Black Death Posted February 27, 2012 Report Share Posted February 27, 2012 (edited) Godnie nie powiem. Ale zamiast wydawać ok. 350zł na górną pokrywę z szyną RIS można kupić szynę Big Dragona za ok. 25zł i przykręcić efekt będzie tan sam a pod kolimatorem nie będzie jej widać. Edited February 27, 2012 by Black Death Quote Link to post Share on other sites
Guest gecko123 Posted March 3, 2012 Report Share Posted March 3, 2012 Jake głowice i cylinder polecacie? Chciałbym wydać koło 130 zł, mam dyszę SHS. Głowicę cylindra brałbym SHSa, ale nie wiem co z cylindrem i głowicą tłoka. Mam M140. Nie chcę borka, bo to już by było zbyt dużo FPS, a nie wpakuje słabszej sprężyny + borek, bo nie chcę zbyt dużego rofa :P Quote Link to post Share on other sites
necro_1989 Posted March 6, 2012 Report Share Posted March 6, 2012 Mam pytanko - czy dłuższa lufa zewnętrzna CA (taka jak ta: http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2312 ) będzie pasowała do P&Jowej wersji PARA? Nie wiem czemu, ale wydaje mi się, że wygląda ona nieco inaczej niż ta z dłuższych wersji... Ewentualnie czy ktoś wie, gdzie szło by dostać tą dłuższą pasującą lufę? Trochę pogrzebałem zarówno po forum jak i po sieci ale przyznam się szczerze, że niewiele znalazłem... Ustaliłem jedynie, że istnieje wersja tej lufy robionej przez CA i przez Guardera ale sklepów mających to ani wyglądu samej lufy Guardera nie udało mi się namierzyć. Względnie - może ktoś miałby na oddanie tą dłuższą lufę? Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted March 7, 2012 Report Share Posted March 7, 2012 M się wydaję, że ta część lufy jest przykręcana po prostu w miejsce tłumika płomienia. Nawet jest napisane, ze to przednia część lufy. Ale napisz do asgshopu i będziesz miał jasność. Quote Link to post Share on other sites
Guest Rengi Posted March 7, 2012 Report Share Posted March 7, 2012 (edited) Na 99% w PJ jest tak jak napisał Ryba , jest to przedłużka..Nie mam pojęcia jak to jest rozwiązane w CA Edited March 7, 2012 by Rengi Quote Link to post Share on other sites
necro_1989 Posted March 7, 2012 Report Share Posted March 7, 2012 (edited) Ok, dzięki, skrobnę do nich o postaram się dowiedzieć co i jak. Ale w międzyczasie pojawił się nowy problem... Na ostatniej strzelance miałem dosyć solidną wywrotkę. Sądząc po obrażeniach własnych i tym co się stało z magazynkiem uderzenie musiało być silne. Po szybkim przeglądzie repliki podczas walki nie stwierdziłem żadnych problemów jednak kiedy przyjrzałem się jej wczoraj sprawdzając jak można przedłużyć lufę zauważyłem, że straszliwie lata mi cały ten element do którego jest zamocowany spust i chwyt. Wydaje mi się, że kiedyś te dwa koluszka i pin trzymający to od przodu siedziały sztywno - teraz latają jak szalone. Obawiam się, że luz w tym miejscu może skutkować niedociskaniem silnika do zębatek gearboxa i ich starciem. Ktoś miał już taki problem i wie co zrobić? Podejrzewam złamanie śruby mocującej ten element ale przyznam się szczerze, że nie udało mi się rozkręcić repliki na tyle, żeby się do tego dobrać... Edited March 7, 2012 by necro_1989 Quote Link to post Share on other sites
FRAGER Posted March 7, 2012 Report Share Posted March 7, 2012 Mam pytanko - czy dłuższa lufa zewnętrzna CA (taka jak ta: http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2312 ) będzie pasowała do P&Jowej wersji PARA? Nie wiem czemu, ale wydaje mi się, że wygląda ona nieco inaczej niż ta z dłuższych wersji... Ewentualnie czy ktoś wie, gdzie szło by dostać tą dłuższą pasującą lufę? Trochę pogrzebałem zarówno po forum jak i po sieci ale przyznam się szczerze, że niewiele znalazłem... Ustaliłem jedynie, że istnieje wersja tej lufy robionej przez CA i przez Guardera ale sklepów mających to ani wyglądu samej lufy Guardera