AirBorne Posted January 7, 2009 Report Share Posted January 7, 2009 U mnie na M130 używam 9.6 sanyo RC. Miodzio :-) Dobry ROF, starcza na długo. Quote Link to post Share on other sites
thor_ Posted January 7, 2009 Report Share Posted January 7, 2009 Tak sobie myślę gdybym może przesmarował po tych ponad 3 latach pierwszy raz GB to i na M120 spoko by dała radę na 9,6V ;) Quote Link to post Share on other sites
Zoff Posted January 7, 2009 Report Share Posted January 7, 2009 (edited) A to ciekawe...bo moja emka w momencie gdy jej przebieg nie przekraczal 200bb(praktycznie nowka,kupiona na madonion)bardzo ladnie smigala na nowej bateryjce ICS 9,6 1800 ale juz z zestawem tuningowym ICS 120 z bore-up bylo jakies max 350-400 strzalow na minute,dopiero na 10,8 1800 smiga nawet zbyt szybko bym powiedzial,wiec sugerujecie ze dostalem lipnie spodkladkowana lub cos innego juz na poczatku? czy raczej baterie ICS-a gowno warte? Pytanie czy podlaczenie akumulatora z malym wtykiem poprzez przejsciowke z ladowarki mikroprocesorowej do m14 Ca z duzym wtykiem powoduje jakies dodatkowe obciazenie baterii?czy zmniejsza sie przez to jej wydajnosc?bo rof byl slabszy w porownaniu z firefoxem 8,4 2400 duzy wtyk,czyli bez przejsciowki.W takim razie moze sie okazac ze tee cale baterie ICs podobnie jak dysze i inne czesci ics-a nie sa najwyzszej jakosci... Edited January 8, 2009 by Zoff Quote Link to post Share on other sites
Borax Posted January 8, 2009 Report Share Posted January 8, 2009 Może być kwestia ładowarki. Ja używam wolnoładowarki i jest ok, kilku znajomych używało mikroprocesorówek i nie ładowały one baterii właściwie. Postaram się dowiedzieć jaki to model ładowarki. W każdym razie myk z nimi polegał na tym, że po pewnym czasie dioda sygnalizowała naładowanie baterii i przejście w stan podtrzymania, w czasie kiedy bateria nie była wystarczająco naładowana! Użycie przejściówki. nie powinno mieć żadnego wpływu. No chyba ,że przejściówka robi zwarcie albo co...Jest jeszcze sprawa wielkości ogniw. Za zwyczaj baterie na dużych ogniwach są wydajniejsze, tak wynika z moich doświadczeń. Quote Link to post Share on other sites
PRESTON Posted January 8, 2009 Report Share Posted January 8, 2009 (edited) mnie padła właśnie batka ICS 9.6v kupiona we wrześniu. wprawdzie ostatnio strzelałem tylko na 10.8 ale tamtą ładowałem co tydzień. mam ładowarkę procesorowa batimexu i też zauważyłem że po przejściu w stan podtrzymania można jeszcze podaładować baterię. Edited January 8, 2009 by PRESTON Quote Link to post Share on other sites
zulu Posted January 8, 2009 Report Share Posted January 8, 2009 No to wygląda na to, że bakterie ICS-a są do kitu, a podobno to Sanyo. Choć swoją drogą zanim zacząłem się bawić ASG to miałem jak najgorszą opinię o Sanyo - nowe akumulatorki R6 padały jak muchy po krótkim czasie a Energizery a nawet stare Panasy do tej pory działają. Mnie ICS 9,6 v 1800mAh M120 ledwo ciągnie, dopiero 10,8v KAN dawał ROF jak należy, a nawet trochę za wysoki więc zapakowałem M130 :mrgreen: Quote Link to post Share on other sites
rucznoi Posted January 8, 2009 Report Share Posted January 8, 2009 Ja z akcesoriami ICS mam raczej złe doświadczenia - zarówno słabo podkręcające się kulki, 3-punktówka przez którą kilka razy emka omal nie wylądowała na betonie... i batka. Kupiłem 9,6 ICS 1000mAh która (jako nówka nigdy nie używana) miała beznadziejny rof (tłok dosłownie zatrzymywał się w tylnych położeniach) w każdych temperaturach. Woltomierz wskazał poprawne napięcie, bateria była ładowana poprawnie - nie wiem, co było przyczyną - wysłałem na serwis i dokupiłem lepszą, dobrej firmy. Chyba jednak te baterie są średnie. Quote Link to post Share on other sites
