Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Glowica tloka prosta do wyciszonej cylindra - to jest przepis na rozwalnie glowicy tloka.

Zreszta poczytaj - alu to nie jest dobry pomysl przy auto.

Chyba ze glowica tloka jest wyciszona (stozkowa).

 

m140 pociagnie stockowy silnik w swini - ale na lipo 11.1

Mi ciagnie m150 i to z ladnym rofem. Ale dlugich serii nie przewiduje.

 

Czy 9.6 da rade przy m140 - nic tylko sprawdzic.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mi stockowy silnik ciągnie M140 MadBulla na batce 10,8V (z rofem 16,5 rps), na 9,6V też daje radę. Sprawdzałem nawet na 8,4V ale świeżo po ładowaniu i też strzelał i to z normalnym rofem, nie stety szybko batka traciła wydajność, myślę, ze zbyt długo bym na niej nie postrzelał.

 

Aha, dodam jeszcze tylko, że mam kable niskooporowe, wtyki deans i zębatki torque up, to też ma wpływ na to jaką najsłabszą batkę mogę użyć.

Link to post
Share on other sites

Jeśli by kogoś interesowało to tak wygląda gerbox (szkielet) PJ ten wyżej w porównaniu to ca. (pj mi sie rozleciał)

https://docs.google.com/leaf?id=0BxlfjdbeBAWbM2Y1NjBmYjUtYjVjMy00ZDYxLTk4ZGUtYWQ2NGFlZTZiOTI1&sort=name&layout=list&num=50

Różnia sie. I mam kłopot ta zębatka od pj https://docs.google.com/leaf?id=0BxlfjdbeBAWbYzIwMDNhN2ItNDMzOC00ODM0LTkzZDYtNjllZDRkODA3OTJj&sort=name&layout=list&num=50

ma dość długi ten knypek który odciąga dysze. W pj jest wybrany ten kawałek prowadnicy w miejscu gdzie sie obraca, natomiast w CA brak tego wybrania i nie moze sie obracać. czy ktoś z was wymianiał juz szkielet i miał taki problem? Jakieś sugestie?

Link to post
Share on other sites

Ja ostatnio wstawiłem sobie GB CA. Przekładałem zębatki SHSa 18:1. Problemu nie było.

Albo się po siłuj z pilnikiem i skróć ten występ, albo zainwestuj w nowe zębatki. Np. w takie SHSy, 70 zł i masz problem załatwiony. Możesz też pokombinować z podkładkowaniem, ale ciężko powiedzieć jak duże masz pole do operowania podkładkami żeby obniżyć tą zębatkę.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Wstawiłem zembatke tłokową CA ma nieco krótszy ten knypek i pasuje dobrze.

Jadnak podczs końcowego montażu w gerboxsie CA trudniej niz w PJ wetknąć ten element który dociska sprężynę (gniazdo prowadnicy sprężyny). Przeszkadza prowadnica tłoka (jest minimalnie dłuższa w CA niż w PJ/AK), może 2-3mm aby zaskoczyła zapadka trzymająca na stałe prowadnice. Tu nie pasuje zarówno gniazdo CA jak i PJ/AK.Na szczęście obyło sie bez spiłowywania. W PJ to gniazdo wchodzi w każdej pozycji a w CA trzeba go dokładnie ustawić tak aby prowadnice po których porusza sie tłok wchodziły dokładnie w wgłębienia na czole gniazda prowadnicy sprężyny.

Generalnie bardziej podoba mi sie gerbox PJ :happy:

Link to post
Share on other sites

Jeśli dobrze rozumiem to masz problem z włożeniem sprężyny i jej prowadnicy i "zatrzaśnięciem" jej na zatrzasku. Jeśli masz dwa łożyskowania - na tłoku i na prowadnicy - to robi się za ciasno. Przy niektórych sprężynach podwójne łożyskowanie po prostu nie pasuje.

