Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

USArmy.pl


Recommended Posts

Witam. W watku tym chcialbym opisac moje przejscia z Am-Pol'em (www.usarmy.pl). Na wstepie krotko i na temat - odradzam zdecydowanie !!!

No coz - okolo 10 miesiecy temu zdecydowalem sie kupic u nich buty marines'y. Tak tez uczynilem i jakby sie wydawalo stalem sie szczesliwym posiadaczem "niezniszczalnego" obowia. Co prawda w sklepie zaniepokoila mnie wszyta wewnatrza metka z flaga amerykasnka i napisem "made in USA", ale po upewnieniu sie ze to orginalny sprzet nie przejmowalem sie tym. Na dodatek przemila pani sprzedajaca tam zagwarantowala mnie, ze jesli cos sie stanie w ciagu roku ( opinia takiej wytrzymalosci robi swoje ;) moge spokojnie przyjsc z butami do nich.

Dodatkowo otrzymalem skarpetki wojskowe i juz wogole bylem happy.

Okolo 2 tygodnie temu wracalem do domu, kiedy moja uwage zwrocilo wybrzuszenie z boku buta. Po dokladniejszych ogledzinach w domu okazalo sie, ze buty rozkleily sie na odcinku ok 7 cm, zas w tym miejscu mam piekna, przelotowa dziure....

Zadzwonilem do sklepu, jak ze mam kawalek drogi do wawy i wyjasnilem sprawe panu odbierajacemu telefon. .. Jakiez bylo moje zdziwienie, kiedy zostalem wysmiany :D

"-Panie co pan? Po 10 miesiacach mam niby buty wymieniac?"

-YYY... no wie pan. To mocne buty i dosc drogie ( 360zl)

-No to co? To pan je kupowales

-No tak, ale tamta pani poinformowala mnie, ze jak cos sie stanie...

-Panie co pan ? Pan zglupial chyba. Jak by pan je po miesiacu przyniosl...

-No wie pan, ale od takich butow troche sie wymaga i z tego co wiem nie ma z nimi problemow...

-A co ja je panu na sile wcisnalem ? To pana sprawa....

I tak przez ponad 10 minut. Na dodatek rozgladajac sie po necie zaczynam sie zastanawiac, czy dobrze zrobilem wierzac milej pani, co do orginalnosci obuwia. No coz - moja strata. Aha - dodam, ze buty byly w lesie raz ( slownie - jeden raz ) na kilka godzin. W poprzednich martensach ( 300zl) przechodzilem codzien 3 lata ( zaliczaly systematycznie las, bagna, na codzien miasto, a do tego gory ).

Jakbym jednak nie patrzyl najbardziej w calej sprawie zszokowalo mnie nie to, ze prawdopodobnie sprzedano mi z premedytacja podroby za cene orginalu, czy niemoznosc dokonania reklamacji, ale sposob rozmowy z owym panem... Po czyms taki juz nigdy nie skrytykuje poziomu zadnych klotni na forum ;)

Ubozszy o 360 zl ( dobrze, ze nie kupilem Corcoranow za 550, choc mnie namawiali:P) lecz bogatszy o nowe doswiadczenia doradzam wszystkim potencjalnym klijentom: UNIKAJCIE JAK OGNIA !!! GDYBY MI MIELI ZA TO PLACIC, TO NIC U NICH NIE KUPIE, BO SZKODA MI NERWOW.

Link to post
Share on other sites

Heh... Yasssne :wink: Probowalem sie dowiadywac przy zakupie o cos takiego, ale owa przemila pani, z ktora wtedy rozmawialem powiedziala mi, ze wystarczy paragonik i na rok mam spokoj. Paragon w sumie mam, ale jak sie dowiedzialem dzis to nic nie zmienia i delikatnie mowiac moge go sobie wsadzic...do kosza na smieci ;)

P.S. Nie wie ktos, gdzie w Wawie moge kupic marines'y? ( ORGINALY !!! :? ) Jakby nie bylo zostalem bez butow i w piatek musze sie po cos wybrac...

