dr_wisla Posted February 7, 2008 Report Share Posted February 7, 2008 Kultura pracy na lini JG - CA... Jak to porównywałem to aż się wstydziłem za moją eMkę :lol:. Quote Link to post Share on other sites
Wombat Posted February 7, 2008 Report Share Posted February 7, 2008 (edited) 500zł w upa? Nie ma sensu. Przy m110 wkładasz tylko nową głowice tłoka, łożyska i prowadnice sprężyny. Taki tuning kosztuje nie więcej niż 180zł, wraz z robocizną. Przy m120 wkładasz alumiową głowice tłoka, więc wyjdzie niewiele drożej. Zębatki mogą być stockowe, bo wytrzymają dokładnie tyle co classicowskie. Koniec OT. Edited February 7, 2008 by HubertNapierala Quote Link to post Share on other sites
Kantek Posted February 7, 2008 Report Share Posted February 7, 2008 No i tym samym jesteśmy bardzo blisko dowodu, że CA jest dla snobów. ;) Quote Link to post Share on other sites
jakubskate Posted February 7, 2008 Report Share Posted February 7, 2008 Niekoniecznie dla snobów... Ca jest dla ludzi którzy cenią sobie niezawodność i nie chcą grzebać i naprawiać swojej repliki albo którzy najzwyczajniej w świecie nie mają kaski na CA. dr_wisla, dlaczego sie wstydziłeś i jakiej emki :P Quote Link to post Share on other sites
J.K. Posted February 7, 2008 Report Share Posted February 7, 2008 Ca jest dla ludzi którzy cenią sobie niezawodność i nie chcą grzebać i naprawiać swojej repliki albo którzy najzwyczajniej w świecie nie mają kaski na CA. Szacun za potopienie się we własnym słowotoku.;] Ostatnio miałem możliwość porównywania własnej, stockowej M15 od CA z nieco wzmocnionymi modelami JG i D-Boys. No i powiem tyle, że mój CA, który nawet bez upa był bez mała z 2x droższy wypada całkiem blado. A chodzi jak złoto. Quote Link to post Share on other sites
jakubskate Posted February 7, 2008 Report Share Posted February 7, 2008 No pogubiłem się :P Nie mam opcji edit więc to jest edit: Niekoniecznie dla snobów... Ca jest dla ludzi którzy cenią sobie niezawodność i nie chcą grzebać i naprawiać swojej repliki a JG dla ludzi którzy najzwyczajniej w świecie nie mają kaski na CA. dr_wisla, dlaczego sie wstydziłeś i jakiej emki icon_razz.gif Quote Link to post Share on other sites
dr_wisla Posted February 7, 2008 Report Share Posted February 7, 2008 (edited) Chodzi o kulturę pracy GB JG M16A3 II g. i M15A4 carbine CA. Oba stocki (Classic z precką, ale to nie ma znaczenia). Nie wiem czemu, ale tamtego dnia i momentu, przyszedł mi do głowy Grzesiek Rasiak :mrgreen:. Chyba dlatego że moja była replika przy CA to po prostu drewno, czyli w/w Grzesiu : ). Tak jakby ktoś uderzył pałką policyjną w coś metalowego. Dźwięk strasznie suchy, takie uderzenie, kopnięcie, no nie wiem jak to opisać, po prostu masakra :F. O ile dźwięk silnika da się znieść, to dźwięk uderzenia głowicy tłoka o głowicę cylindra już nie i brzmi to tak jak próbowałem wyżej opisać. Pozdro.. Edited February 7, 2008 by dr_wisla Quote Link to post Share on other sites
Guest Posted February 13, 2008 Report Share Posted February 13, 2008 dla tych co wychwalają CA pod niebiosa: porównanie G36C JG vs CA: cz1: cz2: cz3: Quote Link to post Share on other sites
choisen Posted February 14, 2008 Report Share Posted February 14, 2008 Genialne filmiki! Zapomnieli jeszcze dodać, że CA ma oryginalne oznaczenia. Chyba... jakoś specjalnie się nie wsłuchiwałem Quote Link to post Share on other sites
Kantek Posted February 14, 2008 Report Share Posted February 14, 2008 (edited) Ma prawie oryginalne. ;) Edited February 14, 2008 by Kantek Quote Link to post Share on other sites
