Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

RS Type 56-1


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ktoś już próbował wymieniać części gearboxa?

Jak jest z tym tłokiem?

Jest możliwość dopasowania zwykłego V3 ?

Mi udało się podłączyć dodatkową batkę w kolbie, własnej produkcji z sticka Intelecta 9.6V 1400mAh, bardzo przydatna rzecz, pod deklem mam suwadło:)

Link to post
Share on other sites

A po co Ci wymieniać tłok?? Na m130 prawie rok mi chodził i małe ślady zużycia... A wymiana na nowy to kwestia: 40 pln... :)

Nawet dałem na chwilę M140 i złapałem 500 fps tylko co to za zabawa dla mnie??

Po strzelance zmieniłem ponownie na stockowy M130.. :)

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 4 months later...

Czytałem, oglądałem i niestety nie macałem tej repliki.

Zdaje się że jest to naprawdę rewelacyjna replika jeśli chodzi o wykonanie i mam parę pytań.

 

1) Jak wygląda u was awaryjność tej repliki?

2) Co zrobić jeśli komora nawali i będzie trzeba ją wymienić?

3) w tym gb jest przerobiony tylko: szkielet, tłok i prowadnica?

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Jestem posiadaczem tej repliki od tygodnia.

 

Wygląd jest rewelacyjny (chyba najładniejsza replika na rynku)

no i ten zapach metalu :)

wcześniej miałem ak cm035 i nie ma co porównywać

Jedyne luzy w replice to dźwignia przeładowania

 

Co do baterii to mi wejdzie max 9,6v i muszę na siłe wciskać okablowanie

 

Osiągi - tutaj mnie replika rozczarowała jeśłi chodzi o skupienie ognia. Strzelałem z 0,25 goldenball. No ale dźwięk GB jest piękny

 

 

Za tydzień wymienie lufe i gumkę to zobaczymy jak to wyjdzie (postaram się nagrać jakiś film)

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 9 months later...
  • 5 months later...

Witam, z tego co przeglądałem temat to nikt nie pisał o montażu optyki czy czegoś. Zatem zadam pytanie, czy można tu montować optykę tak samo jak w zwykłym akm/ak-74 ? Niby type-56 to kopia radzieckiego kałasza, ale różnice zapewne są. Chodzi mi głównie o zamontowanie celownika PSO. Nawet nie w celach airsoftowych, po prostu podoba mi się kałasz z optyką, a jednocześnie nie wyglądający jak amerykańska choinka.

Byłbym wdzięczny gdyby któryś z posiadaczy udzielił odpowiedzi.

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Kałaszki od Real Sworda nie mają radzieckiej bocznej szyny montażowej więc nie można zamontować na nich PSO i podobnych. Jednak możesz sobie taką szynę do body przymocować np.

Chińskie znalowe cudo: http://www.taiwangun.com/czesci_i_akcesoria_montaze_szyny_montazowe/metalowa_szyna_montazowa_boczna_do_ak_cm-783.html

ale ja bym raczej polecił coś porządnego: http://www.nokto.info/sklepik/?szyny,85

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
  • 2 years later...
  • 11 months later...

Witajcie, czy do rs 56 jest szansa włożyć inny GB v3 i co trzeba było by zrobić żeby wszedł? Jak wygląda sprawa z bore upem w orginalnym GB?

 

Witajcie, czy do rs 56 jest szansa włożyć inny GB v3 i co trzeba było by zrobić żeby wszedł? Jak wygląda sprawa z bore upem w orginalnym GB?

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Korpus jest za krótki byś włożył tam standardowy v3 bez kombinacji.

Z tego co się orientuję to cylinder, głowica tłoka i cylindra oraz dysza są standardowe więc tu nie ma problemu.

Tłok można dociąć bez problemu. Lepiej używać słabszych tłoków bo zęby do RS są dedykowane.

