Xen Posted October 10, 2007 Report Share Posted October 10, 2007 Witam Proponuję pisać tu o zmianach pasujących częsciach itp itd... oczywiście konkrety czyli Firma, jak sie sprawuje, jakie osiągi, co i jak wymienione, fotki bez tzw. "Dwojenia gówna na czworo" Ps. pytanie do Pandory jak sie sprawuje jego pierwsza R85? Quote Link to post Share on other sites
pandora Posted October 10, 2007 Report Share Posted October 10, 2007 Ps. pytanie do Pandory jak sie sprawuje jego pierwsza R85? Bardzo dobrze się sprawuje, z porównań z egzemplarzami "masowymi" widzę że Army poprawiło niektóre mankamenty i karabinek w wersji produkcyjnej jest spoko. Na chwile obecna coś koło 4k wystrzelonych kulek z BB i dalej działa z tą samą "werwą". zero zacięć, zdarza się tylko przy strzelaniu na singlu iż karabinek przestaje strzelać więc trzeba przełączyć na auto i już znowu strzela - ale to błąd prototypu z tego co wiem w masowych egzemplarzach poprawiony. Ogólnie karabinek śmiga i działa jak ta lala polecam wszystkim "anglofilom" Pozdrówka Pandi Quote Link to post Share on other sites
SAper111 Posted October 11, 2007 Report Share Posted October 11, 2007 Mamy trzy sztuki R85A1... Zacinają się... Niemniej nie jest to kłopotliwe oraz daje swoisty smaczek, jak w realu... :D Kolega ma zmienioną lufę na CA 6.04 Oraz Sprężynę M110... Wyszło mu 380 FPS... Brak problemów. Quote Link to post Share on other sites
kermit Posted October 11, 2007 Report Share Posted October 11, 2007 To nie jest wada prototypów.. to jest wada konstrukcyjna taka sama jak w emkach - w nich nie postrzelasz długo na singlu bo po prostu przestaje strzelać... pomaga przełączenie na auto pociągnięcie z auto i przełączenie na singiel... tak samo mam w l86 stara - po prostu powielony błąd przez wszystkich... Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted October 12, 2007 Report Share Posted October 12, 2007 to jest wada konstrukcyjna taka sama jak w emkach Tą, jak to nazwałeś, "wadę konstrukcyjną" rozwiązuje porządny akumulator :roll: Quote Link to post Share on other sites
el polaco Posted October 12, 2007 Report Share Posted October 12, 2007 Witam! Ostatnio byłem u krakmanów, którzy zniechęcili mnie do wkładania sprężyny m110 m.in. dlatego, że podobno zębatki w Elce są gorszej jakości niż w innych chińczykach. Co więcej, powiedzieli mi, że są one niestandardowe. Czy ktoś może rozkręcał elkę i może powiedzieć jakie są te zębatki (poprzez porównanie ich z innymi replikami z Chin)? I jeszcze jedno: jakiej długości preclufa wchodzi do Elki? Quote Link to post Share on other sites
Borol Posted October 12, 2007 Report Share Posted October 12, 2007 Fabrycznie lufa ma 510mmm. Przewiduje że 550 dojdzie. Quote Link to post Share on other sites
el polaco Posted October 12, 2007 Report Share Posted October 12, 2007 (edited) A na jakiej podstawie to przewidujesz?? Edited October 12, 2007 by el polaco Quote Link to post Share on other sites
biolog8 Posted October 12, 2007 Report Share Posted October 12, 2007 509, 510 wchodzą. Wiem bo wymieniłem. Quote Link to post Share on other sites
el polaco Posted October 12, 2007 Report Share Posted October 12, 2007 (edited) A nie wiesz czy jest tam miejsce na dłuższą lufę? Edited October 12, 2007 by el polaco Quote Link to post Share on other sites
biolog8 Posted October 12, 2007 Report Share Posted October 12, 2007 (edited) Tak celność na nieznacznie lepszą i tak była ok, zasięg ok 40-45m na 0,25 Edited October 12, 2007 by biolog8 Quote Link to post Share on other sites
goblyn Posted October 13, 2007 Report Share Posted October 13, 2007 witam 2 tygodnie temu stałem się szczęśliwym posiadaczem L85A1 Army, niestety nie poużywałem jej długo, 1 strzelanka, wystrzelone ok. 2k kulek, po 8 dniach posiadania poszła na reklamację, ciekaw jestem co? ogólnie broń przyspiesza bicie sera i wykonana dobrze, rozebrałem i obejrzałem co się dało bez utraty gwarancji, na pewno hop-up od razu do wymiany lub własnej modyfikacji (nie zdążyłem), popróbuję jak wróci Quote Link to post Share on other sites
