NAPEK Posted February 2, 2009 Report Share Posted February 2, 2009 Proton to jest sam wkład który idzie rozsuwać A Benizio potrzebuje całej kolby razem z tymi zawiasami. Bo to mu pękło Quote Link to post Share on other sites
benizo Posted February 2, 2009 Report Share Posted February 2, 2009 Co do kabli to ja po... wiaderku kulek :P Niestwierdziłem żadnych wad. Ale ROF boli :/ Myślałem o nowym śilniku. Da to coś (na stokowej batce) ? Quote Link to post Share on other sites
Damiano Posted February 2, 2009 Report Share Posted February 2, 2009 na początek wymień batke na 9,6 a potem jak ci będzie mało to dopiero myśl o zmianie silnika... ja chce najsamwpierw wymienić batke a potem będe ryzykował zmiane silnika bo zapewne tak jak Kajorowi poleci tłok, tego trzeba być najzwyczajniej w świecie pewnym przy zwiększaniu ROFu Quote Link to post Share on other sites
Kajor Posted February 2, 2009 Report Share Posted February 2, 2009 Mnie poleciał tłok ze względu na fabrycznie pęknięta sprężynkę antireversala - zębatki odbiły do tyłu i ząb nie wytrzymał. Całe szczęście nie silnik nie ucierpiał. A batka 9.6V w Scarze to konieczność. U mnie na M120 MadBulla i podwójnych łożyskach stockowa 8.4V ledwo daje radę. W niedalekiej przyszłości planuję wstawienie jakiegoś fajnego silnika (np. tego mocniejszego od krakmanów) albo beterii LiPo 11.1V, jednak wtedy ROF może być już deczko przesadzony. Na 9.6V 1500 mAh i zmienionych częściach mam teraz 650 strz/min (mierzone). Quote Link to post Share on other sites
benizo Posted February 2, 2009 Report Share Posted February 2, 2009 dzięki za propozycje. Ale jak do tej giwery wcisnąć batkę 9.6 ? Myślałem o puszce na ris, ale trzeba by jakoś przeprowadzić kable wzdłuż sprężyny od rączki przejadowania i odciąć kawałek tej długiej blachy żeby wyprowadzić kable. Ma ktoś jakieś inne pomysły ? Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Kajor Posted February 3, 2009 Report Share Posted February 3, 2009 Odkręcasz tego imbusa w kolbie i wkładasz batkę a następnie składasz całość - tak jak w Classic Army (w CA nie ma otwieranej poduszki policzkowej). U mnie w kolbie maksymalnie rozłożonej mieści się nawet aku 10.8V na ogniwach 2/3A (mini). Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted February 3, 2009 Report Share Posted February 3, 2009 Stwierdzam fakt, oficjalnie i kategorycznie. Ta replika jest nieszczelna. Udało mi się dobić do 350 fps na Sp110 Guardera. Układ jest niesamowicie nieszczelny na łączeniu dysza -> Hu. Do tego, dysza od CA nie pasuje, ucieka przez nią masakryczna ilość powietrza. Replika jest autentycznie do bani. Quote Link to post Share on other sites
benizo Posted February 3, 2009 Report Share Posted February 3, 2009 oj, AnR nie bulwersuj się tak. To że TWÓJ EGZEMPLARZ na wadę to nie oznacza że replika jest zła. Ja nie szczelności nie stwierdziłem. Kajor na 10.8 v na stoku ? Jaki nasz ROF ? Nie zniszczy się replika ? Szczególnie na auto ? Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted February 3, 2009 Report Share Posted February 3, 2009 Nie mój tylko mojego klienta. Wybacz, ale jakoś SCAR CA był mega szczelny i zastanawiałem się przy tej konstrukcji jak to można zbabrać. Teraz już wiem. Jednak co Boyi to Boyi. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted February 3, 2009 Report Share Posted February 3, 2009 Na 10.8 widzę zrywający się tłok, widzę kłęske, widzę płacz. :F Po prostu ten tłok to kolejny badziew z Boyi'a. Prowadnica jest śmieszna. GB jest zalany farbą z jego malowania, więc trudno wygładzić powierzchnie, łożyska szajstikowe. Generalnie, to samo co w emkach Boyi'a, niby troche lepiej, ale ciągle powielane te same błędy. I ta nieszczelność. ;F Quote Link to post Share on other sites
