Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

M249 (PJ249) [P&J]


Recommended Posts

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest gecko123

Jake głowice i cylinder polecacie? Chciałbym wydać koło 130 zł, mam dyszę SHS. Głowicę cylindra brałbym SHSa, ale nie wiem co z cylindrem i głowicą tłoka. Mam M140. Nie chcę borka, bo to już by było zbyt dużo FPS, a nie wpakuje słabszej sprężyny + borek, bo nie chcę zbyt dużego rofa :P

Link to post
Share on other sites

Mam pytanko - czy dłuższa lufa zewnętrzna CA (taka jak ta: http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2312 ) będzie pasowała do P&Jowej wersji PARA? Nie wiem czemu, ale wydaje mi się, że wygląda ona nieco inaczej niż ta z dłuższych wersji... Ewentualnie czy ktoś wie, gdzie szło by dostać tą dłuższą pasującą lufę? Trochę pogrzebałem zarówno po forum jak i po sieci ale przyznam się szczerze, że niewiele znalazłem... Ustaliłem jedynie, że istnieje wersja tej lufy robionej przez CA i przez Guardera ale sklepów mających to ani wyglądu samej lufy Guardera nie udało mi się namierzyć.

 

Względnie - może ktoś miałby na oddanie tą dłuższą lufę?

Link to post
Share on other sites

Ok, dzięki, skrobnę do nich o postaram się dowiedzieć co i jak.

 

Ale w międzyczasie pojawił się nowy problem... Na ostatniej strzelance miałem dosyć solidną wywrotkę. Sądząc po obrażeniach własnych i tym co się stało z magazynkiem uderzenie musiało być silne. Po szybkim przeglądzie repliki podczas walki nie stwierdziłem żadnych problemów jednak kiedy przyjrzałem się jej wczoraj sprawdzając jak można przedłużyć lufę zauważyłem, że straszliwie lata mi cały ten element do którego jest zamocowany spust i chwyt. Wydaje mi się, że kiedyś te dwa koluszka i pin trzymający to od przodu siedziały sztywno - teraz latają jak szalone. Obawiam się, że luz w tym miejscu może skutkować niedociskaniem silnika do zębatek gearboxa i ich starciem. Ktoś miał już taki problem i wie co zrobić? Podejrzewam złamanie śruby mocującej ten element ale przyznam się szczerze, że nie udało mi się rozkręcić repliki na tyle, żeby się do tego dobrać...

Edited by necro_1989
Link to post
Share on other sites

Mam pytanko - czy dłuższa lufa zewnętrzna CA (taka jak ta: http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2312 ) będzie pasowała do P&Jowej wersji PARA? Nie wiem czemu, ale wydaje mi się, że wygląda ona nieco inaczej niż ta z dłuższych wersji... Ewentualnie czy ktoś wie, gdzie szło by dostać tą dłuższą pasującą lufę? Trochę pogrzebałem zarówno po forum jak i po sieci ale przyznam się szczerze, że niewiele znalazłem... Ustaliłem jedynie, że istnieje wersja tej lufy robionej przez CA i przez Guardera ale sklepów mających to ani wyglądu samej lufy Guardera nie udało mi się namierzyć.

 

Względnie - może ktoś miałby na oddanie tą dłuższą lufę?

 

To co podałeś w linku nie jest przedłużką. Jest to dokładnie ta część lufy zewnętrznej do której dokręcasz tłumik płomienia Para lub przedłużkę do wersji MKI lub MKII.

 

M się wydaję, że ta część lufy jest przykręcana po prostu w miejsce tłumika płomienia. Nawet jest napisane, ze to przednia część lufy. Ale napisz do asgshopu i będziesz miał jasność.

 

Źle Ci się wydaje. Jak napisałem wcześniej nie jest to przedłużka tylko de facto główna część lufy zewnętrznej. W asgshopie czasami zdarza im się opisać źle produkt. To tylko ludzie, popełniają błędy.

