Ryba1993 Posted July 6, 2010 Report Share Posted July 6, 2010 (edited) To znaczy że nie ma szans na coś takiego. http://www.batimex.pl/towar.php?idtowaru=3...4&menu2=415 Edited July 6, 2010 by Ryba1993 Quote Link to post Share on other sites
Troglo Posted July 6, 2010 Report Share Posted July 6, 2010 (edited) Nie, chyba że do maga wstawisz i wymienisz wtyk wymienisz ale to już było wałkowane i niech lepiej wypowie się ktoś inny w tej kwestii. Edited July 6, 2010 by Troglo Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted July 6, 2010 Report Share Posted July 6, 2010 A jak przełożyć te kable do magazynka ???? Quote Link to post Share on other sites
woma Posted July 7, 2010 Report Share Posted July 7, 2010 Facepalm... Ty masz już tą replikę czy rozważasz teoretycznie? Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted July 7, 2010 Report Share Posted July 7, 2010 Replika jest w drodze. Quote Link to post Share on other sites
FRAGER Posted July 7, 2010 Report Share Posted July 7, 2010 To jak dojdzie to sobie obejrzyj i wtedy zadawaj pytania jak czegoś nie będziesz wiedział. Ale to też tylko wtedy gdy najpierw nie znajdziesz odpowiedzi w odpowiednich tematach. Wszystko o co pytałeś było w jednym czy drugim temacie o tej replice. Ogarnij się człowieku, naprawdę samodzielność nie boli. Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted July 11, 2010 Report Share Posted July 11, 2010 W komorze HU CA dystanser też jest umieszczony pionowo czyli na odwrót niż w innych AEG ??? Quote Link to post Share on other sites
seger Posted July 12, 2010 Report Share Posted July 12, 2010 tak. ( mój najkrótszy post) Quote Link to post Share on other sites
SwideR Posted July 14, 2010 Report Share Posted July 14, 2010 Witam, mam m249 podkręcone do 510 fps m150, bore-up, tłok promyka, batka 10,8 4000, STU helical CA broń odmówiła posłuszeństwa, kupiłem nową kostkę stykową, sprawdziłem kable i nadal lipa czyli poszedł silnik(?) i muszę kupić nowy bo miałem cały czas stockowy, i teraz pytanie jaki silnik najlepiej kupić w dobrej cenie(do 200 zł) żeby wszystko śmigało ładnie. Chciałem ultra torque elementa ale jest niedostępny. Czekam na porady z góry dzięki. pzdr Quote Link to post Share on other sites
FRAGER Posted July 14, 2010 Report Share Posted July 14, 2010 Sprawdzałeś sam silnik czy działa bez obciążenia? Jeśli padł silnik to ja bym polecił Infinite Torque-Up Gardera. Sam mam w moim M249 ten silnik i bardzo sobie chwalę. Mieści się w Twoich założeniach cenowych i jest dostępny na Specshopie. Quote Link to post Share on other sites
sasza Posted July 14, 2010 Report Share Posted July 14, 2010 Jeśli nagle wszystko umarło w butach, to albo kostka, albo bezpiecznik. Silnik jak umiera to najpierw ciągnie jakby chciał a nie mógł. Sprawdź tak jak radzi Frager bez obciążenia. Co do wyboru silnika, również polecam ITU Guardera, mam, znajomi mieli, montowali także innym, m150 czy m170 przy ciężkim palcu mu nie straszne. Quote Link to post Share on other sites
SwideR Posted July 15, 2010 Report Share Posted July 15, 2010 Kostka stykowa jest nowa, bezpiecznika nie mam. Zamówiłem ten silnik ITU guardera i jak rozkręce gb to sprawdze stary silnik czy w ogóle reaguje. Tak czy siak nowy silnik się przyda :) Pzdr i dzięki za rady! Quote Link to post Share on other sites
woma Posted July 15, 2010 Report Share Posted July 15, 2010 Sprawdzanie silnika bez obciążenia jest o kant rozbić. Nawet uszkodzony silnik może kręcić jak nie ma żadnych oporów. Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted July 15, 2010 Report Share Posted July 15, 2010 Jaki dystanser zastosować w stockowej komorze PJ ?? Quote Link to post Share on other sites
SwideR Posted July 15, 2010 Report Share Posted July 15, 2010 (edited) z rurki od wkładu długopisa :) Edited July 15, 2010 by SwideR Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted July 16, 2010 Report Share Posted July 16, 2010 Zastanaiwam się nad sylikonowym guardera lub H. Quote Link to post Share on other sites
