komora Posted October 22, 2007 Report Share Posted October 22, 2007 Panowie napisze ktoś jakie miał jeszcze problemy z tym gunem ?Opłaca sie brać go za tą cene? Aha i baterie jest do wymiany ? Przeczytaj cały temat i wywnioskuj. Opłacać się napewno opłaca, ale nie oczekuj od tego drugiego G&G. Bateria na starcie do wymiany. Quote Link to post Share on other sites
SHOGUN_YAMATO Posted October 23, 2007 Report Share Posted October 23, 2007 Z tą baterią to ja się nie zgodzę. Kolega Chriss zakupił sobie to cudo ostatnio i miałem okazję s tego postrzelać. Działa tak samo szybko jak moje RPK z beterią 8,4v na sprężynie M100. Quote Link to post Share on other sites
rogieroger Posted December 21, 2007 Report Share Posted December 21, 2007 (edited) Coś dziwnego stało mi się z UMP po wymianie bebechów..mianowicie z ognia ciągłego zrobił się burst 10-strzałowy :P Ktoś wie co jest grane? Edited December 21, 2007 by rogieroger Quote Link to post Share on other sites
cosmos Posted December 21, 2007 Report Share Posted December 21, 2007 Dziwna sprawa z tą batką... Po kilku pierwszych ładowaniach ROF był faktycznie tragiczny, ale raz zostawiłem w ładowarce cały dzień przez przypadek, podłączyłem i jakie było moje zdziwienie, jak zaczęła strzelac "n" razy szybciej! Bateria działała teraz o kilka magów więcej (przy 6-7 godzinnym ładowaniu) i dopiero po którymś z kolei wraca do tej pierwotnej szybkostrzelności. Quote Link to post Share on other sites
Nro Posted December 22, 2007 Report Share Posted December 22, 2007 A ja znalazłem patent na włożenie baterii 9,6 bez większych przeróbek. Mianowicie: 1 Kupujemy baterie : http://www.asg.com.pl/product_info.php?cPa...products_id=708 2: Zdejmujemy body 3: odkręcamy blaszkę nad gearbocem służącą do trzymania sticka w jednej pozycji. 4 wkładamy baterie. I tyle :P Quote Link to post Share on other sites
Krycha27 Posted January 3, 2008 Report Share Posted January 3, 2008 OK czytałem wszystkie wasze posty i nigdzie nie usłyszałem konkretnej odpowiedzi czy warto kupić tą giwere? Bo jej wygląd zewnętrzyn bardzo mi się podoba , niezamierzam w niej nic zmieniać bo te 300 pare FPS-ów do CQB wzupełności wystarczy, interesowały by mnie takie informacje czy jest poroblem z kupnem do niej magów low cop i i jaka jest ich cena? i czy nadmiar plastiku bardzo sie rzuca w oczy? i pare innych ogólnych niezależnych opini. Dzięki!! PS. A moze jakiś właściciel UMP wybiera sie 13.01.2008 do czestochowy WOŚP Ja tam bede napewno i wtedy schecią bym obejrzł ta giwerke w realu przed kupne . Jak coś to bede z grupą MIWO Praszka Quote Link to post Share on other sites
rogieroger Posted January 8, 2008 Report Share Posted January 8, 2008 OK czytałem wszystkie wasze posty i nigdzie nie usłyszałem konkretnej odpowiedzi czy warto kupić tą giwere? Bo jej wygląd zewnętrzyn bardzo mi się podoba , niezamierzam w niej nic zmieniać bo te 300 pare FPS-ów do CQB wzupełności wystarczy, interesowały by mnie takie informacje czy jest poroblem z kupnem do niej magów low cop i i jaka jest ich cena? i czy nadmiar plastiku bardzo sie rzuca w oczy? i pare innych ogólnych niezależnych opini. Uważam że opłaca się jak najbardziej. Co prawda low-capów nie kupowałem ale przymierzam się do kupna hi-capa G&G (ach te warriorowe strzelanki) bo ten stockowy słabo podaje. Nadmiar plastiku nie razi bo przecież oryginał też jest z polimerów a plastik jest dobrej jakości..no prócz hi-capa. Osobiście radzę wymienić gumeczkę hop-up i preclufę na 6.02 (nie można dostać tej długości ale na asgshopie mają dłuższe..wystarczy przyciąć..doszlifować i śmiga) o ile będziesz używał exelków bądź extremów. Polecam! Tylko jeszcze coś z szybkostrzelnością trzeba by było podziałać (może np. silnik lepszy?), bo umnie po podłaczeniu baterii 9,6 G&P padły zębatki. A, no i obowiązkowo kolimator! :P Quote Link to post Share on other sites