rafalrafal Posted February 15, 2008 Report Share Posted February 15, 2008 Jeśli powymieniamy części w JG, czyli: silnik, gumkę, lufę, prowadnicę, łożyska, dokupimy szyny boczne to cena coraz bardziej zbliża się do CA, a jednak zostaje nam body! Nasuwa się więc pytanie „ Czy warto? ” Jeśli ktoś widział body w g36c CA i JG to wie co mam na myśli. A jeśli powie, że żadna różnica to gada BZDURY!!! I tak wychodzi dlaczego CA jest droższe. Podobnie jest z eMakami czy CA czy JG, niby metal tam plastik ale działają „tak samo” , nie wzrasta skuteczność, nie mamy więcej fps, no więc czy CA jest dla „snoba” ???????? Quote Link to post Share on other sites
choisen Posted February 15, 2008 Report Share Posted February 15, 2008 (edited) Było zaznaczone, że stockowe JG ma więcej FPS-ów. Tylko im jakoś nie wychodziły pomiary, ale o tym mówili... Poza tym nie porównujmy stockowych replik do tuningowanych. Oczywiście, że wyjdzie podobnie cenowo, ale wtedy CA nadal będzie miała to 312 FPS-ów, czy ile tam ma, a JG stosunkowo więcej... Edited February 15, 2008 by choisen Quote Link to post Share on other sites
qbas187 Posted March 16, 2008 Report Share Posted March 16, 2008 z tego co piszecie widze ze niektórzy wychwalają CA inni JG,ale ja chyba wezme JG i tak jest cieżki a liczy sie to co jest w środku,wisi mi to że JG jest z ABS ale chyba go wezme bo dużo tańsze,co o tym sądzicie? Quote Link to post Share on other sites
Manius Posted March 16, 2008 Report Share Posted March 16, 2008 twój wybór :) Miałem obie w łapie, jednak ostatecznie zdecydowałem się na MP5. CA ładniejsze. Nie warte jednak moim zdaniem 2 krotnego przepłacenia. W dodatku JG strzela tyci lepiej. O wytrzymałość bebechów się nie ma co martwić, bo po to masz gwarancje. Na dłuższą metę, jeśli to twoja jedyna replika, wyjdzie Ci, że i tak musisz tuningować CA, bo to 310fps to za mało. Wtedy się okaże, że dałeś 500zł wiecej by miec ładniejsze body. Quote Link to post Share on other sites
Adamdo Posted March 16, 2008 Report Share Posted March 16, 2008 Tylko że g36c jest do CQB - jeśli wstawiasz dłuższa lufę to musisz też kupić tłumik - razem ponad 200zł. Za te 700zł przy odrobinie szczęścia kupisz używane roczne, stockowe CA. Wtedy CA jest opłacalne. Ja tak zrobiłem :) Quote Link to post Share on other sites
madjong Posted March 16, 2008 Report Share Posted March 16, 2008 Patrz:aukcje. Nie musisz mieć odrobiny szczęścia, wystarczy konto na allegro. Quote Link to post Share on other sites
tafi Posted March 31, 2008 Report Share Posted March 31, 2008 Porównywanie G36C z CA i JG... temat tak długo jak rzeka Ren z dopływami. W moim doświadczeniu miałem (mam) kilka replik z CA jak i kilka replik z JG. Porównywanie bardzo plastikowych modeli G36...C. 1. Body - gładkie o miłej fakturze w CA i bardzo plastyczne, JG jest chropowate, podatne na otarcia i sztywne. 2. Mocowanie lufy na 3 śrubki o wątpliwej reputacji z tym że w JG to mocowanie ma lepiej wykonane połączenie z przedłużeniem lufy i mniej podatne na uszkodzenia, CA o ile pamiętam uszkodzenia mocowania lufy w dłuższych modelach puszczają dość szybko. 3. Kolba... remis. 4. Szyna i przyrządy celownicze ... wg mnie tez remis. 5. Gearbox, CA ma bardzo ładnie wykonane części dobrze spasowane a po roku używania i tak co nieco trzeba wymienić... nawet w stocku. JG z racji większej mocy (a wbrew pozorom jest to istotna różnica) części szybciej się zużyją ale tu wkracza gwarancja (12m), Przy zastosowaniu takich samych parametrów czyli sprężyny o jednakowej mocy żywotność będzie podobna jednak naprawa CA o wiele przyjemniejsza niż JG. Dla malkontentów sztockowe zębatki z JG raczej lepiej to zniosą większą moc niż te z CA, bardziej toporne są. Ciszej pracuje ten z CA ale wytrzymałość raczej podobna. 