danyboy Posted February 18, 2009 Report Share Posted February 18, 2009 Mimo iż Wolf zrobił porządek, niektórzy są niereformowalni :) Z uporem maniaka będę więc drążył: Co to ma wspólnego z rekonstrukcją bundeswehry i G36 ? No ja was panowie proszę! :wink: beertek - zadaj te pytania w odpowiednich działach... Quote Link to post Share on other sites
beertek Posted February 23, 2009 Report Share Posted February 23, 2009 zgodnie z porada udzielona mi przez Wolfa a propo uwiarygodnienia mojej gieni zakupiłem "motylka" do front gripu problem polega na tym ze on nie pasuje idealnie .... (replika ca o motylek od jg )będę wdzięczny jeżeli ktoś mi udzieli rady porady jak rozwiązać ten problem mało kolizyjnie Quote Link to post Share on other sites
AWR_Ronin Posted February 23, 2009 Report Share Posted February 23, 2009 Na czym polega brak idealności? Ronin Quote Link to post Share on other sites
Wolf Posted February 23, 2009 Report Share Posted February 23, 2009 Chodzi o przednie mocowanie do zawieszenia taktycznego w replice G36k, jeśli dobrze pamiętam. Quote Link to post Share on other sites
beertek Posted February 23, 2009 Report Share Posted February 23, 2009 Chodzi o przednie mocowanie do zawieszenia taktycznego w replice G36k, jeśli dobrze pamiętam. Bardzo dobrze pamiętasz brak idealności polega na tym ze dol front gripu nie przylega do "motylka" albo na odwrót czyżby gripy od ca różniły się od gripów jg???próbowałem przykładać motylka w innych miejscach i lipa...oraz tez montować bez szyny ris efekt tez nie satysfakcjonujący ... Quote Link to post Share on other sites
AWR_Ronin Posted February 23, 2009 Report Share Posted February 23, 2009 Tak to już jest - oba elementy są inaczej wyprofilowane i między nimi jest szpara. Jak się jednak wszystko porządnie skręci (najlepiej dać długą śrubę która wejdzie do wnętrza gripa, podkładkę i dodatkową nakrętkę), wtedy wszystko trzyma się bardzo stabilnie. Dodam tylko, że w AWR są dwie repliki CA z uchem od JG - jak dotąd nikomu nic się nie odczepiło w trakcie używania. Ronin Quote Link to post Share on other sites
beertek Posted February 23, 2009 Report Share Posted February 23, 2009 Tak to już jest - oba elementy są inaczej wyprofilowane i między nimi jest szpara. Jak się jednak wszystko porządnie skręci (najlepiej dać długą śrubę która wejdzie do wnętrza gripa, podkładkę i dodatkową nakrętkę), wtedy wszystko trzyma się bardzo stabilnie. Dodam tylko, że w AWR są dwie repliki CA z uchem od JG - jak dotąd nikomu nic się nie odczepiło w trakcie używania. Ronin zastanawiałem się nad oszlifowaniem gripu ale spróbuje twojej metody skoro mówisz ze działa to po co wyważać drzwi otwarte na oścież? Quote Link to post Share on other sites
fidell Posted February 24, 2009 Report Share Posted February 24, 2009 Zakładałem tren element kumplowi razem z szyną i mimo szpar trzymał się w miarę stabilnie po dokręceniu na przysłowiowego "chama". Szlifowanie gripu to zły pomysł, przed modyfikacjami inwazyjnymi lepiej zastanowić się 3 razy, bo kto wie co będziesz chciał montować w przyszłości. Idź za radą Ronina. Quote Link to post Share on other sites
Wolf Posted February 24, 2009 Report Share Posted February 24, 2009 Proponuje nie ruszać samego chwytu, lecz delikatnie pilniczkiem lub frezikiem dopasować kształt mocowania zwanego motylkiem. W przypadku uszkodzeniam, jego cena jest mniejsza od chwytu i łatwiej go kupić. Osobiście w swoim G36k mam osadzone ucho prawie nalogicznie jak w długiej wersji, wymacniając przednią ściankę chwytu wstawką z blachy. Quote Link to post Share on other sites
beertek Posted February 24, 2009 Report Share Posted February 24, 2009 zgadzam się ze trzeba pomyśleć 3 razy -i dla tego proszę was o rade:) ogólnie zastanawiam się nad uzupełnieniem braków-luzów żywica epoksydowa tak poza ww tematem pytanie do tych którzy grawerowali tabliczkę znamionowa na gieniach bylem w 3 zakładach i nikt nie chce się tego podjąć ....bo materiał nieodpowiedni ....jak wam się to udało?? Quote Link to post Share on other sites
fidell Posted February 24, 2009 Report Share Posted February 24, 2009 Ja mam body JG, abs ładnie poddaje się frezowi. Robiłem też jedno g36K z CA i powiem ci, że nigdy więcej - włókno szklane świetnie sprawuje się jako body, ale jest toporne do obróbki, bowiem ciągnęło się niemiłosiernie. Quote Link to post Share on other sites
beertek Posted February 24, 2009 Report Share Posted February 24, 2009 (edited) Ja mam body JG, abs ładnie poddaje się frezowi. Robiłem też jedno g36K z CA i powiem ci, że nigdy więcej - włókno szklane świetnie sprawuje się jako body, ale jest toporne do obróbki, bowiem ciągnęło się niemiłosiernie. aha czyli pomysł pana z zakładu chyba będzie najlepszym rozwiązaniem czyli wkleić coś tam takiego ich specjalnego do grawerki Edited February 24, 2009 by beertek Quote Link to post Share on other sites
