Donald_W Posted August 20, 2005 Report Share Posted August 20, 2005 OMFG!!! Widzieliscie ceny minimi na Machinegunie i na Firearmsie? Paranoja :lol: To moze FA ma prawdziwe, a nie repliki? :) Bo po tyle widzialem na czarnym rynku z wiadrem naboi gratis :lol: Link to post Share on other sites
Minimal Posted August 21, 2005 Report Share Posted August 21, 2005 Zwroc uwage na to, ze w machinegunl jest CA a w firearms TOP. W HK M249 CA kosztuje okolo 800 USD, a TOP od 1000-1300 USD, wiec powinno byc chyba jasne skad roznica w cenach. Chociaz faktycznie ceny w FA sa lekko przesadzone, tak o 1000 PLN przynajmniej. Link to post Share on other sites
GTI Posted August 31, 2005 Report Share Posted August 31, 2005 Witam Chciałem tylko podkreślić ze w tym sklepie najlepiej kupywać repliki TM bo firearms są bezpośrednim importerem Tokyo Marui.Można zamówić do gunów TM kazdą częsc Link to post Share on other sites
xxxFENCExxx Posted September 7, 2005 Report Share Posted September 7, 2005 Szukając ul.Poznańskiej w Warszawie (gdzie ma swój adres - tylko adres - inny znany sklep asg :wink: ) wstąpiłem do lokalu Firearmsu przy Al. Jerozolimskich 53. Bardzo miły człowiek za ladą, pasjonat, nie było innych ludzi to sobie pogadaliśmy, poradził, pomógł, i chyba to co miałem zrobić gdzie indziej zrobię u nich. Bo ci z "Poznańskiej" trochę coś za bardzo cwaniakują. A tego nie lubię. :evil: Link to post Share on other sites
dzikki Posted September 10, 2005 Report Share Posted September 10, 2005 O i tutaj nie ma mojej opinii. Ze sklepem FA wiąże mnie pewien sentyment - tam zakupiłem pierwszą replikę M16 Vietnam Version. Sklep cały czas traktował mnie bardzo uczciwie. Zakupiłem w FA 4 elektryki (jeśli mnie pamięć nie myli) i z żadnym nie miałem problemów. Osoby pracujące w sklepie są kompetentne. Zawsze dokonywałem tylko odbiorów osobistych, w związku z czym nie mogę wypowiadać się o dostawie. Na trzy prośby sprowadzenia rzeczy dla mnie i mojego brata za każdym razem odpowiedź pozytywna, i z kolejną dostawą fanty leciały już do mnie. Link to post Share on other sites
anek Posted September 13, 2005 Report Share Posted September 13, 2005 I kolejny duży + dla FA przy rozliczaniu sprzet za sprzet. doradzili powiedzieli wady i zalety ( rozwazalem miedzy g3 sas a famasem) pomogli. ach zapomnialbym Uczciwi sa :] i to sie ceni =] [/b] Link to post Share on other sites
Promant Posted September 14, 2005 Report Share Posted September 14, 2005 Co by nie mówić,to kontakt nie jest zły. Jak strona nawaliła i nie mogłem zamówić - zadzwoniłem i wysyłka tego samego dnia, bo liczył się czas, a jeszcze odradzili kuriera, bo przy natychmiastowej wysyłce priorytetem pocztowym doszło w tym samym terminie, a 40 zł taniej. 8) Link to post Share on other sites
JaBO Posted September 17, 2005 Report Share Posted September 17, 2005 A wiec ... zadzwonilem do sklepu firearms 7 wrzesnia okolo godz 13 telefon odebral pan o imieniu JAcek powiedzial mi ze on niemoze przyjac zamowienia i podal mi inny numer ... no ok zadzownilem pod ten numer tam mi powiedziano ze zle zadzwonilem i niemozna tu skaldac zamowien podal mi numer gdzie mam zadzwonic ... SUper . No wiec tam zadzwonilem i znowu odebral Pan Jacek po wymianie paru zdan z wielka laska powiedzial : " No dobrze ... dobrze otworze tylko komputer " Zlozylem zamowinie, powiedzial ze paczka przyjdzie w piatek ( 9 wrzesien ) a najpozniej poniedzialek ( 12 wrzesien ) dzis jest juz 17 a paczki dalej niema ... Link to post Share on other sites
