Damiano Posted August 1, 2009 Report Share Posted August 1, 2009 albo zamontować calego takiego zestawu ? ps. nie mogłem edytwać :poddanie: Quote Link to post Share on other sites
stig666 Posted August 2, 2009 Report Share Posted August 2, 2009 Słuchajcie, czy opłaca się zamontować do m4 na stocku batke large i czy jest duzo roboty z przełożeniem kabli na tył, chodzi mi aby ją zamontować w pokrowcu. Quote Link to post Share on other sites
Mr Willson Posted August 2, 2009 Report Share Posted August 2, 2009 Problemem jest pierścień mocujący lufę ze strony body a właściwie gwint występujący w body , jest po prostu inny i nie ma szans aby "nakręcić" go na body ( próbowałem :-F nie polecam) sposobem może być nagwintowanie body pod gwint z pierścienia lub dorwać okładziny ICS , które są tak zrobione że trzymają sie stabilnie. Ja mam pierścień ICS i okładziny CA (robiłem m4 na m16) i z uwagi na to że mam batke na front ,batka rozpycha okładziny zaklejam czarną taśmą izolacyjną i trzyma się świetnie, taśmy prawie nie widać.Jest to rozwiązanie tymczasowe jak batka poleci na tył to coś pomyśle, prawdopodobnie coś pokombinuje z okładzinami aby upodobnić je do ICS-a. Jeśli chodzi o przekładanie kabli na tył raczej nie będzie problemu, na długość kabli powinno starczyć ,będziesz musiał wyjąć cale dolne body i wywiercić otwór na kable w zaczepie kolby, sens ma to jedynie jesli masz RIS-y na chwycie bo jak wspominałem do zwykłego chwytu mieszczą sie naprawde wydajne i niedrogie bateryjki KAN pomyśl nad lipo spokojnie zmieści się do prowadnicy i nie ucierpi estetyka. Quote Link to post Share on other sites
Gekon_1 Posted August 15, 2009 Report Share Posted August 15, 2009 Jest coś wiadome o m16 w tej wersji Universal ? Pozdro Quote Link to post Share on other sites
Frostu Posted August 18, 2009 Report Share Posted August 18, 2009 Nie ma w planach producenta na ten rok. (info MadOnion) Quote Link to post Share on other sites
feder91 Posted August 25, 2009 Report Share Posted August 25, 2009 Po takich reckach jestem w 200% pewien ,że kupię tą replikę od razu po sprzedaży swojego SR... P.S. Przeleciałem po łepkach cały temat, i nie znalazłem odp. Jak wygląda sprawa z wymianą lufy zewnętrznej? Albo jakaś konwersja snajperska itp? Quote Link to post Share on other sites
Mr Willson Posted September 1, 2009 Report Share Posted September 1, 2009 Chyba coś słabo...rzuć okiem na poprzednią stronę,tam opisałem jak wygląda sprawa wymiany frontu na CA w przypadku ICS-a. Quote Link to post Share on other sites
Kubson4 Posted September 5, 2009 Report Share Posted September 5, 2009 Witam, Ostatnio zaciekawiła mnie jedna rzecz. Od jakiegoś czasu wszystkie repliki ICS w wersji Universal mają w danych technicznych "Silnik: ICS Infinite", gdzie reszta replik ma nadal Turbo 3000 (no i w opisie "cech wewnętrznych repliki" w obydwu typach jest również Turbo 3000) Czyżby wersja Universal różniła się od droższego odpowiednika już nie tylko body i rączką transportową? Wie ktoś może coś na ten temat? Quote Link to post Share on other sites
Felga Posted September 5, 2009 Report Share Posted September 5, 2009 Do serii Universal trafiły silniki ICS Infinite, mam taki w eMce, według Madoniona jest on równie mocny co Turbo 3000, jednak kręci 26000 rpm [T3000 - 23,300 rpm], więc silnik jest lepszy od Turbo. Quote Link to post Share on other sites
