mati_nwp Posted January 4, 2008 Report Share Posted January 4, 2008 A znasz taką filozoficzną maksymę - "Studniówka nie ruchana matura nie zdana" ?? :twisted: spoko tylko ja już jestem po maturze....ide jako osoba towarzysząca także sie nie martw o mnie;) Link to post Share on other sites
Święty Mikołaj Posted January 4, 2008 Report Share Posted January 4, 2008 (edited) Ok, obiecywałem że konkretniej będzie koło piątego. To daję konkrety: 1.Mechanika scenariusza Wszyscy zgłoszeni zostaną podzieleni na dwie strony konfliktu i poinformowani o tym w przeciągu najbliższych czterech dni Staram się ułożyc podział tak, żeby symaptyzujące ze sobą zespoły mogły działac ramię w ramię, w obec czego oczekuję efektownej współpracy. Operowac będziecie przeważnie w kilku-kilkunastoosobowych (mniej więcej max 15 osób) zespołach, przy czym kooperacja kilku zespołów jest oczywiście dozwolona, ba nawet wskazana. Respawny - przyjąłem system, że respawn odbywa się kiedy 'zginie' więcej niż 75% zepołu, przy czym trupy (z tracji rozległości terenu), będą przemieszczały się ze swoim oddziałem - tak, żeby nie przeszkadzac w rozgrywce. KOMUNIKACJA MIĘDZY DOWÓDCTWEM GENERALNYM, A POSZCZEGÓLNYMI GRUPAMI ODBYWAC BĘDZIE SIĘ PRZY POMOCY RADYJEK PMR - wiem, nie jest to szczególnie fenomenalny typ falówek, ale stanowi on bezprzeczną większośc wśród uczestników zlotu. Dlatego wskazane jest żeby każda większa grupa, jezeli nie posiada radyjek PMR tudzież z nimi współpracujących, takowe sobie jakos sprawiła. Niestety nasz sponsor telefoniczny do tereaz milczy w sprawie starterów, więc na chwilę obecną sytem komunikacji opiercac będzie się na falówka. Staniemy na głowie, żeby funkcjonował skutecznie :) profilaktycznie na każdej mapie dostarczonej uczestnikom, będą numery telefonów do dowództwa - na wypadek sytuacji, nazwijmy jest kryzysowych. 2. Dojazd i rejestracja Dla zmechanizowanych dojazd został wielokrotnie załączany w temacie, więc odsyłam do pierwszej strony. Jeżeli chodzi o docierających przy pomocy PKP/PKS to w niedzilę dotrzec można autobusem lini 69 spod dworca PKP - niestety jedyny sensowny odjazd to godzina 7.09 - wysiada się na przystanku MŁYNEK, potem do strefy jest już blisko drugi autobus to linia 25 odjeżdża z Placu Biegańskiego (mapka, jak dotrzec z dworca będzie jutro, bo na tę chwilę internet odmawia mi posłuszenstwa) autobus odjeżdża w godzinach 6.29 i 7.19. Wysiada się z niego na przystanku Sobuczyna. Przy czym trzeba pokonac większy dystans per pedes Mapa docierania liniami 25 i 69: http://img508.imageshack.us/my.php?image=mapaha6.jpg Jeżeli chodzi o rejestrację - na terenie strefy, w oznaczonym miejscu zostanie przygotowany punkt rekrutacyjny, gdzie szybko (mam nadzieję) będzie można namacalnie potwierdzic swój przyjazd, jeżeli kotś nie dokona przelewu to wpłacic wpisowe i w wypadku nieletnich, podzielic się zgodą od rodziców 3.Magazynowanie rzeczy zbędnych na polu walki Samochody parkujecie na strzeżonym parkingu Wszystkie rzeczy których nie będziecie uzywac w trakcie walk, a nie mogą zostac zostawione w aucie (bo się np. nim nie przejechało, tudzież z innych powodów) oraz rzeczy natury cennej - będą magazynowane w przeznaczonym do tego budynku, tak żeby nikomu nic nie zaginęło, albo żeby przypadkiem sie nie pomieszało z szpejami innej osoby. 