raeone Posted December 4, 2008 Report Share Posted December 4, 2008 115:) ale dopiero test bojowy z tłumikiem będzie w najbliższą sobotę i to zależnie od terenu... btw: przwieź replike do Posen:P Ja dodałem tłumik 320 mm od Silesii. Ten kij ma teraz 135 cm i w zasadzie nadaje się tylko do lasu:) Na razie stock ale w planach na grudzień zmiana sprężynki, precka Systemy 510 mm wymiana tłoka i cylindra. Jak będzie finalna wersja pochwalę się Quote Link to post Share on other sites
Sushi.50 Posted December 7, 2008 Report Share Posted December 7, 2008 135 cm to już katastrofa :P mam tyle w moim M40, w lesie transport na pozycje tylko na plecach ;] Żeby nie było że offtop, mój SR25 stock 5000 kulek i wszystko OK. Quote Link to post Share on other sites
augustox Posted December 31, 2008 Report Share Posted December 31, 2008 Tak czytam na temat komory HU elementa, widze że ją polecacie ale jest z tworzywa a nie metalu,mimo to opłaca się brać ? Nie robi to większej różnicy ? Quote Link to post Share on other sites
augustox Posted December 31, 2008 Report Share Posted December 31, 2008 sorry za wypowiedź ale pomyliłem przypadkowo tematy // posty do usunięcia. Quote Link to post Share on other sites
kudlik86 Posted January 26, 2009 Report Share Posted January 26, 2009 mam pytanko czy ktos z was wymieniał w M16A4 A&K-tłok, zestaw bore up?? bo mysle nad zakupem: tłok ,bore up może radzicie coś innego? czy ktos wymieniał lub doszczelniał komore hop-up?? Quote Link to post Share on other sites
Sushi.50 Posted January 26, 2009 Report Share Posted January 26, 2009 Ja doszczelniałem teflonem, widoczne zmiany. A borka możesz wstawiać, to zależy od Ciebie :). Ale skoro nie dajesz mocniejszej sprężyny to z tłokiem bym się wstrzymał. Quote Link to post Share on other sites
kudlik86 Posted January 26, 2009 Report Share Posted January 26, 2009 Tłok kupuje przyszłościowo raczej, a sprężyne wymienie ale ta stokowa jeszcze nie ma spadku więc sie wstrzymuje. Quote Link to post Share on other sites
Sushi.50 Posted January 27, 2009 Report Share Posted January 27, 2009 No to git majonez, wszystko już wiesz :). Quote Link to post Share on other sites
zz2 Posted January 28, 2009 Report Share Posted January 28, 2009 Wszyscy mówią tu albo o m16 albo o sr25..a może ktoś się wypowie na temat SR25k (krótkiej wersji)? Quote Link to post Share on other sites
Sushi.50 Posted January 29, 2009 Report Share Posted January 29, 2009 A o czym chcesz mówić? O funkcjonalności kolby typu SF? Czy może o innym front gripie? Przecież to jest to samo co SR25. Quote Link to post Share on other sites
Master Posted January 31, 2009 Report Share Posted January 31, 2009 Wymieniał ktoś może komore HU w PJ16A4, PJ25... Mam zamiar kupić komore king arms i zastanawiam się czy ta modernizaja zwiększy osiągi repliki. Mój PJ16A4 jakies 20-25k kulek raz w serwisie wymiana tloka. Quote Link to post Share on other sites
LogaN Posted January 31, 2009 Report Share Posted January 31, 2009 Tak wymienialiśmy. Poprawia zasięg i usuwa ewentualne nieszczelności przy starej komorze. Quote Link to post Share on other sites
