Kocur666 Posted May 30, 2011 Report Share Posted May 30, 2011 Glowica tloka prosta do wyciszonej cylindra - to jest przepis na rozwalnie glowicy tloka. Zreszta poczytaj - alu to nie jest dobry pomysl przy auto. Chyba ze glowica tloka jest wyciszona (stozkowa). m140 pociagnie stockowy silnik w swini - ale na lipo 11.1 Mi ciagnie m150 i to z ladnym rofem. Ale dlugich serii nie przewiduje. Czy 9.6 da rade przy m140 - nic tylko sprawdzic. Quote Link to post Share on other sites
you-dash Posted May 30, 2011 Report Share Posted May 30, 2011 Mi stockowy silnik ciągnie M140 MadBulla na batce 10,8V (z rofem 16,5 rps), na 9,6V też daje radę. Sprawdzałem nawet na 8,4V ale świeżo po ładowaniu i też strzelał i to z normalnym rofem, nie stety szybko batka traciła wydajność, myślę, ze zbyt długo bym na niej nie postrzelał. Aha, dodam jeszcze tylko, że mam kable niskooporowe, wtyki deans i zębatki torque up, to też ma wpływ na to jaką najsłabszą batkę mogę użyć. Quote Link to post Share on other sites
r2d2 Posted June 1, 2011 Report Share Posted June 1, 2011 Jeśli by kogoś interesowało to tak wygląda gerbox (szkielet) PJ ten wyżej w porównaniu to ca. (pj mi sie rozleciał) https://docs.google.com/leaf?id=0BxlfjdbeBAWbM2Y1NjBmYjUtYjVjMy00ZDYxLTk4ZGUtYWQ2NGFlZTZiOTI1&sort=name&layout=list&num=50 Różnia sie. I mam kłopot ta zębatka od pj https://docs.google.com/leaf?id=0BxlfjdbeBAWbYzIwMDNhN2ItNDMzOC00ODM0LTkzZDYtNjllZDRkODA3OTJj&sort=name&layout=list&num=50 ma dość długi ten knypek który odciąga dysze. W pj jest wybrany ten kawałek prowadnicy w miejscu gdzie sie obraca, natomiast w CA brak tego wybrania i nie moze sie obracać. czy ktoś z was wymianiał juz szkielet i miał taki problem? Jakieś sugestie? Quote Link to post Share on other sites
FRAGER Posted June 1, 2011 Report Share Posted June 1, 2011 Ja ostatnio wstawiłem sobie GB CA. Przekładałem zębatki SHSa 18:1. Problemu nie było. Albo się po siłuj z pilnikiem i skróć ten występ, albo zainwestuj w nowe zębatki. Np. w takie SHSy, 70 zł i masz problem załatwiony. Możesz też pokombinować z podkładkowaniem, ale ciężko powiedzieć jak duże masz pole do operowania podkładkami żeby obniżyć tą zębatkę. Quote Link to post Share on other sites
r2d2 Posted June 1, 2011 Report Share Posted June 1, 2011 Tez myśłałem o wypodkładowaniu ale za bardzo wystaje.Bede piłował, raczej tego knypka bo szkoda nowego gerboxa Quote Link to post Share on other sites
FRAGER Posted June 1, 2011 Report Share Posted June 1, 2011 Spiłuj z dobrym zapasem, w końcu zębatki jakiś tam luz powinny mieć i nie ma sensu frezować ściany GB zębatką. Quote Link to post Share on other sites
r2d2 Posted June 10, 2011 Report Share Posted June 10, 2011 Wstawiłem zembatke tłokową CA ma nieco krótszy ten knypek i pasuje dobrze. Jadnak podczs końcowego montażu w gerboxsie CA trudniej niz w PJ wetknąć ten element który dociska sprężynę (gniazdo prowadnicy sprężyny). Przeszkadza prowadnica tłoka (jest minimalnie dłuższa w CA niż w PJ/AK), może 2-3mm aby zaskoczyła zapadka trzymająca na stałe prowadnice. Tu nie pasuje zarówno gniazdo CA jak i PJ/AK.Na szczęście obyło sie bez spiłowywania. W PJ to gniazdo wchodzi w każdej pozycji a w CA trzeba go dokładnie ustawić tak aby prowadnice po których porusza sie tłok wchodziły dokładnie w wgłębienia na czole gniazda prowadnicy sprężyny. Generalnie bardziej podoba mi sie gerbox PJ :happy: Quote Link to post Share on other sites
