SAper111 Posted November 8, 2007 Report Share Posted November 8, 2007 Panowie... W zeszłą niedzielę doszło do zacięcia jednego z naszych L85... Niestety procedura usunięcia zacięcia nie rozwiązała problemu. Jak doszło do zacięcia?? Próbowano przestrzelać replikę na singlu. Z inną baterią: nie działa Inna replika z jej baterią: działa Bezpiecznik: nienaruszony Replika nie daje żadnych oznak życia. Usunięcie bezpiecznika i podpięcie się bez niego do silnika: Nic nie zmienia. 23 Listopada zostanie ona zawieziona do Krakmana w celu naprawy. Jak się czegoś dowiem to napiszę... Quote Link to post Share on other sites
jw801 Posted November 8, 2007 Report Share Posted November 8, 2007 Próbowano przestrzelać replikę na singlu. Na auto nie próbowaliście? Z inną baterią: nie działa Inna replika z jej baterią: działa Bezpiecznik: nienaruszony Replika nie daje żadnych oznak życia. Usunięcie bezpiecznika i podpięcie się bez niego do silnika: Nic nie zmienia. Na mój gust: albo coś poszło w selektorze ognia (może po przełączeniu z semi na auto zaskoczy? Sam tak miałem kilka razy), albo z włącznikiem/wyłącznikiem ognia, albo z kablami (sprawdźcie połączenia kabli lub spróbujcie na innym okablowaniu), albo w ostateczności coś padło w silniku. Powodzenia :-) Quote Link to post Share on other sites
Dveg Posted November 9, 2007 Report Share Posted November 9, 2007 Rozumiem, że najlepiej nadająca się do tej repliki preclufa powinna mieć 510mm? Chodzi mi głównie o to, żeby nic nie odstawało, nie chce mi się szczerze mówiąc zbytnio z tym użerać :P. Quote Link to post Share on other sites
noah Posted November 9, 2007 Report Share Posted November 9, 2007 tak; nawet w instrukcji piszę że tyle ma Quote Link to post Share on other sites
jw801 Posted November 10, 2007 Report Share Posted November 10, 2007 Rozumiem, że najlepiej nadająca się do tej repliki preclufa powinna mieć 510mm? W swojej mam 550 mm. Wystaje jakieś pół cm za tłumik ognia, dlatego go zdemontowałem i założyłem niewielki tłumik dźwięku, w którym precka jest schowana. Zauważyłem mankament w R85: pomiędzy komorą hop-up a korpusem jest wystarczająco szeroka przestrzeń, przez którą kulki wpadają do środka repliki, jeśli gwałtownie się nią manipuluje. Z tego powodu istnieje prawdopodobieństo, że kulki wpadną do gearboxa i namieszają w nim. Najlepiej obkleić komorę hop-up taśmą izolacyjną zasłaniając tą szparę. Quote Link to post Share on other sites
SAper111 Posted November 26, 2007 Report Share Posted November 26, 2007 No i naprawili... zajęło to raptem 5 minut... :P w sumie nie powiedzieli mi dokładnie o co chodzi ale coś związanego z przełącznikiem przy gearboxie... Ponoć jest to tak proste, że samemu można naprawić... Quote Link to post Share on other sites
Hawk14 Posted November 26, 2007 Report Share Posted November 26, 2007 Wg. mnie jest to wina części selektora ognia. Ja miałem tak w M14- strzela, strzela- cisza. Część zahaczająca o spust się ułamała i nie miało co poruszać stykami... Pozdro! Quote Link to post Share on other sites
SAper111 Posted November 27, 2007 Report Share Posted November 27, 2007 Ciekawe czy są już dostępne części do takiego tuningu... ;p A swoją drogą w Krakmanie są już wzmocnione tłoki dla Elżbiety... Quote Link to post Share on other sites
