Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Airsoft-militaria.pl aka bonia1313 na Allegro


Recommended Posts

  • 4 months later...

Ja tam kupilem RK-10S, ktory zgodnie z opisem powinien byc stalowy w wiekszosci. Dostalem RK-10, ale przyrzady celownicze i pare innych el. bylo ze znalu, a wiec towar niezgodny z opisem. W mailu dostalem odpowiedz, ze nie ma sprawy i moge towar odeslac. Tak tez zrobilem. Ale "firma" pomimo otrzymania dwoch awizo z PP, po moich emailach informujacych o tym, ze dokonalem zwrotu itp itd. paczki nie odebrala i otrzymalem ja z powrotem. Radze sie wlasnie rzecznika, co robic, bo zwrot jest na moj koszt a nie zamierzam wysylac im tego po kilka razy. Tez pracuje w handlu i takie traktowanie klienta jest niepoważne, wiec nie polecam tego sklepu.

Link to post
Share on other sites

Dokładnie dzisiaj dostałem desert eagla cyberguna, wszystko fajnie pięknie, mocno strzelał jednak po wystrzeleniu około 30 kulek odpadł mi spory kawałek zamka, zdenerwowałem się i napisałem, że chcę złożyć reklamację odpowiedz dostałem szybko : "gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych", zapłaciłem za niego ponad 5 stów :(

Link to post
Share on other sites

Jeżeli klamka rozsypała się z sama z siebie to gwarancja to musi obejmowac, ponieważ jest to wada fabryczna. Chyba że dałeś za mocny gaz do pistoletu i sie rozleciało, wtedy sklep może kwestionowac to, ponieważ źle obsługiwałeś replike.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Opinie dodaje się po otrzymaniu zamówienia - aktualnie twoja opinia jest nic warta. Następne będą kasowane bez ostrzeżenia. Szmer.

 

@Up - proszę admina o podłączenie tego postu do poprzedniego.

 

Sklep mogę z czystym sumieniem polecić, paczka doszła szybko. Wszystko jest zgodne z opisem. Zamówiłem u nich taśmę maskującą, która tylko w ich sklepie była dostępna.

Edited by szmerglu
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Zamawiałem w tym sklepie na Allegro dwa razy. O dwa za dużo.

 

Za pierwszym razem zamawiałem kurtkę S2005. Miała być w stanie bardzo dobrym. Dostałem wyblakłą, z wyprutym drutem z kaptura i rozwalonym zamkiem w jednej kieszeni. Otrzymałem ją na dzień przed wyjazdem w teren, więc chcąc-nie chcąc musiałem ją zabrać i już jej nie zwracałem.

 

Sklep otrzymał ode mnie drugą szansę. Tym razem zamawiałem spodnie w DDPM. To co dostałem nie nadawało się do noszenia, a wyłącznie do pocięcia na szmaty. Brudne, poplamione farbą, poprzecierane, z dziurami na tyłku. Zwróciłem towar bez podania przyczyny. Sklep przelał mi za mało pieniędzy (tylko za towar, bez kosztów wysyłki spodni do mnie, do czego zobowiązuje ich ustawa).

 

Dzwoniłem w tej sprawie trzy razy. Sprzedawca bronił się, że spodnie były w stanie "bardzo dobrym" i w ogóle "specjalnie wyselekcjonowane" i powinienem cieszyć się, że w ogóle jakieś pieniądze z powrotem, bo to z ich strony uprzejmość, że pozwolili mi zwrócić towar bez powodu (sic!), a kontakt z nimi w takich sprawach to w ogóle tylko przez maila (przez ponad 2 tygodnie nie odpisali mi na żadną wiadomość). Nie będę lecieć do UOKIK o te głupie 11 PLN, ale niesmak pozostał. Z pewnością już nic tam nie zamówię.

 

Reasumując - sklep zachowuje się tak, jak gdyby szukał frajerów na kupno szmat w cenie normalnych mundurów (najgorsze sorty w sklepach, jakie widziałem od 9 lat mojej "kariery airsoftowej") i nie zna/nie chce znać obowiązującego w Polsce prawa. Mundury lepiej kupować u konkurencji.

Link to post
Share on other sites
  • 7 months later...

Poszukując dobrej jakości thompsona w Polsce trafiłem do nich. mieli king armsa z drewnem.

 

Zakupiłem, replika przyszla, w stanie dosyć średnim.

Mój mail do sklepu:

kurier zostawił replikę w sklepie obok bez informowania mnie, przez co dopiero 20 minut temu ją odebrałem.

replika doszła do mnie, jednak nie został w niej zrobiony przegląd zerowy.

Replika posiada ślady użytkowania, najmocniejsze przy montażu kolby (rysy, powstałe na skutek, najprawdopodobniej, ekspozycji), dodatkowo drewno rozeszło się w jednym miejscu na długim odcinku - tył chwytu pistoletowego (pęknięcie spowodowane najpewniej wyschnięciem drewna). Z zewnątrz nie robiłem 'dokładniejszej' obdukcji.

Niestety, w replice jest również zaczopowana lufa - kulki blokują się w niej, sprawdzane na baterii G&P 9.6V. Po zdjęciu lufy (3 śrubki) widać prawdopodobny powód - kawałki gumy, będące najpewniej 'ustalaczem' między tłumikiem a lufą.

