Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

MIWO Lubliniec (opinie o obsłudze i produktach) #1


Recommended Posts

W przypadku przedłużania się realizacji zamówienia wysyłamy e-maila z informacją do klientów. Niestety, ale czasami komputery e-maile od nas traktują jako spam (szczególnie, gdy komputery naszych klientów posiadają inny program operacyjny niż nasze komputery firmowe). Nie możemy jednak zmienić naszego systemu operacyjnego gdyż gwarantuje nam bezpieczeństwo przechowywania danych osobowych naszych klientów a jest to dla nas sprawą nadrzędną.

 

Rozumiem, iż dla Johny'ego okres oczekiwania na comford pad i szelki 1-linii przez 3 tygodnie to przesada. Dla mnie też, za co Johny kilkakrotnie został przeproszony. Zatem przepraszam jeszcze raz bardzo grzecznie.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Moje wrażenia z dotychczasowych kontaktów z miwo - sprzęt o jakości odpowiadającej cenie więc do tego nie ma się co za bardzo przyczepić. Natomiast obsługa klienta i działanie sklepu to inna bajka. Ostatnio złożyłem kolejne zamówienie niestety tego samego dnia musiałem je anulować dostałem maila że zamówienie jest anulowane ale na potrzeby systemu zostało oznaczone jako zrealizowane i żebym się nie martwił tym komunikatem. Rzeczywiście za jakiś czas otrzymałem taki komunikat. A jakiś tydzień później paczkę za pobraniem z podobno anulowanym zamówienie. Przesyłki nie odebrałem i mam nadzieje że firma nie będzie miała za to do mnie pretensji. Niesmak niestety pozostał. Jak widać bałagan panuje nie tylko w układzie strony internetowej.

Link to post
Share on other sites

Wątek zostaje zamknięty. Czyszczenie 60 stron przeplatanki konkretów z biciem piany mija się z celem. Dlatego też zostaje założony nowy wątek (nr 2) poświęcony TYLKO I WYŁĄCZNIE DYSKUSJI I PRODUKTACH!

 

Od tej pory podjęcie każdego innego tematu w NOWYM WĄTKU poświęconym produktom będzie się wiązało w pierwszej kolejności z wydzieleniem sporu do osobnego wątku.

 

Priorytetem dla nas jest zachowanie czystego wątku z informacjami i opiniami o produktach i obsłudze.

Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...