F4RR3LL Posted October 15, 2008 Report Share Posted October 15, 2008 Czyli 650mm za długa a 590mm będzie ok? Bardziej się opłaca prockę kupić czy Bore-Up? Cylinder mam wymieniony na teflonowany Systemy 0. Quote Link to post Share on other sites
F4RR3LL Posted October 15, 2008 Report Share Posted October 15, 2008 Sorry za double post ale właśnie wertowałem po Spec shopie i... znalazłem magi Tokyo Marui Low Cap na 70 kulek za 80zł. http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=3729 Quote Link to post Share on other sites
krugerheini Posted October 15, 2008 Report Share Posted October 15, 2008 (edited) Moim zdaniem się totalnie nie płaca. CA można nabyć w jednym czy dwóch miejscach za 60 zł a wiem z doświadczenia że świetnie podają. Nie widzę więc sensu przeinwestowywać. Edited October 15, 2008 by krugerheini Quote Link to post Share on other sites
Kuki71 Posted October 15, 2008 Report Share Posted October 15, 2008 To jaką "Opytmalną" długość precki polecacie? Quote Link to post Share on other sites
F4RR3LL Posted October 15, 2008 Report Share Posted October 15, 2008 Optymalnie to 509mm do 0 to 590mm tak a 650mm to Bore-Up mi się wydaje i 380fps w górę. Quote Link to post Share on other sites
Kuki71 Posted October 15, 2008 Report Share Posted October 15, 2008 No nic Poczekam jeszcze na Opinie innych osób... Quote Link to post Share on other sites
Aranos Posted October 15, 2008 Report Share Posted October 15, 2008 Uważam że typ 0 i lufy 509 max 590. Quote Link to post Share on other sites
F4RR3LL Posted October 16, 2008 Report Share Posted October 16, 2008 Na 650 byś miał mniej fps na pewno. Chociaż bore-up to chyba nie warto montować w produkty JG. Precka i bore up to już 500zł do tego sprężyna M120 to 550. Za to mamy SAR od Classic Army. Quote Link to post Share on other sites
Kuki71 Posted October 19, 2008 Report Share Posted October 19, 2008 Gdzie można kupić Sarenke od CA za 550zł ? :lol: Quote Link to post Share on other sites
Darg Posted October 19, 2008 Report Share Posted October 19, 2008 550zł to koszt samego tuningu, dodaj do tego cenę karabinu i wtedy masz sarenkę od CA A tak odnośnie karabinu, niedawno byłem z nim w lesie, 3 miesiące od zakupu i śmiga ładnie i mocno. Kulki lecą prosto. Nie miałem żadnych problemów opisywanych w poprzednich postach ani z karabinem ani z magazynkiem Hi-cap Quote Link to post Share on other sites
krugerheini Posted October 20, 2008 Report Share Posted October 20, 2008 Tak F4RR3LL, za 1000 można mieć JG z tuningiem GB albo SARa... ale ze stockowym GB... Niełatwy wybór. Między fajnym body a wnętrzem. Żałuję czasem że firmom markowym (jak CA) nie chce się sprzedawać samej skorupy - tzn. giwery bez GB. Byłoby taniej a kto chce na wejściu tuningować miałby wybór. I nie zostawalby ze stockowymi częściami w kieszeni za które zapłacił, których nie używa i szans na sprzedanie zbyt wielkich nie ma (mam tak z moim SA58). Co do mojej gietki. Wczoraj mieliśmy Real-cap party a że do SA58 nie ma żadnych magów poza hi-capami, nabyłem 6 reali Stara i wziąłem Gietkę. Zostałem w GF ostrzezony że magi do gniazda wchodzą ale z podawaniem kulek było różnie. W ogniu walki nie dało się tego stwierdzić precyzyjnie, ale mam wrażenie że z tych 6 reali jeden ub dwa faktycznie mają problemy z podawaniem. Najbardzie dla mnie bolesna kwestia związana z tą strzelanką - poszła mi kolba. Jeden gwin się ułamał na śrubie, drugi najwidocznie wyrobił się na tyle że śruba się z niego wysunęła. I mam gietkę bez kolby. Trzeba się teraz zastanwowić co zakładać (kolba CA za droga) czy drewna czy kompozyt od ostrego. Quote Link to post Share on other sites
