pidzejfat Posted May 13, 2010 Report Share Posted May 13, 2010 No więc "wypodkładkowałem" zębatkę osi silnika chodziło ciszej, ale zeżarło mi wszystkie zęby na tłoku ;/... Widocznie dla tego tłoka to za dużo. Zamawiam tłok Elementa z pełnymi stalowymi zębami: http://www.ebairsoft.com/element-in0405-fu...ton-p-2615.html Głowicę tłoka "grzybka" lonex: http://www.ebairsoft.com/lonex-taiwan-poly...ead-p-2933.html I głowicę cylindra też lonex (ze starej odpadła ta uszczelka, a doklejanie wg mnie nie wchodzi w rachubę): http://www.ebairsoft.com/lonex-taiwan-alum...er2-p-2932.html Cały zestaw będzie chodził na M140. Dam znać jak wszystko złożone, ale trochę minie zanim części przyjdą... Dzięki za rady! Pzdro Quote Link to post Share on other sites
FRAGER Posted May 13, 2010 Report Share Posted May 13, 2010 Może ta sprężyna to nie była wcale M130 tylko jakaś sporo mocniejsza. Stockowe tłoki ze starszych serii M249 wytrzymywały takie sprężyny. Nowe mają zdaje się identyczne tłoki jak MK43 (takie białe, z otworami) i one też dają radę. Może po prostu już był na niego czas... Na części pewnie ze 2 tygodnie poczekasz przynajmniej ale jak złożysz do kupy to daj znać jak wyszło i czy się nie sypie. Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted May 13, 2010 Report Share Posted May 13, 2010 No ja na jutro mam plan włożyć do swojego FTK guardera M150 , jak skończę też skrobnę jakie wyniki są . ;-) Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted May 16, 2010 Report Share Posted May 16, 2010 Projekt stanął okazało się niemożliwe włożenie do GB ITU guardera , nawet bez podkładek łożyska tak wystają że po skręceniu GB jest za bardzo ściśnięta zębatka i nie daj się jej obrócić . Quote Link to post Share on other sites
FRAGER Posted May 16, 2010 Report Share Posted May 16, 2010 Miałem ten sam problem z tymi zębatkami. Okazało się że z 6 otworów pod łożyska tylko 1 miał głębokość 3,9mm a 5 pozostałych ok 3,5mm. Powodowało to że łożyska wystawały poza płaszczyznę GB dość sporo i zębatek ITU Guardera nie udało mi się dobrze wypodkłądkować. Mają one taki urok. Jedyna rada to pogłębienie otworów na łożyska lub szlifowanie zębatek. Ja się pobawiłem trochę i pogłębiłem otwory pod łożyska. Zębatki się dały wypodkładkować, z tym że ja z nich zrezygnowałem bo dawały jak dla mnie za niski ROF. Ale to już kwestia upodobania. Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted May 16, 2010 Report Share Posted May 16, 2010 (edited) Mosfet + akumulator do kas fiskalnych i będzie po problemie ROFu , i tak SAW ma posłużyć do grubszego projektu ;-) . Edited May 16, 2010 by przemek10 Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted June 2, 2010 Report Share Posted June 2, 2010 Nadal nie udało mi się tego FTK 150 upchnąć do SAWa , wnerwiłem się wziąłem po prostu szkielet i łożyska CA ale znowu po 700 BB strzelił tłok , co byście polecili w jego miejsce ? Quote Link to post Share on other sites
pidzejfat Posted June 2, 2010 Report Share Posted June 2, 2010 JBU, lub cokolwiek z pełnymi metalowymi zębami. U mnie na Bore Up Guardera i styranej M150 Systemy jest ok 500fps, po zmianie na guardera M150, dam znać jak z fpsami ale liczę na 540 w górę :D Quote Link to post Share on other sites
FRAGER Posted June 2, 2010 Report Share Posted June 2, 2010 Ja też bym proponował tłok JBU, alu oczywiście bo POMowego ze zwężanymi zębami nie widziałem. Swoją drogą mógłbyś powiedzieć gdzie zakupiłeś GB od CA? Quote Link to post Share on other sites
przemek10 Posted June 2, 2010 Report Share Posted June 2, 2010 (edited) Tu znalazłem ten tłok , już leci do mnie : http://azteko.pl/aluminiowy-tlok-stalowymi-zebami-p-457.html A szkielet , wziąłem z SAWa CA qumpla :mrgreen: , bez problemu w chińczyku wypodkładkowałem jego zębatki systemy do tego śmiga tylko na M130 , więc się zgodził , dla niego żadna różnica ;-) a mnie bardzo ułatwiło założenie tych ITU . Jak mu padnie ten chiński szkielet będę musiał oddać CA ale chyba nikomu się jeszcze nie udało go zajeździć . PS. Pidzejfat było dokładnie 540-547 FPS na M150 . Edited June 2, 2010 by przemek10 Quote Link to post Share on other sites
