GrOm91 Posted December 19, 2008 Report Share Posted December 19, 2008 Ja przekładałem w G36c . Użyłem tych samych kabli co miałem wcześniej , trochę musiałem podpiłować przy łączeniu body z kolba , żeby się nie wycierały kable , ale zewnątrz nic nie widać . Quote Link to post Share on other sites
Sledzikmaster Posted December 19, 2008 Report Share Posted December 19, 2008 (edited) A możesz zrobić jakieś zdjęcia ? Edited December 19, 2008 by Sledzikmaster Quote Link to post Share on other sites
choisen Posted December 19, 2008 Report Share Posted December 19, 2008 Czy mógłby ktoś wrzucić ładownicy zawieszonej na G36? Na kolbie oczywiście :) Bo nie wiem za bardzo, jak to zrobić by ładnie wyglądało... Quote Link to post Share on other sites
AWR_sowiet Posted December 19, 2008 Report Share Posted December 19, 2008 Nic sie nie tnie. No chyba ze w tamtym przypadku bylo cos nie tak. Rozkladasz, otwierasz Gbox, przekladasz na tyl, skaldasz - proste :P Quote Link to post Share on other sites
Sledzikmaster Posted December 19, 2008 Report Share Posted December 19, 2008 No tylko jest mały problem ;) Jak to zrobić żeby za bardzo kabli nie było widać ;) Quote Link to post Share on other sites
danyboy Posted December 19, 2008 Report Share Posted December 19, 2008 Czy mógłby ktoś wrzucić ładownicy zawieszonej na G36? Na kolbie oczywiście :) Bo nie wiem za bardzo, jak to zrobić by ładnie wyglądało... Tu znalazłem jedną fotkę: http://shed-o-love.com/images/kraut/aaa.jpg Quote Link to post Share on other sites
TUZIOL Posted December 19, 2008 Report Share Posted December 19, 2008 No tylko jest mały problem ;) Jak to zrobić żeby za bardzo kabli nie było widać ;) Pełna kolba + zakaz składania jej w bok ;) Wówczas nie będzie widać :) Innej opcji chyba nie ma :) Quote Link to post Share on other sites
Sledzikmaster Posted December 20, 2008 Report Share Posted December 20, 2008 Nie wiem czy komuś to się przyda ale niech będzie to dla potomnych ;) Przełożenie kabli na tył repliki w CA36: Przed http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...46bb9966e1.html W trakcie ( zaznaczone miejsca w których trzeba coś przypiłować) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...f14f3bcab5.html I kolba po fakcie (jako nosidełko na akumulator użyłem pokrowca na SEM 52SL które kupiłem od kolegi Ronina ;) ) http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...f14fb09fea.html I na koniec porównanie zdjęciowe 2 Gieni CA: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...7571c85177.html Żeby post nie był kompletnym OT mam małe pytanie: Jak jest z malowaniem broni w BW? Jakich farb mogą używać żołnierze ? Quote Link to post Share on other sites
TUZIOL Posted December 21, 2008 Report Share Posted December 21, 2008 Hmmm... ciekawy custom. Bateria w pokrowcu na radio ;) I to na kolbie ;) Quote Link to post Share on other sites
Adi.K Posted December 25, 2008 Report Share Posted December 25, 2008 Powiem tak... strasznie to zrobiłeś... bez urazy. Ale dało się to o wiele lepiej zrobić i przy pomocy ładownicy na magazynek do G36. Ona też mieści batkę Large, a nawet dwie. Quote Link to post Share on other sites
Wawix Posted December 26, 2008 Report Share Posted December 26, 2008 (edited) Sledzikmaster dobre ale nie do końca :-P Batke można było kupić 9,6 firefoxa 1500 ja ją mam mieści się bez problemu. A jeśli ktoś robił by Tuning mocniejszy to zmiana silnika na mocniejszy. Nie wierze,że ktoś kto uzbierał kasę na Stara nie uzbierał by wówczas na silnik xD ( na zdjęciu gość miał bynajmniej HKV od Stara :-P ) Choć i tak wolę czarne Giety (Ja pobawiłem się w zamianę oznaczeń na selektorze ognia,wytarłem zamek,zrobiłem oznaczenia na pokrętle HKV a piny już miałem jak w oryginale nic nie mam nie wierzchu i wygląda pięknie ^^ Pozdrawiam Wawix Edited December 26, 2008 by Wawix Quote Link to post Share on other sites
Wawix Posted December 26, 2008 Report Share Posted December 26, 2008 Sorki za Spam ale nie mogłem edytować już poprzedniego posta :-P Dzisiejsza sesja detali robiona telefonem więc za jakość przepraszam : Pozdrawiam Wawix Quote Link to post Share on other sites
AWR_Ronin Posted December 26, 2008 Report Share Posted December 26, 2008 Tę modyfikację można zrobić bez tylu operacji. Wystarczy przeprowadzić przewód wnętrzem kolby... Teraz wygląda to makabrycznie. Ronin p.s. Jak zdecyduje, że moja obecna bateria to jednak za mało, zrobię opis takiej modyfikacji (mam pomysł na zrobienie jej tak, że nawet małego kawałka przewodu nie będzie widać na zewnątrz) i zamieszczę na stronie AWR. p.s.s. Bardzo ładnie Wawix - nieźle się to prezentuje. Jedyne do czego bym się mógł przyczepić to oznaczenia na selektorze (o tym już na gg rozmawialiśmy - literki z szablonu miały trochę nie ten kształt i jest to wina szablonu a nie Twoja), ale poza tym jest rewelacja. Quote Link to post Share on other sites