FRAGER Posted June 11, 2011 Report Share Posted June 11, 2011 Jeśli dobrze rozumiem to masz problem z włożeniem sprężyny i jej prowadnicy i "zatrzaśnięciem" jej na zatrzasku. Jeśli masz dwa łożyskowania - na tłoku i na prowadnicy - to robi się za ciasno. Przy niektórych sprężynach podwójne łożyskowanie po prostu nie pasuje. Quote Link to post Share on other sites
r2d2 Posted June 11, 2011 Report Share Posted June 11, 2011 Nie, łożyskowanie mi nie przeszkadza, tylko gerboxowe prowadnice tłoka w CA są dłuższe od tycj w PJ i ciężko włada sie gniazdo prowadnicy sprężyny. To gniazdo trżeba ustawic dokładnie tymi wgłębieniami tak aby wchodziły w geroxsowe prowadnice. Generalnie wszystko pasuje, warto popróbować na różne sposoby zanim sie zacznie coś nieodwarcanie piłować. Quote Link to post Share on other sites
andronikus Posted July 17, 2011 Report Share Posted July 17, 2011 Witam kolegów jak wiecie od jakiegoś czasu nie są dostępne komory CA, a w standardowych zwykłe gumki HU powodują spadek mocy .Dlatego jestem ciekaw czy ktoś próbował rozwiązać ten problem . Quote Link to post Share on other sites
Troglo Posted July 18, 2011 Report Share Posted July 18, 2011 Obcinając kołnierze gumek standardowych, na razie to pomaga. Nie wiem jak inni ale wydaje mi się, że do tej komory standardowe dystansery są za krótkie. Dzięki uprzejmości jednego kolegi co nie potrzebował dystansera do swojej snajperki dał mi go (firma PDI). Musiałem mimo wszystko skrócić bo był za długi ale teraz widzę, że podkręca. Jakby co, jadę na stockowej gumce z TM. Niech ktoś przy okazji napisze jakich gumek używa w stockowych komorach, bo będzie to ważne info. Jakby co kiedyś miałem twardą (się okazało później, że za twardą) gumkę Ultimate. Na początku było bardzo fajnie bo nie trzeba było obcinać kołnierza i normalnie podawało i strzelało. Potem pojawił się jakiś problem i nie podawało ale podejrzewam, że mag chyba coraz słabiej podaje (jakby co poprawić mnie w tej kwestii) lub baterie miałem za słabe (były w pełni naładowane tylko chyba parametry niewystarczające). Quote Link to post Share on other sites
tred211 Posted July 18, 2011 Report Share Posted July 18, 2011 Zakładanie gumek w standardzie TM ( czyli z kołnierzem) do stokowych komór P&J/A&K (m16, m4, m249 itd...) to tak jak wbijanie w okrągły otwór, kwadratowego kołka. Komor CA posiada wewnątrz odpowiednie fazowanie, takie że w momencie gdy dysza wchodzi w gumkę, kołnierz ma miejsce żeby się rozciągnąć. W innym przypadku kołnierz się podwija (kołnierz jest podwijany przez kulkę) i w najlepszym przypadku mamy dublety a w najgorszym kulka się blokuje i mamy zerwane zęby tłoka albo zębatek. Rozwiązanie. Razem ze znajomym wykonaliśmy specjalne narzędzie do wykonania takiej fazy wewnątrz komory. Efekt uzależniony jest od wyczucia przy rozwiercaniu komory. Na 70 % przypadków operacja się udaje i mamy zaoszczędzone 100 parę złotych. Jest jeszcze jedno ale. Należy dopasować odpowiednia dyszę bo te od P&J nie zawsze współpracują ( nie mają odpowiedniej fazy na końcu i mogą sie nie uszczelniać na styku komora-gumka-dysza). Jeżeli dana operacja sie powiodła możemy używać praktycznie wszystkich gumek w standardzie TM. Ja używam systemy, guarder przeźroczysty, KA niebieska. Quote Link to post Share on other sites