FRAGER Posted July 16, 2010 Report Share Posted July 16, 2010 Zastanaiwam się nad sylikonowym guardera lub H. Zastanawiaj się dalej. Dystansera typu H nie zainstalujesz w tej komorze HU. Na poprzedniej stronie nawet sam napisałeś posta z pytaniem czy w tej komorze HU dystanser jest pionowo i dostałeś odpowiedź. Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted July 16, 2010 Report Share Posted July 16, 2010 Rozchodziło mi się raczej o twardość tych dystanserów guarder(miękki) czy H (twardy plastikowy). PS: Jaki tłok polecacie pod sprężynę m140/m150?? http://www.madonion.eu/Wzmocniony_tlok_Dee...ebami_p435.html http://azteko.pl/aluminiowy-tlok-stalowymi-zebami-p-456.html Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted July 17, 2010 Report Share Posted July 17, 2010 Proszę jeszcze podeślijcie mi link do jakieś prowadnicy sprężyny łożyskowanej. Podobno ta nie pasuje http://www.taiwangun.com/gearboxy_oraz_ich...v_2_p_j-80.html Quote Link to post Share on other sites
SwideR Posted July 17, 2010 Report Share Posted July 17, 2010 Witam założyłem silnik ITU Guardera, wszystko śmiga ale pojawił się następny problem, minimi pluję dwoma kulkami na raz? Wiecie co może być przyczyną? Sprawdzałem na boxie CA oraz na low-capach od emki i to samo. Pzdr i czekam pilnie na odp. Quote Link to post Share on other sites
Terenowy Posted July 17, 2010 Report Share Posted July 17, 2010 ROF? Gumka HU? Komora HU? Quote Link to post Share on other sites
Troglo Posted July 17, 2010 Report Share Posted July 17, 2010 Ryba ja mam tą prowadnicę i na razie nie stwarza problemów. Musiałem tylko po dokręcać śrubki. Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted July 17, 2010 Report Share Posted July 17, 2010 Oto odpowiedz na pytanie w sprawie ten prowadnicy które wysłałem do taiwangun. Witam niestety ta prowadnica nie będzie pasować. Pasuje tam nietypowa głowica specjalnie do tego typu gearbox'ów, której nie mamy w ofercie. Widać ją na jednym ze zdjęć przy opisie repliki http://www.taiwangun.com/karabiny_maszynow...ki_p_j-820.html To a już nic nie kumam. Quote Link to post Share on other sites
Troglo Posted July 17, 2010 Report Share Posted July 17, 2010 A mi mówili co innego i nadal używam i ja już też nic nie rozumiem. Rób jak chcesz. Mam nadzieje tylko, że po tej informacji moja prowadnica trochę jeszcze posłuży, bo na razie była na 2-óch wypadach. Quote Link to post Share on other sites
FRAGER Posted July 17, 2010 Report Share Posted July 17, 2010 Oto odpowiedz na pytanie w sprawie ten prowadnicy które wysłałem do taiwangun. Witam niestety ta prowadnica nie będzie pasować. Pasuje tam nietypowa głowica specjalnie do tego typu gearbox'ów, której nie mamy w ofercie. Widać ją na jednym ze zdjęć przy opisie repliki http://www.taiwangun.com/karabiny_maszynow...ki_p_j-820.html To a już nic nie kumam. Skoro pasują części do GB V2, a prowadnica którą podałeś w linku jest wg opisu do GB V2 to nie ma bata, musi pasować. Jeśli nie pasuje to znaczyć może że w opisie sklepu jest błąd. Poza tym nie rozumiem co ma głowica (jaka nietypowa? głowica czego) do prowadnicy sprężyny? Jakaś ta odpowiedź jest dziwna jak dla mnie. Pomijam w ogóle fakt, że jeśli masz łożyskowaną głowicę tłoka, to nie ma sensu dawać jeszcze łożyskowanej prowadnicy sprężyny. Były przypadki że podwójne łożyskowanie powodowało problemy z niektórymi sprężynami. Witam założyłem silnik ITU Guardera, wszystko śmiga ale pojawił się następny problem, minimi pluję dwoma kulkami na raz? Wiecie co może być przyczyną? Sprawdzałem na boxie CA oraz na low-capach od emki i to samo. Pzdr i czekam pilnie na odp. Obstawiam że gumka HU jest zwalona. Zacznij od niej, w sumie to i tak najtańsze co mogło paść i można tanio problem wyeliminować lub ewentualnie wyeliminować gumkę jako problem:P Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.