Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Silnik ICS TURBO 3000


Recommended Posts

wyregulowałem, chodzi troche szybciej, ale spadku głośności nie zanotowałem...zastanawia mnie pewna rzecz, otóż jak się montuje silnik to jest tam taka podkładka metalowa (przynajmniej ja miałem taką) i gumowa, włożyłem ją w kolejności gumowa - metalowa - silnik, dopiero teraz tak zajarzyłem, czasem nie powinienem włożyć w kolejności metalowa - gumowa - silnik?

Edited by batonszalony
Link to post
Share on other sites
  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

jednak ta podkładka która na początku wydawała mi się gumowa jest z plastiku i ma dziure w środku czyli dobrze założyłem....po wyregulowaniu strzela szybciej i uciąga sprężyne m120 CA na batce 8.4 V mini , i to z dobrą szybkostrzelnością, mnie zadowala:)....chodzi trochę ciszej ale i tak według mnie głośno (albo już naprawde jestem przewrażliwiony)...widocznie tak musi być...

Link to post
Share on other sites
  • 7 months later...

Potrzebuje jakiegoś silnika do baterii intellecta 9,6 V 1400 i sprężynie 150 wraz z zestawem ftk Guardera, przyznam że nie zostało mi wiele pieniędzy i szukam teraz jakiegoś silnika do 200 zł który da mi ROF w granicach 12-13bb/s - potrzeby przyzwoity rof. Liczyłem że ten ICS będzie dobry ale po przeczytaniu tematu sam już nie wiem czy on zda egzamin a silniki systemy są trochę przy drogie dla mnie.

Link to post
Share on other sites

Jakie zębatki ? Pewnie ITU, co za tym idzie zmniejszona szybkostrzelność. Przy M150 i tej baterii może nawet dobry silnik niewiele dać, pewnie ICS to uciągnie bez większego zgrzytu, ale baterie będziesz miał na bardzo mało strzałów, z naciskiem na mało. Wymień okablowanie, zmień silnik na T3000 i kup jakąś solidną baterie.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

A ja mam trochę inne pytanie:

 

Mam ak74s pj czyli m120 z łożyskowaną głowicą tłoka i prowadnicą oraz łożyska kulkowe czyli standard od krakmanów. Najbardziej denerwuje mnie reakcja na naciśnięcie spustu a mianowicie jest bardzo wolna czy ten silnik poprawi to czy proponujecie coś innego??

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

A ja mam trochę inne pytanie:

 

Mam ak74s pj czyli m120 z łożyskowaną głowicą tłoka i prowadnicą oraz łożyska kulkowe czyli standard od krakmanów. Najbardziej denerwuje mnie reakcja na naciśnięcie spustu a mianowicie jest bardzo wolna czy ten silnik poprawi to czy proponujecie coś innego??

Pozdrawiam.

 

Ten silnik tego raczej nie poprawi - Tzn będziesz miał szybszą reakcję na spust jeśli włożysz mocniejszą batkę.

 

Przynajmniej ja tak miałem jak włożyłem ics Turbo 3000 zamiast CA High Torque (Hight Torque to jest on tylko z nazwy chyba)

 

Na Silniku CA (Sprężyna M120, bez bezpiecznika) miałem bardzo przyzwoitego Rofa nawet na chińskiej baterii 8,4 - Na Sanyo RC 2400 było już bardzo fajnie - Natomiast silnik nie był w stanie uciągnąć SP130

 

Natomiast ICS Turbo 3000 jak podpiąłem go (Sprężyna M120) to rof dużo gorszy. Natomiast bez problemu naciąga SP130 nawet na chińskiej batce - Oczywiście Rof nie jest powalający i reakcja na spust pozostawia wiele do życzenia ale nie taka rola tego silnika - Oczywiście tak jak pisałem wyżej - większe napięcie załatwi sprawę.

 

Jeżeli nie planujesz wstawiać mocniejszych sprężyn i zależy Ci na ROF'ie to proponuje w pierwszej kolejności (kolejność wg kosztów)

 

1) Wyjąć bezpiecznik (pewnie znajdą się tacy co mnie za to zaraz zlinczują ale u mnie działa, nie miałem nigdy złych doświadczeń i nic się złego nie stało - Trzeba tylko uważać aby z kabli nie zeszła izolacja i nie polecam działać bez bezpiecznik jak się używa Li-Po!)