Guest Mati13k Posted September 12, 2009 Report Share Posted September 12, 2009 Witam! Przymierzam się do kupna ( eh, do ilu replik ja się już przymierzałem?... ) M4 R.I.S. od ICS'a w wersji Pro i mam kilka pytań, a raczej proszę o rady. Jak wygląda sprawa smarowania po dłuższym używaniu? Gdzie smarujemy? Wiem, że wymiana gumki to banał, ale z tego co wyczytałem to wymieniać dopiero jak stara się zużyje? Jak wygląda sprawa uszkodzień prowadnicy sprężyny? ICS sobie z tym poradził? Ogólnie to co wymienić na początek? Jaką batkę polecacie - będę ją nosił w atrapie lasera. Na razie to tyle pytań, pewnie będzie więcej, albo będzie mniej jak dokończę czytać ten temat ( na razie po łebkach przeszedłem ). Z góry dzięki i pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Mr Willson Posted September 13, 2009 Report Share Posted September 13, 2009 -Łamiesz emke aplikujesz smar na zębatki (o ile go już nie ma) oddajesz kilka strzałów i po sprawie,zęby i tłok posmarowane. -Pewne osoby chwalą stockową gumę,u mnie zupełnie nie kręciła,jak będzie śmigać to po co wymieniać? -w stocku prowadnica to kawałek plastiku,często pęka nawet przy 330 fps -po wymianie prowadnicy w zasadnie nic,dobrym pomysłem jest kupno zestawu ICS-a górnego GB. Za około 300zł, masz drugi wzmocniony szkielet i części,które u mnie śmigają na M140 od pewnego czasu (jeśli myślisz o mocniejszych tuningach) -osobiście nie polecam aku ICS 9,6v 1800 u mnie nawet M120 nie potrafił uciągnąć,teraz mam 10,8 1800 KAN i śmiga elegancko (dobre aku w rozsądnej cenie) Quote Link to post Share on other sites
Guest Mati13k Posted September 13, 2009 Report Share Posted September 13, 2009 Smarować smarem sylikonowym zębatki? Nie dojdzie do styków itd.? Sądząc po opisie ( :) ) ta: http://www.madonion.eu/Prowadnica_sprezyny...6_ICS_p353.html prowadnica będzie pasować, a jak z jakością? Pewnie od razu poproszę panów z madonion, żeby wymienili. Gwarancji raczej za to nie stracę. :mrgreen: Co do reszty: mocniejszych tuningów na razie nie planuję, dopiero po utracie gwarancji. Co do batki: czy jakaś batka z Sanyo czy Intellecta może być? Albo nawet z firefoxa może na początek, nie? To i tak tylko 330 fps, więc fire fox 9,6 sobie poradzi. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
robertas3 Posted September 13, 2009 Report Share Posted September 13, 2009 Ja od razu kupiłem sobie wzmocnioną prowadnicę. Została założona jeszcze w sklepie. Jak chciałbyś sam ją zmienić wtedy byś musiał zerwać plombę. Ale mam pytanie dotyczące tuningu. Myślę nad kupnem Zestaw B do tuningu M4: http://www.madonion.eu/Zestaw_B_do_tuningu_M4_p491.html lub Zestaw D do tuningu M4 Bore-Up: http://www.madonion.eu/Zestaw_D_do_tuningu...oreUp_p492.html Tylko czy do tego trzeba jeszcze coś wymienić? Na pewno baterię (obecnie mam 9,6 V 2000 mAh), ale na jaką :-? Quote Link to post Share on other sites
Guest Mati13k Posted September 13, 2009 Report Share Posted September 13, 2009 Ale ja właśnie chcę poprosić o wymianę tej prowadnicy przy zakupie, tylko pytam czy jest okej. :-P Quote Link to post Share on other sites
robertas3 Posted September 13, 2009 Report Share Posted September 13, 2009 Na pierwszy rzut oka prowadnice są identyczne. Tylko jedna jest z tworzywa, a druga metalowa. Niektórzy mieli problemy z tymi prowadnicami z tworzywa (nawet w stocku). O metalowych nic takiego nie słyszałem. Quote Link to post Share on other sites