beertek Posted February 27, 2009 Report Share Posted February 27, 2009 Czy ktoś grawerował lub w inny sposób uzyskał ten efekt (tabliczka znamieniowa 1:1 jak w oryginale)w ca?? Quote Link to post Share on other sites
AWR_Ronin Posted February 27, 2009 Report Share Posted February 27, 2009 W CA problemem jest to, że najpierw trzeba zaszpachlować logo CA i graweruje się na szpachli... Jest to o tyle problematyczne, że na uskokach szpachla potrafi odpaść większym kawałkiem. W JG tego nie ma bo od razu mamy do dyspozycji gładką powierzchnię. Jednak... Rewelacyjną szpachlę można wykonać z tworzywa które szpachlujemy - trochę spiłowanych opiłków należy wymieszać z rozpuszczalnikiem nitro do konsystencji "pasty". Idealnie zgadza się wtedy kolor i faktura, poza tym taka szpachla jest stosunkowo twarda i nie powinno być problemu z odpryskami przy grawerce. Nie testowałem tego jednak na tworzywie CA - jest to patent z czasów modelarskich a jak wiadomo, modele wykonane są z innego tworzywa. Ronin Quote Link to post Share on other sites
fidell Posted February 27, 2009 Report Share Posted February 27, 2009 Ja jak pisałem robiłem jedną grawerkę w CA i tworzywo strasznie się ciągnęło przez co wyszło jakotako... Ale kiedyś przyszedł mi do głowy szatański pomysł, by zdjąć odlew tabliczki z repliki STARa, następnie zrobić kopię i wkleić na odpowiednio spreparowane miejsce. Pozostaje tylko kwestia trwałości tworzywa, z którego zrobi się kopię - wiadomo, musi być odporne na wszelakie uderzenia i oczywiście kulki:) Quote Link to post Share on other sites
beertek Posted February 27, 2009 Report Share Posted February 27, 2009 Niebawem będę testował wlepkę z jakieś super folii zobaczymy..... Quote Link to post Share on other sites
Kuczu Posted February 28, 2009 Report Share Posted February 28, 2009 chciałbym moją Gienię jakoś wyciszyć. oprócz cichych głowic od systemy i spodkładkowania chciałbym włożyć tam matę bitumiczną. pytanie czy 2mm mata wejdzie między GB a body ?? Quote Link to post Share on other sites
ocet Posted February 28, 2009 Report Share Posted February 28, 2009 Obawiam się że tutaj nie bardzo Ci pomożemy. To forum o rekonstrukcji a nie warsztat. Moim zdaniem poprostu musisz spróbować albo poszukać w temacie o wyciszaniu replik. Quote Link to post Share on other sites
Paprotek Posted February 28, 2009 Report Share Posted February 28, 2009 (edited) Jak tak patrze u siebie, to by weszła, ale byłby problem z odciąganiem zamka do regulacji HU. Jeśli coś ma się mieścić, to tylko na wysokości cylindra, bo na wysokości zębatek może być trudno. Najlepiej sam wyjmij gniazdo maga, potem girboks wraz z tym modułem ze skrzydełkami selektora i sprawdź osobiście ;) Edited February 28, 2009 by Paprotek Quote Link to post Share on other sites
choisen Posted March 1, 2009 Report Share Posted March 1, 2009 Czy ktoś ma zapisane na dysku zdjęcia ładownicy do G36 na kolbie? Niestety te linki,, które były w starych tematach BW są już nieaktualne :/ Mam tylko jedno zdjęcie, z Wiki, ładownicę widzianą od tyłu, a potrzebuję widzianą ją od przodu Quote Link to post Share on other sites
Wolf Posted March 1, 2009 Report Share Posted March 1, 2009 Nie ma na to zasad, to osobista inwencja twórcza żołnierza. Najprostrze rozwiązanie to przymocowanie na dwie opaski do łączenia kabli oraz usunięcie mocowania do pasa nośnego. Ładownica widziana z przodu wygląda jak każda inna ;-) Na zdjęciu z Wikipedii ładownica jest otwierana od strony kolby, osobiście bym preferował odwrotnie. Quote Link to post Share on other sites
choisen Posted March 1, 2009 Report Share Posted March 1, 2009 Może żolnierz jest leworęczny? :) Wiem, że to "inwencja twórcza" ;) Chodzi mi tylko o przykład jej na polu walki ;). Ma ktoś takie zdjęcia? Potrzebuje go do artykułu po prostu ;) Quote Link to post Share on other sites
Adi.K Posted March 2, 2009 Report Share Posted March 2, 2009 Da się także ładnie spasować bez usuwania zaczepów pod S95. Jeśli chodzi o same fotki Choisen... to zamieszczę je wieczorem. Chyba że wolisz na GG Quote Link to post Share on other sites
choisen Posted March 2, 2009 Report Share Posted March 2, 2009 Wszystko jedno ;) I mam do ciebie sprawę na GG :P Quote Link to post Share on other sites
choisen Posted March 2, 2009 Report Share Posted March 2, 2009 Z wielką przyjemnością chciałbym przedstawić owoc działań z ostatniego tygodnia :) "Opis przeciągania kabli w G36 na kolbę" http://jgrgt1.boo.pl/viewtopic.php?p=1646#1646 W razie pytań proszę wpisywać jako komentarze ze strony głównej, by uniknąć bałaganu :) Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.