Ostatnim problemem jest magazynek - mechanizm jest zastany bądź uszkodzony - po podaniu kilkunastu-kilkudziesięciu kulek znów trzeba go nakręcać. Nie chcę w nim grzebać, gdyż nie znam się na wnętrznościach.

Podsumowując, chcę zwrócić replikę jako niesprawną/niezgodną z opisem. Proszę o informację co mam dalej robić.

Pozdrawiam

 

Sklep dzwonił dziś, upierają się, że replika miała przegląd zerowy i u nich była w pełni sprawna. Tematu uszkodzeń drewna nie poruszyli. dodatkowo dowiedziałem się, że nie mogę zwrócić repliki, bo ją rozkręciłem (lufę, by sprawdzić, dlaczego kulki nie mogą się przecisnąć). Oczywiście nie zgadzam się z tym, gdyż replika po prostu dotarła do mnie używana. A za prawie 1400 zł jest to rzecz niedopuszczalna.

W poniedziałek ją odsyłam i będę dalej informował.

Link to post
Share on other sites

Gwarancja dotyczy mechanizmu, nie elementu jakim jest lufa więc skonsultuj się UOKiK w celu podparcia papierkiem i nie będzie najmniejszego gadania. Oczywiście pocztą wyślij informację, że chcesz towar zwrócić gdyż odbiega od zawartej umowy zgodnie z ustawą, lub delikatna wersja - przed upłynięciem (teraz chyba) 14 dni od otrzymania towaru. Temat wałkowany w temacie dział wyżej.

Link to post
Share on other sites

Gwarancja dotyczy mechanizmu, nie elementu jakim jest lufa więc skonsultuj się UOKiK w celu podparcia papierkiem i nie będzie najmniejszego gadania. Oczywiście pocztą wyślij informację, że chcesz towar zwrócić gdyż odbiega od zawartej umowy zgodnie z ustawą, lub delikatna wersja - przed upłynięciem (teraz chyba) 14 dni od otrzymania towaru. Temat wałkowany w temacie dział wyżej.

 

Czy jeżeli zgłosiłem reklamację w systemie RMA, to muszę wysyłać do nich jeszcze jakiś papier?

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Odpisali wreszcie.

 

Stanowisko sklepu:

 

- lufa nie była zaczopowana (ups, a ja mam zdjęcia)

- magazynek w pełni sprawny (no filmiku nie chciało już mi się kręcić, ale to nic nie zmienia)

 

napisano mi, że guma o której mówiłem mogła być po prostu gumką hop up. HEHE, O JA GŁUPI.

 

ich propozycja:

 

Niestety ma Pan racje co do rysek na częściach. W związku z tym mamy korzystną ofertę dla Pana:

Odesłana replika została zakupiona przez Pana za 1377,5zł, gdzie cena katalogowa wynosi 1599zł zysk ponad 200zł, w takiej cenie nie kupi Pan nigdzie tej repliki.

Proponujemy zachować replikę, a my przyznamy rabat na przyszłe zakupy w wysokości 10% i postaramy się ściągnąć jak najszybciej drewnianą rączkę pistoletową, którą doślemy.

 

'ryski' są sporymi rysami i pęknięciami chwytu pistoletowego i kolby.

więc mam kupić od nich replikę używaną za 1377 zł, by 'w przyszłości' móc znów od nich kupić coś taniej. no i dostać 'jak najszybicej' pęknięty chwyt.

no niestety, nie wchodzę w to.

 

dalej:

 

Sprawę zwrotu komplikuje fakt, że odkręcił Pan śrubki- czynność ta w zasadzie dyskwalifikuję przedmiot do zwrotu.

 

odpisałem oczywiście, że otwarcie gb i zerwanie plomb rzeczywiście by dyskwalifikowała przedmiot do zwrotu, ale ja:

- nie otiwerałem gb, tylko odkręciłem 3 śrubki lufy

- nie chcę towaru zwrócić, a reklamuję go jako niezgodny z umową.

 

Sklep zachowuje się dosyć dziwnie. z jednej strony wysyła mi uszkodzoną, używaną replikę, następnie pisze mi, że jest używana ("repliki po kilku strzelankach noszą ślady użytkowania w formie zarysowań."), ale nie jest uszkodzona, proponuje rabat na KOLEJNE ZAKUPY (czyli w żaden sposób nie wychodzi na przeciw moim oczekiwaniom), by na końcu napisać, że przeprasza za zaistniałą sytuację i liczy na pozytywne załątwienie sprawy.

 

Końcowo dopisałem, że chcę moich pieniędzy albo NOWEGO, tym razem sprawnego Thompsona.

I pomyśleć, że mogłem go kupić trochę taniej za granicą, tylko nie chciałem czekać...

Link to post
Share on other sites

Długo się nie czepiałem : mimo że informację są istotne, to znasz regulamin działu na tyle dobrze by wiedzieć o tym :

- opisujemy sprawy po jej zakończeniu ; tutaj mamy prawie live stream :P

Na koniec połączę wszystkie Twoje posty, a niepotrzebna polemika poleci w kosmos.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Dziś otrzymałem zwrot pieniędzy na konto, więc sprawę wreszcie mogę uznać za zakończoną.

 

ps. co ciekawe, thompson, którego odesłałem jest znów do kupienia. skąd to wiem? da się dodać do koszyka tylko jedną sztukę, a wiem, że moja była ostatnia, więc nie nadziejcie się na replikę po przejściach za półtora kafla.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...