jeme Posted September 25, 2005 Report Share Posted September 25, 2005 a ja po raz kolejny jestem zajebiście niezadowolony z działania serwisu w firearmsach od prawie miesiąca czekam na naprawę gwarancyjną, a ostatnio kolesie stwierdzili że się pewnie do zlotu nie wyrobią... ciekawe czy zwrócą mi kasę za zlot? bo jak się zapytałem o giwerę zastępczą to zrobili wielkie oczy... Link to post Share on other sites
Wolv Posted September 27, 2005 Report Share Posted September 27, 2005 Nie martw sie. Nie jesteś sam. Ja wysłałem replike to czekałem miecha. Wróciła w 1 miejscu złamana i to koniec zmian w porównianiu tym co było przed :? . Wysłałem ponownie i znów czekam miesiąc. Ale w Twoim przypadku wygląda to nieco gorzej. Link to post Share on other sites
JaBO Posted September 29, 2005 Report Share Posted September 29, 2005 a ja juz 4 tydzien na paczke czekam haha ^^ Link to post Share on other sites
lord Posted October 19, 2005 Report Share Posted October 19, 2005 ja tak samo jak dzikki tylko ze miałem też gaziaczka ;) serwis u nich miodzio, pojechałem żeby naprawili mi mag który Ciągle syfonował ... na miejscu odręcznie bez problemowo działa (ł > sprzedałem go ;)) zawsze jeździłem do nich i kupowałem > towar do ręki > gotówka do ręki... Znam troche twarzy pracujących w Firearms.pl więc jest git:] zawsze mi doradzali co i jak... teraz odesłałem do nich swoją emke na przegląd/naprawe/możliwe że lekki upgrade i licze (jestem przekonany) że spełnią moje oczekiwania :lol: Pozdrawiam P.S: Jak ktoś chce u Nich kupować na zasadzie wysyłki bo wiadomo że poczta nie zawsze dostarcza przesyłki w oczekiwanym przez nas terminie, zalecam być wyrozumiałym i to bardzo:] i cierpliwym zarazem. Link to post Share on other sites
Luderson Posted October 22, 2005 Report Share Posted October 22, 2005 Moja Mp5 byla u nich na przerobce Przyjechala i gun nie do poznania zacina sie strzela jakby plula tragedia 2 miesiace ugadywania sie tlumaczenia i nic dalej tak samo i kity wciskane typu "pana replika nie dziala na bateri Sanyo" <-- lecz niestety dziala co tu duzo mowic oszusci !!NIE POLECAM!! Link to post Share on other sites
Konfederat Posted November 5, 2005 Report Share Posted November 5, 2005 Ponad 2 tygodnie temu (prawie 3) zamawialem Okulary Uvexa, na stronie byly na"stanie". Po tygodniu wyslalem maila czy paczka zostala nadana. Otrzymalem odpowiedz, ze tak. Mija prawie 3 tydzien a paczki nie ma. Coż... "pewnie poczta zawiniła". :wink: zaczyna sie jak w CAMO... Link to post Share on other sites
Besiek Posted November 6, 2005 Report Share Posted November 6, 2005 No tak, a to pewnie była setna paczka którą zamawiałeś u nich i co druga była opóźniona. Każdy ma prawo walnąć babola (pomylić się) niezależnie od tego czy to sklep, czy poczta, ważne jest jak ta sprawa zostanie zakończona. Link to post Share on other sites
