rafik1213 Posted August 26, 2010 Report Share Posted August 26, 2010 Raczej nie bo silnik był odkręcony od gb i wyjęty z koszyka , Quote Link to post Share on other sites
Tom92 Posted August 27, 2010 Report Share Posted August 27, 2010 Wyjmowałem silnik tak jak rafik1213 i dalej iskrzy i dymi. Czym to może być spowodowane? Chyba pozostaje mi tylko pakować w paczkę i z powrotem do krakmanów. Replikę mam 2 tygodnie niecałe i już 2 razy na gwarancji ;S Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted August 27, 2010 Report Share Posted August 27, 2010 Ja stawiam na szczotki, jak miałem zjarane w silniku JG to też mi szybkostrzelność spadła. Jeżeli masz jakieś z byle jakiego silnika od chinola to je zmień i zobacz. Quote Link to post Share on other sites
seger Posted August 27, 2010 Report Share Posted August 27, 2010 może wymyc ? po 2 tygodniach zużyte szczotki to dziwny przypadek... Quote Link to post Share on other sites
rafik1213 Posted August 27, 2010 Report Share Posted August 27, 2010 Czy to możliwe ze silnik jest za mocno dokręcony i dartego iskrzy ?? Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted August 27, 2010 Report Share Posted August 27, 2010 Iskrzenie nawet w działającym poprawnie silniku jest normalne przecież to silnik szczotkowy.jak chcesz naregulować to dokręć do końca, a potem odkręć o 1.5 obrotu i będzie ok. Quote Link to post Share on other sites
Tom92 Posted August 27, 2010 Report Share Posted August 27, 2010 Wyjmowałem go z koszyka i nic to nie daje. Może iskrzyć ale nie do tego stopnia i chyba nie powinien dymić? Poza tym śmierdzi spalenizna strasznie jak go włączam i przepala mi bezpieczniki. Pozdrawiam i dziękuję za pomoc :) Quote Link to post Share on other sites
rafik1213 Posted August 27, 2010 Report Share Posted August 27, 2010 Mam to samo oprócz dymienia i przepalania styków ale jak strzela to nie strzela jak rypnie to się wymieni . Quote Link to post Share on other sites
ALABASTER Posted August 29, 2010 Report Share Posted August 29, 2010 W moim 48M po 1,5 roku użytkowania zaczyna ruszać się kolba. Rozwiązał już ktoś taki problem ? Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted August 29, 2010 Report Share Posted August 29, 2010 tak, wymieniłem śruby mocujące, porządnie skręciłem. Poźniej zmieniłem na kolbę ostrą. Quote Link to post Share on other sites
ALABASTER Posted August 30, 2010 Report Share Posted August 30, 2010 Zwierzu a jakaś dokładniejsza instrukcja ? :wink: Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted August 31, 2010 Report Share Posted August 31, 2010 Są 2 śruby mocujące kolbę. Wymień je na porządne śruby (rozmiaru nie pamiętam - dobierzesz), porządnie wkręć. Możesz między kolbę a metal na którym się trzyma wepchnąć izolki, teflonu i co się rzewnie podoba. Montaż kolby od ostrej - sporo roboty, ale warto. kupujesz kolbę ostrą i przerabiasz tak, by pasowała do komory zamkowej (body) i tak, żeby weszły kable, bezpiecznik i bateria. Quote Link to post Share on other sites
Roni92 Posted September 5, 2010 Report Share Posted September 5, 2010 cm036 i cm042 to te same bebechy tylko inny wygląd?? Quote Link to post Share on other sites
decigner12 Posted September 5, 2010 Report Share Posted September 5, 2010 36-ka jest w standardzie marujca, zresztą oba są. Tyle, że 36-ka to AKM(starsza wersja). Quote Link to post Share on other sites
zwierzu93 Posted September 5, 2010 Report Share Posted September 5, 2010 Cm.036 i cm.042 mają wewnątrz to samo (różnice zewnętrzne), ale są inne od 040, 045 i 048. Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted September 6, 2010 Report Share Posted September 6, 2010 Czy do CM.048 pasują magi metalowe dedykowane do modeli 47 (mówię o replikach Cymy oczywiście, choć ciekawe, czy i z ostrych wchodzą)? Quote Link to post Share on other sites
