PRESTON Posted December 20, 2008 Report Share Posted December 20, 2008 a po co zmieniać komorę stockowa jest bardzo dobra Quote Link to post Share on other sites
noah Posted December 20, 2008 Report Share Posted December 20, 2008 A powiedzcie mi, czy zwykła komora jednoczęściowa Hop-Up wejdzie czy tylko ta pokrętłem od ICS ? Po przeróbkach - tak. Ale nie widze sensu wymieniania. Quote Link to post Share on other sites
Ziomek08 Posted December 20, 2008 Report Share Posted December 20, 2008 A tak sie pytam, na przyszłość :-P, przymierzam sie do kupna 8) kumpel mi powiedział: ,,Kupisz CA, sprzedaż; kupisz G&P, sprzedaż; kupisz ICSa już nigdy sie z nim nie rozstaniesz." Wiec mnie zmotywował xD, replika łamana podobnie jak w broni ostrej, regulowana długość lufy, no i jak sie tu nie zakochać :roll:. Quote Link to post Share on other sites
Klersen Posted December 20, 2008 Report Share Posted December 20, 2008 kumpel mi powiedział: ,,Kupisz CA, sprzedaż; kupisz G&P, sprzedaż; kupisz ICSa już nigdy sie z nim nie rozstaniesz." Gdzieś tu już czytałem. replika łamana podobnie jak w broni ostrej, regulowana długość lufy, no i jak sie tu nie zakochać Zapomniałeś o osłonie spustu która można zdjąć :) Quote Link to post Share on other sites
Cien Posted December 20, 2008 Report Share Posted December 20, 2008 (edited) U mnie stockowy silnik i zębatki nie dawał rady normalnie z M120 męczył się i zdychał. To ktoś Ci chyba silnik podmienił. W moim byłym G&P siedział silnik na ICS Turbo 3000 i na M150 hulał aż miło. Przez pół roku u mnie, wcześniej kilka dobrych miechów u pierwszego właściciela. Dodam jeszcze, że na 8,4V w M4, przy zestawie bore-up (M120), ROF spadł względem stock'owej sprężyny p 1,5 rps - do 15 rps Edited December 20, 2008 by Cien Quote Link to post Share on other sites
AirBorne Posted December 21, 2008 Report Share Posted December 21, 2008 Daj linka do BU tego co zakupiłeś.A jak do stocka włożę baterie 9,6 która się przyda w razie tuningu nie będzie zurzywac części? http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1061 kumpel mi powiedział: ,,Kupisz CA, sprzedaż; kupisz G&P, sprzedaż; kupisz ICSa już nigdy sie z nim nie rozstaniesz." Gdzieś tu już czytałem. Ja też ;) Ktoś tak pisał na forum już. Quote Link to post Share on other sites
hary934 Posted December 21, 2008 Report Share Posted December 21, 2008 Ktoś tak pisał na forum już. Noah na airsoftnews.pl ;-) Quote Link to post Share on other sites
Ziomek08 Posted December 24, 2008 Report Share Posted December 24, 2008 No to posłużył się cytatem ;-) Quote Link to post Share on other sites
Felga Posted March 11, 2009 Report Share Posted March 11, 2009 Planuje na wakacje sprzedac moje G3 i zakupic eMke ICS universal. W temacie nie znalazlem nic o magach, wiec pytam czy pasuja lowcapy PJ?? jak maja sie lowcapy innych firm w tej replice?? pozdrawiam PS. przepraszam za brak polskich znakow, wina klawiatury, prosze o wyrozumialosc Quote Link to post Share on other sites
Frostu Posted March 12, 2009 Report Share Posted March 12, 2009 Pasują. Wersja universal ma dokładnie takie same magi jak wersja full-metal, więc magi ICS, CA, PJ czy inne będą pasować. Quote Link to post Share on other sites
robertas3 Posted March 24, 2009 Report Share Posted March 24, 2009 Witam. Planuje zakup tej repliki ze stałą kolbą. Będzie to mój pierwszy elektryk i mam pewnie dość banalne pytanie. Jaka bateria będzie odpowiednia (na razie zmienię tylko prowadnicę, ale w przyszłości planuje włożyć M110, lub M120). Jak rozumiem najlepszym rozwiązaniem będzie 9.6 V, ale chodzi mi o wymiary i pojemność. Nie znam się do tego na firmach akumulatorów, więc proszę o pomoc. Quote Link to post Share on other sites
Felga Posted March 25, 2009 Report Share Posted March 25, 2009 Mam tą replikę od trzech dni. W kolbie mieści się tylko 8,4v large bo są tam takie wypustki, myślę, że po ich usunięciu wejdzie większa bateria. Do stockowej sprężyny takie napięcie zupełnie wystarczy, do m110 raczej też, nie wiem jak jest w m120. Quote Link to post Share on other sites
suharinho Posted May 21, 2009 Report Share Posted May 21, 2009 No i stałem się szczęśliwym posiadaczem m4a1 universal z przesuwną kolbą (nie pamiętam jak to się z angielska pisze:)). Wrażenia piękne. Muszę dopieścić magazynki, bo jeszcze nie podaje kulek tak jak należy (smar do środka maga, czy cuś). Po przeczytaniu kilkudziesięciu (-set?) tematów w końcu wybrałem... Jak krzyknął Didżej na wiejskim technoparty: jazda Xy! (ICSy) :) Quote Link to post Share on other sites
