmm powiesic na scianie. Wioze to do nich w sobote, zobaczymy jak efekty i czy moja radosc nie jest przedwczesna. po prostu kup tłok g&g i nie będziesz miał żadnych problemów ..... te stockowe tłoki rozpadają się od leżenia na półce .... Ja łupię na tym tłoku(g&g) już hoho a sprzętu ani mi się śni oszczędzać ! to ma działać! a ty masz być zadowolony.... a nie mieć co chwilę koszmary w nocy =] Edited June 11, 2008 by cichyop Quote Link to post Share on other sites
el polaco Posted June 11, 2008 Report Share Posted June 11, 2008 Cichy, a Ty masz ten standardowy tłok G&G za 75 złotych, tak? Quote Link to post Share on other sites
cichyop Posted June 13, 2008 Report Share Posted June 13, 2008 było w temacie ..... =] tak ponad 10k kulek na krótkim m150 już poszło.... Quote Link to post Share on other sites
el polaco Posted June 24, 2008 Report Share Posted June 24, 2008 Postanowiłem sprawdzić, jak to jest z tymi sprężynami do elki. Akurat miałem pod ręką m120 systemy (więc nie mam mowy o przekłamaniach), więc ją założyłem i pojechałem do krakmanów przestrzelać karabinek. Na kulkach 0.2g, na HU ustawionym na zero dała ona w granicach 390fps. Wnioski? Albo mi się udało z karabinkiem i jest super szczelny, albo sprężyna jest mocniejsza niż m120 (w co wątpię), albo po prostu dzięki łożysku sprężyna daje tyle fpsów co w zwykłym GB. Quote Link to post Share on other sites
PqP Posted June 27, 2008 Report Share Posted June 27, 2008 Witam. Otrzymałem właśnie replikę R85A1 (ARMY) Bateria była rozładowana i zaciągałem BB .Nie można nim teraz poruszać i nie wiem co zrobić aby wróciła na swoje miejsce. Proszę o szybką odp. Quote Link to post Share on other sites
jw801 Posted June 27, 2008 Report Share Posted June 27, 2008 Witam. Otrzymałem właśnie replikę R85A1 (ARMY) Bateria była rozładowana i zaciągałem BB .Nie można nim teraz poruszać i nie wiem co zrobić aby wróciła na swoje miejsce. Proszę o szybką odp. Po tej samej stronie jest wajcha zwalniająca. W instrukcji jest narysowane :) Quote Link to post Share on other sites
el polaco Posted June 27, 2008 Report Share Posted June 27, 2008 Panowie jest problem. Po wymianie sprężyny u kolegi (na m120) silnik zaczął mieć stopniowo coraz większe problemy z tłokiem. Po podpięciu baterii 9,6V wszystko chodzi jak trzeba, ale na seryjnej po prostu się blokuje. W pewnym momencie postanowiliśmy rozkręcić karabinek. Co się okazało: tłok zablokowany w tylnej pozycji (zwlaniacz sprężyny nic nie dawał). Wyciągamy górę, tłok wraca do przodu. Wstępne oględziny: zębatki w porządku, ale widać, że tłok ma porządnie starte ostatnie zęby. Nie mieliśmy czasu, żeby przejrzeć wszystkie zęby. Pytanie: czy założenie tłoka G&G powinno naprawić problem? U kolegi teraz jest żółty CA do SR25, który ma inaczej rozstawione zęby. Mogę to podwierdzić na podstawie stanu ostatnich zębów. Zastanawiające jest jednak to, że przed wymianą sprężyny wszystko chodziło cacy, a teraz po prostu bateria nie wydala. U mnie po wymianie sprężyny nie ma żadnych problemów. Tłok jeszcze seryjny, ale pewnie niedługo się skończy. Bateria też seryjna. Quote Link to post Share on other sites
PqP Posted June 27, 2008 Report Share Posted June 27, 2008 Wiem że jest taki przełącznik ale blowbak wogule nie działa. Odsuwa sie do tyłu i tyle. Quote Link to post Share on other sites
SAper111 Posted June 27, 2008 Report Share Posted June 27, 2008 El polaco: wymień tłok te standardowe są bardzo nietrwałe... wymiana powinna poprawić działanie mechanizmu. PqP : nie wiem co sie zepsuło... przełącznik po prawej stronie "kolby" za klapką służy do odpięcia bb lub jego włączenia, pobaw się nim trochę, jeśli to nic nie da to nie wiem co Ci poradzić... Quote Link to post Share on other sites