el polaco Posted December 6, 2007 Report Share Posted December 6, 2007 Pytanie do wszystkich, którzy wkładali mocniejsze sprężyny do swojej Elki: Jakiej mocy i firmy sprężyny zakładaliście i ile dały Wam fpsów? Pytam, ponieważ problem polega na tym, że Elka Army ma dłuższy gearbox, więc powinno się w nich stosować specjalne sprężyny (np dp PSG-1). Z drugiej strony można użyć zwykłej sprężyny, tylko powinna być ona odpowiednio twardsza. Byłem u Krakmanów i mówili, że m110 daje w Elce 380fps. Nie chce mi się w to wierzyć, chyba, że to były MadOniony. Tak więc ile daje WŁAŚCIWIE oznaczona sprężyna... Logiczne m110 powinna dawać <360fps, m120 <380. Czy ktoś mógłby potwierdzić moje wywody? Boję się, że wrzucę w sprężynę i będę miał tyle co w serii. Quote Link to post Share on other sites
jw801 Posted December 6, 2007 Report Share Posted December 6, 2007 (edited) Logiczne m110 powinna dawać <360fps, m120 <380. Czy ktoś mógłby potwierdzić moje wywody? Boję się, że wrzucę w sprężynę i będę miał tyle co w serii. Ja wstawiłem to: http://asgshop.pl/produkt.php?id=1317 160% czyli ~M115 Po wymianei na pewno jest więcej fps-ów niż w stocku, ale ile dokładnie - nie mam pojęcia. Na oko jakieś 370 ;-) Nic więcej w GB nie wymieniałem i od dwóch miesięcy elka hula bez zarzutu. Edited December 6, 2007 by jw801 Quote Link to post Share on other sites
SAper111 Posted December 27, 2007 Report Share Posted December 27, 2007 Co panowie myślicie na temat przerobienia L85 na LKM?? Quote Link to post Share on other sites
SAper111 Posted December 27, 2007 Report Share Posted December 27, 2007 Co panowie myślicie na temat przerobienia L85 na LKM?? Już maga znalazłem.... http://www.asg.com.pl/product_info.php?cPa...roducts_id=1050 Quote Link to post Share on other sites
yacenty Posted January 31, 2008 Report Share Posted January 31, 2008 Czy ta zębatka będzie może pasowała do gb R85 ARMY, ktoś sprawdzał? http://www.taiwangun.com/?str=product&prId=838 Quote Link to post Share on other sites
cichyop Posted February 14, 2008 Report Share Posted February 14, 2008 nie znalazłem tego tematu wcześniej a szkoda... więc tak mój projekt ukończony w 90 % lka army spring m150 guarder w tłoku G&G (cześć tłoka została wypełniona lekkim tworzywem w celu zmniejszenia odległości miedzy łożyskiem prowadnicy a łożyskiem głowicy, w ten sposób uzyskałem pełną moc z zwykłej długości m150 ) preca 590 sysa 6.04 komora metalowa CA od mki okablowanie własnej produkcji bateria 12v 3600 mah RC SANYO (własny projekt wykonany przez batimex )w przednim gripie oczywiście zębatki bardzo dobrze wypodkładkowane =] stockowe głowica cylindra wytłumiona sylikonem (własna produkcja) silnik stock optyka 4-9 X40 Delta(nareszcie się przydaje...) laserek guardera osiągi =530 fps mierzone na hrono speeder 2000 guardera.... oczywiście przy 0.2g pozostałe 10 % które idzie do mnie paczką to sysA magnum średni lufa madbula 6.3 590mm pełny długi cylinder... fps sie raczej nie podniesie... ale kultura pracy będzie lepsza, skupienie.... no i magnum nie wiem czy nie odłacze 1-2 ogniw od batki bo przy zwylym silniku rof to 800 na min a wszystko działa jak należy wg mnie to najlepsza replika jaką miałem oczywiście nie piszę o stocku bo odkąd ją mam to nie oddałem strzała na stosku odrazu poszedłem na całość =P (a miałem xm177e2 CA, G36k CA, m15a4 CA, mp5 galaxsy i wiele innych w swoich łapkach modernizując kumplą to i tamto =] ...) prostota rozbierania karabinka na części ! miodzio niewiele giwer rozkłada się w ten sposób... przypomnijcie sobie wymianę lufy w mp5 np. CA tu to kwestia minuty ! 