KasliwyB_52 Posted March 9, 2009 Author Report Share Posted March 9, 2009 (edited) Smiem stwierdzic, ze raczej nie znasz tematu, wiec twoj wywod jest... glupi. Tak sie sklada, ze pomysl o nie wymienianiu springa, padl od... wlascicieli. Juz nie mowiac o tym, ze w dalszym ciagu, jest to... mozliwe. I tu jest dla ciebie suprise :-D Poza tym, nie ma to NIC do tematu, wiec nie wiem, czemu zaznaczajac swoje modowanie na zielono, robisz off topic. Poza tym, wlasnie chodzi o to, ze... Zwyklemu uzytkownikowi latwiej bedzie wymienic hop up, niz sprezyne (nie bedzie musial rozkrecac gearboxa). Niestety, to nie polska, nie kazdy sie na tym musi do tego stopnia znac. Proste. A poza tym, pytanie nie dotyczylo wahan, wiercenia itd. itp. Pytanie dotyczylo innego spodobu downgradu, niz wymiana sprezyny. Dla mnie to jest proste i zrozumiale. Wiec, jesli nie znasz innej drogi, to po co sie odzywasz...? Edited March 9, 2009 by KasliwyB_52 Quote Link to post Share on other sites
Tuksiak Posted March 9, 2009 Report Share Posted March 9, 2009 Może po to nasz Cudowny Mechaniku,żeby wykazać Ci głupotę już nawet samego Twego myślenia, a nie tylko ew. działania. Ja tam Ci życzę powodzenia. Wierć sobie komory, lufy, najlepiej gumki hopa powyciągaj. Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted March 9, 2009 Report Share Posted March 9, 2009 Przewierć sobie głowę, bo nie wytrzymujesz chyba ciśnienia... :roll: To co piszesz, to jakieś absurdy są. Nie każdy musi się znać na rozkręcaniu GB i nie każdy musi go rozkręcać. Po to są mechanicy. Co do ograniczenia ilości FPS bez rozkręcania GB, to przychodzi mi do głowy tylko jeden pomysł: odłączyć baterię. Downgrade murowany. Niszczenie repliki jest mało fajne. O, albo wsadź jakąś chińską komorę, np. boyi. Kompresja powinna się zmniejszyć ;). Quote Link to post Share on other sites
jackobi Posted March 9, 2009 Report Share Posted March 9, 2009 Mówisz, że replika sama się nie doszczelni, te wahania fps o których mówisz wynikają właśnie z tego, że raz ucieknie mniej powietrza, a raz więcej. Zarzucanie Olo-wi nieznajomości tematu jest śmieszne z twojej strony, ponieważ jest on serwisantem w jednym z większych sklepów asg w Polsce, a co za tym idzie przewyższa Cię wiedzą i doświadczeniem. W lecie jak Ci jest gorąco otwierasz szerzej okno, czy wiercisz dziury w ścianie ?? Bo mniej więcej taka jest różnica pomiędzy wymianą springa a wierceniem dziur w bebechach. Quote Link to post Share on other sites
ebola_85 Posted March 9, 2009 Report Share Posted March 9, 2009 A ja się tak zastanawiam, skoro on "zna się lepiej" na tuningu niż Wy, po co z nim dyskutujecie ? :D Quote Link to post Share on other sites
KasliwyB_52 Posted March 9, 2009 Author Report Share Posted March 9, 2009 (edited) http://www.4shared.com/file/91919282/aaf69a52/P1030209.html http://www.4shared.com/file/91919304/8a8edf58/P1030212.html http://www.4shared.com/file/91919324/b8b8bdda/P1030213.html To jest jeden ze sposobow... Uzyskane wyniki sa w postaci doyc stabilnych wynikow na chrono (madbull), kulki 0,2 GG maja od 300 do 315 fps. Zdjecia przyslane z CG z Francji. Z hopem najtabilniejszy wynik to roznice rzedy 30 fpsow (dziura sr. 1mm), wiec raczej to bedzie lepsze miejsce do modyfikacji... Na springi nie mozemy czekac. Termin jaki dostalismy to polowa kwietnia, wiec przez najblizsze poltorej miesiaca to bedzie rozwiazanie tego problemu. Inni serwisanci w sklepach w ASG tutaj tez juz maja na to sposob (niektorzy wymieniaja springi, ci wieksi po prostu wierca). Tyle narazie na temat. Podesle reszte zdjec dla mniej topornych, rozumiejacych stwierdzenie ''wymiana sprezyny nie wchodzi w gre'' (w tym momencie). P.S. Myslalem o wsadzaniu innych komor hopka, ale nie moge ich zamowic (jako przestawicielstwo, nie mozemy zamawiac czesci ani karabinow z innego zrodla). Olo niewatpliwie wykazuje sie znajomoscia tematu. Wrecz oniesmielila mnie jego wiedza, w postaci posta o wymianie springa z 220 na 170... Szkoda, ze tutaj takiego pringa nie zalozy nigdy, i szkoda, ze nie bardzo rozumie moj problem... Limit 320 fps nie pozwala na modyfikacje, wiec nikt sobie tunningu nie zrobi, wiec nikomu do glowy nie wpadnie raczej robienie sobie z tego tunningu ( a nawet jak wpadnie, to 1) latwiej mu zmienic hopa, 2) bedzie to nielegalne, wiec tak czy siak, my bedziemy w porzadku, dzialajac zgodnie z IRL prawem). Edited March 9, 2009 by KasliwyB_52 Quote Link to post Share on other sites
