F4RR3LL Posted October 16, 2008 Report Share Posted October 16, 2008 Na M110 albo M120. Tak GAURDER big shit. Quote Link to post Share on other sites
DPM Posted October 25, 2008 Report Share Posted October 25, 2008 (edited) Dużo poczytałem w tym temacie o wymianie body na metalowe...Szczerze mówiąc,nie interesują mnie oznaczenia,ani to,że ris będzie nierówny.W takim razie mogę(znaczy,czy w ogóle się da)zamontować to http://taiwangun.com/?str=product&prId=242 albo to http://taiwangun.com/?str=product&prId=158 ?Niestety,zależy mi przede wszystkim na niskiej cenie,bo moje body złamało się przy prowadnicy kolby,więc nie mam jak używać mojej broni...Proszę o radę i dzięki z góry ;-) Edited October 25, 2008 by DPM Quote Link to post Share on other sites
Flummox Posted October 25, 2008 Report Share Posted October 25, 2008 Witam. Czy ten magazynek będzie się nadawał do tej broni? http://zbrojownia.linuxpl.com/product_info...products_id=576 Będą jakieś luzy, czy będzie siedział idealnie? Quote Link to post Share on other sites
UFO[PL] Posted October 25, 2008 Report Share Posted October 25, 2008 Tak mam cztery szt. wszystkie podają dobrze,lekko latają w gnieździe.Ale zawsze można dać trochę izolki ;-) .Osobiście polecałbym Ci magi od P&J idealnie siedzą i są ciut lepiej wykonane. Quote Link to post Share on other sites
Flummox Posted October 25, 2008 Report Share Posted October 25, 2008 Czyli ten magazynek będzie idealnie pasował, zgadza się? http://www.taiwangun.com/?str=product&prId=580 Quote Link to post Share on other sites
UFO[PL] Posted October 25, 2008 Report Share Posted October 25, 2008 Zgadza się właśnie ten.U mnie chodzą w porządku,tylko nie zapomnij go przesmarować przed strzelaniem. Quote Link to post Share on other sites
QlimaX Posted October 25, 2008 Report Share Posted October 25, 2008 Hm. A ma ktoś low capy STARa ? Są na zbrojowni, http://zbrojownia.linuxpl.com/product_info...products_id=137 Tanie jak barszcz. Quote Link to post Share on other sites
Flummox Posted October 25, 2008 Report Share Posted October 25, 2008 (edited) plastik, mieści się mniej kul i tylko o 4 złote tańsze do P&J... Czy warto? A jak dokładnie mam go przesmarować (sroki za n00bowskie pytannie, ale nigdy wcześniej tego nie robiłem)...? Mam go rozebrać i "czymś" przesmarować wszystkie ruchome części, czy jak? THX QlimaX Edited October 25, 2008 by Flummox Quote Link to post Share on other sites
QlimaX Posted October 25, 2008 Report Share Posted October 25, 2008 Flummox . Zaczerpnięte ze sklepu asgshop. " Obsługa magazynków low-cap / mid-cap 1) Całkowicie nowych magazynków nigdy nie nabijaj do pełna. 2) Zanim zaczniesz używać magazynka to nasmaruj go minimalną ilością silikonu. 3) Następnie należy przeprowadzić następujące czynności. - Najpierw magazynek nabić 10 kulkami i zwolnić wszystkie. - Następnie załadować go 20 kulkami i znowu zwolnić wszystkie. Ładowanie i zwalnianie należy powtarzać aż dojdzie się do całkowitej pojemności magazynka. Tą czynność przeprowadź paręnaście razy... 4) Jeżeli nie używasz magazynków nigdy nie zostawiaj ich naładowanych!!! " I nie musisz maga rozkręcać, psikasz tam gdzie wsadzasz kulki. A i smarujesz olejem silikonowym. Co do tych magów STARa, czekam na odpowiedzi użytkowników ;) Quote Link to post Share on other sites
Cyr4x Posted October 26, 2008 Report Share Posted October 26, 2008 witam mam pytanie . Bo niewiem a niechce przegwałcić repliki . Jak wyciągnąć GearBox z dolniej części Body ? Posiadam replike z stałą kolbą . Wymontowałem wsystkie zbędne rzeczy wybiłem mały sforzeniek iiii... GearBox nieche wyjść . Co go trzymie ? i jak wymontować . pozdrawiam . Quote Link to post Share on other sites