Kajor Posted February 4, 2009 Report Share Posted February 4, 2009 (edited) Na 10.8 widzę zrywający się tłok, widzę kłęske, widzę płacz Nieprawda. Po prostu ten tłok to kolejny badziew z Boyi'a. Prawda. :) Prowadnica jest śmieszna Nieprawda. GB jest zalany farbą z jego malowania, więc trudno wygładzić powierzchnie, Półprawda :D łożyska szajstikowe U mnie kulki, więc nieprawda. Generalnie, to samo co w emkach Boyi'a, niby troche lepiej, ale ciągle powielane te same błędy. I ta nieszczelność. Niestety, GB do najlepszych nie należy... Edited February 4, 2009 by Kajor Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted February 4, 2009 Report Share Posted February 4, 2009 A co fantastycznego jest w tej prowadnicy? Łożyskowanie to żart na sali, już prowadnica element/apple jest lepiej lożyskowana a kosztuje chyba 20 zł. Ten Scar był brany jakoś w grudniu z GF i chyba umiem rozróżnić szajstki od kulkowych. Ten miał szajstikowe, takie bardzo. Ciężko się zdziwie jak ten tłok wytrzyma 10.8, taki sam z M4A1 Boyi zerwałem na m100 porządnym. Może ten jest jakiś uber fajowski. Półprawda z czym? W sensie, że farba mi nie schodziła, nawet pod bardzo twardym filcem? Quote Link to post Share on other sites
Damiano Posted February 4, 2009 Report Share Posted February 4, 2009 (edited) troszke nie kumam... kupując replike za 400-600 zł trzeba być przygotowanym na to że rewelacji nie ma :cry: Jak ktoś na samym początku kupuje chinola i oczekuje gromu z jasnego nieba i zaje@#$ osiągów to może złączyć trzy palce dłoni i tak przygotowaną dłonią, ruchem jednostajnie przyśpieszonym skierować w czoło :mrgreen: Ja jestem bardzo zadowolony z mojej repliki, kupiłem ją u krakmana i na teraz Strzela ale rewelacji nie ma.(I NIE OCZEKUJE TEGO OD REPLIKI ZA 430zł!!!!!!) Przeróbki są obowiązkowe i trzeba być na to przygotowanym, jak go bierzesz z takim podejściem że kupujesz podróbe markowej repliki i musisz się liczyć z ewentualnym remontem to inaczej na to patrzysz. Edited February 4, 2009 by Damiano Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted February 4, 2009 Report Share Posted February 4, 2009 Nie kminisz Ziom. Ja to wiem. Ale w tym przedziale cenowym widziałem fajniejsze repliki. Do tego, ja jestem niereformowalnym fanem markowych replik. Quote Link to post Share on other sites
Kajor Posted February 4, 2009 Report Share Posted February 4, 2009 To po co kupiłeś chinola? :| U mnie wszystko jest (prawie) ok, ale po zmianie kilku części. Niestety, ale pełne wykończenie chińskiego SCARa wyniesie ok. 1000 pln, ale to wciąż i tak mniej niż za gołą replikę CA. Więc cóż, narzędzia w dłoń i poprawiać! :D Quote Link to post Share on other sites
sztyla Posted February 4, 2009 Report Share Posted February 4, 2009 (edited) Czy opłaca się zamawiać tą replikę u Krakmana (puki promocja :D) ?? I drugie pytanko :) Czy tu też dodają "przedłużenie" lufy ?? Edited February 4, 2009 by sztyla Quote Link to post Share on other sites
NAPEK Posted February 4, 2009 Report Share Posted February 4, 2009 Tak w każdym egzemplarzu jest dodawane przedluzenie lufy :-P Quote Link to post Share on other sites
Kajor Posted February 5, 2009 Report Share Posted February 5, 2009 Dziś przetestowałem szczelność dyszy w wodzie. Tu AnR ma 200% rację - nieszczelna jak sqrwysyn. Co zrobić, by temu (troszkę) zapobiec (oprócz kupienia dwóch dysz i połączenia w jedną)? Otóż cały myk polega na nasmarowaniu dyszy (a raczej tej rurki głowicy cylindra) niewielką ilością smaru (ja użyłem "Smaru uniwersalnego" - niebieski w takiej szarej tubce/aplikatorze - do kupienia w castoramie za 8 pln; polecam do repliki) i rozprowadzeniu dyszą odpowiednim ruchem (tak jak byśmy wkręcali śrubkę). Efekt - na dyszy w pozycji strzału - opór ruchu tłoka, czyli szczelnie. Niestety nie wystarcza to na długi czas, ponieważ smar troszkę schodzi, ale jest dobrze. A, dzisiaj rozwaliłem kolejny tłok! :D Quote Link to post Share on other sites