Link to post
Share on other sites

To ja moze tak : mam problem z moimi hi tecami i chce je rekalmowac tyle ze mam paragon za identyczne buty z lutego czerwa i pażdziernika :D... ale ty niejestes w tak komfortowej sytuacji

 

jako kart gwarancyjnej na odziez (poza pewnymi wyjątkami) nie dostajeszpodstawą reklamacji jest paragon ze sklepu ponieważ zazwyczaj reklamacja załatwiana jest przez sprzedawców a ie przez producentów... inaczej jest z np telewizorami.:P

 

w prawie bodaj cywilnym albo handlowym (nieznam sie wiec posze naprostować) ale staawiam na cywilne stoi napisane ze buty maja gwarancje ROK (nawet takie kupione w budzie na bazarze) jak sie tobie rozleca na 1 dzień przed koncem to muszą przyjąc - producent s nie musi uwszględniac gwarancji.... ale to inna bajka.

powtarzam: nie jestem prawnikiem nie studiuje prawa, nie interesujesietym, informacjazasłyszana z powiedzmy dobrego źródła lecz nie potwierdzona.

 

poza tym ci przemili państwo... jakze sie wystraszyli (pare lat temu) jak weszło do sklepu kilku duzych łysych ludzi :D są naprawde mili...po prostu IVAN zadzwoń do PIHu (państwowa Inspekcja Handlowa) w biurze obsługi czytam informacji pogadasz sobie z jakze miłą panią :D (kolejną) dowiesz sie jak masz rozmawiac i zatelefonujesz jeszcze raz jak to nie pomoze zadzwoń do rzecznika praw konsumenta... takzrobił moj znajomy z Junglami ktore kupił tam (które podejzanie prędko sie rozleciały jak poprzenie Corcorany) porozmawiał usłyszał to co Ty. jak przynastepnej rozmowie sprzedawca usłyszał PIH drastycznie zmienił podejscie :D

 

 

swoją droga to nieźle cwaniakują w tym ampolu zamowilem kiedyś u nich towar przez net za około 200,- i nie doszedł jeszcze - minęło jakieś 2 i poł roku wiec chyba juz nie dojdzie paczka. Moi znajomi zostawaiają tam kupe kasy maja duzo gratisów - kazdy kto jedzie peksem do wawy dostaje od pani skarpety jak kupowałem 1 -go tygrysa dostałem koszulke za 20,- i moskitiere 2x2 m w kamuflazu jakąs taką co nowmalinie mieli po 50,- ale wtedy to byly tez duze zakupy..

 

więc w skrócie :jak sa nie mili.. zadzwoń do P.I.H.u i do R.P.K. warto jeszcze powalczyc o te 360,-

 

a swoją droga kuzaj moj ma buty z tamtąd zeby nieskłąmac od 2001roku noszone non stop (ulica, las, bagna, góry, obozy i inne wyprawy, nawet do joginngu byly uzywane) i sa w lepszym staeni niz moje roczne Magnumy :(

 

pozdrawaim

wilku

Link to post
Share on other sites

Niewiem co sie stalo. Ja tam kupuje cale zycie i nigdy nie mialem problemow. Mozna negocjowac ceny i mozna zamawiac cos czego wogule nie ma w innych sklepach. no i jeszcze mozna przyjechac nawet o 21 w niedziele i zawsze z przyjemnoscia obsluza. Moze inny stosunek maja do stalych klientow.

Link to post
Share on other sites

Z tym ze stalych klientow zdobywa sie mila obsluga takich gosci. No a jak sie tak rozmawia to co tu duzo mowic. Sprawe trzeba zalatwic na miejscu bo przez telefon to moga obiecac gwiazdke z nieba. A tak na marginesie to mowilem kup sobie gromy - bys byl najwyzej 130 zl w plecy :twisted:

Link to post
Share on other sites

No to ja jeszcze dodam ze taka sama sytuacje mialem w sklepie w Krakowie na ul. Zwierzynieckiej z butami wojskowymi - tez omijajcie.

 

Pan mowil ze buty spokojnie wytrzymuja 5 lat i rok jest gw. Ale jak przynioslem po 10miechach to mi mowil ze to juz na pewno ja zrobilem (notabene odkleila sie podeszwa przy obcasie) i jest to moja wina.

 

Reklamacji nie uznal. Sprawa skonczyla sie u bieglegi i w sadzie konsumenckim :-)

 

WYGRALEM

 

Ale radze omijac tego pana, jest z zawodu prawnikiem i chwyta sie roznych sztuczek zeby reklamacji nie uznac, wiec osoby moga byc troche wystraszone i o to mu chodzi.

