Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Bore up Systema Vs Guarder


Recommended Posts

No i co z tego? Wg mnie KMy powinny mieć w granicach 450-500 bo wtedy dają efekt psychologiczny.

 

I powiedz mi gdzie widziałeś albo przeczytałeś o uszkodzonych głowicach cylindra z zestawów BU guardera? Nie wliczając w to uszkodzeń wynikających z oderwania się przedniej części GB? Bo ja już dużo tych zestawów montowałem i serwisowałem i trafiła się tylko jedna pęknięta głowica ale tłoka.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Temat i tak nie na miejscu bo jest ich w pyte:

 

http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=58568&hl=bore

 

http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=46197&hl=bore - 8 stron o borkach

 

http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=51290&hl=bore

 

http://wmasg.pl/forum/index.php?showtopic=32420&hl=bore

 

Kurczę, @KicpA chętnie bym Ci podał link do tego posta, gdzie ktoś pisał, ale za chiny nie wiem gdzie to było.

 

Jednak coś mi świta, że takie coś było.

 

Pozdrawiam serdecznie.

Link to post
Share on other sites

Być może. Wpadło mi kiedyś to w oko, i tak trzymam to w mózgu ;)

 

Ale to raczej przy ponad M150, wtedy to już złe rzeczy potrafią się dziać w bebechach.

Biedne głowice...

 

A co do pytanie: Guarder vs. CA, to co lepsze? [pomijając względy kolorystyczne, które wygrywa Guarder...]

 

Pzodro

Link to post
Share on other sites

Mam pytanie czym różni się ten zestaw:

http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1545

od tego:

http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1544

Nie piszcie że ten jest do m4 a ten do m16 bo to wiem. Chodzi mi czy części są takie same czy nie.

I jeszcze czy do zestawu który podałem w drugim linku (albo w pierwszym obojętne)

będzie działał po zamątowaniu do tego szkieletu:

http://www.asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=1017

Codzi mi o to czy jak przestawie na full auto i puszczę kilka dłuższych serii to czy wytrzyma i nie rozleci się za kilka miechów.

Link to post
Share on other sites

Nie ten temat kolego. Różnią się najprawdopodobniej typem cylindra. Reszta pewnie jest taka sama.

 

Co do szkieletu, to również jest o nim właściwy temat, z którego wyczytałem niedawno, że te szkielety nie są najlepiej wykonane. Ale nie chcę nic przesądzać, bo powtarzam tylko jakąś tam opinię.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Panowie, jako ze to wspolny topic o systemie, to chcialbym o cos waznego zapytac.

 

Otoz tuninguje obecnie kumplowi jego Gb. V3

Kupil on bore up Systema dedykowany do kalacha, tlok, prowadnice i inne bajery.

Niestety, Glowica Cylindra nie pasowala do gb. Otoz jej otwory byly za waskie. W zwiazku z tym pomyslelismy ze to wina zle wykonanego gb firmy JG wiec kolega kupil wzmocniony gearbox v3 firmy CA. I niestety problem nadal ten sam.

Czy jest to jakas niestandardowosc owej Systemy, a moze zle wykonana glowica cylindra i trzeba reklamowac ??

Link to post
Share on other sites

Ostatnio miałem okazję żonglować borkami CA i Guardera i zdecydowanie lepiej w moich oczach wypadł guarder (lepiej się uszczelniał, większe otwory wentylacyjne). Nie mówiąc o tym, że miałem również przypadek strzelonej głowicy tłoka w CA.

Link to post
Share on other sites

Kolega ma przy M140 Guardera. Dźwięk nie jest jakiś super głośny. Co prawda ma tłumik, ale też dłuższą lufę, wiec tłumi jakieś 3cm. Po 25k kulek stockowy szkielet CA pękł (ale karabin strzelał w każdej temperaturze, potem tylko na auto, bo przerywacz strzelił). ;-)

Link to post
Share on other sites

U mnie po jakiś 30k kulek w BU Guardera odpadła guma od głowicy cylindra. Replika była ledwo na jednej strzelance od ostatniego grzebania w GB i coś niepokojącego zaczęło się dziać w GB. Całe szczęście, guma z głowicy nie została w żaden sposób uszkodzona, po prostu odpadła od metalowej części głowicy. W ruch poszedł klej Butaprem - mam nadzieje, że już żadne "zonki" w tym BU mnie nie zaskoczą.

 

PS: ostatnio zauważyłem, że głowica tłoka z BU Systemy jest znacznie miększa niż ta z Guardera. Teoretycznie powinna więc bardziej wyciszać, w praktyce nie zauważałem jako takiej różnicy.

Link to post
Share on other sites

Kicpa, może znasz wymiary dobrze pasującego oringa do borka? Bo bez wymiarów ciężko coś dobrać. W dwóch sklepach z uszczelnieniami byłem, to mieli albo ciut za duży, albo ciut za mały :(

 

EDIT: głównie CA i/lub guarder mnie interesuje.

Edited by Viamortis
Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...