ŁukaszP Posted February 2, 2009 Report Share Posted February 2, 2009 witam Mam drobne pytanie do użytkowników repliki m16 (A&K lub PJ) czy lufa zewnętrzna jest jednoczęściowa? Czy front (zestaw szyn) jest tak samo stabilny jak w sr25? Czy ktoś próbował zdemontować muszkę z lufy? czy wogóle się da... Pytam ponieważ przymierzam się do kupna a wcześniej brałem pod uwagę tylko markowe repliki. Miałem w ręku sr25- jestem pod wrażeniem jednak nie daję wiary w chiński gb2 long. Wole już "dobrego" chińczyka z zwykłą v2 i możliwością taniego tuningu niż dobrego chińczyka z miną w środku. zamierzam zrobić coś takiego: SAM-R stąd pytania. (zaznaczę że wiem że jest różnica w sposobie montażu szyn ris (inny pierścień) - dlatego pytanie o stabilność frontu) pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Master Posted February 2, 2009 Report Share Posted February 2, 2009 (edited) witam Mam drobne pytanie do użytkowników repliki m16 (A&K lub PJ) czy lufa zewnętrzna jest jednoczęściowa? Czy front (zestaw szyn) jest tak samo stabilny jak w sr25? Czy ktoś próbował zdemontować muszkę z lufy? czy wogóle się da... Pytam ponieważ przymierzam się do kupna a wcześniej brałem pod uwagę tylko markowe repliki. Miałem w ręku sr25- jestem pod wrażeniem jednak nie daję wiary w chiński gb2 long. Wole już "dobrego" chińczyka z zwykłą v2 i możliwością taniego tuningu niż dobrego chińczyka z miną w środku. zamierzam zrobić coś takiego: SAM-R stąd pytania. (zaznaczę że wiem że jest różnica w sposobie montażu szyn ris (inny pierścień) - dlatego pytanie o stabilność frontu) pozdrawiam Lufa jest jednoczęściowa masywna i ciężka. Muszkę zdejmuje się poprzez wybicie dwóch pinów i zdjęcie szyn RIS. Risy są bardzo stabilne tak jak w SR25. Ja w swojej emkce ściąłem muszkę moim zdaniem teraz wygląda dużo fajniej. Do tego mam kolimator aimpoint G&P. Edited February 2, 2009 by Master Quote Link to post Share on other sites
Sushi.50 Posted February 3, 2009 Report Share Posted February 3, 2009 Ta Twoja emka jest chyba na allegro... powiem szczerze że niezbyt ciekawie to wygląda. Quote Link to post Share on other sites
kacper_komando Posted February 3, 2009 Report Share Posted February 3, 2009 witam pytanie nie do tematu ale moze ktos mi pomoze :) która replika jest lepsza : http://www.allegro.pl/item545895490_8_kara...ezawodnosc.html http://www.metalgun.pl/product-pol-54-AK47-CM028A.html http://www.allegro.pl/item535449273_gunfir...eracja_1zl.html http://www.allegro.pl/item537592201_karabi..._metal_asg.html PROSZE O SZYBKĄ ODPOWIEDZ maniak_usmiech.gif sciana.gif Quote Link to post Share on other sites
penio151 Posted February 3, 2009 Report Share Posted February 3, 2009 Zapewne to jest najlepsze - > CM.028 Quote Link to post Share on other sites
Sushi.50 Posted February 4, 2009 Report Share Posted February 4, 2009 :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: Quote Link to post Share on other sites
MARINE GRUNT Posted March 15, 2009 Report Share Posted March 15, 2009 (edited) Witam, Mam pytanie odnośnie SPR-a A&K i jednocześnie ostrzeżenie, pytanie to : Czy gearbox utrzyma taką sprężynę lub inną ale o podobnej mocy (http://www.gunfire.pl/product-yid-1152191620-Sprezyna-M135-SP.html) I jeśli tak to czy bardzo spadnie przez jej użycie żywotność karabinu? Ostrzeżenie: W moim SPRze pękła sprężyna stockowa, nie wiem jak to się stało, objawy to nie podawanie kulek, i czeste zacinki oraz plucie kulkami, oprócz tego padło semi a powstał burst, starł się taki mały plastikowy element tak "na lewo od płytki selektora na zewnatrz GB"(nie znam jego fachowej nazwy), odsyłam na gwarancję lub ewentualny montaż nowej, firmowej sprężyny. Więc uważajcie na swoje, najlepiej co jakiś czas obejrzeć jak się trzyma itp. Pozdro Edited March 15, 2009 by MARINE GRUNT Quote Link to post Share on other sites