nie udało mi się namierzyć. Względnie - może ktoś miałby na oddanie tą dłuższą lufę? To co podałeś w linku nie jest przedłużką. Jest to dokładnie ta część lufy zewnętrznej do której dokręcasz tłumik płomienia Para lub przedłużkę do wersji MKI lub MKII. M się wydaję, że ta część lufy jest przykręcana po prostu w miejsce tłumika płomienia. Nawet jest napisane, ze to przednia część lufy. Ale napisz do asgshopu i będziesz miał jasność. Źle Ci się wydaje. Jak napisałem wcześniej nie jest to przedłużka tylko de facto główna część lufy zewnętrznej. W asgshopie czasami zdarza im się opisać źle produkt. To tylko ludzie, popełniają błędy. Na 99% w PJ jest tak jak napisał Ryba , jest to przedłużka..Nie mam pojęcia jak to jest rozwiązane w CA Rozwiązanie w CA jest takie samo jak w chińczyku. Dokładnie takie samo, bo chińczyk do dokładny klon CA. Ok, dzięki, skrobnę do nich o postaram się dowiedzieć co i jak. Ale w międzyczasie pojawił się nowy problem... Na ostatniej strzelance miałem dosyć solidną wywrotkę. Sądząc po obrażeniach własnych i tym co się stało z magazynkiem uderzenie musiało być silne. Po szybkim przeglądzie repliki podczas walki nie stwierdziłem żadnych problemów jednak kiedy przyjrzałem się jej wczoraj sprawdzając jak można przedłużyć lufę zauważyłem, że straszliwie lata mi cały ten element do którego jest zamocowany spust i chwyt. Wydaje mi się, że kiedyś te dwa koluszka i pin trzymający to od przodu siedziały sztywno - teraz latają jak szalone. Obawiam się, że luz w tym miejscu może skutkować niedociskaniem silnika do zębatek gearboxa i ich starciem. Ktoś miał już taki problem i wie co zrobić? Podejrzewam złamanie śruby mocującej ten element ale przyznam się szczerze, że nie udało mi się rozkręcić repliki na tyle, żeby się do tego dobrać... Silnik w M249 produkcji CA/chińczyku jest zamontowany w GB a nie w koszyku w chwycie. Nie ma opcji żeby luz w tym miejscu skutkował niedociśnięciem silnika. Nie masz co się martwić. Skoro Ci lata ten element z "oczkami i pinem" to znaczy że pewnie się odkręciła śruba która go trzyma. Rozwiązanie jest proste: wyjmujesz z body GB i zaglądasz do środka. Jest tam śruba (w miejscu gdzie jest ten element z "oczkami i pinem") i ją dokręcasz. Przy okazji sprawdź czy Ci czasem coś przy glebie nie pękło w tym miejscu. Co do przedłużki lufy - pasuje przedłużka dwuczęściowej lufy do M4. A jak chcesz się trzymać wyglądu oryginału to możesz taką przejściówkę kupić tu: http://shop.ehobbyasia.com/ad-classic-outer-barrel-with-flash-hider-for-aandk-m249-mkii.html Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted March 7, 2012 Report Share Posted March 7, 2012 Właśnie też mi się wydawało, że to ta część lufy do której dokręca się jeszcze ten moduł z rączką. Dzięki Frager znów mam wiedzę na przyszłość :D Quote Link to post Share on other sites
necro_1989 Posted March 7, 2012 Report Share Posted March 7, 2012 Dzięki za linka i wyczerpującą odpowiedź. ;) Faktycznie okazało się, że, na szczęście to tylko poluzowana śruba - żadnych pęknięć nie ma, gearbox też zdaje się być w porządku bo chodzi jak chodził. :) Quote Link to post Share on other sites
Troglo Posted March 8, 2012 Report Share Posted March 8, 2012 Jakby co to popytaj się na Krakmanie czy mają te długie lufy do M249. Ja tak zrobiłem. Jeśli oni nie będą mieli tej części to napisz mi na PW, bo mam tą część. Quote Link to post Share on other sites
Guest dante44 Posted March 8, 2012 Report Share Posted March 8, 2012 ktoś wie skąd można dorwać w normalnych pieniądzach stalowy montaż dwójnogu ? Quote Link to post Share on other sites
Guest Rengi Posted March 8, 2012 Report Share Posted March 8, 2012 http://7.62.airsoft-maniac.pl/pl/consignment/show/194737 Jak kupowałem tydzien temu miał jeszcze jeden na sprzedaż - bardzo dobra robota :) Quote Link to post Share on other sites
