Crusher Posted August 29, 2008 Report Share Posted August 29, 2008 Raczej wina baterii, ostatnio Intellecty padają jak muchy.. czy stockowy silnik CA jest mocniejszy od high speed'a systemy? Szczerze wątpie :-F Quote Link to post Share on other sites
KaczorLsm Posted August 29, 2008 Report Share Posted August 29, 2008 (edited) Batkę kupiłem rok temu więc z tym ostatnio to nie wiem :) Orientujecie się czy można zgrzać pakiet 8,4V z ogniw sanyo RC który będzie pasował do puszki w m4? Nie spotkałem się z takim akumulatorem w sklepach asg ale zastanawiam się czy sklep typu batimex nie podjął by się tego typu roboty. Zanim napiszę do sklepu chciałbym się dowiedzieć czy to w ogóle możliwe. Edited August 29, 2008 by KaczorLsm Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted August 29, 2008 Report Share Posted August 29, 2008 (edited) Nie. Ogniwa są za grube. Ogniwa Intellect IB1400 są nędzne od zawsze ;-) . Edited August 29, 2008 by poldeck Quote Link to post Share on other sites
KaczorLsm Posted August 29, 2008 Report Share Posted August 29, 2008 Więc najlepszą batką do tego springa która wejdzie do m4 będzie jak się domyślam sanyo candica 9,6V typu V przeznaczona właśnie do m4? Silnik zostawić systemowski czy wstawić CA a ten sprzedać? To już raczej ostatnie pytania więc dzięki za pomoc :) Quote Link to post Share on other sites
Ruryk Posted August 31, 2008 Report Share Posted August 31, 2008 (edited) @KaczorLsm - kiedy jeszcze miałem G36c miałem intellect'a też 1400 tylko 9,6 i kiedyś na strzelance bateria...po prostu zaczęła się palić sama z siebie :-F dobrze,że akurat miałem ją w kieszeni a nie w gunie :P - Polecam batki Sanyo i G&P - w obu przypadkach strzela aż miło ;) A i przy okazji takie małe info - jeżeli ktoś się kiedyś zastanawiał nad pojedynczą szyną RIS do eMki to ja polecam od siebie to http://www.allegro.pl/item425935588_szyna_ris.html - żadnych problemów z przykręceniem,śrubki i imbus jest w zestawie - wsio w porządku :) Edited August 31, 2008 by Ruryk Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted August 31, 2008 Report Share Posted August 31, 2008 Powtórzę co już kiedyś pisałem: batki sanyo KR1700AU to nędza jakich mało. Jak ktoś chce porządną batkę do przedniego chwytu to proszę patrzeć, bo nie będę powtarzać: http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=1295 Ściągamy plastik i mamy: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...9cf0bdef41.html A po zamknięciu dekla: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...d6b66d7b07.html I tak oto mamy batkę 10,8V 2200mAh w przednim chwycie. Jak za mocna to można kupić 9,6 lub 8,4 ;-) . Quote Link to post Share on other sites
tomekpl Posted August 31, 2008 Report Share Posted August 31, 2008 Szybka piłka, co myślicie o takim zestawieniu: - zebatki STU CA - dysza CA KLIK! - m130 systema KLIK - głowica cylindra stock G&P - głowica tłoka stock G&P - cylinder 0, stock G&P - łożyskowana prowadnica sprężyny stock G&P - czarna gumka Systema - Systema 509 + to wszystko zasilane 9.6V 1800mAh typ Large Sanyo KLIK! Moja replika to m15a4 carbine pełen stock ;-) Quote Link to post Share on other sites
Lodyga Posted September 1, 2008 Report Share Posted September 1, 2008 Ja także mam dylemat. Wysyłam replikę na serwis do krakmana i mam zamiar wstawić zestaw cylindra systemy i springa M120. http://taiwangun.com/?str=product&prId=76 Czy takie zestawienie ma rację bytu? Jak długo mi taka kombinacja pociągnie? Quote Link to post Share on other sites
Kalashnikov Posted September 3, 2008 Report Share Posted September 3, 2008 Powtórzę co już kiedyś pisałem: batki sanyo KR1700AU to nędza jakich mało. Jak ktoś chce porządną batkę do przedniego chwytu to proszę patrzeć, bo nie będę powtarzać: http://www.asgshop.pl/produkt.php?id=1295 Ściągamy plastik i mamy: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...9cf0bdef41.html A po zamknięciu dekla: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...d6b66d7b07.html I tak oto mamy batkę 10,8V 2200mAh w przednim chwycie. Jak za mocna to można kupić 9,6 lub 8,4 ;-) . Potwierdzam bardzo ładnie siedzi w chwycie. ;) Quote Link to post Share on other sites