Sushi.50 Posted March 17, 2009 Report Share Posted March 17, 2009 Ja bym Ci polecał wrzucić m120. Nie wiemy, czy GB wytrzyma M135, ale ja bym nie ryzykował. Lepiej zainwestuj w jakiś dobry bore up. Większa prędkość wylotowa, mniejsze obciążenia na GB. Quote Link to post Share on other sites
Master Posted March 22, 2009 Report Share Posted March 22, 2009 Ja w swoim PJ16A4 mam SP130 i dobrze się trzyma co jakies 2 tygodnie robie przegląd jak dotąd żadnych zużyć. Quote Link to post Share on other sites
Chaoswarrior Posted March 22, 2009 Report Share Posted March 22, 2009 Witam. Mam SPRa Nod 2. Skoro się zastanawiacie nad żywotnością to napiszę o swoich doświadczeniach po dłuższym użytkowaniu (31 000 kulek). Na wstępie zaznaczę, że od razu dokupiłem do karabinu: 1. Bateria Firefox 9,6 4000mA (musiałem 2cm przedłużyć kolbę, żeby ją zmieścić) 2. Lufa Deep Fire 650mm, 6.02mm + tłumik 3. Gumka czarna Systemy. Więc nie wiem jak działał po wyjęciu z pudełka na starych częściach. Przez 30 000 (zdecydowana większość na auto ma real capach - serie po 5-10 kulek) kulek wszystko spisywało się jak najbardziej ok. Zasięg bardzo dobry. Zdecydowanie lepszy niż inne karabiny mające 400+ fps. Metrówką nigdy nie mierzyłem ale strzelam się sporo i mało kto strzelał dalej ode mnie nawet mając 450fps. Skupienie na tej lufie rewelacyjne. Gumka w zimie musi się rozgrzać. Poza tym ok. Bateria daje rofa ok 13 strzałów na sekundę. Po przebiegu 30 000 zauważyłem spadek osiągów. Poszedłem na chrono i wyszło 380 fps. Rozebrałem GB (pierwszy raz) i stwierdziłem: 1. Złamana sprężyna ok centymetr od końca przy prowadnicy. Odłamany kawałek wkręcił się w większą część sprężyny i całość zaklinowała się na łożysku prowadnicy tym samym je blokując. 2. Zębatki. Absolutny brak zużycia poza jednym faktem - ostatni ząb zębatki tłokowej starty ok 1mm. Może nawet mniej. Spodziewam się, że będę to musiał niedługo wymienić. 3. Dysza. Na połączeniu dysza - komora stwierdziłem nieszczelność i dyszę wymieniłem. Poza tym absolutnie brak jakiegokolwiek zużycia. Zęby całe. Tłok bez zarzutu. GB cały bez śladów pęknięć. Dalszy tuning: 1. Sprężyna Systemy M140 2. Mosfet 3. Niskooporowe okablowanie własnej konstrukcji. Kable modelarskie 1,5mm na miedzi beztlenowej (ponoć lepszych się założyć nie da). 4. Czyszczenie i smarowanie wszystkiego nowym smarem. Przy okazji sprawdziłem szczelność głowicy cylindra i głowych tłoka. Absolutnie szczelne. Tłoka wcisnąć nie dałem rady jak palcem głowicę cylindra zatkałem (a siły w ręce trochę mam). Efekty: Na chrono jeszcze nie byłem (to niedług) ale zauważalna odczuwalnie lepszy zasięg na nowej sprężynie. Do tego silnik na nowych kablach bez problemu ciągnie nową sprężynę dając rofa conajmniej takiego jak na starej sprężynie jak nawet nie większego. Zużycie części zewnętrznych. Po