Guest Rengi Posted March 8, 2012 Report Share Posted March 8, 2012 Jak Ci jest lekko zawsze możesz obwiesić laserami i latarkami:))) Jak masz ranger gripa to nie widzę sensu... Quote Link to post Share on other sites
Guest dante44 Posted March 19, 2012 Report Share Posted March 19, 2012 Jak zdjąć pokrywę do m249 PJ? Quote Link to post Share on other sites
FRAGER Posted March 20, 2012 Report Share Posted March 20, 2012 Przyjrzyj się dobrze jak to jest skonstruowane. Bardzo skomplikowana konstrukcja, cała jedna oś i pierścień który ogranicza jej wypadanie. Chyba już wiesz co masz zrobić? Quote Link to post Share on other sites
Guest dante44 Posted March 22, 2012 Report Share Posted March 22, 2012 haha ten pierścień jest w wgłębieniu po prawej stronie? po prostu nie chcę niczego urwać bo trochę ciasno siedzi Quote Link to post Share on other sites
FRAGER Posted March 22, 2012 Report Share Posted March 22, 2012 W m249 jest ciężko coś rozwalić. Prawa/lewa strona - to zależy od której strony patrzysz. W każdym razie od strony po której jest sprężyna podtrzymująca otwartą pokrywę. Ludzie, naprawdę, nie boli za eksperymentować. Jeśli ktoś jest bezmyślnym brutalem to i instrukcja nie pomoże i coś się rozwali. Z doświadczenia, z repliką/bronią palną trzeba się obchodzić jak z kobietą, najpierw delikatnie, z wyczuciem, a jak nie rozumie to dopiero potrząsnąć. Quote Link to post Share on other sites
Guest dante44 Posted March 23, 2012 Report Share Posted March 23, 2012 ok wezmę do siebię tą złotą myśl Quote Link to post Share on other sites
Guest gecko123 Posted March 23, 2012 Report Share Posted March 23, 2012 Nie przesadzajmy, gołymi rękami przez przypadek upitoliłem muszkę :F Quote Link to post Share on other sites
Terkov Posted March 23, 2012 Report Share Posted March 23, 2012 Nie przesadzajmy, gołymi rękami przez przypadek upitoliłem muszkę :F Haha, ja też :P Co nie zmienia faktu, że cała reszta jest naprawdę solidna. Quote Link to post Share on other sites
FRAGER Posted March 23, 2012 Report Share Posted March 23, 2012 Przecież napisałem, że jeśli jest się bezmyślnym brutalem... :wink: Quote Link to post Share on other sites
gloomer Posted March 23, 2012 Report Share Posted March 23, 2012 Freger ty brutalu :D. Dobra pytanie z innej beczki. Zauważyłem, że moja lufa zewnętrzna lata jak żyd po pustym sklepie na boki. Pytanie jak to usztywnić. Bo zauważyłem, że tak naprawdę to nie ma gdzie się opierać :D. Quote Link to post Share on other sites
FRAGER Posted March 24, 2012 Report Share Posted March 24, 2012 Zależy w którym miejscu Ci lata. Po dokręcaj wszystkie śrubki które są związane z lufą. Czyli dokręć te które łączą tuleję ryglową z lufą zewnętrzną, te które u Ciebie zespół lufy z body (te zamiast zatrzasku) i sprawdź jeszcze te które trzymają tą tulejkę w którą wchodzi blok gazowy. Ewentualnie ten element bloku gazowego co wchodzi w tuleję owiń taśmą izolacyjną i powinno być ok. Quote Link to post Share on other sites
Axel Posted March 24, 2012 Report Share Posted March 24, 2012 ja mialem podobnie, przyczyną okazał sie deficyt śrub trzymających blok gazowy. po uzupełnieniu sztywno i stabilnie. Quote Link to post Share on other sites
tred211 Posted March 24, 2012 Report Share Posted March 24, 2012 Mam pytanie dotyczące zasialnia Magazynka. Z tego co wyczytałem, któs zasilał magazynek z głównego aku. Tyle, że takie aku ma min. 8,4 V. Oryginalnie mag ma zasialnie 2xAA czyli 3 V. I teraz pytanie. Czy jak podłączę aku 8,4 V, elektronika da radę? Należy obnizyć napięcie do jakiegoś beżpiecznego dla elektroniki? Magi CA zasialne są baterią 9V. Chodzi mi tylko o to żeby mag podawał szybciej kulki. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.