Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

PJ4 CQB, PJ4 RIS, PJ16, PJ16A4 [P&J]


Recommended Posts

  • Replies 856
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

A wymieniałeś gumkę? Mierzyłeś zasięg:)? a ta sprężynką to normalne chyba, bo miałem to samo w PJ IIgen.

A&K M4A1 RIS chyba się nie kupi w Polsce...

 

Tak, "fabrycznie" gumka, lufa i komora systemy. Pisałem o tym :P

O zasięgu też jest, chyba na 3 stronie.

 

RIS ma 156 mm :P (suwmiarką mierzone)

Nie wiem czy się kupi, czy nie, ale wiem, że mój ma wybite A&K w komorze :P

Link to post
Share on other sites

Kręcisz śrubką, tak żeby można było maksymalnie odciągnąć blokadę. I wyciągasz. U mnie działa. Luzy na kolbie zlikwidowałem obklejając prowadnicę duct tape'em. Ciężko chodzi, ale używam tylko złożonej więc to nie problem.

 

Zamiast obklejać magi taśmą proponuję nakleić miękką część rzepa wewnątrz gniazda - bardziej estetycznie i wygodnie. Szczególnie dla użytkowników low/realcapów.

Edited by michalll
Link to post
Share on other sites

Już wyjąłem i wsadziłem batkę ale kolba chowa się tylko do połowy.

 

Z obliczeń mi wyszło, że mam ładować batkę nie więcej niż 10h.

A/B=C * 1,4 =

=2000/300=6,666667 *1.4=9,333

 

To dobrze?

Edited by zz2
Link to post
Share on other sites

Powiem tak, ja jej [tej komory] nawet nie widziałem.

Ale jeśli replika na M125 i BU daje 430 fps (info z opisu repliki na stronie sklepu), to tu jest wg. mnie coś nie tak albo ze szczelnością w BU albo w komorze.

 

A ponieważ Maverick napisał:

Fakt faktem, założone mam lufe, komore i gumke systemy, więc nie wiem jakby stock działał. FPS na poziomie 471-480 stabilne, na kulkach 0.25.

Czyli wymieniając gumkę HU, lufę i komorę uzyskał wynik jak na markowej M140 z markowym BU. Stąd wniosek, że komora tracąca 70 fps jest nie na miejscu. Istnieje też możliwość, że wymiana samej gumki zmniejszy nieszczelność, ale tutaj trzeba by już popróbować.

Edited by Viamortis
Link to post
Share on other sites

W sumie to się sprowadza do ułożenia komory względem dyszy i ustabilizowania jej oraz normalnego uszczelnienia taśmą teflonową. Jeżeli dysza będzie prawidłowo uszczelniać się w komorze z gumką a między komorą a lufą nie będzie uciekać powietrze, to co czego jeszcze chcieć?

Na nieszczelnej komorze można nawet i kilkadziesiąt fps tracić - warto się tym pobawić, ale do tego przydaje się chrono.

Link to post
Share on other sites

A ja mam problem ciągle z tą kolbą. Nie mogę jej wsunąć do końca (wiem, że do końca się nie da ale, żeby jak najmniej wystawała) zostaje jedynie w maksymalnym tylnym położeniu ;/ A jak mi się uda jakoś baterie schować, tak aby kolbę wsunąć to nie mogę włożyć tych okrągłych zatyczek. A jak już je włożę to one blokują prowadnice. yhh;/

Link to post
Share on other sites

Mnie też to okrutnie wnerwiało. Z tego co pamiętam, w PJ II gen. robiło się tak. Wsadzasz ten krótszy (środkowy) ciąg ogniw do prowadnicy kolby, ale tak, żeby kable i wtyczki (batki oraz repliki) wystawały. Spinasz wtyczki, układasz pozostałe dwa ciągi ogniw wzdłuż prowadnicy kolby (po bokach) i próbujesz założyć kolbę jednocześnie wpasowując te dwa pozostałe ciągi w kolbę. Trzeba przy tym uważać, żeby kabli nie pociąć.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...