Link to post
Share on other sites

No alejakznajdzieszodpowiedznie przepisy to jestes na wygranej pozycji ;]

 

a co to ja mialem pisac ... a mam kodex cywilny w domu o rękojmi stanowią art: 556 -576 nastepnie art 577-581 stanowia o gwarancji jakośći. opdaje jak ktos potrzebuje do swych bojów o swoją rację;] proponuje jeszcze przeczytac stosowne ustawy ustawy.

 

pzdr

wilku

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Czas opisac swoja przygode z AM-Polem. W lipcu tego roku kupilaem tam Corcorany (Field Boot 2) za 510 zl (znizka 20 zl + skarpety, do tego kupowalem takze spodnie). Wczoraj pojechalem do sklepu, zeby but zareklamowac (tuz po wykryciu wady napisalem maila, odpowiedz przyszla szybko). Dalem je do reklamacji, gdyz pekla mi w nich skora z tylu buta na dlugosci ok 2 cm.

 

Wchodze do sklepu. Mowie ze jest wada taka i taka. Chcialem, zeby buty zostaly wymienione. Wlasciciel powiedzial, ze nie wymieni obuwia, gdyz wada jest zbyt mala. Powiedzial, ze gdyby odeszla podeszwa, albo zaczela pekac itd to wtedy zrozumialby, ze trzeba wymienic. Zaproponowal naprawe. Ok, zgodzilem sie. Ze swojej strony mialem arkusz reklamacyjny. Zadnego biadolenia i utyskiwania, ze to to, ze to tamto nie bylo. Wszystko szybko zalatwilismy. Poniewaz jest to pierwsza reklamacja od 10 lat, to wlasciciel sprzedaje mi buta po cenie hurtowej, tzn. daje mi dodatkowo 100 zl w ramach powiedzmy sobie rekompensaty. Pozniej, gdy mamy sie umowic na termin odbioru, mowie ze nie mieszkam w Warszawie, lecz w Bialymstoku. A on na to, ze wysle mi poczta i ze do srody powinienem miec (bo wiadomo weekend - szewc i poczta raczej nieczynne).

 

Wedlug mnie sprzedawca zachowal sie w porzadku. Nie bylo praktycznie zanych problemow z zalatwieniem sprawy. Kontakt na maila w porzadku.

W moim przypadku wiec nie bylo jakis wielkich problemow ze sklepem. Ogolnie uwazam, ze obsluga tam jest ok. Sporo sprzetu do wyboru, chociaz ceny wg mnie sa wysokie. Przykladowo Jungle kosztuja tam 360 zl, a w demobil.pl 299; podobnie ze spodniami 145 zl za Prooppery, a na Allegro za ok 80 mozna kontrakty zalatwic.

 

pozdrawiam

Link to post
Share on other sites

Na takie firmy i ludzi jest bardzo prosty sposob - rzecznik praw konsumenta - przy kazdym urzedzie miejskim chyba jest - ta instytucja jest zupelnie darmowa. Pracuja tam bardzo uczynni ludzie - wierzcie mi - wiele mogą :) nawet wiecej niz myslicie

 

A na towary sprzedawane w RP (np buty) jest rok gwarancji i rok rękojmi sklepu, wiec w powyzszych przypadkach mozna liczyc na zwrot kasy albo wymiany na nowe.

 

Tylko trzeba ruszyc dupsko a nie skarzyc sie na necie.

Link to post
Share on other sites

a ja opowiem historię nie moją, ale mego kumpla. Kupił w am-polu za ok 500zł ,,orginalną" kurtkę goretexową USA. Przy pierwszym deszczu mu przemokła, wtedy się zoorientował, że kamuflaż różni się troche od woodlanda. Pojechał zwrócić kurtkę. Facet się z nim wykłucał, że to orginał i nie wymieni, zaczął bluzgać itd. (nie było mnie przytym) ale po paru minutach ,,ciężkiej" i mało kulturalnej rozmowy kurtka i pieniądze zostały zwrócone. Czyli kurtka musiała być podróbą.

 

A od siebie dodam, że ta kobieta co tam pracuje wciska niezły kit. Kiedyś mnie przekonywała, że kupczaki są beznadziejne, niewygodne przemakają. A na końcu było stwierdzenie, że mają lepsze buty amerykańskie. Podobnie było odnośnie polskiego munduru z tkaniny snajper, że beznadzieja i ona może mi sprzedać znacznie lepszy amerykański. Jakoś nie dałem się przekonać :wink:

 

EDIT: Należy też dokładnie sprawdzać wybite nieśmiertelniki. Bo już dwóm moim znajomym źle wybili. Raz złą grupę krwi (na obu), raz zrobili literówkę w nazwisku (na jednym).