snipermaku Posted January 8, 2009 Report Share Posted January 8, 2009 Mnie 8,4 nie uciągnie fabrycznego tuningu "B" ICS'a czyli M120 z tego co wiem... Mam sanyo 9,6 i ciągnie elegancko ;) Replikę mam ogólnie od Listopada 2006 , wymieniony silnik na Turbo 3000 , wstawione stalowe łożyska ICS'a... Daje radę , a to że może głośno pracuje to mnie się nawet podoba :) Większy realizm jest :P Quote Link to post Share on other sites
noah Posted January 16, 2009 Report Share Posted January 16, 2009 Dziwnie czuję się w roli pytającego w tym temacie, ale cóż, bywa. :) Ostatnio chciałem wymienić chwyt przedni i się zdziwiłem, bo ten od M4A1 G&P nie pasuje! Czemu o tym piszę. Otóż chciałbym swój chwyt wymienić na RIS i tu moje pytanie. Który z najtańszych chińskich RISów pasuje bez przeróbek, problemów? Druga sprawa, przekładał już ktoś kable w M4A1 do prowadnicy i trzyma w niej aku? Ostatnia sprawa, średnio związana z tematem, ale przy okazji. Jak się ma prawa z jakością chińskich produktów takich jak to http://www.taiwangun.com/shop,show,494 i to http://www.taiwangun.com/shop,show,140. Quote Link to post Share on other sites
Biper Posted January 16, 2009 Report Share Posted January 16, 2009 Jeżeli chodzi o przekładanie kabli to nie ma z tym większego problemu, ja przełożyłem z przodu na tył to jak się postarałem to nie trzeba było ich ciąć, wystarczy nadmiar dłuższego kabla troszkę zwinąć i ułożyć odpowiednio w kolbie. W prowadnicy chyba trudno trzyać batkę, chodzi Ci pewnie raczej o kolbę typu SF. Co do jakości chinoli to powiem tak: Puszka bez rewelki kawałek plastiku, choć "markowe"(czytaj droższe) nie prezentują się o wiele lepiej. Panele są jak najbardziej OK, mam i polecam:) Trochę OT się zrobił, mod nie będzie zadowolony ;-) Quote Link to post Share on other sites
noah Posted January 17, 2009 Report Share Posted January 17, 2009 (edited) Nie trafiłaś do końca. :) Z przodu chcę zamontować chińskie RISy, a kable przenieś do tyłu i tak, trzymać aku w prowadnicy, zostawiając normalną kolbę LE. Bez problemu powinien się w niej zmieścić LiPolek 7,2V. A o kable się pytam dlatego, bo czytałem iż w G&P były z tym problemy. Modele z stałą kolbą czy SF miały trochę inną prowadnice, z dodatkowym miejscem na kable przy GB. Gdy patrze na moją "złamaną" eMkę, to też właśnie widzę, że za GB jest strasznie mało miejsca i się zastanawiam jak tam puścić kable by ich nie przyczasnąć... Edited January 17, 2009 by noah Quote Link to post Share on other sites
Prezes_____ Posted January 17, 2009 Report Share Posted January 17, 2009 Jeśli chodzi o risy do m4 tanie to podobno z boida pasują, może trzeba ciutek nad nimi popracować ale za taką cene warto, a co do tej batki to prędzej pod risami zmieścisz chyba niż w prowadnicy. Z kablami wtedy problemu nie masz. Quote Link to post Share on other sites
noah Posted January 17, 2009 Report Share Posted January 17, 2009 Proszę, nie pisz jeśli nie masz o czymś zielonego pojęcia. Posty możesz sobie nabijać na forum Bravo Girl. Quote Link to post Share on other sites
Prezes_____ Posted January 17, 2009 Report Share Posted January 17, 2009 Skoro boidy do g&p pasują to i do ics powinny. Ps: bravo girl nie ma forum Quote Link to post Share on other sites
Borax Posted January 17, 2009 Report Share Posted January 17, 2009 Do ICSa nie koniecznie powinny. Zupełnie inne mocowanie delta ringu. Bez problemu pasują zestawy szyn, od razu z lufa i deltą. Quote Link to post Share on other sites
Loniu Posted January 18, 2009 Report Share Posted January 18, 2009 http://www.allegro.pl/item526355888_g_g_ze...16_itp_bcm.html Będzie pasować do M4A1 ICSa ? Quote Link to post Share on other sites
Matyss Posted January 23, 2009 Report Share Posted January 23, 2009 Sorka za offtop, ale nie wiem za bardzo gdzie zadać te pytanie więc zadam je tutaj: Czy są jakieś pogłoski, czy może za granica już coś takiego jest? Dokładnie o chodzi mi o ICS M16 A3/4 [tzw. wersje ze ściąganym chwytem transportowym] w wersji Universal, czy coś takiego istnieje lub jest prawdopodobieństwo że będzie? Wiem że jest M16 G&G w wersji Eco., ale tam chwyt transportowy jest na stałe. Z góry thx za pomoc!! Quote Link to post Share on other sites
