maciejs Posted February 2, 2011 Report Share Posted February 2, 2011 Kewinpol - O ile dobrze mi wiadomo ten model do którego dałeś link ma plastikowe body. Ale w tej kwestii najlepiej zadaj pytanie do GF. Quote Link to post Share on other sites
kewinpol Posted February 2, 2011 Report Share Posted February 2, 2011 (edited) Powiem wam ,że wczoraj jak wchodziłem na Gunfire nie było opisu tej repliki. Dopiero teraz widzę ,że jest wykonana z ABS+metal. Na wszelki wypadek napisałem do nich i zobaczę co odpiszą. Edited February 2, 2011 by kewinpol Quote Link to post Share on other sites
SamsOn Posted February 2, 2011 Report Share Posted February 2, 2011 Ale raczej korpus jest z ABS. Ale za ok. 100 zł kupisz metalowe body wiec spokojnie. Poza tym jeśli nie będziesz nim rzucał to ten ABS też trochę wytrzyma. Quote Link to post Share on other sites
kewinpol Posted February 2, 2011 Report Share Posted February 2, 2011 Jednak wolałbym ,gdyby body było z metalu nie z ABS. Quote Link to post Share on other sites
MaLuTkI Posted February 2, 2011 Report Share Posted February 2, 2011 Witam Panowie Mam to Was pytanka. Jako, że mój PJ4 CQB ma już prawie 2 latka, postanowiłem oddać go do przeglądu. Jednak zanim to zrobię chciałbym się dowiedzieć co najlepiej wymienić w gearboxie, gdyby wszystko wyglądało ok ? Miałbym do przeznaczenia na ten cel +/- 200zł. Nie chce zwiększać osiągów, bo 430 FPS jest dla mnie wystarczające :) Chciałbym nieco zwiększyć kulturę pracy :) Przeglądał ktoś już wnętrze swojej PJtki i wie, które części najszybciej się zużywają/są podatne na usterki? BTW Kogo polecacie do przeglądu i wymiany części z okolic Krakowa? Pozdrawiam Quote Link to post Share on other sites
kewinpol Posted February 2, 2011 Report Share Posted February 2, 2011 Witam czy replika BI-5181 Full Metal [P&J/Boyi] jest godna polecenia?? Quote Link to post Share on other sites
Ghost10 Posted February 2, 2011 Report Share Posted February 2, 2011 kewinpol za przeproszeniem sobie chyba jaja robisz... masz tu 36 stron o tej replice!!! Czytaj! Quote Link to post Share on other sites
kewinpol Posted February 2, 2011 Report Share Posted February 2, 2011 Przeczytałem cały temat ale o tym modelu BI-5181 P&J/Boyi praktycznie nic nie pisze. Proszę o pomoc. Quote Link to post Share on other sites
maciejs Posted February 2, 2011 Report Share Posted February 2, 2011 MaLuTkI - Jeśli przegląd nic nie wykaże, że coś już jest mniej lub bardziej zużyte a do tego obecne osiągi Ciebie zadowalają to nic nie zmieniaj. Ogranicz się do przesmarowania i dobrego wypodkładkowania. Takie jest przynajmniej moje zdanie. Jeśli coś działa dobrze i Mnie wystarcza to na siłę nie upiększam. Quote Link to post Share on other sites
Ghost10 Posted February 2, 2011 Report Share Posted February 2, 2011 Przecież nikt tu Ci nie napisze ,,Kup tą replikę bo jak nie to masz wpi*****'' Musisz sam wywnioskować, jesteś w końcu homosapiens :biggrin: Quote Link to post Share on other sites
SamsOn Posted February 2, 2011 Report Share Posted February 2, 2011 (edited) @kewinpol. Bo BI-5181 P&J/Boyi to nie jest ten PJ o którym tu mowa. Te PJ to przerobione A&K. @MaLuTkI. Na pewno przyda się wyciszona głowica tłoka. Dobre łożyska i dobre wypodkładkowanie sporo powinno dać. Odpowiedni zębatki, dobrze wykonane, zmniejszyły by tarcie, ale to już jest spory koszt. Edit: @maciejs. Poprawa kultury pracy nie jest chyba "zbędnym upiększaniem". Nie ma co ukrywać, PJ'tki są głośne. ;p Edited February 2, 2011 by Szymek997 Quote Link to post Share on other sites
maciejs Posted February 2, 2011 Report Share Posted February 2, 2011 Tak wiem, że są głośne bo sam korzystam od dwóch lat. Acz w swojej nomenklaturze wyciszenie a kultura pracy traktuję jako osobne działy. Oczywiście każdy patrzy na to inaczej. Jeśli mowa jednak o wyciszeniu no to tak jak mówisz. Zakres prac powinien być większy. Quote Link to post Share on other sites
