batonszalony Posted June 21, 2008 Report Share Posted June 21, 2008 (edited) wyregulowałem, chodzi troche szybciej, ale spadku głośności nie zanotowałem...zastanawia mnie pewna rzecz, otóż jak się montuje silnik to jest tam taka podkładka metalowa (przynajmniej ja miałem taką) i gumowa, włożyłem ją w kolejności gumowa - metalowa - silnik, dopiero teraz tak zajarzyłem, czasem nie powinienem włożyć w kolejności metalowa - gumowa - silnik? Edited June 21, 2008 by batonszalony Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted June 21, 2008 Report Share Posted June 21, 2008 nie powinienem włożyć w kolejności metalowa - gumowa - silnik? No chyba, bo inaczej imbus wchodzi Ci w gumę... Quote Link to post Share on other sites
poldeck Posted June 26, 2008 Report Share Posted June 26, 2008 A nie wziąłeś pod uwagę kąta nachylenia i wielkości zębatki na osi silnika? Przy zmianie z reguy albo trzeba regulować śrubką na dnie chwytu a czesem, w skrajnych przypadkach, przepodkadkować pierwszą zębatkę w GB. Quote Link to post Share on other sites
batonszalony Posted June 28, 2008 Report Share Posted June 28, 2008 jednak ta podkładka która na początku wydawała mi się gumowa jest z plastiku i ma dziure w środku czyli dobrze założyłem....po wyregulowaniu strzela szybciej i uciąga sprężyne m120 CA na batce 8.4 V mini , i to z dobrą szybkostrzelnością, mnie zadowala:)....chodzi trochę ciszej ale i tak według mnie głośno (albo już naprawde jestem przewrażliwiony)...widocznie tak musi być... Quote Link to post Share on other sites
ravic Posted June 29, 2008 Report Share Posted June 29, 2008 A jak sie ma silnik ICSa do EG1000 TMa? Bo sfajczył mi sie stockowy w AUGu i musze zakupić jakiś nowy. To ma iść do m120 stock przełożenie(zeby wzmocnione). Quote Link to post Share on other sites
men3L Posted June 29, 2008 Report Share Posted June 29, 2008 A czego się spodziewasz? M120 to on nawet nie poczuje, ale pamiętaj że to nie jest Hi-Speed. Quote Link to post Share on other sites
Karcen Posted February 4, 2009 Report Share Posted February 4, 2009 Orientujecie się czy na sprężynie M140 i baterii 9,6 będzie jakiś przyzwoity rof jak zamontuje tego ICS Turbo 3000 ?, czy lepiej go sobie darować i kupić Guardera Infinite Torque-Up ?. Quote Link to post Share on other sites
men3L Posted February 4, 2009 Report Share Posted February 4, 2009 Patrz wyżej. Silniki torque up nie dają szybkostrzelności! Ale myślę że na przyzwoitej wysoko prądowej baterii będzie schludny rof, ale i tak większość zależy od uzębienia. Quote Link to post Share on other sites
Karcen Posted February 6, 2009 Report Share Posted February 6, 2009 Potrzebuje jakiegoś silnika do baterii intellecta 9,6 V 1400 i sprężynie 150 wraz z zestawem ftk Guardera, przyznam że nie zostało mi wiele pieniędzy i szukam teraz jakiegoś silnika do 200 zł który da mi ROF w granicach 12-13bb/s - potrzeby przyzwoity rof. Liczyłem że ten ICS będzie dobry ale po przeczytaniu tematu sam już nie wiem czy on zda egzamin a silniki systemy są trochę przy drogie dla mnie. Quote Link to post Share on other sites
men3L Posted February 6, 2009 Report Share Posted February 6, 2009 Jakie zębatki ? Pewnie ITU, co za tym idzie zmniejszona szybkostrzelność. Przy M150 i tej baterii może nawet dobry silnik niewiele dać, pewnie ICS to uciągnie bez większego zgrzytu, ale baterie będziesz miał na bardzo mało strzałów, z naciskiem na mało. Wymień okablowanie, zmień silnik na T3000 i kup jakąś solidną baterie. Quote Link to post Share on other sites