1 pin i wyciągamy lufę wystrzeliłem na obecnej konfiguracji już jakeś 1000 bb w takich temperaturach jakie są sami widzicie od 0 do 10 st. sprawdzałem z kumpla m4 PTW na czerwonym cylinderku (b.t.w. Miał ciągłe problemy z zacinającymi się magami, ustawieniem hopa, i bateria pada mega szybko....) zgadnijcie kto lepiej wypadł.... UWAGA : stockowy tłok największa lipa jaką widziałem od razu do wymiany przy mocniejszych springach to samo lufa kulkami 8mm można z niej strzelać =PPP heheheh Quote Link to post Share on other sites
Xen Posted March 27, 2008 Author Report Share Posted March 27, 2008 (edited) Mam takie pytanie, czy oby napewno zębatki G&G dedykowane do elki pacują do R85? Mam wsadzoną 110 Mad Onion i preckę SRC ale tłok stokowy i zębatki... i strzela ok, na auto fotrafi przymielić więc chyba nie pociągnie za długo. Mam ochotę wsadzić 120 MO i chyba potrzebna będzie wymiana tłoka i zębatek.. no i pytanie jaka batka do tego?? Pozdrawiam ps. polecam magi G&G mają oryginalne wymiary jak Bóg przykazał :) - Niebawem zamieszczę fotki kamuflowania elki przy pomocy wytartych portek DPM:) Jak robicie taki ciekawe modernizacje itp , pochwalcie się Edited March 27, 2008 by Xen Quote Link to post Share on other sites
Xen Posted March 28, 2008 Author Report Share Posted March 28, 2008 głowica cylindra wytłumiona sylikonem (własna produkcja) To jeszcze się pochwal jak to uczyniłeś:) Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
cichyop Posted April 18, 2008 Report Share Posted April 18, 2008 (edited) bierzesz pusty cylinder (dobrze natłuszczony wewnątrz) kładziesz pionowo (nie na płask) na czymś płaskim (np kafelek) powierzchnię tego czegoś również natłuszczasz... a teraz wlewasz do cylindra od góry silikon tak aby wypełnił całą powierzchnię "kafelka" widoczną przez cylinder... jak ci się wleję trochę za dużo to się nie przejmuj później się obrobi.... po wyschnięciu sylikonu wyciskasz go z cylindra, zrywasz starą gumę z głowicy cylindra, i przyklejasz na pyjanopropan albo jakąś "kropelkę" (o czywiście po wcześniejszym odtłuszczeniu wszystkiego ) resztę obrabiasz ostrym nożykiem skalpelem etc... i masz piękną podusię z silikonu ... PS. odradzam zębatki z guardera LIPA zęby pękają jak się kręci zębatkami i to bez sprężyny !!! Mam takie pytanie, czy oby napewno zębatki G&G dedykowane do elki pacują do R85? a jakie zębatki chodzi ci konkretnie ??? podaj linka do nich ... osobiście polecam ci kupić lepszy silnik albo magnuma sysa albo guardera inf.t.up. i tatki nie musisz zmieniać Edited April 18, 2008 by cichyop Quote Link to post Share on other sites
Xen Posted April 20, 2008 Author Report Share Posted April 20, 2008 Dzięki za info:) Link do tych zębatek http://www.gunfire.pl/product-yid-11521905...-GGL85A1.html... Dzisiaj prawdopodobnie mi zmieliło tłok lub zębatki.. objaw jest taki że na singlu jest ok a na auto przymiela i pluje kulkami... co teraz trzeba zmienić i jak sie do tego zabrać:) Quote Link to post Share on other sites