kewinpol Posted February 2, 2011 Report Share Posted February 2, 2011 Mówiłem Ghost10 ,że w tym temacie nic nie ma na temat tej repliki. Wiem ,że jestem homosapiens ale nie wiem czy ta replika jest dobra jakie ma wady i zalety.Proszę o szybką odpowiedź. Quote Link to post Share on other sites
wrobel111 Posted February 3, 2011 Report Share Posted February 3, 2011 Witam! Czy w tej replice http://www.gunfire.pl/product-pol-1152194760-M4CQB-A-K.html wymienić najpierw gumkę hop-up+lufa precyzyjna (Guarder lub Systema) czy lepiej gumkę+komora hop-up (KA)? Quote Link to post Share on other sites
SamsOn Posted February 3, 2011 Report Share Posted February 3, 2011 Gumka + komora Quote Link to post Share on other sites
wrobel111 Posted February 3, 2011 Report Share Posted February 3, 2011 (edited) A gumkę Gardera czy Systemy?Chyba wezmę systemy ale wolę się upewnić:) Edited February 3, 2011 by wrobel111 Quote Link to post Share on other sites
SamsOn Posted February 3, 2011 Report Share Posted February 3, 2011 Ja mam Systeme i jest gites. Quote Link to post Share on other sites
kewinpol Posted February 3, 2011 Report Share Posted February 3, 2011 wrobel111 też chciałem wsiąść tą replikę ale kiedy zobaczyłem ,że jest wykonana z ABS+Metal to jej już nie chce. A co z tą repliką BI-5181 P&J/Boyi opłaca się czy nie?? Quote Link to post Share on other sites
SamsOn Posted February 3, 2011 Report Share Posted February 3, 2011 Tego co ty mówisz to się ni ch** nie opłaca. Już lepiej kupić to A&K mimo ABS'owego body. Części w środku są porządne a nie jak w Boyiach. A body tak jak mówię wymienisz za grosze. Ale rób jak chcesz. :) Quote Link to post Share on other sites
wrobel111 Posted February 3, 2011 Report Share Posted February 3, 2011 (edited) A JG nie ma lepszych części wewnątrz?np. prowadnica sprężyny itp? Edited February 3, 2011 by wrobel111 Quote Link to post Share on other sites
kewinpol Posted February 3, 2011 Report Share Posted February 3, 2011 Dzięki a jak na przykład się ma replika A&K do 3 generacji JG?? Quote Link to post Share on other sites
SamsOn Posted February 3, 2011 Report Share Posted February 3, 2011 Porównywalnej jakości są. Ogólnie te firmy robią w miarę dobre części wewnętrzne, jak na "chincyki"... Quote Link to post Share on other sites
kewinpol Posted February 3, 2011 Report Share Posted February 3, 2011 (edited) Dzięki za info. A na postach mi nie zależy. Edited February 3, 2011 by kewinpol Quote Link to post Share on other sites
SamsOn Posted February 3, 2011 Report Share Posted February 3, 2011 Chryste. Pisze ci, że są porównywalne. Jeśli tak bardzo zależy ci na szczegółowych danych to mam pomysł. Wyślij do każdego posiadacza którejś z tych replik PW z zapytaniem "ile razy była awaria i z czym". Po otrzymaniu wszystkich odpowiedzi porównujesz ilość awarii w A&K i JG oraz będziesz wiedział jakie części ulegają zużyciu najszybciej. Proste nie ? Przestań zadawać takie same pytania żeby nabić posty, otrzymałeś zadowalającą odpowiedz, przynajmniej tak mi się wydaje. Quote Link to post Share on other sites
Czajson(wiking126p) Posted February 3, 2011 Report Share Posted February 3, 2011 (edited) Witam Panowie Mam to Was pytanka. Jako, że mój PJ4 CQB ma już prawie 2 latka, postanowiłem oddać go do przeglądu. Jednak zanim to zrobię chciałbym się dowiedzieć co najlepiej wymienić w gearboxie, gdyby wszystko wyglądało ok ? Miałbym do przeznaczenia na ten cel +/- 200zł. Nie chce zwiększać osiągów, bo 430 FPS jest dla mnie wystarczające :) Chciałbym nieco zwiększyć kulturę pracy :) Przeglądał ktoś już wnętrze swojej PJtki i wie, które części najszybciej się zużywają/są podatne na usterki? BTW Kogo polecacie do przeglądu i wymiany części z okolic Krakowa? Pozdrawiam Okablowanie niskooporowe + mosfet + podkładkowanie + ewentualnie jak starczy ci funduszy cicha głowica tłoka Systema ;) Serwisant : Poldeck / AnR / Lukira kewinpol : Mam i JG(z tym, że V gen) i A&K/P&J, wolę A&K ;) Edited February 3, 2011 by wiking126p Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.