 

2) Kupić batkę o wyższym woltażu

 

3) Kupić nowy silnik np. CA High Torque który daje naprawę niezłego rofa na sprężynie M120 i jest tani - Na tym kończą się jego zalety - dalej już same wady, wiele ludzi na niego psioczyło - Niestety nie jestem w stanie polecić Ci innego dobrego silnika który powiększy ci Rof bo oprócz tych dwóch które wymieniłem powyżej i chińskich z JG żadnego innego nie miałem.

 

 

 

Jeżeli nie planujesz mocniejszych sprężyn to raczej nowa batka i bezpiecznik - jeżeli planujesz mocniejsze sprężyny to ICS Turbo jest ok - Tylko do dobrego Rofa to pewnie 10,8V lub Lipo 11,1 - Na Sanyo RC 8,4V 2400mAh nie ma jakiegoś super rofa a jest to bardzo dobry pakiet więc mniemam, że dopiero 10,8V załatwi sprawę lub Lipolek

Edited by HustleR
Link to post
Share on other sites

Jak lubisz majsterkować to możesz spróbować patent z kondensatorami albo mosfet, to znacznie przyśpiesza reakcję spustu.

 

Amen

 

Można i tak - Jeżeli jednak zdecydujesz się na mosfet to wybierz jakiś porządny - U mnie chiński mosfet który miałem w stocku wszystko mi spowalniał zamiast przyspieszać :-F

Link to post
Share on other sites

1. To jest temat o ICS'ie a nie o tym jaki silnik dobrać do Twojego AK, trochę było off-topu ale bez przesady, pierwszy z tym problemem pewnie nie jesteś

2. Szukaj :!: , jest gdzieś temat porównania silników

3. Guarder high speed na m120 po paru strzałach => zębatka silnika zaczęła się ślizgać po wale, i grzeje się to jak cholera i żre dużo prądu, do max m100 to się pewnie nadaje. ;-)

Link to post
Share on other sites

Panowie - potrzebna pomoc/porada.

 

Jakiś czas temu (coś koło rok chyba będzie) wykonywaliśmy (piszę w liczbie mnogiej gdyż w zasadzie chodzi o replikę kumpla którą ja się obecnie zajmuję) tuning M15 CA z stockowej mocy do 430 fps aby następnie jeszcze podciągnąć moc do 470 fps i jest następujący problem. Jedyne co zostało w replice z stocka CA to silnik który najzwyczajniej nie domaga.

 

Na moje oko rozwiązaniem problemu był by ICS o którym tutaj mowa. Pytanie brzmi czy batka 10.8 + flaki 470 fps + T3000 to sensowne rozwiązanie. Może lepiej dopłacić drugie tyle i kupić Systema Magnum? :roll:

Edited by cysi3k
Link to post
Share on other sites

Napisz co to dokładnie za bateria. Jeszcze do niedawna miałem u siebie podobny zestaw (~480fps, STU itp) + standardowy silnik CA High Torque od m15a4. Na Sanyo 9.6 1800 naciągał sprężynę bez żadnego problemu, rof również był całkiem przyjemny. Jeśli masz dostęp do najnowszych emek JG przełóżcie silnik i sprawdźcie jak się będzie wtedy zachowywała replika. Ostatnio na allegro schodziły za śmieszne pieniądze KLIK! czy KLIK! Wystarczy poczekać na okazję, a przy tym kumpel zaoszczędzi sporo forsy.

Link to post
Share on other sites

Batka to NiMh 10.8V 3300mAh G&P. Ten silnik stockowy też dźwiga tą M130 tyle że przy full auto palą mu się styki :???:

 

W środku siedzą zębatki Super Torque up

Wspomniana M130

Prowadnica DF

Nowe okablowanie

No i zestaw cylindra bore-up Guarder

 

Więc silnik jest tutaj najsłabszym ogniwem...

 

Tak się składa że mam jedną eMkę III gen. JG pod ręką tak więc przełożę silnik i zobaczymy jak się zachowa. Dzięki za info ;-)

Edited by cysi3k
Link to post
Share on other sites
  • 11 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...