blacksilver Posted November 1, 2008 Report Share Posted November 1, 2008 Posiadam M15a4 SPC z końca 2006 r. Słyszałem że CA dawniej robiło GB lepszej jakości. Czy to prawda? I jeśli ktoś ma doświadczenia z tym GB który posiadam to niech napisze np. przy jakieś konfiguracji mu pękł lub jaką sprężynę wytrzymał bez problemów. Dzięki z góry. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted November 1, 2008 Report Share Posted November 1, 2008 Wiesz blacksilver, po prostu kiedyś znacznie mniej i mniejszych się robiło tuningów ;-) . Miałem ten model GB w mojej pierwszej CA. Miał już xx tysięcy przebiegu na stocku. Po założeniu m120 pękł po 2 strzałach. Quote Link to post Share on other sites
blacksilver Posted November 1, 2008 Report Share Posted November 1, 2008 poldeck to też była wzmocniona wersja GB z 7mm łożyskami? Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted November 1, 2008 Report Share Posted November 1, 2008 A o jaki gb pytałeś? O stary z 2006 roku. Więc o takim Ci piszę. Nie wiem czy wiesz ale te "megahipersuper_i_tak_odlewy_z_megahipersuper_7_mm_łożyskami" są od niedawna. Quote Link to post Share on other sites
blacksilver Posted November 1, 2008 Report Share Posted November 1, 2008 Widocznie coś namieszałem. ;) Quote Link to post Share on other sites
loopack Posted November 7, 2008 Report Share Posted November 7, 2008 (edited) Ze swoją obecną wiedzą, tuning M4 CA, zacząłbym od: Etap pierwszy: Wymiana lufy na precyzyjną 509mm i 6,02mm średnicy. Po wymianie lufy na w/w DF, z 410 zrobiło się 440fpsów (sama wymiana lufy). Ciekawe ile fpsu wyszłoby z lufą 6,01mm, nie wiem i nie będę próbował, bo dla mnie 440fpsów to i tak więcej niż potrzebuję. Sama lufa podnosi fps, ale co najważniejsze, podnosi też celność. Zupełnie nic wam po wstawieniu mocniejszej sprężyny, bo celność /skupienie szlag trafia. Kulki lecą rojem, a nie po sznurku. Nie ma sensu mieć powyżej 400fpsów bez lufy precyzyjnej - tak właśnie miałem, czyli 410fpsów i stock lufa 6,08 - było źle. Gdy po wymianie lufy brakuje fpsów, wtedy pozostaje lepsza komora hopup (szczelniejsza). Gumka też ważna. Jeśli po tym wszystkim brakuje nadal fpsów, dopiero teraz warto zmieniać elementy w GB, bo jest to najdroższy etap. Etap drugi: Wstawiając mocniejszą sprężynę, trzeba wymieniać pozostałe elementy, bo jak nie, to coś padnie. Urwie się ząbek trybików, zetrze się tłok itd... Więc trzeba zmienić tłok, cylinder, zębatki, łożyska, na po prostu bardziej precyzyjne i wytrzymalsze. Do tego cacy smar. Może się okazać, że nasz stock silnik wcześniej przestaje naciągać sprężynę. Normalka. Trzeba wymienić baterię, na większą pojemność i wydajność. Nadal jakiś problem, replika strzela za wolno, trzeba wymienić silnik. Polecam to podejście, bo może się okazać, że bez grzebania w GB będzie już dobrze, albo bardzo dobrze. Więc najpierw dobry etap pierwszy, bo później to już większe wydatki... Edited November 7, 2008 by loopack Quote Link to post Share on other sites
Link9292 Posted December 27, 2008 Report Share Posted December 27, 2008 Witam! Odświeżę nieco temat. Mam M4 CA, dawno temu robiony tuning lvl1 w ASG Shopie. Posypały się zębatki. Używałem batki 9.6V, chcę się przerzucić na LiPo 11.1V (batka w prowadnicy kolby itp, wszystkie prace w tym kierunku przeprowadzone). Teraz pytanie - jakie zębatki zamontować, żeby nic się złego nie stało na tej właśnie LiPowej bateryjce? PS. Jak określić zużycie tłoka? Quote Link to post Share on other sites
METEOR Posted December 27, 2008 Report Share Posted December 27, 2008 Moja m15 -ka przeszła tuning do 380 fps : - bor up systema - m110 guarder - komora hu KA - gumka hu systema - lufa precyzyjna systema . Wszystko napędzane baterią firefox 9,6 v 4000 mAh . Przebieg troszkę ponad 50 k ( ful auto ) efekt : Pęknięty GB ( ca wzmocniony na 7mm łożyskach ) górna część na wysokości głowicy cylindra cała pęknięta , dolna część widoczne oznaki pękania . Quote Link to post Share on other sites
