Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[AEG] Karabin snajperski TM PSG-1 (GB v4)


Recommended Posts

Upgrade PSG wbrew pozorom ( dedykowane zestawy Systemy ) jest tudny z jednego powodu - replika strzela z prawie napiętego zestawy tłok-sprężyna-silnik. Cały ten układ działa przepięknie w stockowej giwerze, czyli przysprężynie M90.

W zestawach tunningowych Systemy odstajemy min. sprężyne 300% co odpowiada M150.

I pomimo silnika Magnum, który jeszcze to ciągnie ( sprężyna napięta na 3/4 ) zaczynają się schody.

Ogólnie problemy można sprowadzić do krótkiej konkluzji - czas takiej zabawy jest ograniczony..

 

Ja mam PSG stunningowane na zestawie Systemy 300% ale ze zmianą sprężyny na M135 LL.

To w porównaniu z Guarderem około M125.

W tej replice odpowiada to mniej-więcej 450 fpsom.

Lufe zewnętrzną skróciłem do 590 mm oraz usztywniłem chamber-blockiem PDI.

Również wymieniłem korpus na magnezowy G&G ponieważ miałem wrażenie, że całość jest zbyt wrażliwa na uszkodzenia.

Chwyt pistoletowy jest rzeczywiście delikatny ale bez przesady - nie zauważyłem żadnych uszkodzeń.

Myślę, że to kwestia sposobu użytkowania. Replika jest dość delikatna i niejako odruchowo nie ma się ochoty z nią kulać, rzucać itp.

 

Celność jest wyborna.

Zasięgu nie mierzyłem. Strzelałem z niej na ok. 70m praktycznie w punk bo do głowy widocznej przez otwór okienny budynku. Fakt, że kulka chwilę leci ale jest możliwość szybkiego powtórzenia strzału gdyby cel się przesunął a replika pracuje bardzo cicho jak na AEGa. Replika posiada też imitację blow-backu, którą wykonuje klapka udająca zamek.

 

P1120387.jpg

P1120383.jpg

P1120384.jpg

 

Pozdrawiam,

Lambert

Edited by Lambert
Link to post
Share on other sites
  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

LiPo 11,1V.

Ale to nie bateria ma znacznie ( 7,4V też kręci silnikiem ) tylko fakt, że sprężyna jest napięta w 3/4 swojego skoku!

Czyli silnik staruje pod bardzo dużym obciążeniem. Co to oznacza dla zębów chyba nie trzeba wyjaśniać.

 

Pozdrawiam,

Lambert

Link to post
Share on other sites

Sory że może zadaje noobskie pytanie, ale dlaczego bateria nie ma znaczenia? Moim skromnym zdaniem jest zupełnie na odwrót, pomimo że psg-1 nigdy w rzeczywistości nie widziałem. Podobne zjawisko może wystąpić w każdym aegu. Karabin strzela, ale gdy tłok zostanie zatrzymany w tylnym położeniu silnik nie jest w stanie ruszyć. Wtedy należy dać mocniejszą baterię :). Więc wracając do psg, jak mi się tylko wydaje, zastosowanie np. li-po 4s które da 14,8V powinno zaowocować możliwością zamontowania mocniejszej sprężyny.

 

Ps. całkowicie zdaję sobie sprawę że sprężyna jest napięta do 3/4 mocy.

 

Pozdrawiam. :)

Link to post
Share on other sites

Ale co ma piernik do wiatraka?

Że A-Z dokręcił sprężyne 170? Że zęby przetrwały? że to możliwe..?!

 

W tym wątku opisujemy PSG-1.

A ta replika strzela z napiętej sprężyny, więc cykl powtarza się za każdym razem.

A gdybyś nadal tego nie rozumiał to spróbuj tak sobie "pozwalniać sprężyne" stokilkadziesiąd razy na jednej strzelance a potem napisz nam coś w ramach ciekawostki..

 

Pozdrawiam,

Lambert

Link to post
Share on other sites

Jak by ktoś nie rozumiał to napisałem iż to wyjątkowa sytuacja i nie chodziło o to aby tak strzelać normalnie tylko iż to jest możliwe.

Natomiast co do żywotności to chyba oczywiste! Dla mnie przynajmniej... ale jak ktoś się chce poczepiać to cóż :wink:

Link to post
Share on other sites

A = 25 mm

B = 46,5 mm

C = 61 mm

D = 44 mm

 

Są to wymiary, zdjęte dokładnie w miejscu, które zaznaczyłeś na rysunku.

Jak wiesz, łoże jest asymetryczne i zmienia swoje gabaryty ( rozszerza się ) w kierunku gniazda magazynka - co widać na rysunku.

 

Pozdrawiam,

Lambert

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Swego czasu zamontowałem zębatkę od sr-25 i musiałem spiłować mimośród pod zębatką - popychacz przestał się chrzanić ale replika miała tylko auto - więc potrzeba by jakiś stalowy element wykombinować na górze zębatki który by realizował jakoś ten singiel

 

Swego czasu zamontowałem zębatkę od sr-25 i musiałem spiłować mimośród pod zębatką (zahaczał o zębatkę środkową) - popychacz przestał się chrzanić ale replika miała tylko auto - więc potrzeba by jakiś stalowy element wykombinować na górze zębatki który by realizował jakoś ten singiel.

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...