cichyop Posted August 25, 2008 Report Share Posted August 25, 2008 a jeden z pomysłów już zrealizowanych czyli lka praktycznie długości PDW =] czyli l85a1 carabine Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted August 26, 2008 Report Share Posted August 26, 2008 Fajne ale to jednak nie to samo ;) Quote Link to post Share on other sites
DaRaQ Posted August 26, 2008 Report Share Posted August 26, 2008 (edited) Wygląda w miarę podobnie...ale... nie ma za gripem tego wystającego "cypla". Gdyby się udało to zrobić to można nawet LSW wykonać ;). PS: Możesz wykonać dokładniejsze fotki? Chciałbym zobaczyć jak to wygląda z przodu. Edited August 26, 2008 by DaRaQ Quote Link to post Share on other sites
noah Posted September 2, 2008 Report Share Posted September 2, 2008 Czy ktoś z was próbował naprawić tryb semi? Jest to opisane na forum ArniesAirsoft , ale sam boje się zabierać za to, tym bardziej że nie wszystko rozumiem... Quote Link to post Share on other sites
cichyop Posted September 2, 2008 Report Share Posted September 2, 2008 Czy ktoś z was próbował naprawić tryb semi? Jest to opisane na forum ArniesAirsoft , ale sam boje się zabierać za to, tym bardziej że nie wszystko rozumiem... Dobra a na czym polega twój problem ?? Quote Link to post Share on other sites
noah Posted September 3, 2008 Report Share Posted September 3, 2008 (edited) Chciałbym widzieć, jak te części powinny wyglądać po zmodyfikowaniu. Obrazek w paincie to jedno, a rzeczywistość to coś innego... Edited September 3, 2008 by noah Quote Link to post Share on other sites
cichyop Posted September 12, 2008 Report Share Posted September 12, 2008 (edited) Chciałbym widzieć, jak te części powinny wyglądać po zmodyfikowaniu. Obrazek w paincie to jedno, a rzeczywistość to coś innego... słuchaj nie chcę sie specjalnie rejestrować na tamtym forum ożesz wkleić ten obrazek tutaj ?? Edited September 12, 2008 by cichyop Quote Link to post Share on other sites
noah Posted September 17, 2008 Report Share Posted September 17, 2008 A lot of people seem to have found there's a design fault with the G&G L85 trigger which means that, after a bit of use, it stops firing in semi-auto. After going to the trouble of sorting out the problems with the blowback and the piston, only to find that the damned thing stopped firing in semi, my L85 has spent a quiet year in my wardrobe. I finally got around to taking a look at it again last Friday (mostly due to the fact that it fell out and landed on my foot when I opened the wardrobe) with a view to fixing the trigger problem. Well, I found a way to fix it, skirmished it on Saturday and have been giving it a lot of abuse today as well. I've put a couple of thousand shots through it over the weekend, mostly on semi, and I'm pretty sure the fix is reliable. I'm just uploading pictures to photobucket and making a couple of paint sketches and I'll post the details up here in an hour or so. So, that's it. The gun finally works. Properly. Bloody amazing! :D Okay, Photobucket has co-operated (finally) so here we go... On a TM gun the cut-off lever hooks underneath the trigger block and pulls it upward to end the firing cycle when you shoot in semi. The G&G L85 trigger block is a pretty poor design. The cut-off lever hooks into the side of the trigger block and, because of that, it's exerting an unequal force on the trigger block. Instead of pushing the trigger block straight upwards, it twists as it lifts. That's the first problem. The second problem is that the cut-off lever is actually a pretty poor design. It doesn't move very much at all. In fact, whoever decided to put the pivot point where it is wants shooting. Because the pivot point is 2/3rds of the way toward the trigger, when the sector gear cam pushes the cut-off lever roughly 2mm, it equates to less than 1mm travel at the opposite end. Boo! <_< The 3rd problem (related to the first) is that, as a result of being twisted, the trigger block stretches out of shape very slightly. As a result of the above problems, the cut-off lever no longer flips the trigger block up out of the way and the gun keeps on firing in semi-auto. Something had to be done! Yes, blame the cut-off lever. Curse