Ruryk Posted December 31, 2008 Report Share Posted December 31, 2008 (edited) Zdarza się...Moja M15'stka ma ok.5 lat. 3 tygodnie temu,postanowiłem zrobić mały przegląd u kumpla. Zębatki nie mają najmniejszego śladu zużycia ! GB w żadnym miejscu nie jest pęknięty itp. Jedynie co uległo zużyciu to tłok,3 ostatnie zęby są zjechane oraz kostka stykowa jest przepalona.Wyczyściłem wszystko,założyłem M110 G&P i śmiga bez stresów.Dałem gumkę HU Systemy i naprawdę na ostatniej strzelance byłem zdziwiony osiągami i torem lotu kulki ;) A baterie jakich wcześniej używałem (przed upg) to sanyo 8,4 v 1400 i G&P 9,6 3300.Teraz jako iż jest kolba SF to mam w prowadnicy poprowadzone kable i batke 8,4 1500 jakaś chińska ale ładnie strzela. Montował ktoś składaną muszkę Boyi ?? Pzdr Ruryk Edited December 31, 2008 by Ruryk Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted February 8, 2009 Report Share Posted February 8, 2009 dobra panowie, kolega chce wykonać tuning przeze mnie, ma m15a4 carabine CA, po wymianie lufy na precke i gumy. Chce mieć koło 470fps, pytanko, czy ten zestaw http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1545 + m130 guardera wystarczy, aby miał wymażoną moc, czy coś oprócz tych części trzeba jeszcze wymienić ? Może w ogóle jakiś inny zestaw będzie lepiej zamontować ? Proszę o szybką odpowiedź, dzięki. Quote Link to post Share on other sites
METEOR Posted February 8, 2009 Report Share Posted February 8, 2009 Warto jeszcze dokupić komorę hop up od KA Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted March 21, 2009 Report Share Posted March 21, 2009 Części doszły, podmieniłem wszystko, spiłowałem kawałek GB jak w instrukcji na asgshopie. Wszystko fanie, ale nie ma trybu auto. tryb safe - działa, tryb semi - działa, tryb auto - zamiast auto jest semi... o co chodzi tej m15 ? Wymienione części to FTK guardera m150, sprężyna m130 guardera i zostawiłem stockową prowadnicę mosiężną, gdyż nie mogła się ścisnąć sprężyna. na podwójnych łożyskach (prowadnica i głowica tłoka). Czym może być spowodowane nie działanie trybu auto ? Miał ktoś podobny problem, bądź słyszał o takowym ? Z góry dzięki za odpowiedź. Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted March 21, 2009 Report Share Posted March 21, 2009 Dźwignia przerywacza nie opiera się o płytkę selektora. Z dźwigni rozdzielacza wystaje elemencik na którym ma się oprzeć spręzynka. Ten elemencik wystaje przez ściankę gb i w momencie cofnięcia płytki w pozycję "auto"' ma przez jej "dziurkę" być pchnięty do tyłu tym samym odsuwając dźwignię od mimośrodu zębatki tłokowej. Sprawdź czy ten element jest prawidłowo cofany. Quote Link to post Share on other sites
Dezerter Posted March 24, 2009 Report Share Posted March 24, 2009 Siemka Mam swoją M15-tkę CA już koło roku i nigdy nie miałem żadnych luzów. Zawsze górne i dolne body pięknie trzymały się razem. Aż tu nagle, po ostatnim czyszczeniu doznałem szoku. Body lata... Rozłożyłem jeszcze raz, złożyłem, piny skręcone na maxa i nadal to samo. Body lata sobie o ułamki milimetra. Wiem, że to nie dużo, ale doprowadza mnie to do szału. Słyszałem również, że mogą iść za tym nieciekawe następstwa takie jak przesuwająca się komora hop-up etc. Miał ktoś już taki problem? Da się coś z tym zrobić? Replika to M15A4 [RIFLE] lvl1 asgshop, ale to nie ma w tym wypadku większego znaczenia. Pozdro, Dezerter. Quote Link to post Share on other sites
melon Posted April 5, 2009 Report Share Posted April 5, 2009 Z poprzednich wypowiedzi wnioskuję, że stockowy szkielet GB nie będzie miał problemów z M130? A zębatki dadzą radę? I czy szkielet i zęby wytrzymają M135? Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted April 5, 2009 Report Share Posted April 5, 2009 Szkielet nie powinien mieć problemów. Z opiń kolegów, którzy tuningują karabiny CA wynika, że zębatki lubią się posypać na m120. U kolegi wsadziłem m120 guardera na pełnego stocka m15a4 rifle i śmiga wszystko. M130 bałbym się wpychać dla tych zębatek. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.