Mr Willson Posted September 13, 2009 Report Share Posted September 13, 2009 Smarować smarem sylikonowym zębatki? Nie dojdzie do styków itd.? Co do batki: czy jakaś batka z Sanyo czy Intellecta może być? Albo nawet z firefoxa może na początek, nie? To i tak tylko 330 fps, więc fire fox 9,6 sobie poradzi. Pozdrawiam. Ja używam smaru łożyskowego,jest dość gęsty.Smar silikonowy raczej słabo się nadaje na zębatki,raczej do cylindra i komory hop up. W stocku każda bateria o napięciu 9,6 świetnie da sobie rade. Ale mam pytanie dotyczące tuningu. Myślę nad kupnem Zestaw B do tuningu M4: http://www.madonion.eu/Zestaw_B_do_tuningu_M4_p491.html lub Zestaw D do tuningu M4 Bore-Up: http://www.madonion.eu/Zestaw_D_do_tuningu...oreUp_p492.html Tylko czy do tego trzeba jeszcze coś wymienić? Na pewno baterię (obecnie mam 9,6 V 2000 mAh), ale na jaką :-? Bierz BU solidniej wygląda i zawsze daje te 20-30 fps więcej. Batke niekoniecznie zobacz jak sobie da rade i dopiero wtedy wymieniaj. Ale ja właśnie chcę poprosić o wymianę tej prowadnicy przy zakupie, tylko pytam czy jest okej. :-P Sama prowadnica tak ale cena chyba nie do końca,za 80 zł masz prowadnice za 350 zestaw z BU i wzmocnionym szkieletem GB... Quote Link to post Share on other sites
Felga Posted September 14, 2009 Report Share Posted September 14, 2009 Chciałbym dodać, że używam batki 9,6v mini Firefoxa przy m120 Guardera i rof jest baaardzo duży. Quote Link to post Share on other sites
lepper7 Posted September 30, 2009 Report Share Posted September 30, 2009 U mnie na batce 7.4li-po jest super!! Quote Link to post Share on other sites
robertas3 Posted September 30, 2009 Report Share Posted September 30, 2009 Myślę nad zmianą body na metalowe. Jenak coś mnie zastanawia. Chodzi o wagę karabinka bez magazynka (na MadOnion): M4A1 ze stałą kolbą, Universal Version: 3500 g M4A1 ze stałą kolbą : 3200 g Wydaje mi się że body z tworzywa jest lżejsze. Czy wersja universal jest jakoś dociążana? Quote Link to post Share on other sites
noah Posted September 30, 2009 Report Share Posted September 30, 2009 Błąd w opisie, universal jest zauważalnie lżejszy od normalnej wersji. Btw: Ostra waży około 2.5 kg + 0.5 kg pełen magazynek. Aeg i tak jest za ciężki. ;) Quote Link to post Share on other sites
Hurri111 Posted October 1, 2009 Report Share Posted October 1, 2009 Witam, od jakiegoś czasu zastanawiam się nad wymianą repliki i zainteresowała mnie emka ics'a w wersji universal. Chciałbym do niej wsadzić sprężynę m110+preclufe systemy 455mm (wystającą część zakryłbym tłumikiem)+gumka systemy, czy korzystał ktoś z takiej konfiguracji, ewentualnie z krótszej lufy dedykowanej do m4? Jeśli tak, to byłbym wdzięczny za opisanie osiągów ;). Aha, Ciekawi mnie też, czy lepsza by była taka konfiguracja ics'a, czy też akm cymy 048 razem z lufa systemy i gumka. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
rucznoi Posted October 2, 2009 Report Share Posted October 2, 2009 Mam 364 KM Head, gumkę systemy i parę nieistotnych pierdół. Sprężyna standard - biegam już 2 lata zasięg ok. Kulki .25 Quote Link to post Share on other sites
Hurri111 Posted October 2, 2009 Report Share Posted October 2, 2009 A nie wiesz ile metrów zasięgu? ;-) Quote Link to post Share on other sites
rucznoi Posted October 3, 2009 Report Share Posted October 3, 2009 Cześć Nie mierzyłem miarką, ale wydaje się, że to coś ok. 40 metrów - ale na prostym locie kulki, nie trochę podkręconym w górę. Raz pożyczyłem górny gb od kolegi - z cylindrem 0, tłok systemy, głowica ca i sprężyna 120 Madonion - zasięg znacznie wzrósł - o jakieś 10-15 metrów. Aha mówię o wersji dorosłej, ale to prawie to samo Quote Link to post Share on other sites
Hurri111 Posted October 3, 2009 Report Share Posted October 3, 2009 Dzięki za odpowiedz ;) Szukam właśnie jakiejś repliki z zasięgiem ok. 50 metrów, teraz mam cm.028 i na gumce i lufie systemy zasięg skuteczny jest w granicach 35-40m. A miał ktoś może porównanie icsa do m4 eco. g&g? bo są w mniej więcej takiej samej cenie. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.