Borol Posted May 21, 2009 Report Share Posted May 21, 2009 teleskopowa.kolba teleskopowa.Gratuluje zakupu:P a co do magow to magi ics w lr300 pj kolegi tez niezbyt pogadawaly.Musial je owinac tasma. Quote Link to post Share on other sites
suharinho Posted May 27, 2009 Report Share Posted May 27, 2009 Jakie macie/mieliscie skupienie w sylwetkę człowieka, w stocku, na 25-40 metrach ? W skali 0/10 do 10/10. :uśmiech: Quote Link to post Share on other sites
rucznoi Posted May 28, 2009 Report Share Posted May 28, 2009 A poczytaj sobie link. Zależy od egzemplaża, ale wyniki zbliżone. Quote Link to post Share on other sites
suharinho Posted May 28, 2009 Report Share Posted May 28, 2009 (edited) A poczytaj sobie link. Zależy od egzemplaża, ale wyniki zbliżone. Dzięki, ale tą i wiele innych stron przestudiowałem wcześniej :uśmiech: Pytam o stock, bo przeważnie wszyscy się chwalą jak im pukawki śmigają po zmianie np. lufy, gumki czy sprężyny. Ciekawi mnie ile można wyciągnąć bez tuningu, przy pomocy regulacji np. hop-up. Czuwaj Edited May 28, 2009 by suharinho Quote Link to post Share on other sites
Boshi Posted June 1, 2009 Report Share Posted June 1, 2009 (edited) mam pewien dylemat I muszę się poradzić kogoś mając 370 zł na tuning co lepiej kupić cały zestaw tne z madonionu za 370 i do tego precke madbulla lub systemy. Czy lepiej osobno np tylko prowadnice, sprężynę, tłok jakiś tylko nie wiem jaki i precke. Jeszcze jedno czy ten cały górny gearbox ma jakies inne części bo wyczytałem tam ze ma np cylinder typu 0 a w moim stockowym gearboxsie jest też taki srebrny prawie identyczny : ma on jakieś wzmocnione części czy to w połowie jest stock. i trzecia żesz jezeli np pisze w opisie że daje on 420 fps to ile to będzie na 0,25 ? Edited June 1, 2009 by Boshi Quote Link to post Share on other sites
PRESTON Posted June 1, 2009 Report Share Posted June 1, 2009 (edited) Boshi to chyba za życiowe zadanie przybrałeś sobie rzeźbę w g.... . Nie czytasz co luzie do Ciebie piszą?. Jeśli masz M4A1 to tunignowym zestawem jest zestaw D z cylinder t. 2 a nie zestaw z cylidrem t. 0. Jak możesz tak bliużnić i równać lufy Madbulla i Systemy. Nie widzisz różnicy cenowej?. Co do mocy zestawu Bore-Up to daje on owszem 430fps ale po zmienie springa na prawdziwe M120. A co do przelicznika polecam założyć google i poszukać. Edited June 1, 2009 by PRESTON Quote Link to post Share on other sites
mike21 Posted June 10, 2009 Report Share Posted June 10, 2009 Jak mam zdemontować głowice tłoka i wyjąć sprężyne z tłoka?? Wymieniłem gumkę, lufe i chce jeszcze załozyć sprężyne 120, ale po rozebraniu górnej cześci GB nie wiem jak wyciągnąc sprężynę... pomocy :) Quote Link to post Share on other sites
PRESTON Posted June 11, 2009 Report Share Posted June 11, 2009 (edited) Jak mam zdemontować głowice tłoka i wyjąć sprężyne z tłoka?? Wymieniłem gumkę, lufe i chce jeszcze załozyć sprężyne 120, ale po rozebraniu górnej cześci GB nie wiem jak wyciągnąc sprężynę... pomocy :) Jeśli rozkręciłeś górną połówkę boxa to sprężyna praktyczne sama wypycha tłok i raczej trzeba uważać aby nie dostać springiem w gębę. Tu masz link do filmu http://www.youtube.com/watch?v=Ee5D1rg1p3Q...feature=related Edited June 11, 2009 by PRESTON Quote Link to post Share on other sites
rucznoi Posted June 11, 2009 Report Share Posted June 11, 2009 Jeśli rozkręciłeś górną połówkę boxa to sprężyna praktyczne sama wypycha tłok i raczej trzeba uważać aby nie dostać springiem w gębę. Chyba nie wiesz o czym mówisz. Odkręcasz po prostu głowicę tłoka(ma śróbę na końcu) i samo odchodzi od tłoka razem ze sprężiną. Quote Link to post Share on other sites
suharinho Posted June 19, 2009 Report Share Posted June 19, 2009 Witam Planuję do stocka m4a1 universal kupić preclufę systemy 363mm. Czy jest sens zmieniać stockową gumkę do tej precki, czy poczekać do zimy i walnąć se silikon? Jeżeli zmieniać gumkę to na jaką konkretnie? Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
Borol Posted June 19, 2009 Report Share Posted June 19, 2009 Gumka to systema albo guarder.O to ktora lepsza toczą się boje.Ja polecam guardera. Quote Link to post Share on other sites
Felga Posted June 19, 2009 Report Share Posted June 19, 2009 A ja Systemę, posiadam w tej właśnie replice i polecam, działa bdb. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.