Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

[Oficjalny] M4A1 [ICS]


Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

A to ciekawe...bo moja emka w momencie gdy jej przebieg nie przekraczal 200bb(praktycznie nowka,kupiona na madonion)bardzo ladnie smigala na nowej bateryjce ICS 9,6 1800 ale juz z zestawem tuningowym ICS 120 z bore-up bylo jakies max 350-400 strzalow na minute,dopiero na 10,8 1800 smiga nawet zbyt szybko bym powiedzial,wiec sugerujecie ze dostalem lipnie spodkladkowana lub cos innego juz na poczatku? czy raczej baterie ICS-a gowno warte?

Pytanie czy podlaczenie akumulatora z malym wtykiem poprzez przejsciowke z ladowarki mikroprocesorowej do m14 Ca z duzym wtykiem powoduje jakies dodatkowe obciazenie baterii?czy zmniejsza sie przez to jej wydajnosc?bo rof byl slabszy w porownaniu z firefoxem 8,4 2400 duzy wtyk,czyli bez przejsciowki.W takim razie moze sie okazac ze tee cale baterie ICs podobnie jak dysze i inne czesci ics-a nie sa najwyzszej jakosci...

Edited by Zoff
Link to post
Share on other sites

Może być kwestia ładowarki. Ja używam wolnoładowarki i jest ok, kilku znajomych używało mikroprocesorówek i nie ładowały one baterii właściwie. Postaram się dowiedzieć jaki to model ładowarki. W każdym razie myk z nimi polegał na tym, że po pewnym czasie dioda sygnalizowała naładowanie baterii i przejście w stan podtrzymania, w czasie kiedy bateria nie była wystarczająco naładowana!

Użycie przejściówki. nie powinno mieć żadnego wpływu. No chyba ,że przejściówka robi zwarcie albo co...Jest jeszcze sprawa wielkości ogniw. Za zwyczaj baterie na dużych ogniwach są wydajniejsze, tak wynika z moich doświadczeń.

Link to post
Share on other sites

mnie padła właśnie batka ICS 9.6v kupiona we wrześniu. wprawdzie ostatnio strzelałem tylko na 10.8 ale tamtą ładowałem co tydzień.

 

mam ładowarkę procesorowa batimexu i też zauważyłem że po przejściu w stan podtrzymania można jeszcze podaładować baterię.

Edited by PRESTON
Link to post
Share on other sites

No to wygląda na to, że bakterie ICS-a są do kitu, a podobno to Sanyo. Choć swoją drogą zanim zacząłem się bawić ASG to miałem jak najgorszą opinię o Sanyo - nowe akumulatorki R6 padały jak muchy po krótkim czasie a Energizery a nawet stare Panasy do tej pory działają.

Mnie ICS 9,6 v 1800mAh M120 ledwo ciągnie, dopiero 10,8v KAN dawał ROF jak należy, a nawet trochę za wysoki więc zapakowałem M130 :mrgreen:

Link to post
Share on other sites

Ja z akcesoriami ICS mam raczej złe doświadczenia - zarówno słabo podkręcające się kulki, 3-punktówka przez którą kilka razy emka omal nie wylądowała na betonie... i batka. Kupiłem 9,6 ICS 1000mAh która (jako nówka nigdy nie używana) miała beznadziejny rof (tłok dosłownie zatrzymywał się w tylnych położeniach) w każdych temperaturach. Woltomierz wskazał poprawne napięcie, bateria była ładowana poprawnie - nie wiem, co było przyczyną - wysłałem na serwis i dokupiłem lepszą, dobrej firmy. Chyba jednak te baterie są średnie.

Link to post
Share on other sites

Mnie 8,4 nie uciągnie fabrycznego tuningu "B" ICS'a czyli M120 z tego co wiem... Mam sanyo 9,6 i ciągnie elegancko ;) Replikę mam ogólnie od Listopada 2006 , wymieniony silnik na Turbo 3000 , wstawione stalowe łożyska ICS'a... Daje radę , a to że może głośno pracuje to mnie się nawet podoba :) Większy realizm jest :P

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Dziwnie czuję się w roli pytającego w tym temacie, ale cóż, bywa. :)

 

Ostatnio chciałem wymienić chwyt przedni i się zdziwiłem, bo ten od M4A1 G&P nie pasuje! Czemu o tym piszę. Otóż chciałbym swój chwyt wymienić na RIS i tu moje pytanie. Który z najtańszych chińskich RISów pasuje bez przeróbek, problemów?

 

Druga sprawa, przekładał już ktoś kable w M4A1 do prowadnicy i trzyma w niej aku?

 

Ostatnia sprawa, średnio związana z tematem, ale przy okazji. Jak się ma prawa z jakością chińskich produktów takich jak to http://www.taiwangun.com/shop,show,494 i to http://www.taiwangun.com/shop,show,140.

Link to post
Share on other sites

Jeżeli chodzi o przekładanie kabli to nie ma z tym większego problemu, ja przełożyłem z przodu na tył to jak się postarałem to nie trzeba było ich ciąć, wystarczy nadmiar dłuższego kabla troszkę zwinąć i ułożyć odpowiednio w kolbie.