4. Inne uwagi Po pierwsze prognozy nie są przychylne dla airsoftowców - mają byc mrozy - dlatego profilaktycznie przypominam żeby a) zabrac dodatkowe baterie do aegów b) ubrac sie ciepło, zabrac ewentualnie dodatkowe skarpetki, sweterki itp, nadmiar zawsze można zmagazynowac, zas niedobór ciężko będzie uzupełnic c) byc rozważnym - teren gry będzie obejmował dwany wojskowy poligon czołgowy, w częstochowskim żargonie określany 'transzejami', teren mocno poorany pagórkami, gdzie lubi zbierac się woda, z racji bagiennego charakteru części terenu. Dlatego pod żadnym pozorem nie wolno łazic po lodzie (zwłaszcza obszernym, a takowy pojawia się na jednym fragmencie starorzecza) - mamy się dobrze bawic, wygyrwac, ale nie każdym kosztem - więc jeszcze raz podkreślam: nie robic sobie skrótów przez zamarzniętą wodę, zwłaszcza na transzejach Z innej beczki, na terenie strefy będzie agregat prądotwórczy - ale traktujcie go raczej jako ostatecznosc - z racji ilosci uczestników. Sklep 6mm będzie również prowadził małą sprzedaż detaliczną - przedewszystkim będzie można zaopatrzyc się w kulki. Planowany jest również prowizoryczny darmowy serwis, jakie lutowanie, tego tyou rzeczy, gearboxa raczej otwierac tam nie będą chłopaki :) Dla wszystkich przygotowane będzie miejsce siedzące, przy palących się ogniskach, żeby rozgrzac się przed/po scenariuszu. Nie zabraknie również obiecanego ciepłego posiłku. Przy czym nie będzie on dostępny w trakcie rozgrywki, więc warto zabrac ze sobą jakis termos i batonika. I ostatnia rzecz - numer konta, i system wpłacania wpisowego przez przelw Przelewając pieniądze, proszę napisac za jakiej jestescie ekipy, za ile osbób przelewacie i co ważne, mail z jakiego się ze mną kontaktowaliscie, znacznie ułatwi to ogarnięcie fiskalizacji przelwów. Na wszelki wypadek, warto zabrac ze sobą dowód /wpłaty na zlot :) P.W. TKJ TOMASZ BEKUS 42-200 Częstochowa ul. Jagienki 27 Konto Multiplus prowadzone przez Multibank Numer konta: 57114020170000490207135280 Edited January 4, 2008 by Święty Mikołaj Link to post Share on other sites
poldeck Posted January 4, 2008 Report Share Posted January 4, 2008 W razie czego mogę pomóc w tym "polowym serwisie". Ale raczej w sytuacji krytycznej. Link to post Share on other sites
0L0 Posted January 4, 2008 Report Share Posted January 4, 2008 W razie jakiejś strasznej katastrofy również służę pomocą ;) Link to post Share on other sites
mksroka Posted January 4, 2008 Report Share Posted January 4, 2008 Będziemy tam w sobotę popołudniu, także możemy się nudzić, stąd tez oferujemy pomoc przy organizacji... Link to post Share on other sites
Ketsok Posted January 5, 2008 Report Share Posted January 5, 2008 mam nadzieje ze bedzie duzo sniegu...inaczej sie podlamie...lubie zimowe strzelanki :P Link to post Share on other sites
mksroka Posted January 5, 2008 Report Share Posted January 5, 2008 (edited) Respawny - przyjąłem system, że respawn odbywa się kiedy 'zginie' więcej niż 75% zepołu, przy czym trupy (z tracji rozległości terenu), będą przemieszczały się ze swoim oddziałem - tak, żeby nie przeszkadzac w rozgrywce. A "trupy" nie będą właśnie przeszkadzały w razie zasadzki, ataku z ukrycia, itp.? Edited January 5, 2008 by mksroka Link to post Share on other sites
przemek10 Posted January 5, 2008 Report Share Posted January 5, 2008 (edited) A "trupy" nie będą właśnie przeszkadzały w razie zasadzki, ataku z ukrycia, itp.? Na ostatnim Modlinie była taka sama zasada i sprawdzało sie bardzo dobrze , ułatwiało to działanie w oddziałach i nie powodowało bałaganu Edited January 5, 2008 by przemek10 Link to post Share on other sites