Cyku Posted October 20, 2008 Report Share Posted October 20, 2008 Masz idealną motywację by założyć drewno od oryginału :) Quote Link to post Share on other sites
krugerheini Posted October 20, 2008 Report Share Posted October 20, 2008 Zgadza się. Tyle że aktualnie na specshopie niedostepne, można to jeszcze gdzies kupić? Quote Link to post Share on other sites
Cyku Posted October 20, 2008 Report Share Posted October 20, 2008 Obawiam się, że będzie ciężko. Sprawdź może na rangershopie, tak mi się kołacze, że tam byly Quote Link to post Share on other sites
Kuki71 Posted October 21, 2008 Report Share Posted October 21, 2008 Właśnie jak to jest. Któryś kolega wyżej odradzał montowanie zestawu Drewien/Kompozytu do ABS'owego Body. Dlaczego ? Quote Link to post Share on other sites
krugerheini Posted October 22, 2008 Report Share Posted October 22, 2008 W rangershopie mają w ofercie kolby i chwyty pistletowe - ale osobno, nie jako zestaw. Nie ma za to foregripów, mnie by akurat zalezało na foregripie i kolbie. Nie pamiętam czy i kto odradzał. Sam się nad tym zastanawiałem - żeby nie było tak że kolba która trzeba dopasować, zostanie dopasowana do body ABS a potem kupię metal body i będzie do wyrzucenia kolba bo się nic nie da zrobić. Ale tak nie jest, kolbę mocuje się do łącznika metalowego a dopiero ten do body. Jak kupię metal body, łacznik będzie ten sam. Foregrip z tego co pamiętam ze Cyku pisał - wchodzi bez przeróbek. Quote Link to post Share on other sites
Darg Posted October 22, 2008 Report Share Posted October 22, 2008 kompozytowy foregrip trzeba przerabiać, jest za długi i jakieś pół centymetra Quote Link to post Share on other sites
Cyku Posted October 22, 2008 Report Share Posted October 22, 2008 Nie nie, nie pisałem że nie trzeba przerabiać- napisałem, że trzeba, ale tylko troszkę ;). No i oryginalny foregrip nie jest za długi, jedynie trzeba go troszkę poszerzyć. Wiem bo miałem ;) Quote Link to post Share on other sites
Rutinoscorbin Posted October 22, 2008 Report Share Posted October 22, 2008 Opiszę w paru zdaniach jak wyglądał u mnie proces instalacji kompozytowej kolby i chwytu przedniego. Elementy z ostrej Gietki zostało założone do repliki, która powstała z połączenia dwóch innych: SAR Offizier M41 CA (wykorzystane: ZnAl body, gearbox na I levelu, komora hop-up, zespół muszki, tłumik płomienia) oraz JG T3 RAS (wykorzystane: okucie kolby, zespół lufy zewnętrznej - osłona rączki przeładowania, rączka przeładowania, przedłużka lufy, stockowa lufa wewnętrzna). W pierwszej kolejności z Ravalem zajęliśmy się chwytem przednim (zdjęcie nr I). Poszło stosunkowo łatwo - trzeba było obciąć kołnierz (1 na zdjęciu), wyżłobić rowki pod skrzydełka, na których chwyt się trzyma (2) oraz przeszlifować krawędzie (3), aby gładko wskoczył na zespół lufy. Bułka z masłem, Zaznaczam - zapomnijcie o oryginalnym okuciu kolby (4). Jest za wąskie, piłowanie/szlifowanie ZnAl-owego body nie jest wskazane, tak więc o podobnych czynnościach na organizmie ABS-owym też trzeba zapomnieć. Należy dostosować okucie z