remko Posted February 18, 2009 Report Share Posted February 18, 2009 A ja mam trochę inne pytanie: Mam ak74s pj czyli m120 z łożyskowaną głowicą tłoka i prowadnicą oraz łożyska kulkowe czyli standard od krakmanów. Najbardziej denerwuje mnie reakcja na naciśnięcie spustu a mianowicie jest bardzo wolna czy ten silnik poprawi to czy proponujecie coś innego?? Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
HustleR Posted February 18, 2009 Report Share Posted February 18, 2009 (edited) A ja mam trochę inne pytanie: Mam ak74s pj czyli m120 z łożyskowaną głowicą tłoka i prowadnicą oraz łożyska kulkowe czyli standard od krakmanów. Najbardziej denerwuje mnie reakcja na naciśnięcie spustu a mianowicie jest bardzo wolna czy ten silnik poprawi to czy proponujecie coś innego?? Pozdrawiam. Ten silnik tego raczej nie poprawi - Tzn będziesz miał szybszą reakcję na spust jeśli włożysz mocniejszą batkę. Przynajmniej ja tak miałem jak włożyłem ics Turbo 3000 zamiast CA High Torque (Hight Torque to jest on tylko z nazwy chyba) Na Silniku CA (Sprężyna M120, bez bezpiecznika) miałem bardzo przyzwoitego Rofa nawet na chińskiej baterii 8,4 - Na Sanyo RC 2400 było już bardzo fajnie - Natomiast silnik nie był w stanie uciągnąć SP130 Natomiast ICS Turbo 3000 jak podpiąłem go (Sprężyna M120) to rof dużo gorszy. Natomiast bez problemu naciąga SP130 nawet na chińskiej batce - Oczywiście Rof nie jest powalający i reakcja na spust pozostawia wiele do życzenia ale nie taka rola tego silnika - Oczywiście tak jak pisałem wyżej - większe napięcie załatwi sprawę. Jeżeli nie planujesz wstawiać mocniejszych sprężyn i zależy Ci na ROF'ie to proponuje w pierwszej kolejności (kolejność wg kosztów) 1) Wyjąć bezpiecznik (pewnie znajdą się tacy co mnie za to zaraz zlinczują ale u mnie działa, nie miałem nigdy złych doświadczeń i nic się złego nie stało - Trzeba tylko uważać aby z kabli nie zeszła izolacja i nie polecam działać bez bezpiecznik jak się używa Li-Po!) 2) Kupić batkę o wyższym woltażu 3) Kupić nowy silnik np. CA High Torque który daje naprawę niezłego rofa na sprężynie M120 i jest tani - Na tym kończą się jego zalety - dalej już same wady, wiele ludzi na niego psioczyło - Niestety nie jestem w stanie polecić Ci innego dobrego silnika który powiększy ci Rof bo oprócz tych dwóch które wymieniłem powyżej i chińskich z JG żadnego innego nie miałem. Jeżeli nie planujesz mocniejszych sprężyn to raczej nowa batka i bezpiecznik - jeżeli planujesz mocniejsze sprężyny to ICS Turbo jest ok - Tylko do dobrego Rofa to pewnie 10,8V lub Lipo 11,1 - Na Sanyo RC 8,4V 2400mAh nie ma jakiegoś super rofa a jest to bardzo dobry pakiet więc mniemam, że dopiero 10,8V załatwi sprawę lub Lipolek Edited February 18, 2009 by HustleR Quote Link to post Share on other sites
habib Posted February 18, 2009 Report Share Posted February 18, 2009 Jak lubisz majsterkować to możesz spróbować patent z kondensatorami albo mosfet, to znacznie przyśpiesza reakcję spustu. Quote Link to post Share on other sites
HustleR Posted February 18, 2009 Report Share Posted February 18, 2009 Jak lubisz majsterkować to możesz spróbować patent z kondensatorami albo mosfet, to znacznie przyśpiesza reakcję spustu. Amen Można i tak - Jeżeli jednak zdecydujesz się na mosfet to wybierz jakiś porządny - U mnie chiński mosfet który miałem w stocku wszystko mi spowalniał zamiast przyspieszać :-F Quote Link to post Share on other sites
remko Posted February 18, 2009 Report Share Posted February 18, 2009 Raczej nie będę zmieniał sprężyny taka moc w zupełności mi wystarcza. Chcę mieć szybszą reakcję na spust i większego rof-a. Kupiłem batkę 9,6v 1500 firefox-a ale nie wiele to dało. Poradźcie coś. Quote Link to post Share on other sites