Xen Posted October 13, 2007 Author Report Share Posted October 13, 2007 witam 2 tygodnie temu stałem się szczęśliwym posiadaczem L85A1 Army, niestety nie poużywałem jej długo, 1 strzelanka, wystrzelone ok. 2k kulek, po 8 dniach posiadania poszła na reklamację, ciekaw jestem co? ogólnie broń przyspiesza bicie sera i wykonana dobrze, rozebrałem i obejrzałem co się dało bez utraty gwarancji, na pewno hop-up od razu do wymiany lub własnej modyfikacji (nie zdążyłem), popróbuję jak wróci Przypadkiem nie zaczęło mielić jak w wiertarce?? silnik kręcił a nie działało?? jak tak to wystarczyło odkrecić gumę na części (kolby) i dokręcić docisk silnika(imbus), drgania+ blow back powodują obluzowanie... mi to się stalo po 5K kulek... Quote Link to post Share on other sites
goblyn Posted October 14, 2007 Report Share Posted October 14, 2007 objaw był jak przy rozładowującej się baterii, silnik obracał się do momentu zablokowania, o pół może jeden obrót, jakby nie mógł naciągnąć sprężyny, bateria ok, ale sprawdzałem na innych i to samo, czekam na diagnozę po rozebraniu gearboxa przez serwis, apropos to czy ktoś instalował baterię o większym napięciu od fabrycznej np. 9,6V, bo jak zębatki są słabe jak pisze "el polaco" to czy wytrzymają większą prędkość obrotową silnika Quote Link to post Share on other sites
SAper111 Posted October 14, 2007 Report Share Posted October 14, 2007 (edited) Wróciłem z zjazdu i okazało się, że podczas strzelanki w niskiej temperaturze zszedł foregrip. (do przodu) problem został zbadany przez znajomego i oto wyniki jego pracy: 14 paź 07, 19:42 Niemiec: Naprawiłem już L85, problem banalny jak podejrzewałem niska temperatura zmieniła siłę ścisku śrubek mocujących przedni celownik. Dokręcenie ich i ustawienie uchwytu likwiduje problem. Sprawa sprowadza się do dwóch imbusów (po obu stronach zespołu muszki przy lufie). Edited October 14, 2007 by SAper111 Quote Link to post Share on other sites
el polaco Posted October 14, 2007 Report Share Posted October 14, 2007 Przydałoby się, żeby ktoś kto widział już trochę gearboxów, rozebrał Elkę i powiedział co w trawie piszczy. Ciągle zastanawiają mnie te zębatki. Skoro to klon Elki G&G to ona też powinna mieć jakieś specjalne zębatki, podczas gdy ja nigdzie nie znalazłem jakiegoś dedykowanego zestawu (inaczej jest z tłokiem). Skoro to temat o tuningu to przydałoby się dowiedzieć co można wymienić i na co. Niestety mam wrażenie, że krakmani sami jeszcze do końca nie wiedzą co można zrobić z Elką Army. Quote Link to post Share on other sites
AdRain Posted October 14, 2007 Report Share Posted October 14, 2007 stwierdzam, że nie ten temat bo rozmawiamy tutaj o tuningu i upgrade'ach (dobrze odmieniłem?) Broni nie posiadam, ale trzymałem i strzelałem.. powiem tak.. szczena opada.. strasznie mi się podoba ;] ciekawe co z tuningiem, jak wytrzymują mocniejszą sprężyne niestandardowe zębatki? Quote Link to post Share on other sites
Xen Posted October 14, 2007 Author Report Share Posted October 14, 2007 (edited) Wróciłem z zjazdu i okazało się, że podczas strzelanki w niskiej temperaturze zszedł foregrip. (do przodu) problem został zbadany przez znajomego i oto wyniki jego pracy: 14 paź 07, 19:42 Niemiec: Naprawiłem już L85, problem banalny jak podejrzewałem niska temperatura zmieniła siłę ścisku śrubek mocujących przedni celownik. Dokręcenie ich i ustawienie uchwytu likwiduje problem. Sprawa sprowadza się do dwóch imbusów (po obu stronach zespołu muszki przy lufie). Stalo mi sie to samo... ale to od drgań... niech każdy posiadacz zobaczy że pod imbusami jest miejsce na pina, którego u mnie nie było, i jak widzę nie ma go w innych, lub chińskie rączki nie wbiły go do każdego egzemparzu. W miejscu częsci mocowania muszki, na lufie zewnętrznej jest wyżłobienie pod pina... wbilem tam pina i trzyma jak talala... imbusy są po to by nie było luzu a nie by trzynać całe loże i mocoeanie zawieszenia Edited October 14, 2007 by Xen Quote Link to post Share on other sites