it, swear at it. Spit on it. Unfortunately, you can't do anything with it to solve the problem so undo the tiny screw that fixes the wiring in place then turn the gearbox over and take a look at the trigger block. Note that you need to undo the 2 allen screws that hold the motor in place, disconnect the motor terminals and then slide the motor off before carrying out the following modifications. It's nothing to do with the motor but you need the motor disconnected to give you enough slack in the wiring to mess with the trigger block. Remove the 2 allen screws that secure the trigger block cover plate. Note that G&G shim the cover plate to ensure it holds the trigger block firmly but not tightly. If there are shims under the plate keep them and put them back. With the cover off you can see how the trigger bar pushes on the trigger block. What we're going to do is file away at those two parts so that the trigger block will flip upwards with less force than before. Once the motor wires are hanging loose and you've removed the screw from the other side of the gearbox you should be able to ease the trigger block straight out the right-hand side of the gearbox and then the white contact block can be removed and filed. Take care not to lose the spring as you dismantle it. The front edge of the trigger bar, where it presses against the trigger block, was also filed slightly round and finished with fine wet-and-dry so it was smooth. This is done to assist with the job AND to help stop further wear as the metal catches on the plastic block. Here you can see the finished modifications to the trigger bar and trigger block. You only need to remove about 1mm from the face of the trigger block and just round off the edge of the trigger bar slightly. High-tech MS Paint sketch showing what we need to do and how the 2 parts work against each other. *** VERY IMPORTANT - IF YOU OVER-DO THE FILING THE BAR WON'T BE ABLE TO PUSH THE TRIGGER BLOCK FORWARD AND THE GUN WILL NO LONGER FIRE. *** You have been warned! :waggle: Quote Link to post Share on other sites
cichyop Posted September 17, 2008 Report Share Posted September 17, 2008 (edited) no prosta sprawa.... trzeba przerobić delikatnie 2 elementy wszystko jest na tej fotce W reszcie materiału koleś opisał jak doszedł do swoich wniosków a co najważniejsze twierdzi że jego modyfikacja naprawdę dobrze działa. Zwrócił również uwagę że należy bardzo uważać ponieważ jeżeli skrócimy ten ząbek za dużo, albo zbyt zaokrąglimy (ten metalowy "popychacz" styku) to karabinek przestanie strzelać =\. Zdjęcia przedstawiają skończoną modyfikacje... Edited September 17, 2008 by cichyop Quote Link to post Share on other sites
noah Posted September 20, 2008 Report Share Posted September 20, 2008 Dzięki, spróbuje to przerobić, replika już rozłożona, zobaczymy. Info dla innych - po wymianie tłoka na ten od G&G oraz sprężyny na M110, po +/- 1,5k kulek nie widzę śladów zużycia na zębach tłoka. Jest dobrze. Quote Link to post Share on other sites
forpio Posted September 20, 2008 Report Share Posted September 20, 2008 witam Mam 3 elki Army i wszystkie trzy przyszły z bateria 1200mAh 8.4v NiCd 4/5SC, w srebnej folii i logo ARMY, spodziewalem sie baterii 1800mAh, jaka jest w waszych kompletach? Quote Link to post Share on other sites
cichyop Posted September 20, 2008 Report Share Posted September 20, 2008 witam Mam 3 elki Army i wszystkie trzy przyszły z bateria 1200mAh 8.4v NiCd 4/5SC, w srebnej folii i logo ARMY, spodziewalem sie baterii 1800mAh, jaka jest w waszych kompletach? to dziwne hmm u mnie była 1800 mah Quote Link to post Share on other sites
DaRaQ Posted September 21, 2008 Report Share Posted September 21, 2008 witam Mam 3 elki Army i wszystkie trzy przyszły z bateria 1200mAh 8.4v NiCd 4/5SC, w srebnej folii i logo ARMY, spodziewalem sie baterii 1800mAh, jaka jest w waszych kompletach? Moja jest identyczna jak opisałeś tyle że pisze 1800 mAh. Quote Link to post Share on other sites