6. Różnice małe ale istotne. Malowanie... zdecydowanie CA, szczegóły oznaczeń i takie tam drobiazgi które podnoszą wygląd repliki tez zdecydowanie CA. 7. Podsumowanie... JG to replika dla osób które chcą mieć tanią dobra replikę, CA to replika dla estety który ceni jakość i szczegóły. Jak pisałem wcześniej z replikami CA mam przyjemność od dość dawna i trwałość ich jest stosowna do ceny, tuning znacznie zmienia te zasady... Porównywanie replik tuningowanych... każdy ma co włoży, wygląd pozostaje z tym że te różnice nie są aż tak poważne aby wydać na nie te 500zł. Quote Link to post Share on other sites
jakubskate Posted April 2, 2008 Report Share Posted April 2, 2008 Moje body od JG się powycierało i teraz wygląda jak pistolecik z odpustu :/ Quote Link to post Share on other sites
makkak Posted April 11, 2008 Report Share Posted April 11, 2008 Moje body od JG się powycierało i teraz wygląda jak pistolecik z odpustu Polecam malowanie. Więcej tutaj: KLIK Dodam tylko, że replika od malowania przeszła już bardzo wiele (otarcia o ściany, błoto, przedzieranie przez gałęzie, piach) a mimo to powłoka trzyma się całkiem nieźle. Quote Link to post Share on other sites
Wojtass_nt Posted April 16, 2008 Report Share Posted April 16, 2008 Polecam malowanie. Więcej tutaj: KLIK Dodam tylko, że replika od malowania przeszła już bardzo wiele (otarcia o ściany, błoto, przedzieranie przez gałęzie, piach) a mimo to powłoka trzyma się całkiem nieźle. A możesz dać fotki jak wygląda ta replika w chwili obecnej? Bo z doświadczenia wiem, że deco color- np nie trzyma się tworzywa z których robi się modele plastikowe do sklejania. Quote Link to post Share on other sites
makkak Posted April 16, 2008 Report Share Posted April 16, 2008 Niestety nie mam aktualnie aparatu. Jedyne zdjęcie gdzie jako tako widać mój karabinek w stanie obecnym jest tu: http://www.occur.pl/image,0d13d88bee.html Farba się ściera na krawędziach gniazda magazynka (tam gdzie trzymam lewą ręke) oraz co nieco na kolbie od policzka. Na powierzchniach płaskich i zaokrąglonych (całe body) trzyma się dobrze. Pomimo niewielkich ubytków wygląda o niebo lepiej niż niemalowana G36C JG mojego znajomego z roczkiem na stażu. Niebo a ziemia jeśli chodzi o wrażenia wizualne. Quote Link to post Share on other sites
warhail Posted September 1, 2008 Report Share Posted September 1, 2008 A jak wygląda kwestia tłumika dźwięku, można do nich go przykręcić, jakie mają gwinty jeśli mają?? Quote Link to post Share on other sites
Bogdan-M16 Posted March 10, 2009 Report Share Posted March 10, 2009 Tak Wszystko gra ale jeśli kupie JG G36 to co muszę wymienić by kultura pracy była taka jak w CA.Niechodzi mi tu teraz o moc o tuning mocowy ale o prace GB oraz o cichą pracę(pozdstawa,priorytet)? :wink: Quote Link to post Share on other sites
Bogdan-M16 Posted March 11, 2009 Report Share Posted March 11, 2009 Aha no i która jest lepszą podstawą pod malowanie / I wcześniej pisaliście że W JG body jest słabe to co, jak zrobie tuning na 400 fps np. to co połamie body<myśli>???? Quote Link to post Share on other sites
pin-king-pin Posted March 11, 2009 Report Share Posted March 11, 2009 raczej <nie_myśli> Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.