takim przebiegu body bardzo ładnie wytarło się na krawędziach, selektorze ognia, osłonie spustu, gnieździe magazynka po prawej stronie (od trzymania tam palca) i przy rączce od strony kolby. Efekt na prawdę bardzo ładny. Nie jak w Boyi gdzie farba potrafi płatami schodzić. Tutaj się stopniowo ścierała aż się starła. Brak luzów, chwiejnej lufy, zużycia gwintów. Wszystko ok. Muszka i szczerbinka całe choć przyznam, że używałem ich tylko przez ok 15 000. Później dokupiłem kolimator. Chłodnica bardzo ładnie zrysowała się od opierania jej o mury. Nie są to rysy przecierające lakier a raczej głęboko rysujące w aluminium - wygląda bardzo fajnie. Plastiki. Rączka wyślizgała się i delikatnie się błyszczy. Kolba od policzka tak samo. Jednak dobrze komponuje się to ze startym body. Dzisiaj strzelałem na nowej sprężynie. Poszedł prawie 1000 kulek głównie na semi. Dalej działa. Po takim przebiegu mam tylko problem z gumką. Chyba założę nową Systemę bo ta coś już szwankuje. Choć może dlatego, że było dzisiaj dość chłodno i wiało. Nie wiem. Zobaczę jeszcze na ciepło jak działa. Mam nadzieję, że pomogłem. pozdrawiam, Michał Witam. Mam SPRa Nod 2. Skoro się zastanawiacie nad żywotnością to napiszę o swoich doświadczeniach po dłuższym użytkowaniu (31 000 kulek). Na wstępie zaznaczę, że od razu dokupiłem do karabinu: 1. Bateria Firefox 9,6 4000mA (musiałem 2cm przedłużyć kolbę, żeby ją zmieścić) 2. Lufa Deep Fire 650mm, 6.02mm + tłumik 3. Gumka czarna Systemy. Więc nie wiem jak działał po wyjęciu z pudełka na starych częściach. Przez 30 000 (zdecydowana większość na auto ma real capach - serie po 5-10 kulek) kulek wszystko spisywało się jak najbardziej ok. Zasięg bardzo dobry. Zdecydowanie lepszy niż inne karabiny mające 400+ fps. Metrówką nigdy nie mierzyłem ale strzelam się sporo i mało kto strzelał dalej ode mnie nawet mając 450fps. Skupienie na tej lufie rewelacyjne. Gumka w zimie musi się rozgrzać. Poza tym ok. Bateria daje rofa ok 13 strzałów na sekundę. Po przebiegu 30 000 zauważyłem spadek osiągów. Poszedłem na chrono i wyszło 380 fps. Rozebrałem GB (pierwszy raz) i stwierdziłem: 1. Złamana sprężyna ok centymetr od końca przy prowadnicy. Odłamany kawałek wkręcił się w większą część sprężyny i całość zaklinowała się na łożysku prowadnicy tym samym je blokując. 2. Zębatki. Absolutny brak zużycia poza jednym faktem - ostatni ząb zębatki tłokowej starty ok 1mm. Może nawet mniej. Spodziewam się, że będę to musiał niedługo wymienić. 3. Dysza. Na połączeniu dysza - komora stwierdziłem nieszczelność i dyszę wymieniłem. Poza tym absolutnie brak jakiegokolwiek zużycia. Zęby całe. Tłok bez zarzutu. GB cały bez śladów pęknięć. Dalszy tuning: 1. Sprężyna Systemy M140 2. Mosfet 3. Niskooporowe okablowanie własnej konstrukcji. Kable modelarskie 1,5mm na miedzi beztlenowej (ponoć lepszych się założyć nie da). 