Valek Posted October 26, 2008 Report Share Posted October 26, 2008 (edited) Zdejmij kolbę, rozłącz kable. Wybij oba piny i zdejmij upper recivier. Wybij pin spustowy, i odkręć troxem przycisku zrzutu magazynka, zdemontuj go i zwróć uwagę na kolejność montażu części. Odkręć dwie śrubki na spodzie chwytu silnikowego i zdemontuj dekielek. Rozłącz silnik zwracając uwagę na jego ustawienie i biegunowość. Dłuższym śrubokrętem odkręć dwie śrubki wewnątrz chwytu, uważając aby nie wpadły do geraboxa, zdemontuj chwyt. Jako, że hop jest dwudzielny odkręć dolną część z lower reciviera i zdemontuj ją (jeśli to konieczne użyj siły). Ustaw selektor na single i chwytając za tył gearboxa posłuż się delikatnym szarpnięciem. GB jest Twój. btw. Jeżeli zamierzasz dobierać się do mechaniki, to polecam TĘ stronkę. Masz duidy i manuale do wszystkich popularniejszych modeli. Co do HK patrz na M-ki, wszystko na tę samą modłę. Edited October 26, 2008 by agnastos Quote Link to post Share on other sites
F4RR3LL Posted October 27, 2008 Report Share Posted October 27, 2008 Witam. Jaki bore-up pasuje do HK416 versja z stąła kolbą? Fajna jest ta replika? Quote Link to post Share on other sites
F4RR3LL Posted October 27, 2008 Report Share Posted October 27, 2008 (edited) Można by prosić o jakąś opinie o tym produkcie? Czy replika jest lepsza od G3? Jaka precka najdłuższa tam wejdzie? 590mm? Edited October 27, 2008 by F4RR3LL Quote Link to post Share on other sites
Ari Posted October 27, 2008 Report Share Posted October 27, 2008 Wymień części i poczekaj na metal body. Ja w swoim wymieniłem sprężynę, łożyska, prowadnice i cylinder. Hula jak marzenie i przemielilo juz ponad 30k kulek Już nie hula jak marzenie :P giwera zdechła. Niedługo postaram się otworzyć GB i zobaczyć co się stało Quote Link to post Share on other sites
Valek Posted October 27, 2008 Report Share Posted October 27, 2008 (edited) Mnie też ostatnio ubywa funkcji, ale replika strzela dzielnie. Ostatnio ubyło mi single, tzn. strzela, ale spust się zapada, na auto już odbija. Po otworzeniu GB wyjąłem 1x zmielona podkładka spod zębatki silnikowej, 1x rzeczoną część z zespołu spustu, która okazała się małym pręcikiem i niefortunnie się ułamała:) Po przejechaniu 30k pestek w stocku strzela dalej, choć już trochę się posypało, jedyne co było wkładane, to gumka i precka :) F4RR3LL jeśli szukasz w HK materiału na parasnajpe, to lepiej celuj w SRa, bo takimi działaniami zbezcześcisz ten piękny model.. Pozdro. Edited October 27, 2008 by agnastos Quote Link to post Share on other sites
MaCiEjOoS Posted October 28, 2008 Report Share Posted October 28, 2008 Jak chcesz HK416 to kup ale od AGM'a bo ma metal body i moim zdaniem będzie dużej strzelało niż JG a lufę długa możesz wsadzić tylko musisz dokupić tłumik dźwięku w którym by sie chowała lufa ..... Ale jesli planujesz zrobić z tego snajperkę to zgodzę sie z przedmówcami kup Spr, sr-25 itp.... Quote Link to post Share on other sites
Ari Posted October 28, 2008 Report Share Posted October 28, 2008 Jak chcesz HK416 to kup ale od AGM'a bo ma metal body i moim zdaniem będzie dużej strzelało niż JG a lufę długa możesz wsadzić tylko musisz dokupić tłumik dźwięku w którym by sie chowała lufa ..... Ale jesli planujesz zrobić z tego snajperkę to zgodzę sie z przedmówcami kup Spr, sr-25 itp.... Masz? Porównywałeś? Jak nie to nie pi**** DOMYSŁÓW. Jakby niektórzy nie zauważyli, wiele osób skarży się na łatwo pękające body w AGM mimo ze jest metalowe oraz na bardzo często problemy z selektorem i bebechami Quote Link to post Share on other sites
MaCiEjOoS Posted October 28, 2008 Report Share Posted October 28, 2008 Kumpel ma HK416 od AGM'a i sprawuje sie naprawdę dobrze, zero problemów za to patrząc po eMkach JG to nie są jakieś super. To jest moja prywatna opinia. Quote Link to post Share on other sites
VonHusarz Posted October 28, 2008 Report Share Posted October 28, 2008 patrząc po eMkach JG to nie są jakieś super. Pierwsze primo to nie emka Drugie AGM nigdy super nie był a HK416 JG mam naprawde solidne bebechy Trzecie lepiej sobie poczekać na body boyia z oznaczeniami niż mieć tego comandosa Quote Link to post Share on other sites