grisza76 Posted March 9, 2009 Report Share Posted March 9, 2009 Ok, po takich wyjaśnieniach sprawa wygląda zupełnie inaczej i wszystko lepi się w sensowną całość. Zarówno jasne staje się, dlaczego nie wchodzi w rachubę wymiana sprężyny, jak i sposób obniżenia osiągów jest stabilniejszy. Powodzenia w takim razie życzę. Quote Link to post Share on other sites
baalp Posted March 9, 2009 Report Share Posted March 9, 2009 Dałeś zdjęcia gdzie jest szlifowana dysza... Żeby ja tak obrabiać, to też trzeba rozkręcać GB Gdzie logika i gdzie sens? CG z Francji, jak dla mnie to autorytet na miarę Leppera i jego znajomości gospodarki "Balcerowicz musi odejść"... Quote Link to post Share on other sites
jackobi Posted March 9, 2009 Report Share Posted March 9, 2009 Jak powiedział baal jest to dysza a nie element komory hop up. Z resztą takie zdjęcia mogę sam sobie w domu zrobić. Jeśli to jest ta wspominana specyfikacja jak to zrobić, to panowie z CG dali niezły popis :P Quote Link to post Share on other sites
grisza76 Posted March 9, 2009 Report Share Posted March 9, 2009 owszem, to dysza, a nie komora i tu założyciel tematu wyrażał się dość niejasno, ale tak jak rozumiem, problem polega na tym, że musi zmniejszyć moc ok. 100 replik w czasie który uniemożliwia zakupienie tylu sprężyn. Quote Link to post Share on other sites
KasliwyB_52 Posted March 9, 2009 Author Report Share Posted March 9, 2009 Dokladnie o to chodzi... Poza tym, napisalem, ze to jest ''jeden ze sposobow'', w sensie, downgrade bez wymiany sprezyny. Jesli CG jest dla ciebie klasa w ASG taka, jaka jest Lepper w polityce, to gratuluje ci zdania o najwiekszym na swiecie dystrybutorze replik asg... Przesle reszte zdjec niebawem, z wynikami na chrono. Quote Link to post Share on other sites
0L0 Posted March 9, 2009 Report Share Posted March 9, 2009 Dyszę do stanu takiego jak na zdjęciach kilka postów wyżej można obrobić bez wyjmowania jej z gearboxa. Jesli CG jest dla ciebie klasa w ASG taka, jaka jest Lepper w polityce, to gratuluje ci zdania o najwiekszym na swiecie dystrybutorze replik asg... Może i jest największym dystrybutorem sprzętu ASG na świecie, ale nie zmienia to faktu, że sprzedają repliki innych producentów (w tym chińskich) w pudełkach ze swoim logiem i po wyższyc cenach ;) (dla mnie to jest bardziej poligrafia :roll:). Quote Link to post Share on other sites
Regdorn Posted March 9, 2009 Report Share Posted March 9, 2009 No i... o gburowatości CG nie wspominając. W zeszłym roku na IWA to było jedno z największych stoisk, a byliśmy tam tyle co popstrykaliśmy kilka fotek. @KasliwyB_52: gdybyś się od początku jasno wyraził, lub doprecyzował co później doprecyzowałeś, zamiast unosić się, CAŁY wątek zupełnie inaczej by wyglądał. Od początku, do momentu wyjaśnienia, że nie masz czasu na zmianę sprężyny, wyglądało tak, jakbyś kombinował, jak koń pod górę. To uwaga do formy w jakiej poprowadziłeś dyskusję. Quote Link to post Share on other sites
Viamortis Posted March 9, 2009 Report Share Posted March 9, 2009 Jeśli chodzi o nawiercanie hopka, to wydaje mi się, że lepszym sposobem będzie zrobienie np. 3 małych dziurek, zamiast jednej dużej. Ale to bardziej podpowiada mi intuicja i wyobraźnia aniżeli doświadczenie w nawiercaniu komór. Quote Link to post Share on other sites
AnR Posted March 9, 2009 Report Share Posted March 9, 2009 Dla mnie w ogóle niepojęte jest jak mogliśmy poświęcić temu problemowi, aż 2 strony. ;F Quote Link to post Share on other sites
Kmieciu4eveR Posted March 13, 2009 Report Share Posted March 13, 2009 Wiercenie dziur w homorze HU lub dyszy nie wymianiając sprężyny, a więc rozszczelniając układ przyspieszasz zużycie gearboxa - podobnie jak podczas strzelania na pusto (bez kulek). Ponadto zmiejszasz powtarzalność strzałów, przez co celność. Ty zaoszczędzisz 10 minut, a replika będzie źle służyła właścicielowi i powodowała frustrację przez wiele miesięcy. Wymiana zniszczonej dyszy i tak będzie wymagać otwarcia gearboxa. Wymiana sprężyn to jedyne solidne i uczciwe rozwiązanie. Gdybym kupił od ciebie taką replikę i zobaczył, w jaki sposób ją uszkodziłeś zarządał bym zwrotu pieniędzy. Był taki sklep, który zamiast mocniejszych sprężyn wkładał podkładki - ale już go nie ma. Skoro Ty chcesz prowadzić interesy kosztem klientów, twój wybór. Tylko nie przyznawaj się że pochodzisz z Polski, bo będą mieli kolejny argument na cwaniactwo i niesolidność naszego narodu. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.