KicpA Posted November 30, 2009 Report Share Posted November 30, 2009 I właśnie o to chodzi dobieranie elementów specjalnie pod dany egzemplarz. Quote Link to post Share on other sites
Tomasz_GS Posted December 3, 2009 Report Share Posted December 3, 2009 Zaskoczę teraz wszystkich :), zacząłem eksperymentować na gumkach pierwsza w ruch poszła G&G zielona, pomyślałem że jak dysza G&G to gumka przypasuje i co się okazało : -8 fps :(, ale za to zasięg się poprawił i precyzja lotu :???: , precyzje lotu zrozumie, ale zasięg ?. Na Systemie 8 fps więcej, ale precyzja gorsza i zasięg co widoczne jest gołym okiem. Co ciekawsze zmieniłem sprężyny z M130 na M120 i minimalna, prawie żadna różnica w zasięgu, ale kulki ciut wolniej lecą co logiczne. Nie umie sobie wytłumaczyć tego że na mniejszej ilości fps na gumce G&G mam lepszy zasięg. Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted December 3, 2009 Report Share Posted December 3, 2009 Może gumka minimalnie wystaje bo dystanser ją wciska przez co wynik jest mniejszy bo kulka trochę podkręcona a w rzeczywistości jest więcej. Quote Link to post Share on other sites
Tomasz_GS Posted December 3, 2009 Report Share Posted December 3, 2009 Dr. KicpA pańska diagnoza jest w 100 % trafna :) dzięki :). Gumka była odrobinę za bardzo wysunięta zaledwie 1 mm może mniej i już 8 fps więcej :). Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted December 3, 2009 Report Share Posted December 3, 2009 Żaden problem ;) Quote Link to post Share on other sites
ramiel Posted December 11, 2009 Report Share Posted December 11, 2009 Podobno pasuje po lekkim piłowaniu jednego zęba, tłok ok SR25. Zawsze możesz kupić dedykowany do L85 tłok SNC z kosmosu za tylko 220 złotych polskich. :luzik: Quote Link to post Share on other sites
Lucky_Luke Posted January 1, 2010 Report Share Posted January 1, 2010 mam pytanko jaki tłok pasuje do eLki (zamiennik)? najlepiej żeby nic nie przerabiać ponieważ boje się coś zniszczyć , aa jeszcze jedno nie chodzi mi o tłoki dedykowane bo takie sam znalazłem :-P dzięki za odpowiedzi Quote Link to post Share on other sites
Gandalf Posted January 1, 2010 Report Share Posted January 1, 2010 Wszystko jest w temacie, tłok do sr25 po przypiłowaniu podobno, sam nie próbowałem, i dedykowane do Elki G&G za 70zł chyba, a tak to bez przeróbki to nie mam pojęcia. Quote Link to post Share on other sites
Marcinek83 Posted January 1, 2010 Report Share Posted January 1, 2010 Zaskoczę teraz wszystkich :), zacząłem eksperymentować na gumkach pierwsza w ruch poszła G&G zielona, pomyślałem że jak dysza G&G to gumka przypasuje i co się okazało : -8 fps :(, ale za to zasięg się poprawił i precyzja lotu :???: , precyzje lotu zrozumie, ale zasięg ?. Na Systemie 8 fps więcej, ale precyzja gorsza i zasięg co widoczne jest gołym okiem. Co ciekawsze zmieniłem sprężyny z M130 na M120 i minimalna, prawie żadna różnica w zasięgu, ale kulki ciut wolniej lecą co logiczne. Nie umie sobie wytłumaczyć tego że na mniejszej ilości fps na gumce G&G mam lepszy zasięg. Bo gumeczki zielone G&G wymiatają :) Od 300fps do 600 sprawdzają się. Quote Link to post Share on other sites
Lucky_Luke Posted January 3, 2010 Report Share Posted January 3, 2010 http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=5532 panowie a czy taki tłok pasowałby do elki ? Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted January 3, 2010 Report Share Posted January 3, 2010 Nie będzie pasować, jest to zwykły tłok nie przedłużony. Quote Link to post Share on other sites
Gandalf Posted January 3, 2010 Report Share Posted January 3, 2010 Wchodzi ci w gre przeróbka na standardowy tłok, jeżeli już totalnie nie chcesz kupować dedykowanych do Elki, to jest koszt podobno jakiś 100zł, jeżeli tłok i zębatka tłokowa jest używana, a cały bajer polega na dokupieniu takiej jakby grubej podkładki pomiędzy tłok i głowice, a do tego tylko trzeba jeszcze standardowy tłok i zębatkę tłokową skądś skołować, i to jest tyle roboty, ponoć się sprawdza, nie wiem czy sam nie będe czegoś takiego robił w przyszłości. Quote Link to post Share on other sites