el polaco Posted September 21, 2008 Report Share Posted September 21, 2008 Panowie, niestety elki powoli zaczynają irytować. Ale to bardzo powoli. Po pierwsze, postanowiliśmy z kolegą wstawić baterie Sanyo 9.6V 2400mAh. Założone mamy m120, więc baterie są akurat. No i teraz tak: koledze dalej tnie się na singlu, co więcej nie ma w ogóle auto. U mnie natomiast jest auto, ale zamiast singla mam pięciostrzałową serię (czasami dłuższą). O ile moja elka przeleżała całe wakacje (może coś się zastało?:P ) o tyle elka kolegi była dość intensywnie użytkowana. Proszę o pomoc. Quote Link to post Share on other sites
el polaco Posted September 21, 2008 Report Share Posted September 21, 2008 Jeszcze jedno pytanie: jakie w końcu są łożyska w tej elce? Chodzi mi o wielkość. Z tego co wiem to G&G ma 8mm, ale u krakmana mówili mi, że w elce army są zwykłe 6mm... Quote Link to post Share on other sites
cichyop Posted September 22, 2008 Report Share Posted September 22, 2008 (edited) Panowie, niestety elki powoli zaczynają irytować. Ale to bardzo powoli. Po pierwsze, postanowiliśmy z kolegą wstawić baterie Sanyo 9.6V 2400mAh. Założone mamy m120, więc baterie są akurat. No i teraz tak: koledze dalej tnie się na singlu, co więcej nie ma w ogóle auto. U mnie natomiast jest auto, ale zamiast singla mam pięciostrzałową serię (czasami dłuższą). O ile moja elka przeleżała całe wakacje (może coś się zastało?:P ) o tyle elka kolegi była dość intensywnie użytkowana. Proszę o pomoc. ARMY ma łożyska 6mm g&g 8mm wyciągnijcie gb, sprawdźcie styki czy wszystko chodzi jak należy, może blaszki na stykach się po odkształcały i nie łapią odpowiednio, coś musiało się "poprzestawiać,przepalić" hgw... nie dowiesz się jak nie zajrzysz do środka =] co to serii zamiast singla to pokombinujcie, a jak to nie będzie działało to dajcie znać jest jeszcze jeden niuans .... ale nie mam czasu teraz o nim pisać =\ spróbuj zrobić bayer z tym, o czym pisał NOAH !! =] Edited September 22, 2008 by cichyop Quote Link to post Share on other sites
el polaco Posted September 22, 2008 Report Share Posted September 22, 2008 Gearbox już wyjęty i czeka na przegląd i nowy tłok (zaznacza, że padł seryjny:) niestety brakuje mi czasu. Pytanie: czy przy takiej konfiguracji konieczna jest zmiana silnika na mocniejszy? Porównywałem ten seryjny w elce z nowymi silnikami PJ i przyznam, że te drugie mają dużo mocniejsze magnesy. Quote Link to post Share on other sites
cichyop Posted September 23, 2008 Report Share Posted September 23, 2008 Pytanie: czy przy takiej konfiguracji konieczna jest zmiana silnika na mocniejszy? Porównywałem ten seryjny w elce z nowymi silnikami PJ i przyznam, że te drugie mają dużo mocniejsze magnesy. w jakiejkolwiek konfiguracji silnik z mocniejszymi magnesami "neodymowymi" daje lepsze rezultaty. mocny silnik to "podstawa Polskiego sportu!" =] Dawno temu sam zastanawiałem się nad kupnem np. mgnuma jeszcze do g36 teraz wiem że to najlepsza część tuningowa jaką można w ogóle kupić, i moje obawy były bezpodstawne. Przy wymianie stockowego "ferytowego" silnika na jakiś inny (z neodymowymi magnesami np. magnum, guarder...)dzieją się cuda =] Quote Link to post Share on other sites
el polaco Posted September 23, 2008 Report Share Posted September 23, 2008 (edited) No tak. Zastanawiam się tylko czy inwestować w silnik guardera lub systemy, czy wystarczy ten PJ, który też ma podobno neodymy. Gdybym miał firmową replikę to może bym zainwestował, ale przy chińczyku? Edited September 23, 2008 by el polaco Quote Link to post Share on other sites
cichyop Posted September 23, 2008 Report Share Posted September 23, 2008 No tak. Zastanawiam się tylko czy inwestować w silnik guardera lub systemy, czy wystarczy ten PJ, który też ma podobno neodymy. Gdybym miał firmową replikę to może bym zainwestował, ale przy chińczyku? co to za uklepane hasło z tym chińczykiem! ja rozumiem niektórzy mają markowe giwery i wyśmiewają się z tych co mają chińczyka... ale cóż im pozostaje jak tylko śmianie się przede wszystkim z siebie, to w końcu oni zapłacili 50% więcej, teraz kupują te same części co my !!! żeby ta emeczka z g&p czy coś tam innego z CA chodziło na tych 450fps.... na koniec oni mają emke za ~1750zł 450fps a ty chińczyka za ~1000zł z 450fps kwestia byle nie kupować strasznego gówn...a bo jak to przysłowie mówi " z gówn...a bicza kie ukręcisz" =P jak się robi tuning to na dobrych częściach bo inaczej nie ma to sensu! widziałem