men3L Posted February 18, 2009 Report Share Posted February 18, 2009 Silnik Hi-Speed, do wyboru, do koloru, zależy ile masz mamony. Najlepiej Systeme, ale to wersja "burżuj". Po drugie chińskich baterii się nie kupuje ;) Quote Link to post Share on other sites
remko Posted February 18, 2009 Report Share Posted February 18, 2009 Oj tanio nabyłem :mrgreen: Hi-speed przy M120? nie zepsuje się zbyt szybko? Myślałem nad hi-speed guardera. Czy przy stockowej batce da to odczuwalną reakcję na spuście? Dzięki Quote Link to post Share on other sites
habib Posted February 19, 2009 Report Share Posted February 19, 2009 1. To jest temat o ICS'ie a nie o tym jaki silnik dobrać do Twojego AK, trochę było off-topu ale bez przesady, pierwszy z tym problemem pewnie nie jesteś 2. Szukaj :!: , jest gdzieś temat porównania silników 3. Guarder high speed na m120 po paru strzałach => zębatka silnika zaczęła się ślizgać po wale, i grzeje się to jak cholera i żre dużo prądu, do max m100 to się pewnie nadaje. ;-) Quote Link to post Share on other sites
remko Posted February 19, 2009 Report Share Posted February 19, 2009 Szukałem. Ale dzięki koniec ot. Quote Link to post Share on other sites
cysi3k Posted February 23, 2009 Report Share Posted February 23, 2009 (edited) Panowie - potrzebna pomoc/porada. Jakiś czas temu (coś koło rok chyba będzie) wykonywaliśmy (piszę w liczbie mnogiej gdyż w zasadzie chodzi o replikę kumpla którą ja się obecnie zajmuję) tuning M15 CA z stockowej mocy do 430 fps aby następnie jeszcze podciągnąć moc do 470 fps i jest następujący problem. Jedyne co zostało w replice z stocka CA to silnik który najzwyczajniej nie domaga. Na moje oko rozwiązaniem problemu był by ICS o którym tutaj mowa. Pytanie brzmi czy batka 10.8 + flaki 470 fps + T3000 to sensowne rozwiązanie. Może lepiej dopłacić drugie tyle i kupić Systema Magnum? :roll: Edited February 23, 2009 by cysi3k Quote Link to post Share on other sites
men3L Posted February 23, 2009 Report Share Posted February 23, 2009 Ja bym brał ICS'a. Jakie przełożenie i jaka dokładnie to batka? Quote Link to post Share on other sites
tomekpl Posted February 23, 2009 Report Share Posted February 23, 2009 Napisz co to dokładnie za bateria. Jeszcze do niedawna miałem u siebie podobny zestaw (~480fps, STU itp) + standardowy silnik CA High Torque od m15a4. Na Sanyo 9.6 1800 naciągał sprężynę bez żadnego problemu, rof również był całkiem przyjemny. Jeśli masz dostęp do najnowszych emek JG przełóżcie silnik i sprawdźcie jak się będzie wtedy zachowywała replika. Ostatnio na allegro schodziły za śmieszne pieniądze KLIK! czy KLIK! Wystarczy poczekać na okazję, a przy tym kumpel zaoszczędzi sporo forsy. Quote Link to post Share on other sites
cysi3k Posted February 23, 2009 Report Share Posted February 23, 2009 (edited) Batka to NiMh 10.8V 3300mAh G&P. Ten silnik stockowy też dźwiga tą M130 tyle że przy full auto palą mu się styki :???: W środku siedzą zębatki Super Torque up Wspomniana M130 Prowadnica DF Nowe okablowanie No i zestaw cylindra bore-up Guarder Więc silnik jest tutaj najsłabszym ogniwem... Tak się składa że mam jedną eMkę III gen. JG pod ręką tak więc przełożę silnik i zobaczymy jak się zachowa. Dzięki za info ;-) Edited February 23, 2009 by cysi3k Quote Link to post Share on other sites
Gallain Posted January 29, 2010 Report Share Posted January 29, 2010 "Trochę" odświeżę temat o silniku ICSa :) Czy ten silnik jest porównywalny z Hummerem 1300 i Systemą Magnum? Quote Link to post Share on other sites
rumak Posted January 29, 2010 Report Share Posted January 29, 2010 Hummer 1300 to totalny syf, nie polecam nikomu (padł po 300 kulkach na M160) . Magnum to już wyższa szkoła jazdy ;-) Mocny jak diabli a i na dobrej batce(10.8V) ROF fajny był :-F Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.