 

EDIT2: Dodam, że mój kumpel z ekipy, który kupuje tam od lat, ma same dobre wrażenia na temat ich obsługi i towarów.

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

A ja o tmy sklepie mam bardzo dobre zdanie ,kupiłem tam szelki typ H , okazały się za mael po moim telefonie i skontaktowaniu się , zwrcono mi pieniądze .Oczywiscie chciałem wymienic na wieksze ale niestety posiadali tylko tę pare , oglnie duzy + , za kontakt ( szybkosc odpowiedzi na moje e-maile) , ,,serwis" oraz podejscie d samego klijenta

 

przepraszam za moje orty

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 2 years later...
  • 6 months later...

Kupowałem tam mundur multicam proppera i nie mam zastrzeżeń.

 

Co do gwarancji.

Zachęcam do lektury ustaw dotyczących ochrony praw konsumenta. Rękojmi na towar jakim są buty jest rok i sklep musi buty przyjąć. Inna sprawa czy producent uwzględni gwarancje, ale sklep musi przyjąć zgłoszenie. Oczywiście konieczny jest dowód zakupu np. paragon (nic więcej nie potrzeba)

Edited by mausser
Link to post
Share on other sites
  • 5 years later...

Temat dość stary ale postanawiam też dodać swoje 3 grosze. Zamawiałem trochę rzeczy z tego sklepu ale albo coś tam rzeczywiście jest nie tak, albo ja mam pecha. Zamawiałem buty USMC, patrolówkę USMC i polar USMC polartec 300. Buty wszystko zgodnie z opisem ale podeszwa zaraz po gwarancji zaczęła się odklejać na pięcie generalnie nie duża usterka łatwo naprawić u szewca. Patrolówka spoko kontraktowa na razie ok. Ale co do polaru to masakra. Pozwolę sobie wrzucić tutaj moje doświadczenia z nim.

 

Po pół roku użytkowania lajtowego dość bo nosiłem go na zimne wieczory w okresie lato/jesień i w zimę pod kurtkę. Nie taplałem się w błocie, nie tyrałem na nie wiadomo jakich wyprawach itp. Pierwsze co to urwał się dzyndzel od suwaka głównego jakby był zrobiony z aluminium. Zgłosiłem to bo była jeszcze gwarancja i dostałem odpowiedź, że to uszkodzenie mechaniczne i gwarancja tego nie obejmuje. Dalej przy zamku od kieszeni "ząbki" po których przesuwa się zamek ukruszyły się i zamek się na nich zaciął przez co nie mogłem go otworzyć. Postanowiłem lekko rozgiąć suwak żeby móc go otworzyć i cóż się stało? Dolna część suwaka pękła i znów uwaga co do jakości materiałów? Taka lipa? Trzecia rzecz sprzed tygodnia dosłownie. Na dole polaru są linki, które można zaciągnąć coby nam nie zawiewało od dołu. Linka z prawej strony znajdująca się wewnątrz przetarła się w jakiś magiczny sposób i pękła. Ostatnia usterka stała się dwa tygodnie po wygaśnięciu gwarancji. Albo mam pecha albo może ten model polarów tak ma? Oczekiwałem znacznie lepszej jakości za taki pieniądz. Generalnie sam polar w sobie działa jak należy ale wszystkie te usterki powodują frustracje i wywołuje myśli, że coś z jakością towaru zakupionym w sklepie jest nie tak. Oczywiście mogę się mylić.

 

Bardzo treściwa wypowiedź. Zalecam jednak utworzenie w odpowiednim dziale tematu, lub podzielenie się opinią w już istniejącym, na pewno zostanie ona doceniona. Szmer

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...
  • 10 months later...

Witam. Niestety szukajka mnie zawiodła, więc zakładam oddzielny temat na temat (>_<) tego sklepu.

W sumie, to dlatego, bo ciekaw jestem, czy jest to sklep godny polecenia, czy nie. Jak jest temat, a go nie widzę, proszę o podanie go, a ten o usunięcie/zamknięcie.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...