Tomasz_GS Posted January 29, 2010 Report Share Posted January 29, 2010 Ja mam pytanie czy kupował ktoś głowice cylindra i cylinder ? jak tak to jaki i jaka była różnica ? z góry dziękuje za odpowiedź. Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted January 29, 2010 Report Share Posted January 29, 2010 Głowice cylindra i cylinder od G&G? Quote Link to post Share on other sites
Tomasz_GS Posted January 29, 2010 Report Share Posted January 29, 2010 (edited) Przejrzałem wszystkie sklepy asg w Polsce i znalazłem tylko głowice, ale cylindra ni huhu. Edited January 29, 2010 by Tomasz_GS Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted January 29, 2010 Report Share Posted January 29, 2010 Ale głowicę cylindra znalazłeś? G&G? Cylinder masz tu: http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1593 Quote Link to post Share on other sites
Tomasz_GS Posted January 29, 2010 Report Share Posted January 29, 2010 Głowica Cylindra : http://www.asg.com.pl/product_info.php?products_id=2402 mam ją i jest taka sobie (bez teflonu to tragedia), a ten cylinder też miałem i jest do niczego, jest ciut za wąski dla podzespołów G&G co wskutek czego straszna strata na fps. Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted January 29, 2010 Report Share Posted January 29, 2010 To w takim razie ten: http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2257 Głowica jak głowica jest stockowa ;) Niestety nie ma zamienników, był kiedyś jeden, chyba że marcinek w końcu zdradzi jaką magiczną markową głowicę wsadził ;) Quote Link to post Share on other sites
Tomasz_GS Posted February 10, 2010 Report Share Posted February 10, 2010 Wymieniam okablowanie od razu mosfet montuje i się zastanawiam po co - (czarny kabelek :)) idzie do styków jak i tak bezpośrednio jest podłączony do silnika :???: Quote Link to post Share on other sites
Lucky_Luke Posted April 5, 2010 Report Share Posted April 5, 2010 witam mam zamiar zakupic batke li-pol do mojej elki mam sprężynę m120 i czytalem ze najlepiej miec do nich 9,6V nicd albo nimh a jak w przypadku li-pol ?? co polecacie 7,4V które zapewnia wydajność porównywalną z pakietami NiMh 8.4 V ? czy 11,1 V ? chodzi mi tez o to zeby czesci się w zastraszającym tempie nie zużywały dzięki za odpowiedz Quote Link to post Share on other sites
Agata Posted April 9, 2010 Report Share Posted April 9, 2010 Ja na Mad Onionie M110 używałem Baterii GP 3300mAh 9.6V. 7.4 będzie rzęzić, a 11.1v to kosmiczny rof będzie Quote Link to post Share on other sites
Lucky_Luke Posted May 17, 2010 Report Share Posted May 17, 2010 witam witam montował ktoś z was ten tłok http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=6318 w elce ? przymierzam się do niego bo własnie stockowy zmieliłem na m120 +lipol 11.1V co myślicie o nim ? warto ? podkreslam ze poszukuje cos wytrzymałego za rozsądną cenę wszak posiadam 11.1v wiec nie chciałbym znowy po pół roku wymieniać zmielonego na nowy . dzieki za odpowiedzi , pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
kermit Posted May 27, 2010 Report Share Posted May 27, 2010 (edited) Tomasz_GS mnie bardziej zastanawia kabelek, który po puszczeniu spustu zwiera styki silnika. Edited May 27, 2010 by kermit Quote Link to post Share on other sites
KicpA Posted May 29, 2010 Report Share Posted May 29, 2010 Jest to rodzaj hamulca. Quote Link to post Share on other sites
kozaq Posted July 16, 2010 Report Share Posted July 16, 2010 Lipo 11.1v 25C, 3 sec burst i plastelinowy tłoczek został bez zębów jak 90 letnia ukraińska poganiaczka bydła. Orientuje się ktoś o co chodzi z podkładkowaniem zwykłych tłoków (v.2 nie long) żeby wchodziły do elki? Nie obejdzie się bez wymiany zębatki tłokowej? A jeśli się nie obejdzie to czy zwykła CA wybebeszona z starego AK cymy lub XYT z jakiegoś cymowskiego v7 styknie? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.