cropp Posted January 21, 2008 Report Share Posted January 21, 2008 Mam tą giwerę i na razie jest bez awaryjna po za tym że czasem wystrzeli mi po 2 kulki na pojedynczym . Osoby które chcą ją zakupić obowiązkowo od razu proponuję zamówić nową batkę bo na tej z zestawu chodzi jak ruski czołg u mnie bateria 8,4 w zupełności wystarcza . Preclufę też by się przydało zamontować co wiąże się z tym że trzeba by używać porządnych kulek typu extremki jak napisał kolega wyżej . I coś zamontować na górę żeby riski nie leżały gołe . Quote Link to post Share on other sites
rogieroger Posted January 23, 2008 Report Share Posted January 23, 2008 Kurde! Mam problem! Wymieniłem wszystkie bebechy w gearboxie na CA i DF, wsadziłem sprężynę 110 i okazało się że selektor ognia nie działa prawidłowo. Co może być grane? Wie ktoś? Jak przełaczam na full auto to strzla pojedyńczym strzałem tak samo jak na semi. Rozbierałem wszystkoi i nie zauważyłem żadnych nieprawidłowości! Pomocy! Jak to tak PM bez auto?! :cry: Quote Link to post Share on other sites
minc0 Posted January 24, 2008 Report Share Posted January 24, 2008 a co z kablami?? nie trzeba ich wymieniac?? bo zamierzam kupic ta klameczke ;-) i na poczatek do wymiany gumka hop-up batka ?? cos jeszcze aby bylo ok?? nie liczac prec lufy bo to oczywistosc... Quote Link to post Share on other sites
DyingFetus Posted January 24, 2008 Report Share Posted January 24, 2008 (edited) Kurde! Mam problem! Wymieniłem wszystkie bebechy w gearboxie na CA i DF, wsadziłem sprężynę 110 i okazało się że selektor ognia nie działa prawidłowo. Co może być grane? Wie ktoś? Jak przełaczam na full auto to strzla pojedyńczym strzałem tak samo jak na semi. Rozbierałem wszystkoi i nie zauważyłem żadnych nieprawidłowości! Pomocy! Jak to tak PM bez auto?! :cry: GB jest v3,więc na pewno zębatki od selektora się źle zazębiają,ja tak miałem w specnazie ;-) Edited January 24, 2008 by DyingFetus Quote Link to post Share on other sites
rogieroger Posted January 24, 2008 Report Share Posted January 24, 2008 GB jest v3,więc na pewno zębatki od selektora się źle zazębiają,ja tak miałem w specnazie ;-) Dzięki, ale problem według mnie leży w samym gearboxie. Gdy przesuwam na gołym gearboxie płytkę selektora do tyłu( tak jak to prawidłowo robi selektor)to nadal mam semi. Nie wiem co jest grane? Może ma ktoś jeszcze jakiś pomysł?? Wogóle nie mogę znaleźć nigdzie schematu działania semi w gearboxie v.3. Wszędzie piszą jak jest w v.2, może ma ktoś linka? Proszę o w miarę pomoc, ponieważ chciałem zabrać UMP-a na IGLOO >:) Dzięki! Quote Link to post Share on other sites
komora Posted January 25, 2008 Report Share Posted January 25, 2008 (edited) Przeczyść kostke stykową i zobacz czy przerywacz ognia (nie mylić z płytką selektora) przypadkiem źle nie siedzi. Edited January 25, 2008 by komora Quote Link to post Share on other sites
minc0 Posted February 5, 2008 Report Share Posted February 5, 2008 jak myslicie czy te baterie beda odpowiednie?? niby pisze, ze do UMP ale wolal bym sie upewnic.... moze ktos ma takie w swoim?? http://www.machinegun.pl/sklep/product_inf...roducts_id=1248 http://www.machinegun.pl/sklep/product_inf...roducts_id=1165 Quote Link to post Share on other sites
rogieroger Posted February 5, 2008 Report Share Posted February 5, 2008 Przeczyść kostke stykową i zobacz czy przerywacz ognia (nie mylić z płytką selektora) przypadkiem źle nie siedzi. Kurde...już wiem co jest grane. Uszkodziła się kostka stykowa a dokładnie prowadnica z jednej strony, tak że po naciśnięciu spustu zeskakuje z niego i wraca po chwili do wstecznej pozycji zamiast dotykać styków. Najgorsze że nigdzie nie można dostać teraz kostki do gearboxa v.3, no chyba że z okablowaniem :(. Quote Link to post Share on other sites
minc0 Posted February 6, 2008 Report Share Posted February 6, 2008 a i chcialem sie dowiedziec czy bedzie pasowac pas CA 3 punktowy do mp5?? czy moze trzeba sie bawic zaczepami?? Quote Link to post Share on other sites
