Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

L85A1 [ARMY]


Recommended Posts

L85 ma faktycznie duży potencjał jako baza do tuningu. Jeśli chodzi o karabin snajpera, brakuje mi cichej głowicy tłoka. Jaka głowica będzie do L85 pasować. Na stronie 15 niestety nie ma tej informacji.

 

na razie oferta z głowicami jest kiepska a w sumie żadna =[

na tłok możesz założyć wszystko co płaskie.

ciche głowice nie podejdą z powodu braku cichej głowicy cylindra( tylko płaskie no chyba że sam zaczniesz kombinować i przerabiać, ale jeszcze nie znam nikogo kto by się za to zabrał ) to samo tyczy się bore upów (i szczerze wątpię czy się kiedykolwiek doczekamy tyle czasu już minęło a oferta się nic nie powiększa...)

Edited by cichyop
Link to post
Share on other sites
  • Replies 842
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

więc dzisaiaj na imprezie po przebiegu około 10K BB na sprężynce m150 odnotowałem zgrzyt zębatek i tak długo wytrzymały !

teraz trzeba wymienić na zębatki I klasy =]

 

dodam jeszcze w jaki sposób się posypały może to kogoś uchroni od zguby

więc stockowa guma hop up w moim przypadku przy niższych temp robi się strasznie twarda i nie wpuszcza nawet kulek do lufy (u mnie może u was nie byś tego problemu)

przez to przy strzale tłok nie zdąży dojść do gońca ( do głowicy cylindra) a tu już pada następny strzał ( ogólnie wszystko przypominało klasyczną akcję z cięciem się kulki w lufie) a przy tym przeraźliwie obrzydliwy i nie kulturalny ZGRZYT i tyle ....

koniec.

 

gdyby nie to ... jeszcze by trochę pociągnęły =]

Edited by cichyop
Link to post
Share on other sites

Ja ostatnio na strzelance miałem kilka zgrzytów. Miały one miejsce przy dłuższych seriach i w sumie nie wiem co było ich źródłem. Z jednej strony może jednak za mocno dokręciłem HU (swoją drogą jest to silikonowy Guarder), ale z drugiej strony może kulki, które kupiłem nie były aż tak precyzyjne jak mi się wydawało... Przy pojedyńczych strzałach wszystko było ok, żadnych nieprzyjemnych dźwięków od GB.

 

Cichy, jakie dokładnie zębatki będziesz zakładał? Będziesz kupował każdą osobno (jedną od m14, drugą od sr25)?:P

Link to post
Share on other sites

Cichy, jakie dokładnie zębatki będziesz zakładał? Będziesz kupował każdą osobno (jedną od m14, drugą od sr25)?:P

hmm

 

silnikowa i tłokowa bez ryski!

a na środkowej wszystkie zęby zdarło (na przełożeniu na tłokową)

a tłokowa również bez ryski hmmm

 

więc wymienię tylko 1 (srodkową) zamówiłem guardera ze specshopa ...

i zobaczymy jak będzie czy wszystko pasuje itd...

na pewno napisze =]

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

W mojej też wyskakiwał pin. Jest na to prosty i chyba bezpieczny sposób. Otóż znalazłem twardy drut o podobnej średnicy, zagiąłem na 2 końcach i krótko przyciąłem. Jest gitara.

Na magi (P&J) znalazłem brutalny sposób. Okazało się bowiem, że P&J mają dłuższą wypustkę (no nie wiem jak to się nazywa no), tam gdzie siedzi spręzyna blokująca kulki i mag nie dochodzi przez to do końca. Odmierzyłem na długość równą tej w stockowych magach, brzeszczot i do dzieła. Chwila strachu i okazało się , że jest ok. Jest spory zapas plastiku i po odcięciu sprężynka nie wyskoczy. Cały zabieg trwa 20 s i mamy pasujący real-cap za 25zł. Tak wiem, brutal ze mnie, ale wszystko działa jak należy.

Odnośnie zacięć. Pisałem do Krakmana - odpisali, że to wina dziwnego selektora ognia, żeby odesłać, to naprawią. Ktoś z kolegów odsyłał, naprawili? Bo nie wiem czy jest sens, skoro to dość powszechna rzecz na singlu.

 

Dodam, że chodziło mi o pin zwalniacza magazynka. U mnie przybajmniej tak po prostu wylatywał...

Link to post
Share on other sites

Ponawiam pytanko.

Czy ktoś wysyłał replikę na serwis w związku z zacięciami na singlu? Serwis radzi sobie z tym problemem, czy jest to wada fabryczna na amen uniemożliwiające poprawę dzialania mechanizmu? Ktoś wspominał wcześniej, że podobno jest to banalna rzecz, ale jako że jest jeszcze dłuuuuugo na gwarancji, nie chcę sam grzebać- na wszelki wypadek.

Link to post
Share on other sites

R85 się zacina na singlu....

Wtedy procedura:

1. przełączyć na auto i nacisnąć spust.

2. przełączyć na single i nacisnąć spust.

3. przełączyć na auto i powinno działać.