tunowane lanosy koreańskie które biorą bez problemu nie jednego mietka czy honde.... ale były tunowane na profesjonalnych częściach i jak widać da się efekt uzyskać, nikt nie robi tuningu przekładając silnik z poloneza do fiata... to samo w świecie AS. Nie miałem silnika z JG w swojej replice (tylko w ręce trzymałem =]) ale słyszałem rewelacyjne opinie i jestem w stanie w nie uwierzyć. jednak z ręką na sercu mogę polecić silnik guardera IFT za ~170zł którego posiadam, wcześniej miałem magnuma ... i nie widzę praktycznie żadnej różnicy w działaniu oba silniki są mega!. no to tyle =] głowy do góry ja lubię słuchać haseł tego typu ... "i ty z tego chińczyka mnie ściągnąłeś!?!? no co ty!!!" Quote Link to post Share on other sites
tafi Posted September 24, 2008 Report Share Posted September 24, 2008 Ja używam silniczka PJ i mogę powiedzieć że sprawuje się znakomicie, porównywalnie z Turbo3000 z ICS. Coraz częściej (ale nie za często) chińskie znaczy tańsze nie gorsze ;) Quote Link to post Share on other sites
el polaco Posted September 24, 2008 Report Share Posted September 24, 2008 Ja bynajmniej nie mam kompleksów z tego powodu, że mam chińczyka. Co więcej jestem bardzo zadowolony z zakupu, szczególnie gdy czytam temat o elce G&G, która sprawia chyba nawet więcej problemów a kosztuje trzy razy tyle (nie wiem, czy ktoś czytał opis tej elki na www.specshop.pl :D Co do silnika PJ to właśnie też słyszałem dużo dobrego o nim i zastanawiam się nad nim. Oprócz tego na allegro czasami pojawia się systema turbo. Tyle tylko zastanawiam się, czy taki silnik nie zaszkodziłby tłokowi. Na sam koniec trochę o moim problemie. Gearbox wyciągnięty. Podłączyłem rozładowaną bateryjkę (tzn taką, która sprężyny nie naciągnie) i bawiłem się dolnym gearboxem. Stwierdzam, że nie było żadnych zacięć na singlu, poza tym zębatki wykonywały dokładnie jeden obrót, więc wszystko idealnie. Przy okazji zastanawiam się, czy taka mała blaszka, która daje opór przy ciągnięciu spustu jest niezbędna. Bez niej spust chodziłby łagodniej, co może pomogłoby też zniwelować zacięcia. Niestety body zostało na wsi, przy sobie mam tylko gearbox, więc nie mogę tego sprawdzić. Quote Link to post Share on other sites
foxtrot_green Posted September 24, 2008 Report Share Posted September 24, 2008 Panowie, nie zapominajcie, że Classic Army to też "Chińczyk". W końcu Hong Kong leży w Chinach. :-F Yick Fung Industrial International Ltd. # Address : 4/F, Block C, Hang Wai Industrial Center, 6 Kin Tai Street, Tuen Mun, Hong Kong Quote Link to post Share on other sites
el polaco Posted September 24, 2008 Report Share Posted September 24, 2008 Kolejne spostrzeżenie: oglądałem karabinek kumpla, który ma problem z auto. Otóż dochodzę do wniosku, że pewna blaszka, która daje opór na spuście, bardzo źle działa na ten długi popychacz. Otóż zaczyna się on odkształcać w okolicach spustu i w efekcie nie dociąga on tego przełącznika na gearboxie. W weekend będę eksperymentował i meldował o wszelkich postępach. Quote Link to post Share on other sites
yabar Posted September 24, 2008 Report Share Posted September 24, 2008 najdurniejsza rzecz jaka widzialem... Lka kupiona u krakmanow. "szczerbinka" a raczej przeziernik... lata jak zyd po pustym sklepie. Generalnie brakuje "blaszki" ktora ja wyhamowuje. Serwis uznal ze nie jest to usterka podlegajaca gwarancji. Eh... teraz moj kumpel mysli o zakupie do tego ACOGa. Najgorsze ze kupil to dla brata jako "jego pierwsza replike" a ten nawet sie nia nie pocieszyl bo juz w trakcie pierwszej imprezy zaczela kaprysic. Mialem jeszcze durniejsza opcje ostatnio. Po powrocie z serwisu (tego co wyzej wspomniany) mialem replike na jednej strzelance. Przemielila 2 hicapy (oj poszedlem na ostro), potem zabralem ja na anakonde. Na niej za to zrobila bzz bzz... pewny bylem ze padl tlok znowu (jako ze stockowy). Po poradach cichyop zanabylem tlok G&G i poprosilem o podmianke. Nie wpadlem na to ze silnik sie obluzowal... naprawili mi to bezinwazyjnie... swoja droga ciekawy jestem jak to sie stalo ze byl niedokrecony? replika byla prosto z serwisu :-) Widac ze jak chodzi o Lke to fatum tloka przeslania najprostsze usterki. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.