Nro Posted February 14, 2008 Report Share Posted February 14, 2008 (edited) Ja powiem tak. Replika jak na taką cenę jest zajebista :D Jak otworzyłem paczkę to się bardzo miło zaskoczyłem. Tylko ja w moim przypadku ciągle z nią problemy miałem ale nareszcie się z nimi uporałem. Najpierw mi się zwaliła bateria(grzała się strasznie), wymieniłem ją ale gdy mi się druga zaczęła grzać to się wkurzyłem i zajrzałem do środka i okazało się, że silnik robi zwarcie i też trzeba go było wymienić. No, ale za to teraz z baterią 9,6V, silnikiem G&G M120 to ja na szybkostrzelność przynajmniej nie narzekam :D PS: Minc0 ja mam dokładnie taką samą baterię i wchodzi bez przeszkód po wykręceniu takiej blaszki w środku obudowy. Edited February 14, 2008 by Nro Quote Link to post Share on other sites
minc0 Posted February 15, 2008 Report Share Posted February 15, 2008 a ktora dokaldnie bo podalem 2 :D o wlasnie tak sprawdzale, ze tam cos zawadza... bo probowalem wsadzic 8,4 intellecta 2200 ale w pewnym momencie sie nie dalo jej dalej wsadzic.... trudno jest wyjac ta blaszke?? Quote Link to post Share on other sites
minc0 Posted February 17, 2008 Report Share Posted February 17, 2008 jak ze nie moge modowac posta... trudno jest rozlozyc body i jak to wogole zrobic... wolal bym sie najpierw dowiedziec jak ;-) bo cchialbym sie dostac do tej blaszki ;-) Quote Link to post Share on other sites
Nro Posted February 19, 2008 Report Share Posted February 19, 2008 jak ze nie moge modowac posta... trudno jest rozlozyc body i jak to wogole zrobic... wolal bym sie najpierw dowiedziec jak ;-) bo cchialbym sie dostac do tej blaszki ;-) Blaszka trzyma się na 3 albo 4 śrubkach, nie pamiętam już dokładnie, ale nie wyjmuje się tego ciężko :P Żeby rozebrać body trzeba wyciągnąć 2 piny jeden z tyłu i jeden tuż przed magazynkiem. Jak je już wyjmiesz to dociskasz tą część z gearboxem w stronę komory hu i podnosisz tył, no i wyciągasz . A co do baterii to obydwie by weszły. Quote Link to post Share on other sites
minc0 Posted February 19, 2008 Report Share Posted February 19, 2008 aha spoko fajnie wiedziec... to juz wiem.. bo balem sie bo tak troche ciezko chodzi i ciekawilo mnie czy cos jeszcze trzeba zrobic oprocz wyjecia pinow aby rozebrac body ;-) thx Quote Link to post Share on other sites
OSKi-SNITF Posted February 28, 2008 Report Share Posted February 28, 2008 jak wygląda sprawa Hop Upu szczelny ? i czy jest możliwośc wymiany czy w ogóle można dostac komore na wymiane w polsce ? Quote Link to post Share on other sites
rogieroger Posted March 4, 2008 Report Share Posted March 4, 2008 >>>"jak wygląda sprawa Hop Upu szczelny ? i czy jest możliwośc wymiany czy w ogóle można dostac komore na wymiane w polsce ?" A po co wymeniać komorę, skoro jest jednoczęściowa, wykonana z metalu, a w dodatku szczelna, o dużym skoku docisku do gearboxa. Wystarczy zmienić gumkę na jakąś lepszej klasy, np. Systemę. A co do dostania w polsce, to jeszcze się z nią nie spotkałem, być może dlatego że jej nie potrzebowłem, więc zbyt intensywnie nie szukałem :P. Pozdro! Quote Link to post Share on other sites
Gogin Posted March 24, 2008 Report Share Posted March 24, 2008 (edited) Cieszy fakt, że Chińczycy wsadzili jedną z niewielu części, której nie będzie trzeba wymieniać - komora HU :) I tu moje pytanie, jakiej długości jest lufa wew. tej replice ? PS. Ktoś pisał, że bodajże 20 cm'trowa, ale czy da radę wstawić dłuższą ? :) PZDR Edited March 24, 2008 by gogin1 Quote Link to post Share on other sites
Papuga Posted March 30, 2008 Report Share Posted March 30, 2008 Witam, nie wiecie może czy są w Polsce dostępne jakieś niedrogie magi do tego PM'a? Ja znalazłem tylko na Spec Shopie za 100 zł i hi-capa u Krakmanów... Są jeszcze jakieś? Interesują mnie najbardziej mid-capy. Pozdrawiam, Papuga! Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.