PqP Posted June 27, 2008 Report Share Posted June 27, 2008 Bawiłem sie i nic. Rozebrałem replikę i okazało sie że mechanizm odpowiadający za powrót był zepsuty :wink: . Quote Link to post Share on other sites
noah Posted July 6, 2008 Report Share Posted July 6, 2008 Tak wygląda mój uszkodzony tłok, poszedł podczas oddawania długiej serii wraz z nieziemskim rofem z low-capa. Wytrzymał jakieś 5k kulek ( czyli w moim przypadku prawie 6 miesięcy użytkowania ): Urwany pierwszy ząb oraz zauważalnie zniszczone dwa kolejne. Reszta bez jakichkolwiek śladów użytkowania. Póki co, zdecydowałem się zamówić tłok z G&G ( ten za 75 zł ). Mam także zamiar zmienić sprężynę na M110, oraz wykastrować aku z jednego ogniwa, by jego napięcie wynosiło 7,2 V, ponieważ na 8,4 V rof był o wiele za duży ( porównywalny, o ile nie większy z moim M4 przy aku 9,6 V i GB z sprężyną M100 ). W ogóle, chyba trafił mi się niezły akumulator, ciągnie on bez problemu inne repliki z sprężynami M120... Miejmy nadzieje, że po zabiegu będzie już odpowiedni dla mojej eLi. Zamontowałem już też wcześniej standardową lufę i gumkę od CA. Po tym zabiegu osiągi wyraźnie się poprawiły. Teraz prócz tłoka i sprężyny, dojdzie też SUSAT G&G. :) Stokowo, bez tych modyfikacji, replika dawała na chrono +/- 320 fpsów. Quote Link to post Share on other sites
cichyop Posted July 6, 2008 Report Share Posted July 6, 2008 7.2 chyba lekko przesadzasz =P będziesz maił rof jak działko 0.5 cala w AH64 =P Quote Link to post Share on other sites
Lambert Posted July 6, 2008 Report Share Posted July 6, 2008 jak działko 0.5 cala w AH64 =P Ono ma kaliber 30mm - czyli coś około 1,18" Pozdrawiam, Lambert Quote Link to post Share on other sites
noah Posted July 11, 2008 Report Share Posted July 11, 2008 Dostałem tłok z G&G. Co się okazuje, standardowa głowica tłoka do niego nie pasuje! Pytanie, czy normalne głowice tłoków ( np. CA z GB v2/3 ) będą pasować bez problemów? Quote Link to post Share on other sites
noah Posted July 29, 2008 Report Share Posted July 29, 2008 (edited) Oki. Standardowe stokowe głowice tłoków ( np CA, P&J ) do tłoka z G&G nie pasują! Zakupiłem więc głowice od G&G. Właściwie mógłbym już poskładać eLę do kupy, bo wszystkie części mam, ale myślę nad dalszą wymianą, mianowicie: - Jest sens wymieniać dyszę na tą uszczelnioną od G&G? Porównując „Chińskie” elementy, do tych od G&G widać znaczącą różnice, czy w przypadku dyszy jest podobnie? - Myślę jeszcze nad wymianą samego cylindra i głowicy. Pytanie: czy stokowy cylinder i głowica od PSG-1 TM podejdzie? Edited July 29, 2008 by noah Quote Link to post Share on other sites
Guto_Bandito Posted July 29, 2008 Report Share Posted July 29, 2008 Głowica od v6 po przerobieniu podchodzi, a z cylindrem nie powinno być problemu :) Quote Link to post Share on other sites
SAper111 Posted July 30, 2008 Report Share Posted July 30, 2008 Jak przerobiłeś głowice od V6? Quote Link to post Share on other sites
cichyop Posted July 31, 2008 Report Share Posted July 31, 2008 Jak przerobiłeś głowice od V6? bierzesz obie głowice do ręki i widzisz wszystko, potem trochę pilnikiem i finito... Quote Link to post Share on other sites
noah Posted July 31, 2008 Report Share Posted July 31, 2008 (edited) Pobawiłem się trochę na „sucho”, testując szczelność. Cylinder i jego głowica wydają się jak najbardziej okej, nic nie puszczają. I teraz ciekawostka. Gdy wkładam do cylindra stockową głowice z tłokiem, zatykam wylot, opór jest bardzo duży. Maksymalnie tłok można przesunąć do zakrycia metalowego zęba. Po włożeniu tłoka G&G z głowicą G&G szczelność praktycznie nie występuje... Przełożyłem więc o-ring stockowy do głowicy z G&G. Sytuacja się znacząca poprawiła. Teraz tłok można przesunąć z