el polaco Posted October 15, 2007 Report Share Posted October 15, 2007 (edited) Xen, a którą wersję Elki masz (szare czy kolorowe pudełko)? Ja póki co mam potężny luz ale poprzeczny, muszka rusza się na boki, ale nie do przodu. @ SAper111: mógłbyś mi powiedzieć jaki jest rozmiar tego imbusa? @AdRain: To jest właśnie temat na takie rozmowy, bo jeśli będę musiał wymienić tłok albo zębatki na mocniejsze (np. po włożeniu mocniejszej sprężyny) to chciałbym wiedzieć co tam mogę wsadzić. Edited October 15, 2007 by el polaco Quote Link to post Share on other sites
Xen Posted October 15, 2007 Author Report Share Posted October 15, 2007 (edited) Xen, a którą wersję Elki masz (szare czy kolorowe pudełko)? Ja póki co mam potężny luz ale poprzeczny, muszka rusza się na boki, ale nie do przodu. Ja mam kolorowe pudełko.. ale to nie ma znaczenia z tego co wiem poprzednia wersja miała inną batkę i pjastikowy spust Edited October 15, 2007 by Xen Quote Link to post Share on other sites
SAper111 Posted October 15, 2007 Report Share Posted October 15, 2007 @ SAper111: mógłbyś mi powiedzieć jaki jest rozmiar tego imbusa? Imbus 1.5 i tak pod spodem jest miejsce na pin... Tylko trzeba go zrobić... Quote Link to post Share on other sites
jw801 Posted October 21, 2007 Report Share Posted October 21, 2007 (edited) Fabrycznie lufa ma 510mmm. Przewiduje że 550 dojdzie. Lufa 550 wystaje jakieś 5 mm z tłumika płomienia. Albo 1) dodajesz odpowiedni dystanser w tłumiku płomienia, albo 2) kupujesz tłumik dźwięku, żeby zakrył całą lufę wewnętrzną (sam tak właśnie zrobiłem, wystarczy krótki tłumik dźwięku ok. 8-10 cm). W tym drugim przypadku dobrze jest zabezpieczyć (np. taśmą izolacyjną) takie miedziane kółeczko na końcu lufy zewnętrznej, które stabilizuje lufę wewnętrzną. Kółeczko to ma średnicę mniejszą niż światło w tłumikach dźwięku i przy sprzyjających okolicznościach mogłoby poluzować się i wypaść. Przy zamontowanym stockowym tłumiku dźwięku kółeczko nie wypada, ponieważ tłumik ten ma zabezpieczające przewężenie w środku. 14 paź 07, 19:42 Niemiec: Naprawiłem już L85, problem banalny jak podejrzewałem niska temperatura zmieniła siłę ścisku śrubek mocujących przedni celownik. Dokręcenie ich i ustawienie uchwytu likwiduje problem. Sprawa sprowadza się do dwóch imbusów (po obu stronach zespołu muszki przy lufie). Jest tak dlatego, ponieważ foregrip poza badziewnymi plastikowymi zaczepami trzyma się głównie dzięki śrubie od przedniego pierścienia na pas nośny. Z kolei śruba ta przechodzi przez podstawę celownika, która trzyma się lufy zewnętrznej dzięki 2 śrubkom imbusowym. Jeżeli wszystkie trzy śrubki (1 od pierścienia i 2 od podstawy celownika) są odpowiednio mocno dokręcone, a plastikwoe zaczepy siedzą we właściwym miejscu, to foregrip trzyma się bardzo stabilnie. EDIT: Właśnie przeczytałem o dodatkowym pinie przy mocowaniu muszki. Dzięki za info. Edited October 21, 2007 by jw801 Quote Link to post Share on other sites
Szwagier33 Posted October 27, 2007 Report Share Posted October 27, 2007 Co do tunningu; wymieniłem lufę na precyzyjna SYSTEMy i gumkę hop up na Guardera. Niebo a ziemia w porównaniu ze stockiem. Skuteczny zasięg teraz to mniej wiecej 45 m, przed przeróbkami ładnych kilka metrów mniej. Quote Link to post Share on other sites
thewojtz Posted October 28, 2007 Report Share Posted October 28, 2007 Xen mam takie pytanie: z czego dorobiłeś pin do muszki? Zrobiłeś to na zasadzie śrubki z nakrętką, czy po prostu wbiłeś tam kawałek stalowego bolca? Quote Link to post Share on other sites
Xen Posted October 29, 2007 Author Report Share Posted October 29, 2007 Xen mam takie pytanie: z czego dorobiłeś pin do muszki? Zrobiłeś to na zasadzie śrubki z nakrętką, czy po prostu wbiłeś tam kawałek stalowego bolca? Poszedłem do krakmanów powiedziałem że brakuje pina i sami mi go wbili... teraz trzyma jak trzeba Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.