ChudyBSASG Posted January 26, 2009 Report Share Posted January 26, 2009 Witam. Temat ten ciągnie się od 2003 roku, więc pewnie dużo się pozmieniało od tego czasu w replikach ICS. Drugą sprawą jest to, że ciężko przeczytać te 26 stron postów ;). A więc pozwólcie, że zapytam tutaj. Co się bardziej obecnie opłaca? G&P czy ICS? Mowa tu o m4a1. Jeśli chodzi o ICS, to jak wygląda z kulturą pracy, wytrzymałością, osiągami, celnością? Co trzeba wymienić na samym początku i co przy włożeniu m120 do środka? Za wszystkie odpowiedzi z góry bardzo dziękuję. Quote Link to post Share on other sites
javelin Posted January 26, 2009 Report Share Posted January 26, 2009 Sporo jest tematów porównawczych ICSa i G&P, jeden nawet powstał ze 2 dni temu... Poszukaj na forum. Quote Link to post Share on other sites
PRESTON Posted January 26, 2009 Report Share Posted January 26, 2009 krótko. G&P większa szybkostrzelność, cichsza praca boxa, większa dostępność części przy duzych tuningach. ICS jeden z najlepszych silników na rynku, bardzo wysoka jakość mechaniki, brak możliwości extremalnych tuningów, rozkładanie jak oryginału, wymienny box (możliwość dostosowania mocy do wymagań w kilkanaście sekund). ja stawiam na ICS ale kiedyś jak będzie kasa to kupię G&P tak do kolekcji. Quote Link to post Share on other sites
Slaye Posted January 26, 2009 Report Share Posted January 26, 2009 PRESTON czemu nie można przeprowadzić extremalnego tuningu w ICSie ? Nie licząc komory hop-siup ? Quote Link to post Share on other sites
PRESTON Posted January 26, 2009 Report Share Posted January 26, 2009 (edited) Reffi jak chcesz m140 wsadzić to prowadnica wzmocniona łożyskowana DF, tłok ekstremalnie wzmocniony DF lub aluminowy ICS, reszta powinna wytrzymać (chodzi mi o zębatki, powinny wytrzymać, ale jest szansa, że pójdą, bezpieczniej moim zdaniem BU guardera i M130) Sam sobie odpowiadasz, po części, bo ja uważam że zębatki wytrzymają dużo więcej ale za górę boxa nie ręczę. W/g mnie tuning extremalny do springi powyżej M140. A co do wymiany komory to uważam że ICS choć plazdikowa jest bardzo dobra, a założenie innej wymaga piłowania. Dziś zakupiłem Guardera M140 i będę testował, osiągnę jakieś 500-520 fpeesów (cały świat nic nie robi tylko się zbroi) :lol: , jak wytrzyma to następnie M150 i tak dalej. Edited January 26, 2009 by PRESTON Quote Link to post Share on other sites
Slaye Posted January 26, 2009 Report Share Posted January 26, 2009 (edited) Myślałem, że chodzi, że ogólnie nie nadaje się, zdaje sobie sprawe, że podzespoły górnej połowki są beznadziejne ale myśle, że sama obudowa wytrzyma tyle co wzmocniony DF ;) a może więcej :> ? A w g&p oprócz prowadnicy też w sumie do wymiany reszta :P Na marginesie co masz w górnej połówce i do ilu zamierzasz dojść ? do m170 ? :P pozdrawiam Edited January 26, 2009 by Slaye Quote Link to post Share on other sites
PRESTON Posted January 26, 2009 Report Share Posted January 26, 2009 (edited) No właśnie poświęciłem trochę czasu i nie znalazłem nic w temacie dużych springów a wytrzymałości górnego boxa. Twierdzę że pierwszą częścią która się zwali będzie szkielet górnej części boxa ale to właśnie mam zamiar sprawdzić. Obecnie mam M120 Guaredera i 430 fps. Edited January 26, 2009 by PRESTON Quote Link to post Share on other sites
Slaye Posted January 27, 2009 Report Share Posted January 27, 2009 (edited) Hmm ktoś pisał w tym topicu, że zna osobę która ma M150 wstawianą na stockowych zębatkach a nic nie wspominał o pękającym szkielecie. Druga sprawa, co masz wstawione oprócz springa? Pytam z ciekawości =) pozdrawiam Edited January 27, 2009 by Slaye Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.