Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Nasi Żołnierze w Multicamie

Czapka fajna, mundur tez... co do dostepu do kieszeni od strony "zewnetrznej" (te zamki) to tez jest uzasadnione...

wiem bo sam mam takie kieszenie ...z tym że moje zamki mają około 25cm ...a i tak trudno wsadzić tam łapę jak masz na sobie kamizelkę ..a tutaj jest to bardzo utrudnione.

użytkuję tej bluzy już chyba drugi rok .....często....nie jest to idealne rozwiązanie.

• Replies 122
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ja w swoich mam nie na zamek a na velcro i powiem ze mi jest wygodnie (cala lapa wchodzi bez najmniejszego nawet problemu i uwazam ze jest to troszke wygodniejsze rozwiazanie niz zamek

A ten mundur na żywo ty widział? Miał na sobie?

Bo ja i widziałem i miałem i uważam że sobie chłopaki strzelili gola - głównie przez niedopracowanie/nieprzemyślenie detali. Wielkie kanadyjskie guziki pod małymi ciasnymi klapami na piersi to tylko początek tej listy - ułożenie kieszeni wewnętrznych na piersi, kąt i absurdalne klapy kieszeni na ramionach to kolejne. A czapka m43 "Paprika Korps" jest... od czapy.

Minister może lubi lansić?

Tylko, szkoda, że brak ***** w głowie.

Moim zdaniem Mulitcam nie sprawdzi się u nas, może ciemniejsze kolory. Proszę mnie nie bić i nie krzywdzić, ale moim zdaniem Cadpat nadaje się na nasze lasy.

Ej kto rzucił ten kamień? :(

Wiem że to dwa różne rodzaje kamuflaży, chciałem złożyć samokrytykę i przeprosić.

Przepraszam.

Minister może lubi lansić?

Tylko, szkoda, że brak ***** w głowie.

Moim zdaniem Mulitcam nie sprawdzi się u nas, może ciemniejsze kolory. Proszę mnie nie bić i nie krzywdzić, ale moim zdaniem Cadpat nadaje się na nasze lasy.

Ej kto rzucił ten kamień? :(

Wiem że to dwa różne rodzaje kamuflaży, chciałem złożyć samokrytykę i przeprosić.

Minister owszem lubi...

Co do MultiKamy to jest ciemniejsza od orginału i ma mniej (o jeden) kolorów. Jest całkiem udanym wzorem choć oczywiście wszyscy liczący na tą nieszczęsną, sloganową "uniwersalność" będą raczej rozczarowani - powiedziałbym że rodzima wariacja jest nawet nieco lepsza od orginału na którego bazie powstała. Moim zdaniem ten wzór najlepiej sprawdzi się jako baza strojów snajperskich bo ta powinna być stosunkowo jasna. Co do efektywności w lesie - to po pierwsze na suchej ściółce da sobie dobrze radę, po drugie nie fetyszyzujmy tego "lasu" tak bardzo - to tylko niewielki procent terenu działań współczesnej piechoty. Nie jesteśmy Teutonami Arminiusa zasadzającymi się na Legiony Warrusa żeby wszystko musiałobyć w liściach i na soczyście zielono. Powiedzmy że bardzo zielony CadPat na ścierniusku jest równie kiepski jak Multicam w jałowcowym zagajniku. Pytanie czy zamierzamy się trzymać ściernisk czy zagajników?

zapomniałeś o lasku bukowym i młodniku sosnowym i wieczornej plaży nad bałtykiem...

multicamo to w sumie najbardziej uniwersalny kamuflaż jaki zrobiono ...na pewno lepszy od innego uniwersalnego ;-) hamerykańskiego

zawsze będzie tak że gdzieś się nie spasuje

zdaje mi się że tu chodzi o odrębność, elitarność.

wracają czasy Nam ery gdzie tygrysie paski CAR 15 i Gerber MKII należały się tylko mordercom o zielonych twarzach ...na szczęście minęła era dłuższych włosów..teraz Gromika rozpoznasz z daleka ;-) i to nie tylko Ci dobrzy będą go widzieć ...

Na arnie's wybuchła mała wojna

Jesus... do we have to rehash this entire ordeal AGAIN!?!! The Multicam Pattern is internationally copyrighted. Making illegal copies of the pattern, even if you are in another country is illegal and is essentially theft. Does that not make sense to you? Look, I realize a lot of people are jaded by the fact that they can't buy real Multicam either because (1) Crye can't produce enough to meet demand, and/or (2) you're not based in the USA. Yes it's frustrating. But going off on Crye for being selfish, short sighted, whatever else, just because they're not cool with people stealing their patterns or not willing to sell to other countries is also a selfish mindset. They are a small private company. It is up to them who they will and will not sell their product too. Furthermore it is their right to protect their image and copyrights. Where does this not connect with you? If you were to invest time and money into a product, and someone else were to come along and rip you off and steal all your hard work, would you be angry? By your philosophy I guess you wouldn't. Apparently all your hard work and money is really public domain and you should STFU for bitching about someone trying to steal your $#!T. Hmmm... that doesn't really sound right does it? And if it does, then I have nothing more to say to you.

Am I the Crye Gestapo? Heck no (I take offense to that BTW, A-hole). I simply read up on things, try and get as well informed as possible, and think of things from other people's POV and not just my own (something which you apparently haven't mastered. Good luck with that). Do I know Crye, well kinda I do. I know a few of their reps really well. It's easy for you to blast an entire company when you've never met the people who work there, understand how hard they work, etc. When you meet them, it becomes a lot more personal and for some (again, not you obviously) you get a certain level of respect that they're trying to produce something their own, something that someday may save the lives of their loved ones currently serving abroad.

"Gestapo", by that you imply that I go and tell on people with every infraction that I see out there. That is not even remotely the case. I have never rat-ed on anyone or any company out there for their theft of the Multicam pattern or designs. I've never bothered because, (1) it's none of my business, and (2) I know sooner or later Crye will find out about the infraction and will seek legal options to stop it. Me hearing about the Polish situation was when I called up my friend at Crye to catch up, and briefly the topic of copyright infractions that were taking place across the world came up. It came up in conversation unsolicited, and I was told about a handful of countries involved, one of which was Poland (which at the time I was completely unaware of). Then perusing various boards over the following weeks, I came across one thread mentioning how a Polish Company was illegally copying the multicam pattern for actual military use. End of story.

You may want to get your own facts straight next time before you go labeling someone you've never met before. That's called "ignorant". Whereas me calling you an a-hole... that's not ignorant. That's fact.

Fence wydaje mi sie ze wtym momencie wchodza w gre pieniadze. Mozna sobie pozwolic na mundury do miasta, do lasu takiego, do lasu smakiegio, na pustynie taka na pustynie sraka, na noc na dzien, ale nasze wojsko (nawet jezeli chodzi o specjali) nie stac, na to. Pozatym roznorodnosc umundurowania wprowadza rowniez utrudnienia w logistyce.

Jeszcze jedno jezeli Gromiki uznali ten kamuflarz za odpowiedni dlanich to cos musi w tym byc.

Hmmm jezeli minister biega w tym mundurku jakie moga byc hipotetyczne szanse ze multikama stanie sie wzorem dla calego wojska?

Raczej mizerne. Producent który drukował multicam dla GROMu, przedstawił armii swoje własne propozycje kamuflaży, 4 zielone i 4 pustynne i mają one niewiele wspólnego z multicamem.

• 1 month later...