Link to post
Share on other sites

Nie, łożyskowanie mi nie przeszkadza, tylko gerboxowe prowadnice tłoka w CA są dłuższe od tycj w PJ i ciężko włada sie gniazdo prowadnicy sprężyny. To gniazdo trżeba ustawic dokładnie tymi wgłębieniami tak aby wchodziły w geroxsowe prowadnice. Generalnie wszystko pasuje, warto popróbować na różne sposoby zanim sie zacznie coś nieodwarcanie piłować.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Obcinając kołnierze gumek standardowych, na razie to pomaga. Nie wiem jak inni ale wydaje mi się, że do tej komory standardowe dystansery są za krótkie. Dzięki uprzejmości jednego kolegi co nie potrzebował dystansera do swojej snajperki dał mi go (firma PDI). Musiałem mimo wszystko skrócić bo był za długi ale teraz widzę, że podkręca. Jakby co, jadę na stockowej gumce z TM.

 

Niech ktoś przy okazji napisze jakich gumek używa w stockowych komorach, bo będzie to ważne info.

 

Jakby co kiedyś miałem twardą (się okazało później, że za twardą) gumkę Ultimate. Na początku było bardzo fajnie bo nie trzeba było obcinać kołnierza i normalnie podawało i strzelało. Potem pojawił się jakiś problem i nie podawało ale podejrzewam, że mag chyba coraz słabiej podaje (jakby co poprawić mnie w tej kwestii) lub baterie miałem za słabe (były w pełni naładowane tylko chyba parametry niewystarczające).

Link to post
Share on other sites

Zakładanie gumek w standardzie TM ( czyli z kołnierzem) do stokowych komór P&J/A&K (m16, m4, m249 itd...) to tak jak wbijanie w okrągły otwór, kwadratowego kołka. Komor CA posiada wewnątrz odpowiednie fazowanie, takie że w momencie gdy dysza wchodzi w gumkę, kołnierz ma miejsce żeby się rozciągnąć. W innym przypadku kołnierz się podwija (kołnierz jest podwijany przez kulkę) i w najlepszym przypadku mamy dublety a w najgorszym kulka się blokuje i mamy zerwane zęby tłoka albo zębatek.

 

Rozwiązanie. Razem ze znajomym wykonaliśmy specjalne narzędzie do wykonania takiej fazy wewnątrz komory. Efekt uzależniony jest od wyczucia przy rozwiercaniu komory. Na 70 % przypadków operacja się udaje i mamy zaoszczędzone 100 parę złotych. Jest jeszcze jedno ale. Należy dopasować odpowiednia dyszę bo te od P&J nie zawsze współpracują ( nie mają odpowiedniej fazy na końcu i mogą sie nie uszczelniać na styku komora-gumka-dysza).

 

Jeżeli dana operacja sie powiodła możemy używać praktycznie wszystkich gumek w standardzie TM. Ja używam systemy, guarder przeźroczysty, KA niebieska.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

ostatnio kupowalem komore hu 249 ca, zaplacilem za nowke 34 euro z kosztem przesylki, fpsy skoczyly z 450 do 530 . jak ktos poluje na te komory to są dostepne w jednym sklepiku w kanadzie, jednym w italy i jednym w grecji.

 

ja kupilem na vasilikos.com.gr i szybko dosc poszlo

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Witam

 

Pilnie potrzebuje wiedzieć czy firma A&K nadal stosuje w swoich replikach plastikowe łożyska i prowadnice tzn gorsze wnętrze GB ? Czy nadal jest taki kicz i daleko mu do PJ?

 

Chodzi mi o różnice dawniej i dziś. Co było dawniej wyczytałem z tego:

 

http://www.asg.krakow.pl/viewtopic.php?t=413

 

Pozdrawiam i proszę o szubką odpowiedz

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
Guest gecko123

Chciałbym zakupić M249 para PJ i przerobić je na Mk 46. Co jest do zmienienia? Na pewno trzeba dołożyć RIS, Mk 46 ma żłobioną lufę, inny blok gazowy (podstawa muszki), brak dwójnogu (tu nie jestem pewny, bo widziałem Mk46 zarówno z jak i bez), rączki transportowej. Ostre Mk 46 nie ma także gniazda na magi M'kowe, jednak z tym jest za dużo zachodu. Coś jeszcze? Niestety nie znalazłem nić o przerabianu wersji airsoftowej. Jak się do tego zabrać? Czy można dostać te części, czy trzeba robić je na własną ręke?

Edited by gecko123
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...