małymi problemami gdzieś do połowy, następnie dalej występuje już silny opór, aczkolwiek tłok dalej da się przesunąć. Porównując obie głowice zauważyłem, że w stockowej jest na końcu dodatkowy rowek, który uszczelnia nią. W G&G ten element jest zaokrąglony. Czyżby był to specjalny zabieg G&G mający trochę rozszczelnić układ by tłok szybciej powracał do początkowego położenia? I jeszcze dwa słowa o dyszy – w jakimkolwiek położeniu by nie była, po nałożeniu na głowice cylindra i zatkaniu całe powietrze ucieka bokiem. Do wymiany? I pomyśleć że na tym super szczelnym cylindrze i super nieszczelnej dyszy w stocku dawał 320 fpsów... Edited July 31, 2008 by noah Quote Link to post Share on other sites
noah Posted July 31, 2008 Report Share Posted July 31, 2008 (edited) Nie wytrzymałem i poskładałem ją do kupy. Działa... ale pomysł z aku 7,2V faktycznie był chybiony. Ba, nawet aku 8,4V to za mało. Ale tu winę, jak już ktoś wspomniał, ponoszą pewnie kable. Gdy podłączę aku bezpośrednio do GB, jakoś działa. Gdy dołączę przedłużenie z bezpiecznikiem które idzie do gripa, aku już sprężyny nie naciąga i grzeje się. Ostatecznie do gripa po przebojach wsadziłem aku 9,6V. Wydaje mi się że rof jest podobny jak na stokowej sprężynie i aku... Gdy będę wymieniać dyszę, zrobię od razu porządek z tymi kablami i sprawdzę czy na tłoku widać jakieś ślady zużycia... Jak wspomniałem strzela. Niesie podobnie do mojej emki, więc jeśli chodzi o zasięg jestem zadowolony. Oby tylko działała już bezawaryjnie... Edited July 31, 2008 by noah Quote Link to post Share on other sites
cichyop Posted August 1, 2008 Report Share Posted August 1, 2008 kable stockowe to największa tragedia zaraz po tłoku =] zamontuj niskooporowe z miedzi beztlenowej w silikonie fi 2mm pez porównania. skoro dysza puszcza to nie ma o czym dyskutować do wymiany. zwróćcie uwagę w swoich Lkach ! bo w mojej nie było ani grama smaru na elemencie po którym porusza się dysza, przez to w bardzo szybkim tempie przetarł się oring uszczelniający na dyszy. natomiast oringi z głowicy można potraktować takim zabiegiem 1. ściągasz oring z głowicy 2. naciągasz go na cylinder 3. podgrzewasz zapalniczką 30 sek(uwaga zebu nie przepalić, zapalić) tak aby uzyskać pewność że nasz oring się rozciągnął pod wpływem temperatury. 4. ostygnięty oring zakładasz z powrotem na głowicę i nakładasz odrobinę smaru który się spalił podczas podgrzewania. 5. cieszysz się naciągniętym oringiem i 100% szczelnością =] Quote Link to post Share on other sites
junek Posted August 2, 2008 Report Share Posted August 2, 2008 witam mam takie pytanie (moze juz bylo ale 16 stron to za duzo jak dla mnie) ale potrzebuje szybkiej odp.. jakie kulki najlepiej uzywac w tej replice?? 0.20 0.23 0.25 ciezsze?? i czy trzeba cos na dzien dobry wymienic w replice?? pozdrawiem chester ;] Quote Link to post Share on other sites
cichyop Posted August 2, 2008 Report Share Posted August 2, 2008 Z racji ciągłych pytań odnośnie repliki R85 zadawanych głównie przez nowych użytkowników owej, postaram się tu zamieścić jak najwięcej odpowiedzi na często zadawane pytania, które w głównej mierze notorycznie się powtarzają. Mam nadzieję że tyle wystarczy. kto chce bardziej wyczerpujących niech szuka w temacie =P R58 Army chiński producent/ kopia l85 a1 g&g cena około ~600 zł(w zależności od sklepu) zewnątrz -body w całości z tłoczonej blachy -łoże plastikowe -chwyt transportowy, tłumik płomienia, lufa wewnętrzna, przyrządy celownicze z znalu. -magazynki pasują z serii M(nie pasują magi typu M15 TERMOLD) -dzięki konstrukcji bulpup w zwartej sylwetce długości krótkiego m4 możemy cieszyć się lufą 510mm ! -szyna po zdjęciu rączki transportowej 20mm pasuje na nią wszystko w standardzie 