 

W prowadnicy chyba trudno trzyać batkę, chodzi Ci pewnie raczej o kolbę typu SF.

 

Co do jakości chinoli to powiem tak:

Puszka bez rewelki kawałek plastiku, choć "markowe"(czytaj droższe) nie prezentują się o wiele lepiej.

Panele są jak najbardziej OK, mam i polecam:)

Trochę OT się zrobił, mod nie będzie zadowolony ;-)

Link to post
Share on other sites

Nie trafiłaś do końca. :)

 

Z przodu chcę zamontować chińskie RISy, a kable przenieś do tyłu i tak, trzymać aku w prowadnicy, zostawiając normalną kolbę LE. Bez problemu powinien się w niej zmieścić LiPolek 7,2V.

 

A o kable się pytam dlatego, bo czytałem iż w G&P były z tym problemy. Modele z stałą kolbą czy SF miały trochę inną prowadnice, z dodatkowym miejscem na kable przy GB.

 

Gdy patrze na moją "złamaną" eMkę, to też właśnie widzę, że za GB jest strasznie mało miejsca i się zastanawiam jak tam puścić kable by ich nie przyczasnąć...

Edited by noah
Link to post
Share on other sites

Sorka za offtop, ale nie wiem za bardzo gdzie zadać te pytanie więc zadam je tutaj:

Czy są jakieś pogłoski, czy może za granica już coś takiego jest? Dokładnie o chodzi mi o ICS M16 A3/4 [tzw. wersje ze ściąganym chwytem transportowym] w wersji Universal, czy coś takiego istnieje lub jest prawdopodobieństwo że będzie?

Wiem że jest M16 G&G w wersji Eco., ale tam chwyt transportowy jest na stałe.

 

Z góry thx za pomoc!!

Link to post
Share on other sites

Witam. Temat ten ciągnie się od 2003 roku, więc pewnie dużo się pozmieniało od tego czasu w replikach ICS. Drugą sprawą jest to, że ciężko przeczytać te 26 stron postów ;). A więc pozwólcie, że zapytam tutaj. Co się bardziej obecnie opłaca? G&P czy ICS? Mowa tu o m4a1. Jeśli chodzi o ICS, to jak wygląda z kulturą pracy, wytrzymałością, osiągami, celnością? Co trzeba wymienić na samym początku i co przy włożeniu m120 do środka? Za wszystkie odpowiedzi z góry bardzo dziękuję.

Link to post
Share on other sites

krótko.

G&P większa szybkostrzelność, cichsza praca boxa, większa dostępność części przy duzych tuningach.

ICS jeden z najlepszych silników na rynku, bardzo wysoka jakość mechaniki, brak możliwości extremalnych tuningów, rozkładanie jak oryginału, wymienny box (możliwość dostosowania mocy do wymagań w kilkanaście sekund).

 

ja stawiam na ICS ale kiedyś jak będzie kasa to kupię G&P tak do kolekcji.

Link to post
Share on other sites
Reffi jak chcesz m140 wsadzić to prowadnica wzmocniona łożyskowana DF, tłok ekstremalnie wzmocniony DF lub aluminowy ICS, reszta powinna wytrzymać (chodzi mi o zębatki, powinny wytrzymać, ale jest szansa, że pójdą, bezpieczniej moim zdaniem BU guardera i M130)

 

Sam sobie odpowiadasz, po części, bo ja uważam że zębatki wytrzymają dużo więcej ale za górę boxa nie ręczę. W/g mnie tuning extremalny do springi powyżej M140. A co do wymiany komory to uważam że ICS choć plazdikowa jest bardzo dobra, a założenie innej wymaga piłowania.

 

Dziś zakupiłem Guardera M140 i będę testował, osiągnę jakieś 500-520 fpeesów (cały świat nic nie robi tylko się zbroi) :lol: , jak wytrzyma to następnie M150 i tak dalej.

Edited by PRESTON
Link to post
Share on other sites

Myślałem, że chodzi, że ogólnie nie nadaje się, zdaje sobie sprawe, że podzespoły górnej połowki są beznadziejne ale myśle, że sama obudowa wytrzyma tyle co wzmocniony DF ;) a może więcej :> ? A w g&p oprócz prowadnicy też w sumie do wymiany reszta :P Na marginesie co masz w górnej połówce i do ilu zamierzasz dojść ? do m170 ? :P

 

pozdrawiam

Edited by Slaye
Link to post
Share on other sites

No właśnie poświęciłem trochę czasu i nie znalazłem nic w temacie dużych springów a wytrzymałości górnego boxa. Twierdzę że pierwszą częścią która się zwali będzie szkielet górnej części boxa ale to właśnie mam zamiar sprawdzić.

 

Obecnie mam M120 Guaredera i 430 fps.

Edited by PRESTON
Link to post
Share on other sites

Hmm ktoś pisał w tym topicu, że zna osobę która ma M150 wstawianą na stockowych zębatkach a nic nie wspominał o pękającym szkielecie. Druga sprawa, co masz wstawione oprócz springa? Pytam z ciekawości =)

pozdrawiam

Edited by Slaye
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...