Crazy Posted January 5, 2008 Report Share Posted January 5, 2008 W momencie zasadzki lub walki trupy wyciągają czerwone szmaty i stają z boku. Wcześniej poruszają się za oddziałem bez wyciągniętych szmat, gdyż czerwony kolor jest widoczny w lesie i może zdradzić położenie całego oddziału. System ten został przez nas podpatrzony na Srebrnej Tarczy 3 i tam sprawdzał się idealnie. Mam nadzieje że Organizatorzy tarczy nie mają nic przeciwko małemu zapożyczeniu z ich dzieła. Pozdrawiam Crazy Link to post Share on other sites
Crazy Posted January 5, 2008 Report Share Posted January 5, 2008 (edited) Ważna informacja odnośnie IDENTYFIKATORÓW MEDYCZNYCH Identyfikator może mieć dowolną oprawę graficzną, jednak wymagamy aby wśród informacji zawartych na nim znalazły się: - imię, nazwisko, xywa - grupa krwi - uczulenia na leki ( o ile takie są) - przebyte choroby - numer kontaktowy do osoby którą powiadomić w razie wypadku - oraz ewentualnie informacja iż dany osobnik choruję na: (np. astmę/cukrzycę) Przepraszam za zdublowanie posta, ale edytować już nie mogłem Pozdrawiam Crazy Edited January 5, 2008 by Crazy Link to post Share on other sites
1911 Posted January 5, 2008 Report Share Posted January 5, 2008 Ważna informacja odnośnie IDENTYFIKATORÓW MEDYCZNYCH Identyfikator może mieć dowolną oprawę graficzną, jednak wymagamy aby wśród informacji zawartych na nim znalazły się: - imię, nazwisko, xywa - grupa krwi - uczulenia na leki ( o ile takie są) - przebyte choroby - numer kontaktowy do osoby którą powiadomić w razie wypadku - oraz ewentualnie informacja iż dany osobnik choruję na: (np. astmę/cukrzycę) Przepraszam za zdublowanie posta, ale edytować już nie mogłem Pozdrawiam Crazy Przebyte choroby. Jakiego typu choroby bo raczej nie idzie tu o np grype xD Link to post Share on other sites
Crazy Posted January 6, 2008 Report Share Posted January 6, 2008 Trochę źle się wyraziłem, chodziło mi o te przewlekłe typu ospa,różyczka, świnka. Link to post Share on other sites
Draven Posted January 6, 2008 Report Share Posted January 6, 2008 Rozumiem, że zgłoszeń już nie przyjmujecie? :roll: Link to post Share on other sites
Crazy Posted January 6, 2008 Report Share Posted January 6, 2008 Nie przyjmujemy, lista jest zamknięta, dodatkowo jest też sporo osób czekających na wolne miejsca. Link to post Share on other sites
Smarozzo Posted January 6, 2008 Report Share Posted January 6, 2008 Zauważylem że ludzie orientują sie o imprezie dopiero w tydzien przed samym zlotem. U nas tak bylo...pisalismy na forum 6 tygodni przed impreza a jak juz wyslalismy pieniadze i zgloszenie to dopiero maruderzy sie obudzili...chore :wink: Link to post Share on other sites
Gr3jli Posted January 6, 2008 Report Share Posted January 6, 2008 Jeżeli chodzi o docierających przy pomocy PKP/PKS to w niedzilę dotrzec można autobusem lini 69 spod dworca PKP Spod którego dworca? Na stronce PKP jest kilka stacji :???: Link to post Share on other sites
sodi Posted January 6, 2008 Report Share Posted January 6, 2008 Spod którego dworca? Na stronce PKP jest kilka stacji :???: "Częstochowa osobowa" Link to post Share on other sites
Demo666 Posted January 6, 2008 Report Share Posted January 6, 2008 "W momencie zasadzki lub walki trupy wyciągają czerwone szmaty i stają z boku. Wcześniej poruszają się za oddziałem bez wyciągniętych szmat, gdyż czerwony kolor jest widoczny w lesie i może zdradzić położenie całego oddziału." Może jeszcze dodać taki drobny szczególik, że trup ma mieć broń zawieszoną na plecach? Inaczej co niektóre narowiste trupy mogą oddać pare serii i namieszać co nieco, a z pleców raczej nie strzelą :) Link to post Share on other sites