Axel Posted August 6, 2011 Report Share Posted August 6, 2011 ostatnio kupowalem komore hu 249 ca, zaplacilem za nowke 34 euro z kosztem przesylki, fpsy skoczyly z 450 do 530 . jak ktos poluje na te komory to są dostepne w jednym sklepiku w kanadzie, jednym w italy i jednym w grecji. ja kupilem na vasilikos.com.gr i szybko dosc poszlo Quote Link to post Share on other sites
Terkov Posted August 6, 2011 Report Share Posted August 6, 2011 Ja z tydzień temu kupiłem na asgshopie i ciągle są tam dostępne :icon_razz2: Quote Link to post Share on other sites
Axel Posted September 3, 2011 Report Share Posted September 3, 2011 to fart miałeś bo to cały czas towar deficytowy. Quote Link to post Share on other sites
Atom95 Posted September 12, 2011 Report Share Posted September 12, 2011 Niestety posypał mi się szkielet gb. Ktoś wie gdzie można w Polsce lub zagranicą kupić sam szkielet, bądź cały gearbox? Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted September 12, 2011 Report Share Posted September 12, 2011 Posypał się szkielet ???? Więcej szczegółów proszę,bo chyba sprężynę od stara do niego zapodałeś. Nowy szkielet A&K/PJ jest nie dostępny w PL,wiem że kiedyś na ASGshop by dostępny CA. Quote Link to post Share on other sites
Atom95 Posted September 12, 2011 Report Share Posted September 12, 2011 Od Żuka. Quote Link to post Share on other sites
Axel Posted September 13, 2011 Report Share Posted September 13, 2011 Przykro mi ale o ile nie masz jakiegoś cudownego źródła to gearbox do m249 znajdziesz tylko w replikach. Quote Link to post Share on other sites
Magnus14 Posted September 13, 2011 Report Share Posted September 13, 2011 Witam Pilnie potrzebuje wiedzieć czy firma A&K nadal stosuje w swoich replikach plastikowe łożyska i prowadnice tzn gorsze wnętrze GB ? Czy nadal jest taki kicz i daleko mu do PJ? Chodzi mi o różnice dawniej i dziś. Co było dawniej wyczytałem z tego: http://www.asg.krakow.pl/viewtopic.php?t=413 Pozdrawiam i proszę o szubką odpowiedz Quote Link to post Share on other sites
Ryba1993 Posted September 13, 2011 Report Share Posted September 13, 2011 A&K stosują już tylko metalowe łożyska 8mm,PJ różnie się tylko silnikiem (by cyma) i pseudo bore-upem oraz baterią FireFox 9,6 . Quote Link to post Share on other sites
Magnus14 Posted September 13, 2011 Report Share Posted September 13, 2011 A jak wygląda sprawa z prowadnicą? Też metal? Czy warto kupić trochę taniej A&K czy dołożyć i wziąć PJ ? Quote Link to post Share on other sites
DawidOsama Posted September 13, 2011 Report Share Posted September 13, 2011 (edited) wydaje mi sie ze metalowe Edited September 13, 2011 by DawidOsama Quote Link to post Share on other sites
Axel Posted September 14, 2011 Report Share Posted September 14, 2011 Jak replika idzie pod tuning to nie ma to znaczenia, jesli nie to kup PJ. Quote Link to post Share on other sites
Guest gecko123 Posted October 3, 2011 Report Share Posted October 3, 2011 (edited) Chciałbym zakupić M249 para PJ i przerobić je na Mk 46. Co jest do zmienienia? Na pewno trzeba dołożyć RIS, Mk 46 ma żłobioną lufę, inny blok gazowy (podstawa muszki), brak dwójnogu (tu nie jestem pewny, bo widziałem Mk46 zarówno z jak i bez), rączki transportowej. Ostre Mk 46 nie ma także gniazda na magi M'kowe, jednak z tym jest za dużo zachodu. Coś jeszcze? Niestety nie znalazłem nić o przerabianu wersji airsoftowej. Jak się do tego zabrać? Czy można dostać te części, czy trzeba robić je na własną ręke? Edited October 3, 2011 by gecko123 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.