4. nie używać singla a jak potrzeba to liczyć się z powtarzaniem procedury.

 

Jeśli to nie pomaga to sprawdzić czy bateria jest dobrze wpięta.

 

Jeśli to nie to, zadzwonić do np. Krakmana i zapytać się co zrobić.

Miałem taki przypadek, ponoć banał i jak by się powtórzyło to miałem zadzwonić a oni podać telefonicznie jak to zrobić, problem nigdy się nie powtórzył.

Link to post
Share on other sites

Dzięki za odpowiedź. Procedurę obkminiłem od razu z tym przełączaniem na auto :) aczkolwiek denerwująca rzecz, bo auto wogóle używałem i używam sporadycznie. No ale jak trzeba się przyzwyczaić na auto to niech i tak będzie.

Do Krakmana pisałem. Kazali odsyłać i samemu nie grzebać-naprawią na 100%. Jednak tak sobie myślę... skoro pojawiają się czasami inne problemy techniczne, a wystrzeliłem dopiero ze 300-400 kulek, poczekam jeszcze z tym odsyłaniem. Niech się giwerka rozstrzela troche. Zobaczymy jak się będzie sprawować.

Link to post
Share on other sites

to się nie zmieni po czasie tam jest tak skonstruowany zespół styków że to zjawisko zawszę będzie

 

natomiast można zapobiegać częstości jego powstawania

1. batka o wyższym voltarzu

2. kiedy strzelamy na singlu trzymać palec na spuście aż do momentu zakonczenia sekwencji mechanizmu

jeżeli sciągniesz palec wcześniej to przerwiesz sekwencje i masz zacinke. w tym pomaga bateria o większym napięciu ponieważ sekwencja 1 strzału trwa krócej a co za tym idzie rzadziej się trafia w jej połowie co prowadzi do rzadszych zacinek...

Link to post
Share on other sites

Racja, te zacięcia to ukłon w stronę realizmu, chociaż czasami mam wrażenie, że prawdziwa elka aż tak często się nie tnie:P Im bardziej rozładowana bateria tym gorzej... Teraz już praktycznie nie strzelam na semi, tylko na auto staram się oddawać pojedyńcze strzały.

Link to post
Share on other sites

Ja czytałem trochę na forum o elce G&G, gdzie pisali, że jest pewien problem ze zgraniem baterii ze sprężyną. Doszli do wniosku, że na baterii 8.4V (dobrej firmy) elka powinna chodzić ze sprężyną m120, bo wtedy jest jest synchronizacja między ruchem tłoka i zębatek. Chodzi o to, żeby tłok wracał odpowiednio szybko do położenia neutralnego.

 

W związku z tym, bateria 9.6V nadaje się tylko do elek ze sprężynami >m120. Inaczej można doświadczyć tego, że zębatki łąpią tłok, zanim on wróci do pozycji neutralnej (czyli głowica tłoka przy głowicy cylindra).

Link to post
Share on other sites

Do zacięć można przywyknąć. Natomiast czytając posty wnioskuję, że stockowa bateria jest lipna. Wszak nie miałem jeszcze (ghrrrr) okazji biegać z Elką na strzlance, zastanawiam się czy wytrwa te kilka godzin zabawy (przy normalnej zabawie unikając długich serii itd). Jeżeli tak, to nie jest jeszcze tak źle, aczkolwiek nad nową batką i tak pomyślę.

Mam w związku z tym pytanko. Czy bez problemu można dokupić jakąś firmową batkę (np. Sanyo), która od razu pasuje do Elki, czy jest to kwestia kombinowania i składania baterii na zamówienie?

Link to post
Share on other sites

Co do seryjnej baterii to ja nie narzekam. Wytrzymuje z 4 hicapy bez problemu. Osobiście uważam, że nie ma jej co zmieniać, chyba że przy konkretnym tuningu.

 

A co do innych baterii to są specjalne baterie sanyo składane specjalnie pod elke G&G. Mają po prostu jedno ogniwo osobno (poza pakietem), które umieszcza się przed muszką.

 

Tutaj przykład takiej baterii (wprawdzie na ogniwach KAN, ale te na Sanyo wyglądają identycznie):

 

http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=1569

Link to post
Share on other sites

Tutaj przykład takiej baterii (wprawdzie na ogniwach KAN, ale te na Sanyo wyglądają identycznie):

 

http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=1569

 

Te Intellecty również pasują (i zostaje jeszcze sporo miejsca w gripie), trzeba tylko zmienić wtyk baterii na duży. No i taniej wychodzi niż wymieniony wyżej KAN:

http://asgshop.pl/produkt.php?id=2120

http://asgshop.pl/produkt.php?id=1883

Edited by jw801
Link to post
Share on other sites

Może powiem ja coś o stockowej baterii. W zimie na Odwilży stooop na Overload miaęlm swoją R85, wszystkim padały batki, moja SANYO w M15 też padła a w Rce działała bez problemu. Bratu po 8 miesiącach użytkowania starcza na dwie strzelanki (i nie pada pod koniec drugiej). Ja mam jak najleprze mniemanie o bateriach z R85.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...