repliki. Z kolbą jest już trochę więcej zabawy (zdjęcie nr 2). Najpierw Raval przyciął szlifierką element z dwoma gwintami (1 na zdjęciu), który wchodzi w okucie kolby. Dodatkowo trzeba go jeszcze przeszlifować po bokach, żeby gładko wszedł w okucie z repliki. Dostosowanie tego miejsca do okucia z JG wymagało jeszcze zabawy z lutownicą, ponieważ metalowy element z chińczyka posiada "wypustki", które skutecznie utrudniają dopasowanie. Oryginalna stopka kolby posiada dwa zatrzaski ze stali sprężynującej (2). W moim przypadku zostały obcięte gumówką, bo chodziły ciężko, a rozginanie doprowadziłoby niechybnie do pęknięcia. Ważne (powinienem o tym wspomnieć na samym początku) - rozkręcenie oryginalnej kolby wymaga długiego śrubokręta z płaską końcówką. Odkręcenie śruby mocującej kotwę wewnętrzną (3 i 4) może nastręczać trochę problemów, ale jakoś trzeba się przemęczyć. I jeszcze ważniejsze - skrócenie elementu oznaczonego na zdjęciu jako 1 będzie wymagało dopasowania rurki kompozytowej, która jest wewnątrz kolby. W moim przypadku konieczne było wykorzystanie nowej, dłuższej śruby wewnętrznej. Przypominam zarazem - oryginalne okucie (5) OUT, chyba że lubicie ryzyko i szlifowanie korpusu repliki. Z ciekawostek mogę jeszcze dodać, że okucie kolby z JG nie wchodziło do końca na ZnAl body z CA i otwory pod piny wymagały ingerencji wiertarki. W przypadku body ABS-owego z JG chyba nie będzie takiego problemu. Aha, o baterii w kolbie raczej zapomnijcie. Może jakieś LiPo? U mnie Raval wyprowadził kable na zewnątrz i Large będzie umieszczony w torebce na kolbie. Po tych wszystkich zabiegach stałem się posiadaczem CA/JG G3A3 (RAS) i JG/CA SAR Offizier M41. I jestem bardzo zadowolony. Jeszcze raz wielkie dzięki dla Ravala za przeróbkę. Quote Link to post Share on other sites
Darg Posted October 22, 2008 Report Share Posted October 22, 2008 U mnie w kolbie kompozytowej idealnie .mieści się w jednym kawałku Stick 8,4v Firefoxa na ogniwach small. Jeżeli chciało by się zamontować 9,6v to także wejdzie ale trzeba rozdzielać ogniwa i dopasować je do kolby. Quote Link to post Share on other sites
Rutinoscorbin Posted October 22, 2008 Report Share Posted October 22, 2008 Pisząc, że o baterii w kolbie można zapomnieć, miałem na myśli 9,6 V Large. Wetknięcie takiej batki to byłby nie lada wyczyn. Sticki i inne mini na Small da się owszem wetknąć, jak najbardziej. Quote Link to post Share on other sites
Darg Posted October 22, 2008 Report Share Posted October 22, 2008 a no tak, large próbowałem usilnie wcisnąć ale mieściło się tylko 6 ogniw Quote Link to post Share on other sites
F4RR3LL Posted October 25, 2008 Report Share Posted October 25, 2008 Witam. Mam ciągle dylemat. Czy ten Bore-Up opłaca się kupować? I tak M130 nie da się włożyć a wtedy dopiero przyrost mocy jest. Aha i czy bez Bore-Up możliwe jest włożenie lufy 590/6.03mm? Quote Link to post Share on other sites
histrej Posted October 25, 2008 Report Share Posted October 25, 2008 Czy gearbox wytrzyma jak jak wsadze do niego spreżyne M130? Quote Link to post Share on other sites
Kuki71 Posted October 26, 2008 Report Share Posted October 26, 2008 (edited) Jeśli wiecie co może być nie tak to napiszcie: http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=55239 Edited October 26, 2008 by Kuki71 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.