4. Czyszczenie i smarowanie wszystkiego nowym smarem. Przy okazji sprawdziłem szczelność głowicy cylindra i głowych tłoka. Absolutnie szczelne. Tłoka wcisnąć nie dałem rady jak palcem głowicę cylindra zatkałem (a siły w ręce trochę mam). Efekty: Na chrono jeszcze nie byłem (to niedług) ale zauważalna odczuwalnie lepszy zasięg na nowej sprężynie. Do tego silnik na nowych kablach bez problemu ciągnie nową sprężynę dając rofa conajmniej takiego jak na starej sprężynie jak nawet nie większego. Zużycie części zewnętrznych. Po takim przebiegu body bardzo ładnie wytarło się na krawędziach, selektorze ognia, osłonie spustu, gnieździe magazynka po prawej stronie (od trzymania tam palca) i przy rączce od strony kolby. Efekt na prawdę bardzo ładny. Nie jak w Boyi gdzie farba potrafi płatami schodzić. Tutaj się stopniowo ścierała aż się starła. Brak luzów, chwiejnej lufy, zużycia gwintów. Wszystko ok. Muszka i szczerbinka całe choć przyznam, że używałem ich tylko przez ok 15 000. Później dokupiłem kolimator. Chłodnica bardzo ładnie zrysowała się od opierania jej o mury. Nie są to rysy przecierające lakier a raczej głęboko rysujące w aluminium - wygląda bardzo fajnie. Plastiki. Rączka wyślizgała się i delikatnie się błyszczy. Kolba od policzka tak samo. Jednak dobrze komponuje się to ze startym body. Dzisiaj strzelałem na nowej sprężynie. Poszedł prawie 1000 kulek głównie na semi. Dalej działa. Po takim przebiegu mam tylko problem z gumką. Chyba założę nową Systemę bo ta coś już szwankuje. Choć może dlatego, że było dzisiaj dość chłodno i wiało. Nie wiem. Zobaczę jeszcze na ciepło jak działa. Mam nadzieję, że pomogłem. pozdrawiam, Michał Quote Link to post Share on other sites
4kmedo Posted March 22, 2009 Report Share Posted March 22, 2009 (edited) Podobnie jak kolega wyżej chwale sobie tą replikę. Dzisiaj miałem szanse porównac osiągi z różnymi modelami i firmami. W świetle ACM wypadł genialnie zaciekawieni sprzymierzeńcy pytali się jakiej jest firmy, zasięg, wytrzymałośc i takie tam. Większośc z nich była pod wrażeniem, kłaniali się tutaj użytkownicy M4 ACM, Kałach CYMA, G36 JG. W świetle firmówek I klasy nie narzekałem a nawet śmiało mogę powiedziec że było to na równym poziomie ( nie wiem jaka ilośc fps była w nich ale w większości ok 400 FPS ). Replika przestrzeliła narazie małą ilośc kulek coś koło 3 k. W replice obecnie znajduje się Lufa precyzyjna Systemy 509 mm, Gumka Czarna Silikonowa Systemy. Na kulkach 0,25 chrono wykazywał 400 FPS zasięg śmiało idzie trafic nawet do 50 m. Jest kilka minusów z którymi się musiałem uporac: Komora jest jakaś dziwna tzn: trzeba do oporu wsunac lufę z gumką, w przeciwnym wypadku lecą 2 kulki. Problem bardzo łatwo dało się rozwiązac. Body ma mały minus wszystkie śrubki imbusowe wymagają szczególnej uwagi bo łatwo jest zerwac gwint. Radze nie dokręcac do oporu. To narazie tyle co mnie gryzło w niej. W GB nie grzebałem więc nie wiem jak u mnie w środku to wygląda. Obecnie pojawił się znowu mały problem na komorze ale prawdopodobnie marznie mi gumka :D w niskich temperaturach. Podsumowując także jestem zadowolony z zakupu tej repliki. Edited March 22, 2009 by 4kmedo Quote Link to post Share on other sites
Sushi.50 Posted March 22, 2009 Report Share Posted March 22, 2009 Ciekawe powiem :) Chaoswarrior, masz podwójnego posta, edytuj jak możesz. Quote Link to post Share on other sites
MARINE GRUNT Posted March 23, 2009 Report Share Posted March 23, 2009 Witam, jaka dysza pasuje do tego SPRa? Taka będzie ok? : http://www.taiwangun.com/shop,show,1353 I jeszcze jedno, u mnie też sprężyna pękła w tym samym miejscu. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.