parowson Posted January 6, 2008 Report Share Posted January 6, 2008 Może jeszcze dodać taki drobny szczególik, że trup ma mieć broń zawieszoną na plecach? Inaczej co niektóre narowiste trupy mogą oddać pare serii i namieszać co nieco, a z pleców raczej nie strzelą :) O... To jest dobry motyw. Bo właśnie tak się zastanawiałem że nie chciałbym raczej dostać przy zasadzce bo przeciwnik nie wiedział że jestem trupem. Link to post Share on other sites
1911 Posted January 6, 2008 Report Share Posted January 6, 2008 Dobry pomysl nie jest zly;) Link to post Share on other sites
Crazy Posted January 6, 2008 Report Share Posted January 6, 2008 Wydaje mi sie że przy zasadzce to chcąc, niechcąc trupy dostaną parę razy, natomiast motyw z tym że trup strzela do przeciwnika jest łamaniem nie tylko zasad obowiązujących na zlocie ale także prawa softowego obowiązującego w całej Polsce i stanowi doskonały powód do wykluczenia delikwenta z rozgrywki. Pomysł z karabinem na plecach wydaje się jednak dość rozsądny i wyjątkowo prosty we wdrożeniu, ale sam nie mogę podjąć decyzji o jego przyjęciu, Obgadam to z Mikołajem i resztą. Pozdrawiam Crazy Link to post Share on other sites
Demo666 Posted January 6, 2008 Report Share Posted January 6, 2008 Wydaje mi sie że przy zasadzce to chcąc, niechcąc trupy dostaną parę razy, natomiast motyw z tym że trup strzela do przeciwnika jest łamaniem nie tylko zasad obowiązujących na zlocie ale także prawa softowego obowiązującego w całej Polsce i stanowi doskonały powód do wykluczenia delikwenta z rozgrywki. To, że się oberwie jako trup to oczywiste i trzeba być przygotowanym. Chodzi mi raczej o ograniczenie do minimum sytuacji sprzyjających zgryzom. A jak jakiś trup strzeli, to ktoś powie, że nie dostał, bo to od trupa, trup powie, że się "wymsknęło", żywy powie, że to jego kulka poleciała nie trupa, no i wiadomo co może być :) Link to post Share on other sites
Wukasz Posted January 7, 2008 Report Share Posted January 7, 2008 A to ASG to kiedyś taka prosta zabawa była ... Link to post Share on other sites
Krycha27 Posted January 7, 2008 Report Share Posted January 7, 2008 Mam nadzieje że takich sytuacji nie będzie o której mówicie ale i tak wszędzie gdzie sie bawiłem zawsze znajdzie sie kilku T1000 lub jak kto woli grubo skórnych jedno co mogę powiedzieć to to żeby nie zapomnieć o celu jaki przyświeca tej imprezie i po drugie pamiętajcie ze to jest 6 godz. zabawy podejrzewam że każdy z uczestników zginie tam po kilka razy więc poco oszukiwać!!! Do zobaczenia w niedziele!!! Link to post Share on other sites
Xie Posted January 7, 2008 Report Share Posted January 7, 2008 Hej Mam propozycję, aby wszystkie istotne informacje dodać do pierwszysch postów tego wątku - ciężko się kopie kilka stron tematu i łatwo coś przeoczyć. Poza tym: będę :D Mam tylko drobny problem z transportem. Jedziemy w 2 osoby z Warszawy, od warunków pogodowych zalezy czy będziemy mieli auto czy nie (200km z Wawki przy lodowej nawierzchni to jednak średni "fun", zwłaszcza jak się nie ma zmiennika). Czy ktoś ma może 2 miejsca? Interesuje mnie również samo podebranie z dworca. Zero Wings - wybieracie się w końcu? Jak transport? pozdrawiam XIE Link to post Share on other sites
Recommended Posts