Konfederat Posted November 7, 2005 Report Share Posted November 7, 2005 To niech nie oszukuja ze paczke wyslali. Nie spieszylo mi sie specjalnie, moglem poczekac gdyby tylko napisali, ze wysylaja np za tydzien, a nie w arogancki i bezczelny sposob odpisywali ze paczka zostala wyslana. Gratuluje sposobu rozumowania, co to do kurwy nedzy ma za znaczenia ktora paczke u nich zamawiam?! Zamawialem w przeroznych sklepach i ciezka kase w nich zostawilem, ale po raz pierwszy spotkalem sie z takim traktowaniem. Niezaleznie od tego czy zamawialem AEGa czy drobnostke za 15zl nigdy nie klamano mi w ten sposob jak to uczyniono w tym przypadku. Link to post Share on other sites
Luderson Posted November 7, 2005 Report Share Posted November 7, 2005 Ok jesli postawilem sprawe malo jasno to rozwijam wypowiedz : Postanowilem zmienic kolbe w mojej sd2 wiec zadzwonilem do nich i spytalem sie czy nie skupia mojej kolby z bateria (8,4v)+ladowarka a ja bym doplacil do kolby wysuwanej + bateria do foregripa OK zgodzili sie przelalem kaske i wyslalem giwerke Po 2 tyg dostaje ja z bateria jakis "no name" poszedlem na strzelanke mulila(czyli strzelala jakby miala malo mocy lub tarcie w zebatkach) i grzal sie silnik bateria i kable gdzies tak po 20 strzalach zaciela sie zadzwonilem powiedzialem co sie stalo wyslalem jeszcze raz po 2 tyg serwisant stwierdzil ze anti reversal mi padl wiec wymienil oczywiscie na moj koszt aha jak powiedzialem ze tej ich baterii nie chce zeby mi kase zwrucili to oczywiscie dostalem odpowiedz ze nie moga mi zwrucic kaski bo to byla bateria na zamowienie haha dobre przyslali i dalej ( plus ze strzelalal podwojnymi kulkami )to samo tylko ze po minucie sie rozladowala i tez mulila i tez wszystko sie grzalo czyli kable silnik i bateria wyslalem jeszcze raz i powiedzialem zeby mi wymienili na Baterie z ogniwami Sanyo Pan Kierownik do mnie osobiscie zadzwonil i Twierdzil ze moja replika nie chodzi na bateriach sanyo! (bzdura chcieli kaske zaoszczedzic) wiec dali mi jakis no name w kolorze ogniw sanyo tylko i wciskali ze to sanyo (uradowani ze na 1 bateri poszlo) Przyslali mi ja znowu i co? no i nic znowu to samo po a tu niespodzianka po 1 godzinie sie zaciela i tez sie wszystko grzalo tylko ze kulkami podwojnymi juz nie strzelala kupilem baterie sanyo 1700 9,6 v no i dzialala ale tez sie rozladowala po godzinie cos takiego zapomnialem dodac ze ladowalem baterie przed kazdym testem. pomijam fakt ze dalem baterie kolbe i ladowarke a za ich ladowarke musialem doplacic jak za nowa ogolnie sklep ma wbite w klienta tak mi sie wydaje bo nadal jestem z uszkodzonym sprzetem i jeszcze maja czelnosc rzucac sluchawkami NIE POLECAM!! I najlepszy text Kierownik twierdzi ze to wina CA ze ona tak sie zachowuje tylko czemu tak nie bylo dopuki nie dopadli jej w swoje rece? Link to post Share on other sites
Wolv Posted November 7, 2005 Report Share Posted November 7, 2005 A ja dalej czekam na moja replike 8O ... na maile nie odpisują. Wiecie ile trwa przeciętny serwis w firearms?? bo 2 miesiące to chyba zbyt długo. :evil: :evil: :evil: Link to post Share on other sites
Besiek Posted November 11, 2005 Report Share Posted November 11, 2005 To niech nie oszukuja ze paczke wyslali. Nie spieszylo mi sie specjalnie, moglem poczekac gdyby tylko napisali, ze wysylaja np za tydzien, a nie w arogancki i bezczelny sposob odpisywali ze paczka zostala wyslana. Gratuluje sposobu rozumowania, co to do kurwy nedzy ma za znaczenia ktora paczke u nich zamawiam?! Zamawialem w przeroznych sklepach i ciezka kase w nich zostawilem, ale po raz pierwszy spotkalem sie z takim traktowaniem. Niezaleznie od tego czy zamawialem AEGa czy drobnostke za 15zl nigdy nie klamano mi w ten sposob jak to uczyniono w tym przypadku. Wydaje mi sie że ma znaczenie czy taki błąd z ich strony w obsłudze Twojej osoby nastąpił raz czy więcej razy. Każdy z nas się myli, może zapewnienie iż paczka została wysłana nie jest kłamstwem tylko zwykłą pomyłką. Nie chce nikogo wybielać czy oczerniać, po prostu staram się być obiektywnym. Link to post Share on other sites
