Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Recommended Posts

Chciałbym sie poradzić bardziej doświadczonych w sprawach tuningu.

Aktualnie posiadam SL-9 CA, jednak jest to karabin wyborowy ;-) (M140).

W GB siedzi aktualnie:

-Wzmociony szkielet CA

- BU DF

-tłok z 3ma metalowymi zebami

-zębatki helical super torque up CA

-kable niskooporowe o powiekszonej średnicy

-łozyskowana prowadnica

-wzmocniony silnik PJ

 

Chciałbym sie poradzić jaką sprężynę Max pociągnie taka konfiguracja?

Oczywiście biorą tylko singiel pod uwagę i zasilanie baterią 10.8 G&P 3300mah i mosfetem.

 

Z góry dziękuję za pomoc.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dokładnie jak Dragunow wyżej pisze - płaska głowica tłoka z tego BU na prawdę dokopuje szkieletowi jak nic - przy M140 (jaka firma w ogóle ?) to już graniczna wartość do jakiej może pracować na szkieletach z gównolitu.

 

Głowicę kompozytową od innego BU (tu pytanie czy z BU DF będzie to działać) warto by wsadzić, tłok Prometheus'a / Deep Fire'a z tyt. zębami, inne nie wchodzą w grę pod >M150. Szkielet też jest wzmocniony tylko z nazwy :-P. Jaki tłok - firma ? Myślę, że jak posiedzisz nad shimmingiem parę godzinek i wymienisz to co wyżej (możesz wymienić jak padnie, ale licz się, że pewne części mogą ulec zniszczeniu wraz z pęknieciem szkieletu), to nawet na M160 będzie działać.

Link to post
Share on other sites

Bo Dragunow dobrze mówi xD

 

Ja tam w Gieni na stockowym szkielecie śmigałem z m140 ale ... Borek Guardera. Tłok (uwaga xD nie wiem jaki tłok mam, niebieski fajny xD) i wytrzymuje. Ten szkielet więcej nie wytrzyma. Przy m150 padł po paru tysiącach strzałów...

Link to post
Share on other sites

Głównym efektem uboczny pęknięcia GB jest z reguły ułamanie popychacza. Poza tym małe ryzyko.

 

A komora ? A cylinder gdy ktoś ma tłok z metal zębami ? Głowica cylindra też może się jakoś niefortunny trafem uszkodzić - jej "dzióbek".

Link to post
Share on other sites

Komora się nie ma jak uszkodzić. Pomyśl sekundę.

Zęby tłoka jakie by nie były nie drasną nawet cylindra dopóki nie popełnimy błędu przy otwieraniu pękniętego GB. W pozycji centralnej trzyma go głowica tłoka i prowadnice w tylnej części. Bedzie siedzieć prosto dopóki nie pozwolimy mu się wysunąć na tyle by głowica tłoka wysunęła się poza cylinder. Jeśli ktoś się bierze za wymianę pękniętego GB z mocną sprężyną to przyjmuję założenie, ze taka osoba ma na tyle doświadczenia by tego dokonać i nie pozwolić na "odstrzał" frontu GB.

Jednocześnie jeśli nie dopuścimy do odstrzału to nie ma szansy by uszkodziła się głowica cylindra.

 

Trochę GB połamanych się już nawymieniałem, "parę" było ze sprężynami rzędu m170 wzwyż i zapewniam, że da się to zrobić i dodatkowo nie uszkodzić NIC.

Edited by poldeck
Link to post
Share on other sites

Własnie w emkach najspokojniejszy bym był o komorę. Jest metalowa, ma grube skrzydła, które jeśli komora zostanie mocno pchnięta do przodu zaprą się o wycięcia w lufie zewnętrznej i tyle. Co do komory kałachowej to solidnie konięta przez sprężyne może stracić uszy, za które jest przykręcona do czegokolwiek do czego by była przykręcona. Choć ostatnio większość kałachów w standardzie VFC ma komorę zapartą z przdu komory zamkowej więc to ryzyko odpada. A co do komory z Gietek i SL-8 nie bałbym się uszkodzenia ze względu na kształt i budowę.

 

Choć prawdę mówiąc komora w Gietkach jest najsłabiej zabezpieczona przed ewentualnym uszkodzeniem. Niemniej nie obawiałbym się o komorę nawet przy pękniętym GB z m210.

Edited by poldeck
Link to post
Share on other sites

Poldeck zburzę twoją teorię. V2 pekł trochę niestandardowo bo u dołu na początku cylindra tam gdzie głowica cylindra i na górnej ramcena końcu cylindra przy tłoku. Efektem czego było brzdęk po wyjęciu pina z emki. Do wywalenia była głowica tłoka, głowica cylindra bo pogięło prowadnice dyszy, cylinder i popychacz. GB nawet nie został dotknięty. wszystko stało się w replice.

Link to post
Share on other sites

Ja bym raczej zainwestował w super preckę długą tylu Prometheus 590 lub nawet PDI z komorą i gumką.

 

Ja na M140 Systemy i Borku i innych takich fajnych sprawach wyciągam 520fps.

 

Pamiętam, że ktoś miał na M140 540fps.

 

Mi to w snajperce zupełnie wystarcza.

 

Jadę na stockowym szkielecie JG, zębatkach, silniku i tłoku.

 

Pozdrawiam serdecznie.

Link to post
Share on other sites

Nie tak do końca do wywalenia , Na sprężynie m140 borku i innych takich sprawach 520???Proszę o oświecenie , co to są "inne takie sprawy" i co to za replika? Elementem docelowym w mojej by było gdzieś tak 480-490 . Bez broka na klamotach od systemy m130 i krótkiej prec lufie osiągnełem zaledwie granice 440 z dość dużym odchyleniem . Co dalej ? dłuższa lufa? borek?(najmniej ekonomiczne rozwiązanie) może pozbyć się chińskiego hopa?W większą sprężynę boje się bawić na chińskim szkielecie

Edited by Leo_111
Link to post
Share on other sites

Hmmm..

Czyli z tego mi co radzicie powinno sie wymienić tłok na lepszy i inny BU.

Moglibyście podać jakieś linki bo bu...bo go g36 nie moge nigdzie znajść :(

A tłok to jak cos to racja..DF z tytanowymi zębami :)

Edited by shadowman
Link to post
Share on other sites

Nie tak do końca do wywalenia , Na sprężynie m140 borku i innych takich sprawach 520???Proszę o oświecenie , co to są "inne takie sprawy" i co to za replika?

 

HK 416 , popatrz do tematu o tej replice takie wyniki to norma .

 

Elementem docelowym w mojej by było gdzieś tak 480-490 . Bez broka na klamotach od systemy m130 i krótkiej prec lufie osiągnełem zaledwie granice 440

 

Bez borka to normalny wynik .

 

może pozbyć się chińskiego hopa?

 

Od tego to się zaczyna tuning chińczyków .

Edited by przemek10
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Create New...