cichyop Posted April 22, 2008 Report Share Posted April 22, 2008 tak powinny pasować to ten sam chłam tej samej firmy co masz w środku ... nie polecał bym tego szkoda kasy... Quote Link to post Share on other sites
BertooH Posted May 2, 2008 Report Share Posted May 2, 2008 Witam! Do swojej eLki (oczywiście army) chciałbym wstawić sprężynę m120-m130. Co powinienem wymienić? Mogę prosić o linki? Pozdrawiam! Quote Link to post Share on other sites
cichyop Posted May 5, 2008 Report Share Posted May 5, 2008 (edited) rozkręcić i wstawić m120 .... do wszystkich co tuningują radzę wymienić łożyska po jakiś 10k kulek bo się bardzo wycierają i chyba nie muszę tłumaczyć jak to się kończy... po pewnym czasie luzy są przerażające ! Edited May 5, 2008 by cichyop Quote Link to post Share on other sites
elscinaczo Posted May 6, 2008 Report Share Posted May 6, 2008 (edited) Hej Zastanawiam się nad zakupem tej repliki. Z tego co piszecie wynika, że nie jest ona jakaś super bezawaryjna. W obecnej replice (AK 47 Cyma) zmieniłem dysze na uszczelnioną Modify i sprężynę na M110 Mad Onion (dało to 410fps - zmierzone) i po wystrzeleniu 20k kulek wszystko jest OK. Z Waszych wypowiedzi wynika, że kupując tą replikę i chcąc mieć ok 400fps oprócz sprężyny należałoby wymienić zębatki i tłok. Wtedy wzrasta cena. Za założenia nie chcę wydać więcej niż 600-700 zł na replikę bo trochę za bardzo nerwowy jestem i często zdarza mi się nią ostro rzucić repliką gdy zatnie się w niespodziewanym momencie lub nie poda kulki :D Dlatego poje pytanie jest takie: - ile maksymalnie wytrzymuje ta replika na sprężynie MadOnion 110 (lub porównywalnej)?? - jaka jest jakość zastosowanych kabli, należałby je od razu wymienić?? P.S. 1: Dodam, że od początku wrzuciłbym do niej silnik G&P M120 i Intellect 9,6V P.S.2: Blow-Back jest w tej replice gazowy czy elektryczny?? Pozdrawiam Edited May 6, 2008 by elscinaczo Quote Link to post Share on other sites
SAper111 Posted May 6, 2008 Report Share Posted May 6, 2008 Powiem to tak: Lka ma tendencje zacinania się na singlu (jak byś czytał temat to byś wiedział). Tuning też nie jest tak łatwy jak ci się wydaje. (niektóre rzeczy są niestandardowe) Nie wiem jak z M120 ale ponoć nie ma problemów. Jeśli chcesz 420 lub więcej fps to kup sobie JG III generacji i metalowe body. Wyjdzie Cie to taniej i bez utraty gwarancji. Quote Link to post Share on other sites
cichyop Posted May 6, 2008 Report Share Posted May 6, 2008 (edited) Jaki jest silnik w tej replice?? (długi, krótki, średni) długi... wszystkie informacje o replice znajdziesz w temacie http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=37515&st=0 przeczytaj całość wszystko zrozumiesz, podejmiesz decyzje ewentualnie wtedy zadawaj pytania.... forum to nie czat ! Edited May 6, 2008 by cichyop Quote Link to post Share on other sites
SAper111 Posted May 7, 2008 Report Share Posted May 7, 2008 Zmieliło mi tłok... Panowie wymiana tłoku i wstawienie M125 GFC oraz wymiana silnika na JG III generacji. Dam znać jak to wyszło. Docelowo ma mieć około 400 fps i siać serią bez limitów. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.