macwolf1 Posted August 4, 2010 Report Share Posted August 4, 2010 Bateria wejdzie spokojnie, jeszcze będzie trochę luzu. Mam taką samą w chwycie przednim. Quote Link to post Share on other sites
Musley Posted August 4, 2010 Report Share Posted August 4, 2010 Dzięki :) Quote Link to post Share on other sites
hodscha Posted August 5, 2010 Report Share Posted August 5, 2010 Przy n-tym otwieraniu kolby aż mi się ukruszyła. Widać było że jakaś wada materiałowa jest. Krakman przyjął na reklamacje. przy pierwszym "tarzaniu się" z replią po lesie moja kolba poszła na spacer...ZnAl kruchy...na znanym serwisie aukcyjnym szukaj, albo na komisie, ja mam stałą kolbę z JG, kolega założył wysuwaną z JG (stalowa nie ZnAl). PS: stock, 415fps na chrono było po wyjęciu z pudła, do tej pory zero awarii. Ponad rok. Quote Link to post Share on other sites
Rzuf_ Posted August 5, 2010 Report Share Posted August 5, 2010 Ciekawe... miałem mp5 wella bardzo długo i kolba nie miała najmniejszego uszkodzenia przez dłuuuugi czas - Aż do zajechania gearboxa. Kolba nadal była w świetnym stanie. Mimo że się z nią nie cackałem (CQB) A z tej repliki nie zdążyłem strzelić. Jeśli to znal to faktycznie przez to że była w kształcie banana - łatwo się ukruszyła. Gdyby była prosta to by o nic nie haczyła i mieściła się w prowadnicach. A więc wada. Quote Link to post Share on other sites
lukas22 Posted August 7, 2010 Report Share Posted August 7, 2010 Czy ktoś rozbierał GB z tej repliki? i wie może ile podkładek na której zębatce ma być? rozleciał mi się GB przy rozkręcaniu i nie wiem jak to ma być;/ Quote Link to post Share on other sites
malacz123 Posted August 8, 2010 Report Share Posted August 8, 2010 Jaka sprężyna jest w tej replice? Quote Link to post Share on other sites
macwolf1 Posted August 9, 2010 Report Share Posted August 9, 2010 W GB tej MP5 jest sprężyna 120. A jeśli chodzi o podkładki to trzeba każdą zębatkę podkładkować tak aby nie było zbytnio luzów. Quote Link to post Share on other sites
lukas22 Posted August 10, 2010 Report Share Posted August 10, 2010 (edited) Mam problem z selektorem w tej replice..(0.41) jak replika leży i strzelam to tryb normalny działa a jak strzelam z repliki normalnie to nie działa.. Edited August 10, 2010 by lukas22 Quote Link to post Share on other sites
Rzuf_ Posted August 11, 2010 Report Share Posted August 11, 2010 Moja reklamacja w Taiwangun.com została rozpatrzona bardzo szybko. Mam nową kolbę. Pasuje jak ulał. Tak powinno być od początku. Quote Link to post Share on other sites
jas1337 Posted August 11, 2010 Report Share Posted August 11, 2010 Czy ktoś rozbierał GB z tej repliki? i wie może ile podkładek na której zębatce ma być? rozleciał mi się GB przy rozkręcaniu i nie wiem jak to ma być;/ Masz szczęście bo akurat to notowałem, na tłokowej masz 1 gora 2 dól na środkowej 2 góra 1 dol na silnikowej 1 góra 1 dól. Tak było na stocku Quote Link to post Share on other sites
malacz123 Posted August 12, 2010 Report Share Posted August 12, 2010 (edited) Chyba każdy GB jest inny bo ja mam 11 podkładek:)) Edited August 12, 2010 by malacz123 Quote Link to post Share on other sites
lukas22 Posted August 14, 2010 Report Share Posted August 14, 2010 Ktoś już tuningował GB? jeśli tak to co wymienił:) Quote Link to post Share on other sites
thief7 Posted August 14, 2010 Report Share Posted August 14, 2010 Panowie, dołączam się do pytania likas22'a... czy ktoś montował np sprężynkę pokroju Guarder m130? Quote Link to post Share on other sites
lukas22 Posted August 14, 2010 Report Share Posted August 14, 2010 Znajomy zamontował guardera 120 + http://www.specshop.pl/product_info.php?cP...roducts_id=4352. Na auto rozwaliło szkielet. Quote Link to post Share on other sites
Tom92 Posted August 15, 2010 Report Share Posted August 15, 2010 Witam, na wczorajszej strzelance złapał mnie dośc mocny deszcz. Do samochodu miałem spory kawałek więc replika dosyć mocno zmokła. Po powrocie do domu postanowiłem sprawdzić czy wszystko w porządku z moja cymką. Po kilku strzałach replika przestała wydawać jakiekolwiek oznaki życia. Podłączałem już inne baterie, omijałem bezpiecznik, suszyłem itp. Replika nadal nie działa. Co mogło się uszkodzić i w jaki sposób mogę to naprawić. Z góry dziękuje za pomoc. Quote Link to post Share on other sites
Nerpa Posted August 15, 2010 Report Share Posted August 15, 2010 Zobacz czy styki są całe. Generalnie to nic się nie powinno stać. Quote Link to post Share on other sites
Tom92 Posted August 15, 2010 Report Share Posted August 15, 2010 Jeszcze jedno. Jak wyjąć gearboxa z dolnego body? Quote Link to post Share on other sites
macwolf1 Posted August 15, 2010 Report Share Posted August 15, 2010 Na selektorze ognia jest mały Imbus, trzeba go odkręcić, a później wyjąć selektor, który trzyma GB. Quote Link to post Share on other sites
lukas22 Posted August 15, 2010 Report Share Posted August 15, 2010 Odkręć jeszcze śrubki w rękojeści:). Quote Link to post Share on other sites
Tom92 Posted August 15, 2010 Report Share Posted August 15, 2010 Odkręciłem śrubki z rękojeści, odczepiłem selektor ale z miejsca gdzie był selektor wystaje na ok 1,5mm taki kawałek plastiku w kształcie " ] " jak go wyjąć? Dodam ze Gb nawet nie drgnął. Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
lukas22 Posted August 15, 2010 Report Share Posted August 15, 2010 To ,,dziadostwo'' samo powinno wypaść jak pociągniesz za GB, ale spr to wepchnąć. Quote Link to post Share on other sites
Tom92 Posted August 16, 2010 Report Share Posted August 16, 2010 Ciągnę za Gb we wszystkie strony i nic to nie daje. W instrukcji ten element jest oznaczony jako 60. Location plectrum. Nie da się go wepchnąć. Gb napewno jest tylko trzymany przez selektor i śrubki w chwycie? Quote Link to post Share on other sites
Nerpa Posted August 16, 2010 Report Share Posted August 16, 2010 A google działa? Angielski znasz? To jaki problem? - http://www.google.pl/search?hl=pl&lr=&...q=&gs_rfai= Quote Link to post Share on other sites
Tom92 Posted August 16, 2010 Report Share Posted August 16, 2010 Dobra już wydobyłem GB. @Nerpa Dzieki za linka :) Mam jeszcze jedno głupie pytanie. Z tego co wiem to czerwony kabel jest dodatni. Więc podłączając silnik podłączyłem czerwony kabelek jako dodatni "+". Chyba dobrze co? W chińskich replikach sie chyba nic nie zmieniło? Pytanie głupie ale wole sie upewnić bo kompletnie sie na tym nie znam. Pozdrawiam i dziękuję za pomoc. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted August 16, 2010 Report Share Posted August 16, 2010 tak... Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.