kulikson Posted November 12, 2005 Report Share Posted November 12, 2005 A ja mam taki mały problemik:Złamała mi się kolba od ak47s TM i niewiem czy uznaja mi gwarancje...a do FA mam kawałek :? Wiecie coś na ten temat? Link to post Share on other sites
lord Posted November 15, 2005 Report Share Posted November 15, 2005 A ja mam taki mały problemik:Złamała mi się kolba od ak47s TM i niewiem czy uznaja mi gwarancje...a do FA mam kawałek :? Wiecie coś na ten temat? co?? chyba żeś na główke upadł kolego :lol: uznadzą Ci to za uszkodzenie mechaniczne i tyle :] gwarancja obejmuje mechanizm (Gearbox) i ewentualnie baterie i ładowarke:] tyle. a co Do Samego serwisu FA to ja czekam ponad miesiąc na swoją emke , spoko jestem cierpliwy i znam ich troche, pozatym mi sie nie spieszy ;) Link to post Share on other sites
gunmaniak Posted November 16, 2005 Report Share Posted November 16, 2005 Lord,jeżeli chodzi o upadanie na głowę to tobie zdarzył się taki wypadek a nie kuliksonowi. W fa kiedyś kupiłem berette i czytałem kartę gwarancyjną która odnosi się do wszystkich modeli,gwarancja nie obejmuje gear boxa i baterii,tak w zasadzie to też nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych(tego dowiedziałem się z korespondencji)czyli jeżeli na twoim elektryku wyrośnie trawa to ją przystrzygą,reszta uszkodzeń jest z"twojej"winy. Link to post Share on other sites
kulikson Posted November 16, 2005 Report Share Posted November 16, 2005 Dobra byłem FA i niestety kolby się naprawic nie da(mam złamany jeden z pierścieni)Pytałem czy maja kolbe zapasową.Niestety nie ma...ćóż...musze żyć dalej.Podejrzewam,że gdyby kolba nie miała takiego uszkodzenia jak ja mam to pewnie wzieli by na serwis.I nie było by to z mojej winy..(chyba,że złamana w pół:))Oddałem berette na serwis do nich.Zobaczymy czy naprawia(nie jest to zbyt poważne uszkodzenie tzn.strzelać się da,tylko trzeba kombinować:)). Link to post Share on other sites
Pesus the Hunter Posted March 14, 2006 Report Share Posted March 14, 2006 Ostatnio, w Firearmsie irytuje mnie brak dostaw nowego towaru. Ostatnio wiele rzeczy zostało wykupionych a nowych dostaw nie ma. :( Link to post Share on other sites
MalyLechu Posted March 28, 2006 Report Share Posted March 28, 2006 Wiecie co ... jestem niezadowolony z podejscia sklepu do usterek ... :!: :evil: :evil: Gdy coś w replice się psuje oni nie chcą sprzedać części dobrowolni ... trzeba im przysłać replikę i oni biorą za zamontowanie 40 zł do sprężyny co ja robie w 5 minut 8O :!: :!: Rozumiem płacić za to jak ktoś nie umi ale jeżeli replika jest na gwarancji :x ... to powinni wysłać części za opłatą a nie nażucasc swoje usługi twierdząc że części są do urzytku wewnętrznego i każą za to płacić NIE POLECAM TEGO SKLEPU CHYBA ŻE ZMIENIĄ FORMĘ NAPRAWCZĄ :evil: :evil: :? Proszę pisać normalnie/ Mod Link to post Share on other sites
Recommended Posts