0wn Posted September 7, 2010 Report Share Posted September 7, 2010 Magi pasują.Cm 048 i 048m mają te same korpusy.Magi od ostrych 47 i 74 podejdą ale po modyfikacji. Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted September 7, 2010 Report Share Posted September 7, 2010 a skąd różnica w długości lufy wewnętrznej? CM.048M ma 455 mm, a 0.48 490 mm. Quote Link to post Share on other sites
0wn Posted September 7, 2010 Report Share Posted September 7, 2010 Rożnica polega na tym, że tylko korpusy są te same. Lufa zew.,obsada łoża,kolanko gazowe,podstawa muszki,urządzenie wylotowe jest inne niż w CM 048m. Replika 048 jest po prostu dłuższa. Korpus,dekiel,podstawa szczerbinki,imitacja rury gazowej, szczerbinka,zwalniacz magazynka,selektor,chwyt silnikowy, obsada lufy zew. i ogon są te same w cymach 048 i 048m. Czyli magi będą pasować na 100% Nawet od ostrego beryla pasują po przeróbce choć ma całkiem inny kaliber:P.Pzdr Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted September 9, 2010 Report Share Posted September 9, 2010 (edited) a jaka precka wlezie do CM.048M po zakryciu reszty przez PBS-1? Bo pamiętam, że on trochę nachodzi na lufę, więc 455 mm + 205 mm nic tu nie da. Czy http://www.taiwangun.com/czesci_i_akcesori...arder-2028.html byłaby dobra, czy nadaje się tylko do M16? Edited September 9, 2010 by Lesio Quote Link to post Share on other sites
Piotro Posted September 10, 2010 Report Share Posted September 10, 2010 (edited) Była by dobra ale bez tłumika by wystawała. Pytanie tylko czy gra jest warta świeczki? Jeżeli nie robisz z tego uber pro mega snajpy gdzie zależy ci na każdym milimetrze skupienia to moim zdaniem nie warto. Bo tracisz możliwość ściągniecia tłumika i pobiegania sobie bez jak masz np zły dzień i nie chce ci sie dźwigać tego kloca na końcu lufy. Wsadź sobie po prostu dobrą systeme albo jak przeznaczysz pieniążki z zakupu pbs`a to km heada/promyka. Pozdrawiam ale tym razem nie Grzechotnik :-F Edited September 10, 2010 by Piotro Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted September 10, 2010 Report Share Posted September 10, 2010 (edited) Jeśli to ma nie zrobić różnicy... Z precek i gum na taiwanie cokolwiek opłaca się brać? Bo chciałbym, by mi to zmontowali od razu. czy częsci kompatybilne z Boyi/VFC do Cymek pasują? Edited September 10, 2010 by Lesio Quote Link to post Share on other sites
AdameKOSW Posted September 11, 2010 Report Share Posted September 11, 2010 Części się opłaca, ale jak to będzie zamontowane to już inna kwestia. Mi ubabrali całą gumkę sylikonem i nie hulało jak powinno :???: . Quote Link to post Share on other sites
Bart_Forrester Posted September 11, 2010 Report Share Posted September 11, 2010 Kolejna osoba mówi, że to partacze, więc ich olewam zamówiłem gumę systemy i taką precę. Teraz tylko... Jaki LiPo do niej, by nie obciążać bebechów? W kolbie ostrej będzie siedział. Quote Link to post Share on other sites
Tom92 Posted September 12, 2010 Report Share Posted September 12, 2010 @Lesio Co do krakmanów to raz przy okazji naprawy gwarancyjnej montowali mi okablowanie niskooporowe. Efekt? pełno przetarć i przecięć na izolacji kabli. Odesłałem z powrotem replikę (problemy silnikiem) i zaizolowali ładnie. Ale czy nie można było tak od razu? Mam pytanie do bardziej doświadczonych kolegów. Po ostatniej naprawie gwarancyjnej (drugiej, replikę mam dokładnie miesiąc..) Panowie z taiwangun'a wymienili mi silnik bo tamten dymił i iskrzył. Wsadzili mi coś takiego: Wie ktoś co to za silnik? Lepszy/gorszy od stock'owego silnika? Pozdrawiam. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.