danyboy Posted December 26, 2008 Report Share Posted December 26, 2008 Panowie, zamiast kombinować z ogromnymi gabarytowo bateriami i ich umieszczaniem na zewnątrz proponuję rozważyć zakup baterii Li-Po. W mojej G36 KSK nie mam w ogóle miejsca na baterię, a pojemnik PEQ ma miejsce na standardową baterię 8,4V 1400mAh. Po zamontowaniu sprężyny M130 baterii Ni-Mh starczało na 30 strzałów. Teraz mam baterię Li-Po King Arms 11,1V 2000mAh o takich samych wymiarach jak tamta NiMh i spokojnie mieści się w pojemniku, a co lepsze również w gripie od zwykłej 'długiej' G36 (mój ostatni zakup JG). Błagam was nie masakrujcie Gietek takimi patentami jak wyżej. Nawet ten nieszczęsny PEQ nie pasuje do G36... Quote Link to post Share on other sites
Wolf Posted December 26, 2008 Report Share Posted December 26, 2008 Kwestia gustu i upodobań, oraz oczywiście praktycznego zastosowania. Najpiękniejsza jest jednak sama klasyczna broń, bez dodatków i udziwnień. Quote Link to post Share on other sites
Wawix Posted December 26, 2008 Report Share Posted December 26, 2008 Również nie jestem zwolennikiem malowania Giet oraz maskowaniu baterii na zewnątrz... ;-) Przecież ona i tak piękna jest sama w sobie :-P Ps.Ronin zgadza się to wina szablonu ale aż tak nie rzuca się w oczy ;-) Quote Link to post Share on other sites
Sledzikmaster Posted December 26, 2008 Report Share Posted December 26, 2008 No racja moje przeniesienie kabli do kolby to lekka prowizorka ;) Ze zniecierpliwieniem czekam na twój artykuł Ronina o tym (o ile będzie Tobie się chciało pisać ;) ).A ja mam CA36 i tylko lunetkę mam od g36 STAR. Wawix ładna Gienia. Pogratulować wykonania. A co do malowania to jak zauważyłeś mam 2 x G36. Jedna jest pomalowana a druga nie. Ja tylko poprzekładałem części które są najmniej zniszczone do długiej ;) Stąd powstał taki dziwoląg. A ma ktoś może pomysł jak zrobić oryginalne oznaczenia H&K na G36 od JG ? Quote Link to post Share on other sites
Adi.K Posted December 26, 2008 Report Share Posted December 26, 2008 Chłopie nie musisz czekać na Ronina, pamiętam ,że ktoś już na Forum zrobił taka przeróbkę ,że kabla w ogóle nie było widać. Poszukaj. Po co czekać? Z tego co pamiętam kabel wychodził z tego otworu gdzie była śruba trzymająca silnik. Quote Link to post Share on other sites
Sledzikmaster Posted December 26, 2008 Report Share Posted December 26, 2008 No właśnie też sobie pomyślałem że może tamtędy pójść kabel lecz gdzie dalej trzeba nawiercić kolbę ? Quote Link to post Share on other sites
Zambezi Posted December 26, 2008 Report Share Posted December 26, 2008 Tylko wtedy jest jeden problem, kolby nie będzie można składać, prawda? Dało by się zrobić to tak, by kable były nie widoczne a kolba składana? ;> Quote Link to post Share on other sites
gryzly Posted December 26, 2008 Report Share Posted December 26, 2008 Sposób przeprowadzenia kabli. Przy okazji zdjęcia Mojej G36`tki. Pozdrawiam Krzysiek Quote Link to post Share on other sites
Sledzikmaster Posted December 26, 2008 Report Share Posted December 26, 2008 A masz może zdjęcie miejsca w którym "wyszedłeś" z kablami ? Quote Link to post Share on other sites
Adi.K Posted December 26, 2008 Report Share Posted December 26, 2008 Tylko wtedy jest jeden problem, kolby nie będzie można składać, prawda? Dało by się zrobić to tak, by kable były nie widoczne a kolba składana? ;> Możesz spróbować zamontować styki... ale awaryjność może być większa. Pomysł dobry , wystarczy sprawdzić Quote Link to post Share on other sites
Zambezi Posted December 26, 2008 Report Share Posted December 26, 2008 (edited) Sledzikmaster przecież pokazał ;) masz link w jego poście. gryzly gdy zamykasz kolbę, nie zdarza Ci się przycinać kabli? jak rozwiązałeś problem luźnego kabla który zostaje po złożeniu kolby? Edited December 26, 2008 by Zambezi Quote Link to post Share on other sites
gryzly Posted December 27, 2008 Report Share Posted December 27, 2008 gryzly gdy zamykasz kolbę, nie zdarza Ci się przycinać kabli? jak rozwiązałeś problem luźnego kabla który zostaje po złożeniu kolby? Niestety nie mam pojęcia jak ten problem można rozwiązać. Kabel "chowa" się w kolbie, która jest pusta niestety może zdarzyć się przygniecenie tego kabla. Pozdrawiam Krzysiek Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.