 

Tu masz z RA

Parts compatibility:

 

V3 TM compliant interchangeable with other brands:

- cylinder

- cylinder head

- nozzle

- piston head

- trigger switch assembly and housing

- semi auto cut off lever and spring

- tappet plate and spring

- 7mm bearing bushings

- Anti reversal latch (while the latch fitted is a modifed type allowing external access there would be nothing to prevent it being replaced with a standard one if you were stuck and needs must)

 

Mixed parts not TM AK but TM compliant nonetheless

-Spur gear is a TM M14 equivalent - tu jest błąd, Type 97 ma środkową z m14, Type 56 ma standardową zębatkę 18:1 tylko musi być odpowiednio chuda np. Guarder

- Bevel gear is a TM Type 89 equivalent

 

 

RS specific parts

Piston - 1 tooth shorter than normal and 7mm shorter than normal overall length

Sector gear - correspondingly 1 tooth less than normal for the piston teeth

Edited by 0wn
Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...

Mixed parts not TM AK but TM compliant nonetheless

-Spur gear is a TM M14 equivalent - tu jest błąd, Type 97 ma środkową z m14, Type 56 ma standardową zębatkę 18:1 tylko musi być odpowiednio chuda np. Guarder

 

RS specific parts

Piston - 1 tooth shorter than normal and 7mm shorter than normal overall length

 

Precyzując: zębatka środkowa musi być na tyle cienka/niska aby przy maksymalnym zazębianiu się z zębatką tłokową nie tarła górnym talerzem o zęby tłokowej - te, które stykają się z tłokiem. W Real Swordzie te właśnie zęby (styczne z tłokiem) nie kończą się na równo z drugim rzędem zębów, a są lekko wypuszczone w dół, przez co np. środkowa SHS o nie wadzi - Jest za gruba, a żeby tego uniknąć pasowałoby zrezygnować z "full contact'u" współpracujących zębów co nie jest żadnym wyjściem.

 

Jeśli o tłok chodzi, po usunięciu jednego zęba z jego listwy od strony gdzie zębatka już uwalnia tłok, a nie dopiero go zabiera (tak by pokrywał się z ilością zębów na zębatce tłokowej) i przycięciu tyłu można śmiało korzystać ze standardowych tłoków.

Ja przyciąłem tłok SHS'a 15stkę z pełną szczęką stalową (usunąłem też drugi ząb co uczyniło z niego 14stkę, ale to już nie ma związku z RS). Polecam te tłoki bez wycięć, gdyż dziury w odchudzonej 14stce są zbyt blisko krawędzi (po modyfikacji) co może wpływać na trwałość całości.

dI0o2P0.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Od pewnego czasu mam dwa problemy. Pacjent - RS Type 56-2.

Obydwa chyba powiązane.

Pierwszy - magi przestały dobrze podawać, zarówno hicap jak i midy (ilość sztuk sześć), wszystkie od RSa, zarówno nówki, jak i używki. Trzeba je dociskać do gniazda, lub wyciągnąć i w piąć znowu.

Drugi - koszmarne działanie gumy HU. Na stockowej już były problemy, więc wymieniłem na G&G zielonego (kupiony w zeszłym roku). Stockowa guma trochę nadszarpnięta na "cycku". Ogólnie żeby mieć jakikolwiek zakres regulacji, musiałem wyciągnąć dystanser. Z dystanserem (zarówno stock jak i G&Gowy) lekka regulacja to kulki w niebo, na połowie skali to już zacinki na komorze. Na zero - po prostu lecą, ale bez szału. Lufa - KM Head, ale przez te problemy HU latają bardzo słabo.

Bebechy, poza gumą, lufą i dołożonym mosfetem - stock, ok 415-420FPS.

Podejrzewam komorę, jednak z tego co czytałem również w tym wątku, jest to niestandardowa komora. Czy można ją czymkolwiek zamienić? Czy może mieć na wszystko wpływ dysza (podobno zamiana na taką z marujca rozwiązuje jakieś problemy)? Zaznaczę, że problemy nie istniały od początku, dopiero po czasie się ujawniły.

Edited by DoktorBartas_PL
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...