FRAGER Posted June 2, 2010 Report Share Posted June 2, 2010 Dobry kumpel:) Myślałem że udało Ci się gdzieś może zakupić. Pytam bo mam zamiar przerobić mój GB tak aby pozwalał na zwolnienie naciągniętej sprężyny, coby nie trzeba było jej wyciągać po każdej strzelance. Jak się uda to w piątek będzie gotowy, jak coś pójdzie źle to może trzeba będzie szukać nowego (ale to opcja raczej bardzo mało prawdopodobna żebym coś sknocił). Jak skończę projekcik to napiszę więcej szczegółów oraz wrzucę foki. Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted July 3, 2010 Report Share Posted July 3, 2010 Witam Może któryś z was montował szynę RIS na pokrywę (http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=387) proszę o poradę jaką to zrobić itd.Może jakieś zdjęcia Mam wersję MKI PJ Quote Link to post Share on other sites
woma Posted July 3, 2010 Report Share Posted July 3, 2010 To co podałeś to pokrywa już z szyną. Jeżeli chcesz to montować to co za problem? Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted July 3, 2010 Report Share Posted July 3, 2010 Podałem link do rzeczy którą chcę osiągnąć a mam normalną pokrywę z wersji mk1. Quote Link to post Share on other sites
woma Posted July 3, 2010 Report Share Posted July 3, 2010 I w czym problem? Wiercisz dziury i przykręcasz. Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted July 3, 2010 Report Share Posted July 3, 2010 A gdzie mogę kupić takie szyny ??? Quote Link to post Share on other sites
woma Posted July 3, 2010 Report Share Posted July 3, 2010 Dokładnie taką samą szynę możesz mieć problem kupić, bo w PJ jest ona odlana w całości z pokrywą. Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted July 3, 2010 Report Share Posted July 3, 2010 To jak mam rozwiązać ten problem ?? Może robił już ktoś coś takiego ?? Quote Link to post Share on other sites
FRAGER Posted July 3, 2010 Report Share Posted July 3, 2010 (edited) Tak, robił już ktoś coś takiego. Nawet Woma podał Ci rozwiązanie kilka postów wyżej: wiercisz dziury w pokrywie i przykręcasz jakąś inną szynę RIS do pokrywy. Zmierz sobie tylko ile tej szyny potrzebujesz na swoją pokrywę i dopierz coś w oferty sklepów. Drugą opcją jest zakup odpowiedniej pokrywy i wymiana tej którą posiadasz. Nic innego się nie wymyśli. Edited July 3, 2010 by FRAGER Quote Link to post Share on other sites
sasza Posted July 3, 2010 Report Share Posted July 3, 2010 Kolego Ryba, trochę kreatywności :) Szyny od g36, od mp7, od spr mod któryś tam(ta z rurą), od casv. Jakakolwiek jaką znajdziesz i będzie pasowała na długość jaką chcesz mieć na pokrywie. Możesz nawet wyrzucić przyrządy celownicze i puścić ris na całości, albo tak jak w moim przypadku, przesunąć je do tyłu. Quote Link to post Share on other sites
woma Posted July 3, 2010 Report Share Posted July 3, 2010 I rzecz jasna trochę umiejętności, żeby szyna wyszła w osi z lufą. Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted July 4, 2010 Report Share Posted July 4, 2010 OK dzięki za radę. Mam jeszcze jedno pytanie jaki zestaw BU pasuje do m249 PJ zwykły od m16 ??? Podobno zestawy BU Guardera są nie złe. Quote Link to post Share on other sites
FRAGER Posted July 4, 2010 Report Share Posted July 4, 2010 Pierwsza strona tego tematu odpowiada na to pytanie. W m249 siedzą części z GB V2. Poczytaj trochę ten temat, było w nim już praktycznie wszystko o tej replice i tym co można z nią zrobić. Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted July 6, 2010 Report Share Posted July 6, 2010 Chłopaki powiedzcie mi ile jest miejsca na baterię w wersji para (wymiary max baterii). Quote Link to post Share on other sites
Troglo Posted July 6, 2010 Report Share Posted July 6, 2010 Wejdzie mini, twins (nunchaku) i do auga. Jak masz dolną szynę ris to tylko mini, Li-Pol lub skrzynka. Wymiary to: dł. 10.4 cm, szer. 3.4 cm, wys. 1.6 (jak masz pełny chwyt to 2x więcej). A tak na marginesie, było. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.