 

Na 99% w PJ jest tak jak napisał Ryba , jest to przedłużka..Nie mam pojęcia jak to jest rozwiązane w CA

 

Rozwiązanie w CA jest takie samo jak w chińczyku. Dokładnie takie samo, bo chińczyk do dokładny klon CA.

 

Ok, dzięki, skrobnę do nich o postaram się dowiedzieć co i jak.

 

Ale w międzyczasie pojawił się nowy problem... Na ostatniej strzelance miałem dosyć solidną wywrotkę. Sądząc po obrażeniach własnych i tym co się stało z magazynkiem uderzenie musiało być silne. Po szybkim przeglądzie repliki podczas walki nie stwierdziłem żadnych problemów jednak kiedy przyjrzałem się jej wczoraj sprawdzając jak można przedłużyć lufę zauważyłem, że straszliwie lata mi cały ten element do którego jest zamocowany spust i chwyt. Wydaje mi się, że kiedyś te dwa koluszka i pin trzymający to od przodu siedziały sztywno - teraz latają jak szalone. Obawiam się, że luz w tym miejscu może skutkować niedociskaniem silnika do zębatek gearboxa i ich starciem. Ktoś miał już taki problem i wie co zrobić? Podejrzewam złamanie śruby mocującej ten element ale przyznam się szczerze, że nie udało mi się rozkręcić repliki na tyle, żeby się do tego dobrać...

 

Silnik w M249 produkcji CA/chińczyku jest zamontowany w GB a nie w koszyku w chwycie. Nie ma opcji żeby luz w tym miejscu skutkował niedociśnięciem silnika. Nie masz co się martwić. Skoro Ci lata ten element z "oczkami i pinem" to znaczy że pewnie się odkręciła śruba która go trzyma. Rozwiązanie jest proste: wyjmujesz z body GB i zaglądasz do środka. Jest tam śruba (w miejscu gdzie jest ten element z "oczkami i pinem") i ją dokręcasz. Przy okazji sprawdź czy Ci czasem coś przy glebie nie pękło w tym miejscu.

 

Co do przedłużki lufy - pasuje przedłużka dwuczęściowej lufy do M4. A jak chcesz się trzymać wyglądu oryginału to możesz taką przejściówkę kupić tu:

http://shop.ehobbyasia.com/ad-classic-outer-barrel-with-flash-hider-for-aandk-m249-mkii.html

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

W m249 jest ciężko coś rozwalić. Prawa/lewa strona - to zależy od której strony patrzysz. W każdym razie od strony po której jest sprężyna podtrzymująca otwartą pokrywę.

 

Ludzie, naprawdę, nie boli za eksperymentować. Jeśli ktoś jest bezmyślnym brutalem to i instrukcja nie pomoże i coś się rozwali. Z doświadczenia, z repliką/bronią palną trzeba się obchodzić jak z kobietą, najpierw delikatnie, z wyczuciem, a jak nie rozumie to dopiero potrząsnąć.

Link to post
Share on other sites

Zależy w którym miejscu Ci lata. Po dokręcaj wszystkie śrubki które są związane z lufą. Czyli dokręć te które łączą tuleję ryglową z lufą zewnętrzną, te które u Ciebie zespół lufy z body (te zamiast zatrzasku) i sprawdź jeszcze te które trzymają tą tulejkę w którą wchodzi blok gazowy. Ewentualnie ten element bloku gazowego co wchodzi w tuleję owiń taśmą izolacyjną i powinno być ok.

Link to post
Share on other sites

Mam pytanie dotyczące zasialnia Magazynka. Z tego co wyczytałem, któs zasilał magazynek z głównego aku. Tyle, że takie aku ma min. 8,4 V. Oryginalnie mag ma zasialnie 2xAA czyli 3 V.

 

I teraz pytanie. Czy jak podłączę aku 8,4 V, elektronika da radę? Należy obnizyć napięcie do jakiegoś beżpiecznego dla elektroniki? Magi CA zasialne są baterią 9V. Chodzi mi tylko o to żeby mag podawał szybciej kulki.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...