Damiano Posted February 5, 2009 Report Share Posted February 5, 2009 (edited) czy macie taki sam problem ze sprężynką od Anti-reversala, tz. jest jeba@#$ tak krótka że przeskskuje za kazdym razem jak składacie GB... macie jakieś pomysły co na to poradzić albo która firma robi w miare "długie" springi?? co do tłoka to polecam ten http://www.taiwangun.com/shop,show,515 możliwe że to ostatni tłok jaki kupisz, polecam miałem go w AUGu z 600fps (swego czasu) :mrgreen: Edited February 5, 2009 by Damiano Quote Link to post Share on other sites
NAPEK Posted February 5, 2009 Report Share Posted February 5, 2009 Również potwierdzam. Ten syf co dodają do zestawu rozje.... mi się po 3 przykręceniach :-P Quote Link to post Share on other sites
Kajor Posted February 6, 2009 Report Share Posted February 6, 2009 A ja używam dwójnogu Harris S-L :P Quote Link to post Share on other sites
artur7pl Posted February 6, 2009 Report Share Posted February 6, 2009 Czy ten plasticzany bipod da radę utrzymać ciężar repliki? Pytam, bo miałem go kiedyś w ręku i nie wzbudził mojego zaufania- niestety nie miałem okazji przyczepić go do Scar'a, więc pytam szczęśliwych właścicieli:) Quote Link to post Share on other sites
MarineSlupsk Posted February 6, 2009 Report Share Posted February 6, 2009 Dziś przetestowałem szczelność dyszy w wodzie. Tu AnR ma 200% rację - nieszczelna jak sqrwysyn. Co zrobić, by temu (troszkę) zapobiec (oprócz kupienia dwóch dysz i połączenia w jedną)? Spróbuj pan z teflon-fixem. Mojej Scarlett pomaga, mianowicie chodzi o potraktowanie komory HU teflonem, a konkretniej każdego wejścia-wyjścia ;). Akurat chrono jest walnięte, nie mam jak sprawdzić o ile podniosły mi się FPSy, ale dodatkowa zmiana gumki HU na SYSTEMA + owy teflon dodał jej kilka ładnych metrów zasięgu :) Nadal nie jest to PTW, no ale czego można oczekiwać po giwerze za 406zł? Poza tym, stało się - plastikową część służącą do trzymania kolby w pozycji rozłożonej szlag trafił - pękła na 2 części. Obecnie sklejona kropelką (po raz drugi :P) - przez jakiś czas się sprawdza. Zastanawiam się nad dorobieniem tej części jako metalowej, u rusznikarza. Nie przyglądałem się specjalnie mocowaniu tejże części do kolby, ale chyba można byłoby to jakoś podmienić... No i fajną gumową stopkę kolby gdzieś wcięło i obecnie jest obrabiana przez kilka miłych leśnych robaczków. Moją miłą posiadam już od jakiegoś czasu, gdzie wymieniłem jedynie gumkę hop-up i potraktowałem komorę Teflonem. Nigdy nie było z nią żadnych zacinek, bateria 9.6V daje radę wystrzelić przynajmniej 10 magazynków na niedzielnej strzelance-jebance. Mimo, iż obecnie leży ze sklejoną kolbą to jestem bardzo zadowolony z zakupu. Dodatkowo planuję zrobić jej mały wizualny tuning - pomalować lower reciever oraz kolbę na zielono, omijając te metalowe elementy. Zielony Pmag, flash hider typu Shark, kolimator zamknięty firmy Lidek :-F oraz zawieszenie typu Bandżi :mrgreen: Owoce swojej pracy mam nadzieję wrzucić w niedługim czasie na forum. Cheers :) Quote Link to post Share on other sites
Proton Posted February 8, 2009 Report Share Posted February 8, 2009 Jak wyjac GB Z dolnej czesci body ?? Quote Link to post Share on other sites
Kajor Posted February 8, 2009 Report Share Posted February 8, 2009 Nie tak. SCAR to dziadostwo i gb trzeba wyciągnąć na siłę, tj. rozepchnąć ścianki komory spustowej i wyciągnąć GB gdy rozzębią się zębatki selektora. Jeśli nie musisz, to nie wyciągaj. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.