Valek Posted October 28, 2008 Report Share Posted October 28, 2008 Trzecie lepiej sobie poczekać na body boyia z oznaczeniami niż mieć tego comandosa Słusznie bardzo prawisz kolego. AGM ma znalowe bardzo crappy body :lol: Może wygląda miło, ale nie jest zbyt wytrzymałe, na forum są tego liczne przykłady :) JG mimo ubogiego wykonania, ma potężną mechanikę i tego nie da rady podważyć, bo jak już wielokrotnie tutaj podkreślałem po 30k pestek widzę zużycie tylko na 2 elementach, tj. zębatka na motorku (która zużyła się na skutek mojego niedopatrzenia, bowiem nie dokręciłem docisku silnika) oraz tryby na tłoku, które zużyły się w niewielkim stopniu, przy normalnej eksploatacji. Zdecydowania JG powinno dostać po uszach za zespół spustu, który jest najgorszym, a jakby kluczowym elementem GB :) Wymaga wymiany w trybie NOW. Quote Link to post Share on other sites
Flummox Posted October 30, 2008 Report Share Posted October 30, 2008 Chłopaki, a podstawową baterie ile powinno sie trzymać w ładowaniu? Pisze na niej "1.2V SC size 1500 mAh" a ładowarka to "INPUT: AC 220V 50/60Hz OUTPUT: DC 8.4V 250mA" i czy przy pierwszym ładowaniu powinno się to robić dłużej, krócej? Czy tak jak zwykle? I jeszcze jedno pytanie... Czy jest możliwość używania baterii mini do modelu HK-416 z kolbą? Bo taką właśnie taką kupiłem, a tutaj się okazuje że podłączenia nie pasują ;|... Quote Link to post Share on other sites
Jangi Posted October 30, 2008 Report Share Posted October 30, 2008 Podejrzewam, że złączka w kolbie jest większa (w rozmiarze large), od złączki na baterii (rozmiar mini). Masz kilka możliwości - kupić w jakimś sklepie modelarskim/airsoftowym/elektrycznym np. męską mini i zastąpić nią tę w kolbie, albo żeńską large i zastąpić nią tę na baterii, albo dokupić odpowiednią przejsciówkę, która jest kawałkiem kabelka z dwoma rodzajami złączek na końcach i "pośredniczy" między baterią i kolbą. Quote Link to post Share on other sites
Cyr4x Posted October 31, 2008 Report Share Posted October 31, 2008 lamerskie pytanie . Co do za śruby są na Gearboxie ? Bo inbus to nie ejst :/ a chce dobrać siędo niego i chciałem kupić potrzebny zestaw kluczy . Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted October 31, 2008 Report Share Posted October 31, 2008 JG wstawia "gwiazdki". Bodajże T9 albo T10. Quote Link to post Share on other sites
Cyr4x Posted October 31, 2008 Report Share Posted October 31, 2008 Moja wypowiedz na temat HK 416 JG . Kupiłem prawie rok temu ( jak się pojawił w taiwangun ) Jako chyba jeden z pierwszych .. do teraz DZIAŁA ! moja dziewczyna z nim teraz śmiga ( chciałą coś podręczego ) Karabin ma przebieg około 25-30 k kulek . Ja sobie zakupiłem ostatnio nowy egzemplarz z stałą kolbą . I na strzelance miałem możliwosć skorzystania z Hrono . Na swoim uzyskałem 330, 345, 320 , 344, 350 na kulkach 0,25. A replika mojej dziewczyny miała 320,315,330,324. Też na 25. Wiec jak patrzeć po takim przebiegu :D Teraz w jej karabinku konczy się gwarancja . Ja w swoim nie mam pląb :P I szykuje sie Tuning tzn. chce wcisnąć do swojego 130 % Deapfire . Ale karabin nie do zajechania . Robiłem kobilitki wpadłem z nim do wody ( DO TERAZ SIĘDZIEWI ŻE SIE NIC NIE STAŁO ! ) leżałem w sniegu przy - 10 C ... biegałem , wydupoczyłemn sie3-4 razy na broń :P Zakurzona nie raz. A potem moja dziewczyna go dostała i dostał JESZCZE większą szkołe życia :P ( klasa wojskowa :D ) i co powiem że siew nim zepsuło ? to że przód sie chwieje :D i karabin po takim przebiegu nie ma zacinek NIC ! Niewiem jak flaki wyglądają ale za niedługo się dowiem :D Porównam z nowym HK który ma tylko przebieg 500 kulek . Jakieś rady jak rozbiore GerBoxa ? tzn. gdzie mam patrzeć gdzie smarować czy coś ? Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.