22mm wewnątrz -nietypowy gearbox dwuczęściowy, bardzo łatwy w demontażu, -nie ma możliwości kupna szkieletu( lecz nie słyszałem jeszcze jakiejkolwiek histori aby komuś się rozpadł! więc bez obawy, nawet przy dużych obciążeniach rzędu m160) -przystosowany do długiego tłoka (19 zębów nie standardowe 16stki) stockowy tłok nie wykazuje chęci współpracy z użytkownikiem dlatego większość użytkowników już dawno go nie posiada... do wyboru jest parę zamienników (polecam g&g za 75zł z specshopa). -zębatki pod warunkiem że dobrze zpodkładkowane będą służyć jakiś czas w moim przpadku ~10k bb na m150. w razie W można kupić komplecik na GF za 84zł lub g&g za ~200zł bądź jeżeli jest taka możliwość wymienić tylko 1 zębatkę np. polecam g&p srodkową (nie guarder lipa odrazu się rozpadła !!!) tłokowa 19 zębowa pasuje od (sr25) środkowa od m14 ( jest mniejsza niż standardowe zębatki) silnikowa to standard. cylinder długi (np. od PSG1) -sprężyny długie (PSG1) lecz można włożyć zwykłe krótkie aczkolwiek stracimy na mocy troszeczkę ( u mnie na m150 guardera wynik to 440 fps) głowica cylindra nie standardowa nie widziałem zamienników ( można przerobić bez większych problemów głowicę z gb v6 ) popychacz, dysza, głowica tłoka, blokada przeciwpowrotna, zestaw Blow Back, również w częściach dostępne. Polecam sprawdzić przy nowej replice czy wszystko jest odpowiednio mocno skręcone, ponieważ często silniki są słabo dokręcone i się ślizgają , sprawdzić stan smaru na łożyskach (łożyska są mosiężne, przy mocnych sprężynach szybko się wycierają polecam wymienić na inne oczywiście 6mm) oraz sprawdzić czy znajduje się smar na dyszy uszczelnionej ponieważ czasem się chinolom zapomni nałożyć i uszczelka się wyciera błyskawicznie. -stockowa komora hop up jest plastikowa w razie potrzeby wymiany, pasuje zwykła np CA do mki. -lufa 510mm stockowa bardzo marnej jakości polecam wymianę w 1 kolejności razem z gumką hop up. -silnik nic specjalnego zwykły silnik długiego typu polecam wymianę na np. guarderIFT nie drogi a na magnesach neodymowych bardzo podnosi kulturę pracy! -bateria 9.6v przy silniku guardera wystarcza bezproblemowo do m130 -po demontażu atrapy rury gazowej istnieje możliwość zamontowania baterii 12v 3600mah na ogniwach 3/4 -nie ma zębatek o innym przełożeniu niż oryginalne. Przełożenie różni się od typowego dla reszty aeg (~Torque Up) -kable polecam wymienić w 2 kolejności po lufie i gumce hop up ponieważ są na prawde marnej jakości !proponuję niskooporowe z miedzi beztlenowej w silikonie fi 2mm pez porównania koszt groszowy... zastosowano również 2 bardzo przyjemne patenty. 1. zwalnianie napiętego tłoka. 2. w trybie singleshot dzięki zastosowaniu specyficznego "styku" w przeciwieństwie do większości aeg, uzyskujemy najpierw strzał a dopiero w drugiej kolejności naciągana zostaje sprężyna! Dzięki temu reakcja mechanizmu na spust jest natychmiastowa (porównywalna do np. gazówek)na rynku są tylko 2 modele wyposażone w taki system (PSG1 i L85) moja obecna konfiguracja m 130 silnik garder IFT własne okablowanie lufa sysA 6.04 środkowa zębatka g&p 9.6v RC nimh tłok g&g poliwęglan czarny 440fps śmiga już tak 7 miesięcy i nie ma problemów a wszystko działa jak należy wg. mnie to najlepsza replika jaką miałem oczywiście nie piszę o stocku bo odkąd ją mam to nie oddałem strzała na stosku, (a miałem xm177e2 CA, G36k CA, m15a4 CA, mp5 galaxsy i wiele innych w swoich łapkach modernizując kumplą to i tamto =] ...) prostota rozbierania karabinka na części ! miodzio niewiele giwer rozkłada się w ten sposób... przypomnijcie sobie wymianę lufy w mp5 np. CA tu to kwestia minuty ! 1 pin i wyciągamy lufę warto zainwestować! tyle ode mnie! =] Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.